Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2012, 23:03
#761
Bi str de benden
By badboy6630 at 2012-06-07
By badboy6630 at 2012-06-07
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 09:58
#762
"Laylonlarıyla sürerim !! " diyorsun...
Hayırlı olsun
-
08 Haziran 2012, 10:47
#763
Syanur adlı üyeden alıntı
"Laylonlarıyla sürerim !! " diyorsun...
Hayırlı olsun
bi yerden bi macırlık var sankim
ANGARAJ
-
08 Haziran 2012, 14:26
#764
hayırlı olsun badboy6630 Allah kaza bela göstermesin.bide hangi ildesin onu söylersen....
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
08 Haziran 2012, 21:59
#765
Sağolun memleket Kütahya Tavşanlı
-
09 Haziran 2012, 18:56
#766
-
09 Haziran 2012, 21:36
#767
evet ümraniye 4800 diyor Var mı azaltan? :p
-
09 Haziran 2012, 21:40
#768
rojhat adlı üyeden alıntı
ümraniye 4.800 diyor
ibibik1903 adlı üyeden alıntı
evet ümraniye 4800 diyor Var mı azaltan? :p
bende bi sorayım o zaman fiyat alıyım
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
10 Haziran 2012, 17:25
#769
geçenlerde araziye giderken sibop kesti, en yakında kendini motor ustası zanneden birine götürdüm, lastiği takarken diski balataların arkasına oturtmuş bende motorun başında durmadım salak gibi.. yola çıkınca kaliperi yedi iki frende.. sonra serviste parça bulamadım, birkaç bayiye kaliperle birlikte bikaç parça sordum ve sipariş verdim, biz sizi ararız dediler bir haftayı geçti daha arayacaklar. Satarken iyi hoş sattıktan sonra bayi seni tanımıyor bile, hele ki servis garantiden iş yaptıracaksan içinden sövüyor. Yedek parça bayi kanalıyla geliyor başka türlü ulaşamıyorsunuz, bayiye bir kar kapısı daha açmışlar. Bu site yönetimi bile gözümüzün içine baka baka kuba motorla ilgili haksız rekabet yaratıyor.
Motorun gücüne diyecek birşey yok ama gel gelelim:
*Yumuşak toprak zemine durduğu yerde yan yatmasıyla manet kökünden kırıldı.
*Sinyal eridi, servislerde bir civata bile yedek parça bulunmadığından servis akıl verip gönderdi, bir de taksak yine eriyecek falan filan demekten öteye geçmedi. Sorun 10 liralık sinyal değildi zaten gösterilecek tavırdı.
*Karbüratörle hava filtresi (hava süngeri daha doğru olur) arasındaki plastik boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapmakta.
*Çok düşük hızla giderken yana yatmasıyla ön çamurluk ve plastik aksamlar kırıldı, evet sonuçta düştüm ama bu motor cross tabiki yan yatacak düşecek, ilk hafif düşmede kırılacak malzeme olmamalıydı.
*Benzin hortumu tam olarak takılmamış ve incecik bir tel kelepçeyle sabitlenmiş güya, musluğun olduğu yerden ince ince akıtıyordu, allahtan yolda giderken çıkmadı da yakmadım motoru.
*Arka fren zaten malumunuz, olmasa daha iyi.
*Ön lastik düz asfalt yolda sibop kesti, bu yüzden kasabın biri fren kaliperimi bozdu, bir haftadır parça gelecek.
Bu arada motor henüz 1500 km de bunuda eklemek isterim.
Fiyatına göre motor gücüne ve motorun genel durumuna lafım yok ama bu ankaradaki motor ustaları beni motordan bezdirdi.. bir keyfimiz var el birliğiyle içine ettiler. kimi ben o modele bakmam der, kimi yağı değiştirmeden geri verir, kimi sorunu çözemez bu motorlar böyle der. ahlaklı adamın ustalığı yok, ustalığı iyi olan ya yüzüne bakmaz ya servet ister.
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..
-
10 Haziran 2012, 20:15
#770
Anlattıklarına göre markanın hizmeti için nedesen haklısın. ben ayrıca bu yorumu paylaştığın için de teşekkür ederim, bende zannediorrm çok sağlam motor , bi yerine bi şey olsada gider serviste hallolur hemen. ama değilmiş demekki !
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
genede en mantıklı cross motor piyasadaki bence. asya çıkardı yeni bi tane asya tepee250 die ama str kadar güzel görüntüsü yok. Apachi var güzel ama plaka çıkmıyor başka cross varmı bu fiyatlara yok. mondiale 8000 tl vermek mantıksız geliyor. artık katlanıcaz gibi geliyor ben hala str almayı düşünüyorum ;) .
