Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #621
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Dün gidonu kesip kısaltmıştım, bugünde berk arkadaşın fikrini uygulayıp elcik korumalar için kaynak işini hallettim.





    Elcik koruma takıcak arkadaşlar için işi özetliyorum;

    Üniversal tip demirli elcik koruma alırsanız bizim str lerin gidon iç çapı ufak olduğu için montaj yapamıyoruz.
    Elcik korumanın normalde gidon içine girmesi gereken bağlantı aparatını (bir nevi çelik dubel) uygun yerden kesip bir somun vasifesi görecek şekilde gidon uçlarına kaynatılması lazım.

    Parça aliminyum, gidonda aliminyum. Çok temiz ve kolay bir kaynak çıkıyor ortaya, bu işi yaptırabileceğiniz yerler sanayi bölgelerindeki her türlü kaynak yapan kaynakcılar yada radyatör tamircileri.

    Gidonu yerine takıp elcikleride monte ettikten sonra resimleri çeker eklerim inşallah.
    35emre35, ozrace ve berk_cglr bunu beğendiler.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün gidonu kesip kısaltmıştım, bugünde berk arkadaşın fikrini uygulayıp elcik korumalar için kaynak işini hallettim.


    http://img152.imagevenue.com/loc365/..._122_365lo.jpg http://img286.imagevenue.com/loc402/..._122_402lo.jpg http://img190.imagevenue.com/loc154/..._122_154lo.jpg


    Elcik koruma takıcak arkadaşlar için işi özetliyorum;

    Üniversal tip demirli elcik koruma alırsanız bizim str lerin gidon iç çapı ufak olduğu için montaj yapamıyoruz.
    Elcik korumanın normalde gidon içine girmesi gereken bağlantı aparatını (bir nevi çelik dubel) uygun yerden kesip bir somun vasifesi görecek şekilde gidon uçlarına kaynatılması lazım.

    Parça aliminyum, gidonda aliminyum. Çok temiz ve kolay bir kaynak çıkıyor ortaya, bu işi yaptırabileceğiniz yerler sanayi bölgelerindeki her türlü kaynak yapan kaynakcılar yada radyatör tamircileri.

    Gidonu yerine takıp elcikleride monte ettikten sonra resimleri çeker eklerim inşallah.
    iyi çalışma olmuş.son halini merak ettim doğrusu...
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  3. #623
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    arka balatayı dün sıfır taktık bugün tutmuyor usta hidrolik pistonlarında sorun olabilir dedi garantiden değişim sağlanır umarım aynı sorun tekrar yaşanırsa komple değişiklik düşünüyorum

  4. #624
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Yağ değişimi yapan var mı aramızda?

    Yada kullanım kitapcığında yağ kapasitesi ne kadar yazıyor acaba?

    Biz kitapları almayı unutmuşuz da
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  5. #625
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı trazma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka balatayı dün sıfır taktık bugün tutmuyor usta hidrolik pistonlarında sorun olabilir dedi garantiden değişim sağlanır umarım aynı sorun tekrar yaşanırsa komple değişiklik düşünüyorum
    tekrar kesin olacaktır, benim 2defa değişti. ustanın dediğine göre kaliper kısmı güzel fakat pedalın arkasındaki hidroliği pompalayan hazne yetersiz, onun yerine başka çinli bir markanın harici hidrolik tankı olan ile değiştirilirse sorun ortadan kalkıyor. yani komple değiştirmeye gerek yok sadece pompa kısmını değiştiriyorsunz. bence ilk etapta garantiden değiştirin ki bu pompanın yetersiz kaldığını anlasınlar artık, Türkiye'nin heryerinden 100lerce kişi 2.-3. değişimi yapmasına rağmen hala anlayamadılar. garantiden değişim yapıldığında havasını almak için filan sakın uğraşmayın, gelir gelmez olduğu gibi takın.

    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ değişimi yapan var mı aramızda?

    Yada kullanım kitapcığında yağ kapasitesi ne kadar yazıyor acaba?

    Biz kitapları almayı unutmuşuz da
    1litre yağ alıyor hocam

  6. #626
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün gidonu kesip kısaltmıştım, bugünde berk arkadaşın fikrini uygulayıp elcik korumalar için kaynak işini hallettim.


    http://img152.imagevenue.com/loc365/..._122_365lo.jpg http://img286.imagevenue.com/loc402/..._122_402lo.jpg http://img190.imagevenue.com/loc154/..._122_154lo.jpg


    Elcik koruma takıcak arkadaşlar için işi özetliyorum;

    Üniversal tip demirli elcik koruma alırsanız bizim str lerin gidon iç çapı ufak olduğu için montaj yapamıyoruz.
    Elcik korumanın normalde gidon içine girmesi gereken bağlantı aparatını (bir nevi çelik dubel) uygun yerden kesip bir somun vasifesi görecek şekilde gidon uçlarına kaynatılması lazım.

