Ön dişliyi uzun yol yaptığımda daha düşük devir çevirmek adına büyütmek istiyorum. Özellikle ön dişliyi küçülten Olcay üstad, bu konuda fikri olan arkadaşlar görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ön dişli göbeği genelde standart mıdır?
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
Öner kardeşim cevap için sağol, arka göbeği uyumlu dişli bulmak sıkıntılı, ön standart olur diye tahmin ediyorum, ya da tornada yaptırmak daha az maliyetli olur muhtemelen. Uzun yol esnasında 90-100 km/h ile giderken yaklaşık 8000-9000 devir çeviriyor malum bizim motorlar. Bu şekilde gidip motoru fazla yormak istemiyorum. Aynı hızlarda en azından 7000 devir falan çevirirse daha sağlıklı yol yapabilirim sanki.
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
Arkadaşlar Merhaba; Geçen gun Kuba bayi'ye Kuba Str 250 incelemeye gittiğimde birde yanında RKS Rk200 vardı, yan yana durdugundan ikisini de dışarıdan inceleme fırsatı buldum Dışardan iki makinede birbirine çok benziyor fakat detaylara ,indikçe Rks 200 de galiba biraz daha kaliteli malzeme kullanilmis ama çoğu şey aynı gibiydi, acaba bunları aynı firmamı uretiyor? Bu iki makinenin motor farkı nedir , benim gordugum detay farkları şöledi
1- fren Rks 200 çift cliperli - Kuba tek
2- Fren hortumarı Rks de kalın çelik ve plastik korumalı.
3- On Suspansionu dışardan daha yuksek ve malzeme kalitesi daha iyi gibiydi.
iksi arasinda 1000 tl gibi bir fiyat farkı vardı . Satıcı kubada kampanya oldugunu soyledi o yuzden fiyatı boyle dedi fakat kalite olarak Rks işçiliği ile daha iyi gibiydi. Size de sormak istedim iki makinayı aranızda karşılaştıran hiç oldu mu
Kuba Srt vs Rks Rk200 ?????
Herkese iyi bayramlar[COLOR="Silver"]
Rks 200' ü almanı tavsiye ederim arkadaşım. Normalde ikisini de kuba getiriyor, sadece bir üst segment gibi düşünürsek birine kuba birine rks markasını vermiş işin aslı astarı bu... Ama rks işçilik ve malzeme anlamında daha kaliteli. 1000 tl fazla parayı hak ediyor bence. Onun dışında 0,20-0,30 cc motor hacmi farkı var aralarında ve performansı çok etkileyen bir durum değil bilgin olsun.
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
Tesekkurler ozgur cavabin icin. Dun bbirseyin farkına vardım, yeni kubalara- Rks nin amartisorunu(sarı olan ters amortisor) ve fren sistemini takmislar. Gostergeler ikisinin de ayni. Rks nin sarı gidonunu montaj yapmislar. Alt motor ve şasi olarak acaba hangisi daha iyi. Sehir içi kullanım dışında enduro yapmaya daglarada çıkıcam o yüzden soruyorum. Benim gittigim acentede eski kasadan vardı, yeni kasasini ayni fiyata verirse olmazssa onu alayım.Bir de Kubanin piyasasi var seneye bir ust segmente geçecegim zaman aşırı zarar etmek istemiyorum
Tesekkurler ozgur cavabin icin. Dun birseyin farkına vardım, yeni kubalara- Rks nin amartisorunu(sarı olan ters amortisor) ve fren sistemini takmislar. Gostergeler ikisinin de ayni. Rks nin sarı gidonunu montaj yapmislar. Alt motor ve şasi olarak acaba hangisi daha iyi. Sehir içi kullanım dışında enduro yapmaya daglarada çıkıcam o yüzden soruyorum. Benim gittigim acentede eski kasadan vardı, yeni kasasini ayni fiyata verirse olmazssa onu alayım.Bir de Kubanin piyasasi var seneye bir ust segmente geçecegim zaman aşırı zarar etmek istemiyorum[/QUOTE]
RKS nin selesi daha düz, motor şekil olarak str ye göre daha araziye uygun duruyor. RKS nin sitesinde max yük 120 kg diyor artçılı sürüleceğini sanmıyorum. STR ile aralarında uzunluk ve sele yüksekliği olarak fark var mı ? Merak ettiğim bir motor ama yakından inceleyemedim. Sen hangi bayide inceledin ?
