ha birde bukadarcık yağ kaçırma ile motorda yağ kalmama durumu imkansız, oyüzden bukadar yağ kaçağının zararı yok için ferah olsun. ama tabi kapakçıktaki O ring contayı değiştirmen daha iyi olur.
ha birde bukadarcık yağ kaçırma ile motorda yağ kalmama durumu imkansız, oyüzden bukadar yağ kaçağının zararı yok için ferah olsun. ama tabi kapakçıktaki O ring contayı değiştirmen daha iyi olur.
O Yağ Contadan kacıyor; degiştirince sorun kalmaz
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
aldığım sahibi subap ayarının daha yapılmadığını söylemişti yani üst kapak açılmamış olması lazım ama yağ kaçağı olduğuna göre açılmış olabilir sanırım
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
hmm tabi o kadar bilgim olmayınca bilemiyorum. bi bakarım boş vaktimde.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
2005ten beri çinli kullanınca çok şey öğreniyor insan KLR'yi aldığımdan beri sadece yağ değişmine birde muhabbet etmeye gider oldum servise :D
herkeze merhaba,
2011 yılından beri STR 250 kullanıcısıyım.
çok zor şartlarda test etmiş bulunmaktayım.
inananın diğer firmalara göre çok fazla sağlam bir motor yapısına sahiptir.
bana ait videolardan str 250'nin neler yapabildiğini görmek istermisiniz?
linke tıklayın ve izledikten sonra yorumlarınızı alayım.
http://www.youtube.com/watch?v=NjG3RZVIk_I
o ne teker bee helal
bana biraz taktik versene nasıl teker yapıyorsun str 250 ile? hangi vites, hangi teknik, o şekilde sabit gitmeyi nasıl koruyabiliyorsun falan
bende yapmayı çok istiyorum da
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Arkadaslar motoru aldim Cuma gunu bana ulasacak ve birkac sey sormak istiyorum.
Oncelikle hangi yagi kullanmaliyim? 10/40 - 10/50 - 20/50 ???
Ayrica Rodaj do eminde nelere dikkat etmem gerekiyor?
Hayırlı olsun.. 3750TL 2012 model(Yeni kasa) için güzel fiyat bence. Ankara'da 4600TL istedi satıcı.. Siz hangi bayiden aldınız acaba? Bende ikinci el düşünüyordum ama eğer sizin aldığınız rakamlara sıfır bulursam süper olur..
Ya hacılar ben pişman oldum motoru sattığıma be, ne güzel ayda birde olsa biniyodum.
Erhan ın gazına geldim o sattı bende sattım.
Ne yapsam alsam mı bir cross daha
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Ben 2012'leri yeni kasa sanıyordum. Ama yine de nerdeyse 900TL farka değecek bir değişiklik var mı ki eski ile yeni arasında?
Yeni Kasalarıyla sadece Amortisör farkı oldugundan dolayı; Ben eskı kasa aldım.2012 MODEL ; 00001 KM de... Sadece görsellık ıcın 750 TL fazla para vermek pek ıcıme sınmedı acıkcası. Zaten Hayabusa'ya kardes olarak alıyorum ve ılk kez Kros bineceğim için, ucuzuna baktım
Ben Samsun'daki "CANTUR MOTOR KUBA" dan aldm. Evıme kadar da getırıyorlar. Ellerınde 1 tane daha kalmış sanıyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Teşekkür ederim cevabınız için.. Hayırlı olsun tekrardan..
şimdi amatör olarak bineceğiniz için doğrusunu yapmışsınız o açıdan kutluyorum sizi fakat amortisör farkına "sadece görsellik" diyip geçmek çok yanlış bir yaklaşım. Bir arazi motorunun en önemli parçası amortisörleridir. Bu yüzden amortisör değişikliği "sadece görsellik" değildir.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
@sgurdal
Amortisör tabiiki önemli fakat burdaki bir cok arkadasımız Eski kasalarında olan memnunıyetlerını anlatmıslar. Yenı kasalarda tek fark amortisör ve jantların sarı olmasıdır. Görsellik kısmı; JANTLAR dır...
Arkadaslar Hala YAĞ için yorum beklıyorum. Motor Sıfır gelecek fakat ben Çalıstırmadan Yağını castrol 10-40 ile değiştirmek ISTIYORUM. Motor ıcerısındekı CİN MALI yağ ile kullanmak ıstemıyorum. Siz ne dersınız? 10-50 mı denemelıyım ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (1 üye ve 4 misafir)