Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Çoktandır foto eklemiyorum
Şöyle önden bir tane ekleyim zamanla devamı gelecek
Ayrıca bloğumda da foto ve geziler mevcut : http://ikitekergunlukleri.blogspot.com/
www.2tekergunlukleri.com
selam arkadaşlar str 250ye uyan arka çanta demirleri mevcutmu topcase takabilirmiyiz ?
@ Denizhan ;
Herhangi bir demirci ; kısa sürede uygun demirleri yapabiliyor...
Arkadaşlar; Benim STR ile sert cıkurlara girince; kafa bölümünden bir TIKIRTI geliyor. Grenajdan gelen tıkırtı değil. Onu hallettim zaten. sanki direksiyon bölümünden geliyormus gibi. Kafa bilyalarından olabilir diye düşünüyorum ama bilemedim. Servise gittim, 500 bakımında hallederiz dediler. Acaba böyle birşey yasayan oldu mu ? Nereden gelir bu ses? Aldıgımdan beri varolan bir tıkırtı
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
normal yolda giderken önden gelen zırıltı ise direksiyon kilidinin piminden gelen sestir. onun dışında başka bir ses ise baktırman gerek montaj hatası olabilir.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Neyse 500 Bakımında Servıs bakıcak artık
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
arkadaşlar ben yağ değişimini kendim yaptım, eski yağı boşalttım 1 litre motul 10/40 yarı sentetik yağı koydum yağ seviye göstergesi tam olması gereken yere geldi. ilave yapmama gerek kalmadı.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
2 yağuşuhlu foto koyalım da forum şenlensin
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Merhaba Arkadaşlar
Geçen STR 250 yi incelediğimde motorun şasesi döküm gibi duruyordu.
Bu motorun şasesi döküm mü? Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
Tşk.
@FİRARS;
Ellerinde bir tane daha kalmıstı; onu da TRABZON'dan bir arkadasımız almıs pazartesi günü...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Cakalaz, yan sehpaya fazla güvepte motoru o şekilde döndürme. yan sehpa çok zayıf, hemen yamulabiliyor hatta kırılabiliyor bile.
motoru supermoto yapmak istiyorum ama jant boyutu falan ne bilmiyorum yardimci olabilrmisiniz ?
enduro olarak en çok beğendiğim ktm..
paramız olsa bizde gider ktm alırız arkadaşım. elde olanla idare etmeye çalışıyoruz.
---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:05 ----------
STR 250 nin orjinal jantları arka 18 ön 21 inç. Supermotolarda ön-arka 17 inç jant kullanılır. Supermoto ya çevirmek öyle kolay bir iş değildir. Jant/lastik takımları çok pahalı neredeyse bir motor fiyatına.. ayrıca sadece jant almakla iş bitmiyor bu sefer fren diskleri uymuyor, fren merkezi uymuyor uğraş dur.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
benim motorun arka jantındaki tellerden bazıları elimle kontrol ettiğimde baya bir boşta oynuyorlar. Siz hiç kontrol ettiniz mi normal değil bu durum galiba?
en az 3-4 tane tel lastiğin göbeğindeki ucundan langır lungur oynuyor.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
@sgurdal kardesim ilk fırsatta ayarlattır onları arazide sorun yasatır sana
birde tellerin birbirine capraz oldugu noktalar oynamaktan birbirini yer teller kopar
kırmızı işatertli yerler asınıyor
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
evet Selçuk tellerin taş gibi olması gerekir. çoğu motor servisi akord ayarı yapmayı bilmez, bilenlerde faiş fiyat alır. en iyisi akord ayarını güzel yapan bir bisikletçi yada mobiletçi bulup yaptırmaktır. böylece jant başına enfazla 15-20tl verirsin
daha 1 yaşında bile değil motor normalmi tellerin bu kadar gevşemesi
bisikletçi de ben motor jantı yapmam diyor yahu..
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)