-
11 Haziran 2012, 00:58
#771
kendim çalıp kendim oynuyorum beni dinleyen yok :D. Neyse str den vazgectim en buyuk avantajı kırşehir de servisi olmasıydı ama servis ler pek yardımcı olmıyacak gibi bir de ilk motor olunca illaki düşüp kalkıcak ayrıca hemende cross yapmaya kalkışmak pek akıllıca olmaz tecrübe olmadan o sebepten ötürü benim göz tvs apache ya da ybr 125 e kaydı ;D onlarında sağlamlığı servisi nasıl bilmiorm araştırıcaz olmadı bi kawasaki alana kadar 20-30 sene beklerim! :p
-
11 Haziran 2012, 10:20
#772
ozgur325 adlı üyeden alıntı
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..
Geçmiş olsun... Aldığın karak en mantıklısı. Çinli alıyorsan bu şekilde takılmayı göze alman gerek aslında. Çünkü ustalar aynen dediğin gibi. Benim bildiğim usta da çok iyi ama çinlilere bakmıyor adam. Hak da veriyorum doğrusu...
-
11 Haziran 2012, 10:37
#773
motoru almak önemli değil akabinde parça bulmak sorunları çözmek önemli.. honda çok dandik motor bile yapsa satılır..çünkü servis ağı ve yedek parçası var...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Haziran 2012, 19:50
#774
-
11 Haziran 2012, 20:17
#775
bencede doğru karar.bende öyle yapıcam büyük ihtimalle...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
11 Haziran 2012, 20:37
#776
Syanur adlı üyeden alıntı
"Laylonlarıyla sürerim !! " diyorsun...
Hayırlı olsun
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
bi yerden bi macırlık var sankim
gülmeyin oluum.. hiç sıfır motörünüz olmadı tabi fakirler, ben de ilk bi hafta laylonuynan sürdümdü
-
11 Haziran 2012, 22:17
#777
s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler
-
12 Haziran 2012, 14:19
#778
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler
200cc yi 232cc yapmışlar.fabrika çıkışı budur motorun...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
12 Haziran 2012, 14:54
#779
ozgur325 adlı üyeden alıntı
polat muhtemelen ikimiz de aynı ustadan bahsediyoruz, yalnız o benim gv 650 ye de bakmamıştı
bu arada sen ne yaptın aldın mı yeni makina? bi ara görüşelim. frensiz gelirim ben
sonuç olarak motor almadan önce adam gibi bir usta bulmak lazım gerisi fasa fiso. aslında japonun farkı bu, ustası çok çünkü.. çinliyle, italyanla, koreliyle, hindistanlıyla adam uğraşmıyor birader. kendince haklı tabi parça desen parça yok servis desen servis yok uydurma parçayla tamir etse köşeyi dönmeden yine arızalanıyo
gülmeyin oluum.. hiç sıfır motörünüz olmadı tabi fakirler, ben de ilk bi hafta laylonuynan sürdümdü
Büyük ihtimalle aynı usta. Ben bikere gittim, sıkıntım olmuştu. Onu da arkadaş daha önceden tanıştırdı diye bin rica minnet baktı. Şimdi yeni motoru alabilirsem yine yanına uğrıycam. Öylesine uğrıycam, selam muhabbet felan. Bakalım nolcak Benim yeni motor konusunda da gelişmeleri konuşuruz. Aldığım zaman görüşelim tabi. Havalar felan da düzeldi. Zaten dediğim gibi gaco ile takılıyorum genelde, çok kalabalık değiliz, yine bir çay keyfi yaparız AnkaMall semalarında
Bu sıcakta da laylonla sürülmez ki yav...
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler
200 lük 250 lik diye karbüratör yoktur. Ustanın demek istediği biraz daha büyük yada içindeki parçaları biraz daha performanslı karbüratör takmak. Kaldı ki orjinal karbüratörün hava emme manifoldundaki bükülen kısmı düzeltince bile motor farkedilir derecede toparlıyor kendini. Önce onu halletmek daha mantıklı. Sonra daha büyük karb. takılabilir istenirse...