    Parça aliminyum, gidonda aliminyum. Çok temiz ve kolay bir kaynak çıkıyor ortaya, bu işi yaptırabileceğiniz yerler sanayi bölgelerindeki her türlü kaynak yapan kaynakcılar yada radyatör tamircileri.

    Gidonu yerine takıp elcikleride monte ettikten sonra resimleri çeker eklerim inşallah.
    hayirli olsun abi birde boyadinmi tamamdir
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  7. #627
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    1litre yağ alıyor hocam
    Emre kitapta yazan mı bu yoksa bir litre koyunca göz hesabı mı tamam?

    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayirli olsun abi birde boyadinmi tamamdir
    Boyamaya gerek yok Berk zaten elcikelr kapatıyor o bölgeyi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  8. #628
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    o zaman iyiymis birde sizin gidonlarim ici gercektende cok kucukmus ya ben o kadar dusunmemistim
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  9. #629
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emre kitapta yazan mı bu yoksa bir litre koyunca göz hesabı mı tamam?
    evt Olcay kitapçıkta da yazıyor, bu tip düşük cc motorlara genelde 1lt yetmektedir. zaten doldurduğunuzda yandaki küçük pencereden H ile L nin arasına denk heldiğini göreceksiniz.
    yalnız bişey soracağım, siz motorları kendiniz monte ettiniz ve anladığım kadarıyla yağ değişiminide kendiniz yapacaksınız. en ufak bir müdahalede bile garantiden çıkarma ihtimalleri var. hadi motorları bayiden toplanmış halde aldığınızı söyleyebilirsiniz ama yağ değişimlerini kitapçıklarını alıp size en yakın bir kuba servisinde yaptırın ve kaşeletin derim, bence 2sene motor kısmına müdahale etmeyin. ha ufaktefek anlaşılmayacak modifikasyonlar (gidon kesmek filan gibi) yapmanız sorun olmaz zannımca, çünkü bu tür ufak tefek şeyleri hepimiz yapıyoruz.
    eko29 bunu beğendi.

  10. #630
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Emre ciğim diğer arkadaşları bilmem ama ben servise gitmeyi düşünmüyorum.

    Neden dersen bi yağ değişimi için mesai saatinde motoru servise götürüp saatlerce bekleyip yada bırakıp geri gelip sonra gidip almaya üşenirim

    En az servis kadar iyi bakım yapacağıma inanıyorum, parçası pahalı motorlar değil bunlar çok şükür.

    Garanti dışına çıkmasında da bir sakınca görmüyorum, fabrikasyon hatası olup da makinesinde problem çıkma ihtimali çok çok düşük bir ihtimal. Öyle bir problem varsa da ilk bakım km sine kadar yani garanti dışına çıkmamış olduğu süre içerisinde belli eder.

    Bunun haricinde oluşabilecek şeylerde ya sarf ürünleri yada kullanıcı hatası olur
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  11. #631
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    ben 10-50 iphone yağ koydum 1 lt yetmedi 1.40 lt gibi birşey alıyor toplamda.evet emre ustada onu söyledi hidrolik pistonlarında sorun olabilir dedi.bi garantiden değişim yapayım olmadı dediğin gibi skyteam vb markanın kini almayı düşünüyorum.sorun devam ettimi sende veya sorun kalmadıysa nasıl hallettin tam olarak.

  12. #632
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emre ciğim diğer arkadaşları bilmem ama ben servise gitmeyi düşünmüyorum.

    Neden dersen bi yağ değişimi için mesai saatinde motoru servise götürüp saatlerce bekleyip yada bırakıp geri gelip sonra gidip almaya üşenirim

    En az servis kadar iyi bakım yapacağıma inanıyorum, parçası pahalı motorlar değil bunlar çok şükür.

    Garanti dışına çıkmasında da bir sakınca görmüyorum, fabrikasyon hatası olup da makinesinde problem çıkma ihtimali çok çok düşük bir ihtimal. Öyle bir problem varsa da ilk bakım km sine kadar yani garanti dışına çıkmamış olduğu süre içerisinde belli eder.

