Engin bey teşekkür ederim bilgiler için.. Motoru yeni aldığımda ilk işim benzinliğe gitmek oldu zaten. Ben hiç bir zaman bu kadar azaltmam
Engin bey teşekkür ederim bilgiler için.. Motoru yeni aldığımda ilk işim benzinliğe gitmek oldu zaten. Ben hiç bir zaman bu kadar azaltmam
Rica ederim. Aman azaltmayın canınız sıkılmasın boşyere
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Dün arka teker rulmanlarını değiştirmek için tamirciye gittim ama yoğun olduğundan bakamadı. Biz de abimle birlikte bir an durup bu işi biz niye yapmıyoruz ki dedim. Rulman değiştirmek ne kadar zor olabilir ki bir sökelim bakalım dedim ve işe koyulduk Aslında daha önce bu işi yapmayan bir kişi için oldukça bela bir iş olduğunu öğrendim. 2 rulmanı sökmemiz 1-1,5 saatimizi aldı ama sonunda başardık. Bugün sanayiden aynı kod numarasına sahip rulman alıp takacağız. Bir işimizi daha kendimiz hallettik. Bu motoru aldığımızdan beri bu tamir işlerini öğrenmeye başladık ve ben bu işten acayip zevk alıyorum
Bu arada yanlış anlaşılmasın, motor devamlı arıza çıkartığı için değil kendimiz devamlı motora birşeyler alıp taktığımız içindir
Not: Rulmanı sökmek için bir taktik: http://www.moto-park.com/forum/smf/i...54462#msg54462
Arkadaslar Motorumu satıyorum Bilginiz olsun.
Henüz 635 KM 'dedir. İlk bakımı KUBA YETKİLİ SERVİSİ nde yapılmıstır. Düşmesi Kalkması Ciziği Eziği yoktur. Rodajı itinayla ve Castrol Yağ ile tamamlanmaktadır...
2012 Model - 635 KM 'de - İLK Sahibinden...
Fiyatı : 3400 TL ...
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Mrb arkadaşlar bende bir kuba alarak aranıza katıldım. Sitedeki bütün sayfaları okudum. Yazılan bilgiler çok işime yaradı. Daha motosikleti almadan çok fazla bilgiye sahip oldum ve terettütsüz aldım. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
Size de hayirli Ahmet bey.
Arkadaşlar 500 km ye geldim. İlk bakıma gideceğim hangi yağı önerirsiniz. Bide baktırmam gereken başka bir şey varmı.
şahsi fikrim;bu tarz motorlarda yağ farkı olacağını sanmıyorum.zaten 2000km gibi düşük bir bakım aralığı olduğundan istediğini koyabilirsin...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
öner e katılıyorum, 10/40 10/50 15/50 20/50 hepsini kullanabilirsiniz fark etmez kaliteli bir yağ olsun yeter
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Tek silindir 250 CC gibi kücük motorlara KALIN YAĞ koymak pek uygun degildir. CASTROL 10-40 kullanıyorum ben Yaz kış farketmez...
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar yeni aldığım STR250 ile ilgili biraz bakım ve güzelleştirme çalışması yaptım İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı da bekliyorum..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ml#post3012985
Teşekkür ederim Mehmet bey. Aslinda dediğiniz gibi daha guzel olabilirmis ama nedense tüm beyaz parçaları siyah yapmayi kafaya koyduğumdan hiç aklıma gelmemişti . Belki ileride değiştiririm..
Ruhsatta kırmızı yazdığı için orijinalinde kırmızı olan parçaların rengini değiştirmek istemedim.. Sıkıntı çıkabilir bence.. Koltuğa herhangi bişey yapmadım henüz, yanlardaki pembeleşe döşemeleri kırmızıya boyayacağım o zaman çok daha güzel olacaktır. Teşekkür ederim yorumunuz için..
ince bir temizlik olmuş elinize sağlık. kırmızılar fena değil de beyaz olan yerler siyah olunca bende garipsedim. alıştık ya beyaza belki de ondandır.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)