-
12 Haziran 2012, 17:27
#780
ozgur325 adlı üyeden alıntı
geçenlerde araziye giderken sibop kesti, en yakında kendini motor ustası zanneden birine götürdüm, lastiği takarken diski balataların arkasına oturtmuş bende motorun başında durmadım salak gibi.. yola çıkınca kaliperi yedi iki frende.. sonra serviste parça bulamadım, birkaç bayiye kaliperle birlikte bikaç parça sordum ve sipariş verdim, biz sizi ararız dediler bir haftayı geçti daha arayacaklar. Satarken iyi hoş sattıktan sonra bayi seni tanımıyor bile, hele ki servis garantiden iş yaptıracaksan içinden sövüyor. Yedek parça bayi kanalıyla geliyor başka türlü ulaşamıyorsunuz, bayiye bir kar kapısı daha açmışlar. Bu site yönetimi bile gözümüzün içine baka baka kuba motorla ilgili haksız rekabet yaratıyor.
Motorun gücüne diyecek birşey yok ama gel gelelim:
*Yumuşak toprak zemine durduğu yerde yan yatmasıyla manet kökünden kırıldı.
*Sinyal eridi, servislerde bir civata bile yedek parça bulunmadığından servis akıl verip gönderdi, bir de taksak yine eriyecek falan filan demekten öteye geçmedi. Sorun 10 liralık sinyal değildi zaten gösterilecek tavırdı.
*Karbüratörle hava filtresi (hava süngeri daha doğru olur) arasındaki plastik boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapmakta.
*Çok düşük hızla giderken yana yatmasıyla ön çamurluk ve plastik aksamlar kırıldı, evet sonuçta düştüm ama bu motor cross tabiki yan yatacak düşecek, ilk hafif düşmede kırılacak malzeme olmamalıydı.
*Benzin hortumu tam olarak takılmamış ve incecik bir tel kelepçeyle sabitlenmiş güya, musluğun olduğu yerden ince ince akıtıyordu, allahtan yolda giderken çıkmadı da yakmadım motoru.
*Arka fren zaten malumunuz, olmasa daha iyi.
*Ön lastik düz asfalt yolda sibop kesti, bu yüzden kasabın biri fren kaliperimi bozdu, bir haftadır parça gelecek.
Bu arada motor henüz 1500 km de bunuda eklemek isterim.
Fiyatına göre motor gücüne ve motorun genel durumuna lafım yok ama bu ankaradaki motor ustaları beni motordan bezdirdi.. bir keyfimiz var el birliğiyle içine ettiler. kimi ben o modele bakmam der, kimi yağı değiştirmeden geri verir, kimi sorunu çözemez bu motorlar böyle der. ahlaklı adamın ustalığı yok, ustalığı iyi olan ya yüzüne bakmaz ya servet ister.
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..
Sıkıntı yok sinirlenme hökelenme bereber yaparız dedik ya
ozgur325 adlı üyeden alıntı
polat muhtemelen ikimiz de aynı ustadan bahsediyoruz, yalnız o benim gv 650 ye de bakmamıştı
bu arada sen ne yaptın aldın mı yeni makina? bi ara görüşelim. frensiz gelirim ben
sonuç olarak motor almadan önce adam gibi bir usta bulmak lazım gerisi fasa fiso. aslında japonun farkı bu, ustası çok çünkü.. çinliyle, italyanla, koreliyle, hindistanlıyla adam uğraşmıyor birader. kendince haklı tabi parça desen parça yok servis desen servis yok uydurma parçayla tamir etse köşeyi dönmeden yine arızalanıyo
Syanur adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimalle aynı usta. Ben bikere gittim, sıkıntım olmuştu. Onu da arkadaş daha önceden tanıştırdı diye bin rica minnet baktı. Şimdi yeni motoru alabilirsem yine yanına uğrıycam. Öylesine uğrıycam, selam muhabbet felan. Bakalım nolcak
Benim yeni motor konusunda da gelişmeleri konuşuruz. Aldığım zaman görüşelim tabi. Havalar felan da düzeldi. Zaten dediğim gibi gaco ile takılıyorum genelde, çok kalabalık değiliz, yine bir çay keyfi yaparız AnkaMall semalarında
Bu sıcakta da laylonla sürülmez ki yav...
200 lük 250 lik diye karbüratör yoktur. Ustanın demek istediği biraz daha büyük yada içindeki parçaları biraz daha performanslı karbüratör takmak. Kaldı ki orjinal karbüratörün hava emme manifoldundaki bükülen kısmı düzeltince bile motor farkedilir derecede toparlıyor kendini. Önce onu halletmek daha mantıklı. Sonra daha büyük karb. takılabilir istenirse...
az bekle bombayı patlatıp gelicez biz polatla özgür bi çay partisi daha yaparız evelallah
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)