    Bunun haricinde oluşabilecek şeylerde ya sarf ürünleri yada kullanıcı hatası olur
    hocam, butür markaların servisleri sadece düşük cc motorlara bakar. oyüzden sıra filan bekleyeceğinizi sanman, enfazla 10-15dk motorun biraz soğumasını bekler sonra doldurur ve kaşeletir gidersiniz. bir yağ dolumu için motoru garantiden çıkarmayın derim. çünkü neolacağı bilinmez, bursadaki bir arkadaşımın str sinden kıranktan ses gelmeye başlamış ses giderek arttıktan sonra garantiden değiştirmş
    aynı şekilde bir arkadaşımın Urla'da işte kullanmak için aldığı 2011 ybr'side krank problemi vermiş, o da sizin gibi düşünüp ybr bu ne olabilir diye düşünüp oradaki özel serviste değişim yapmış. şimdi cepten para verip yaptırdı malesef. yani marka model ne olursa olsun birşey olmaz diye bir şey yok; illa 500km ye kadarda belli olr diye birşey yok, sırf yağ yüzünden 2senelik garantiniz bozmayın derim. parçalar bir yamaha,honda ya göre evet ucuz ama herşey dolara endeksli, birde satışlar iyi ise fiyatlar hemen uçuyor. ilk değiştirdiğim fren merkezinin faturada yazan fiyatı 63tl iken son değişimdeki fatura 79du

    Alıntı trazma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 10-50 iphone yağ koydum 1 lt yetmedi 1.40 lt gibi birşey alıyor toplamda.evet emre ustada onu söyledi hidrolik pistonlarında sorun olabilir dedi.bi garantiden değişim yapayım olmadı dediğin gibi skyteam vb markanın kini almayı düşünüyorum.sorun devam ettimi sende veya sorun kalmadıysa nasıl hallettin tam olarak.
    bence 1lt yeterli, serviste yeterli görüyorsa sorun yok, fazla yağda motora zararlıdır
    ben 2kere değiştirdim, üzerinde geleni sayarsak 3. 20-25tl verip bende değiştirmeyi düşündüm ama inat ettim garantisi varsa eşşek gibi değiştirecekler yada hatayı düzeltip bir sonraki partide başka fren merkezi olmasını sitediklerini bildirecekler Çindeki fabrikaya. serviste form tutulduktan sonra 3-4günde geliyor nasıl olsa. okadarcık beklerim, yeterki bu fren merkezinin bir b.ka yaramadını anlasınlar.

  13. #633
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam, butür markaların servisleri sadece düşük cc motorlara bakar. oyüzden sıra filan bekleyeceğinizi sanman, enfazla 10-15dk motorun biraz soğumasını bekler sonra doldurur ve kaşeletir gidersiniz. bir yağ dolumu için motoru garantiden çıkarmayın derim. çünkü neolacağı bilinmez, bursadaki bir arkadaşımın str sinden kıranktan ses gelmeye başlamış ses giderek arttıktan sonra garantiden değiştirmş
    aynı şekilde bir arkadaşımın Urla'da işte kullanmak için aldığı 2011 ybr'side krank problemi vermiş, o da sizin gibi düşünüp ybr bu ne olabilir diye düşünüp oradaki özel serviste değişim yapmış. şimdi cepten para verip yaptırdı malesef. yani marka model ne olursa olsun birşey olmaz diye bir şey yok; illa 500km ye kadarda belli olr diye birşey yok, sırf yağ yüzünden 2senelik garantiniz bozmayın derim. parçalar bir yamaha,honda ya göre evet ucuz ama herşey dolara endeksli, birde satışlar iyi ise fiyatlar hemen uçuyor. ilk değiştirdiğim fren merkezinin faturada yazan fiyatı 63tl iken son değişimdeki fatura 79du


    bence 1lt yeterli, serviste yeterli görüyorsa sorun yok, fazla yağda motora zararlıdır
    ben 2kere değiştirdim, üzerinde geleni sayarsak 3. 20-25tl verip bende değiştirmeyi düşündüm ama inat ettim garantisi varsa eşşek gibi değiştirecekler yada hatayı düzeltip bir sonraki partide başka fren merkezi olmasını sitediklerini bildirecekler Çindeki fabrikaya. serviste form tutulduktan sonra 3-4günde geliyor nasıl olsa. okadarcık beklerim, yeterki bu fren merkezinin bir b.ka yaramadını anlasınlar.
    1 lt koyduğumuzda orta seviyede kaldı birzdaha koyunca high seviyesine geldi oda 1.40 lt gibi bişe oldu.evet bunca değişim yapmışsın ve başkalarıda yapmıştır ben ilk kez değişim yaptıracağım eğer yine sorunlu parça gelirse ciddi bir telefon görüşmesine girşebilirm parçalar ucuz diye bu kadar da sallama iş olmaz.