Ben Antalya Kuba bayisinde inceledim, Yan yana duruyorlardi, Rks daha yuksek,Kuba Rks ye gore daha alçak duruyor. fakat seleleri nerdeyse aynı, bunun yanında Rks nin arka bolumde camurlugun bitim kisminda tutamaklar var, galiba arka bolumun direnci daha yuksek canta baglamak isteyenler rahatça bağlayabilir. Kuba kullanan arkadaslar sorunu nasil cozduler bilmiyorum. Bunun yanında on far bolumu, kros için kubanin kolayca cikabiliyor. Rks nin daha farklı fakat malzeme kalitesi kesinlikle farklı. Tek korkum hiç duyulmamış bir model olmadı onun yerine keşke kuba farklı bir model olarak piyasaya surseydi
ben on dıslıyı buyutup arka dıslıyı kuculttum motor hızlandı vıbrasyon azaldı ancak cok zayıfladı bunun uzerıne one tekrar eskı dıslısını yerıne takttım arkada ıse sımdı 41 lı dıslı var sanırım cbf 150 dıslısı tam bızım gobege uyuyor ancak zıncırden bakla cıkarmanız gerekıyor fakat motor guzel oldu sımdı asfaltta 130 u goruyor ve daha az tıtrıyor 110 km lerde devır 7000 sevıyelerınde ben sadece sehırde kullandıgım ıcın torku sorun etmıyorum ama arazı ıcın zayıfladı onu belırtmek ısterım benım en buyuk derdım selesı acayıp acıtıyor popoyu ne yapmalıyım bılmem
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Kaç km den sonra sele rahatsız etmeye başlıyor, bir de bu modellere çanta takma imkanı var mı arka bolumde baglanacak bir aparat goremedim
Arkadakı kuyrugu cıkarınca oradan gecen teneke kıvamında bır bolum var canta oraya takılıyor benım motorda vardı ben cıkardım yanı kuyruk tabır ettıgımız beyaz parcayı cıkarıyorsunuz cantayı tam oraya montajlıyorsunuz.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
RKS ya da STR arasında satış konusunda çok sıkıntı olacağını sanmıyorum, RKS nin şasesinin çok daha sağlam olduğu belli, onun dışında RKS biraz daha enduro STR biraz daha cross sınıfına uygun, bence tercihi ona göre yaparsınız. Artçı ve çanta konusunda da RKS daha avantajlı, sele daha geniş çanta yaptırmak için kuyruğun metal kısmı daha uzun.
Çözüm önerisi için sağolun, cbf dişlisini arkaya uyarlıyorum en kısa sürede... 7000 devirde 100 km/h gidelim bana yeter, bu yakıt tüketimini de azaltacaktır, zira uzun yolda 9000 devirle sürekli gidince 5 lt gibi bir yakıt tüketimine ulaştım
Ya da kuyruktan uzayan şase demirlerine o beyaz kuyruk plastiğinin altından kaynakla dışa doğru uzatma yapılabilir, ben yaptırmayı düşünmüştüm ama sonra arka çanta olayından vazgeçtim
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
Kaç gündür kimse bir şey yazmıyor
Herkese selamlar,
Abim motora merak sarıp cross motor almak isteyince bir süre araştırıp biz de STR 250 aldık. Konuyu sürekli takip ediyorum. İnşallah bundan sonra da zaman ayırıp yaptığımız değişiklikleri paylaşacağım.
İlk olarak herkesin şikayetci olduğu rahatsız seleye el attık. Selenin kendi kumaşını bozmadan üstüne 1 cm kalınlığında 4 kat sünger koyup başka bir kumaşla kapladık. Fotoğraflar aşağıda. Belki siz de yapmak istersiniz kafanızda bişey oluşşun diye paylaşmak istedim.
Koltuğun bitmiş hali de burada. Kumaşı biraz daha gerdirmek gerekecek.
4 kasım pazar günü biraz hoplayıp zıpladık
http://www.youtube.com/watch?v=hU8s1...ature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=EYIrq...ature=youtu.be
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)