  14. #634

    Üyelik
    07 Mart 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kle 500 kuba 250 cros
    slm bügün rolanti sorunu cözdüm kuba nın kronik sorunu rolantide durmuyor cok ısınması lazım. benım makına 2500 km oldu sibob ayarı emme 10 eksoz 15 olcak eger vaktiniz varsa yaptırın biraz ugraştorıyor ama olsun mühendısler ugraşmamıslar emme sıbobunu sökmek ıcın makınanın saplamalarını sökmeniz lazım cıkmıyor cünki ama deger.su an buz gibi sogukken bile rolantide sayıyor gidiside cok degişti.yag konusuna gelince sizi bilmem ama ben 1250 koyoyorum 15 40.1 kg az geliyor arka fren merkezi hic ugraşmayın derim yeniside aynı bı tane cıkma japon taktınmı sorun bitiyor.resim nasıl koyuyorsunuz 1 2 tane koycam bende bulamadım
    ozrace bunu beğendi.

  15. #635
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    cobra bahsettiğin sübap ayarı 0.10 - 0.15 ise bana çok sıkı geldi bu değerler, emin misin?
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  16. #636
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Bugün ufaktan giriştim motora, malum yarın cross günümüz

    Arkadaşım Orçun sağolsun işyerinde bana gidon yükseltmem için aliminyumdan parça yaptırdı, Öner den hayır yok bize

    Önce onları takıp gidonu 4 cm yükselttim.




    Sonrada daha önceden kesip aparat kaynattığım gidona elcik korumaları monte ettim.





    Elcik korumanın montaj aparatlarından biri çıt diye kırıldı ortadan, kalitesiz bir aliminyum malzeme. Neyseki kaynak tuttu

    Sonrada madem üstüm pis ön dişliyide değiştireyim dedim

    15 olan ön dişi 14 ile değiştirdim, 20,5 cm olan dış çap 19,5 cm e düştü. Buda yaklaşık %5 bir fark demek.
    Zaten daha ufak dişli de olmaz çünkü zincir dişli montaj vidalarına silme geçiyor.

    En yakın zamanda arka dişliyi de büyütmek lazım, malum yüksek hızla işimiz yok bize kalkış ve tırmanış için tork lazım.

    Ne kadar fark edeceğini yarın diğer iki str ile karşılaştırınca göreceğim inşallah.
    ozrace bunu beğendi.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  17. #637
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    Alıntı cobra 16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm bügün rolanti sorunu cözdüm kuba nın kronik sorunu rolantide durmuyor cok ısınması lazım. benım makına 2500 km oldu sibob ayarı emme 10 eksoz 15 olcak eger vaktiniz varsa yaptırın biraz ugraştorıyor ama olsun mühendısler ugraşmamıslar emme sıbobunu sökmek ıcın makınanın saplamalarını sökmeniz lazım cıkmıyor cünki ama deger.su an buz gibi sogukken bile rolantide sayıyor gidiside cok degişti.yag konusuna gelince sizi bilmem ama ben 1250 koyoyorum 15 40.1 kg az geliyor arka fren merkezi hic ugraşmayın derim yeniside aynı bı tane cıkma japon taktınmı sorun bitiyor.resim nasıl koyuyorsunuz 1 2 tane koycam bende bulamadım
    25 tl ye arka fren merkezi aldım fakat orjinalinde hidrolik tankı sistemin içinde bunda haznesi bir hortumla sisteme bağlanıyor hidroliği öyle sağlıyor ufak bi montaj ayarı ile sorunu hallettik gibi pek iyi olmasada eskisinden iyi durumda şu anda montaj işini fotoğraflarını çekmiş usta yakında sizilerle paylaşırım arkadaşlar.

  18. #638
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Daha önce de sordun, nedir bu arka fren ile alıp veremediğiniz.

    Ben sadece arazide kullandığım için normal sürüşde bir eksikliği var mı farkedemem sanki

    Nedir bu frenle derdiniz anlatında bizde bizim motorlarda var mı yoksa yeni kasada giderilmiş mi bu sorun bilelim?

    Arka fren tutmuyor mu? Yoksa hemen kitliyor mu?

    Sorun hangisi?
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  19. #639
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce de sordun, nedir bu arka fren ile alıp veremediğiniz.

    Ben sadece arazide kullandığım için normal sürüşde bir eksikliği var mı farkedemem sanki

    Nedir bu frenle derdiniz anlatında bizde bizim motorlarda var mı yoksa yeni kasada giderilmiş mi bu sorun bilelim?

    Arka fren tutmuyor mu? Yoksa hemen kitliyor mu?

    Sorun hangisi?
    hemen kitlese bile razıyım.sizin motorlar daha yeni tozunu alıyorsundur hergün.şöyle 2 binli kmlere gelince arka fren tutmamaya başlıyor yeni balata taktık yine olmadı sorunu başka bir fren merkezi ile değiştirerek birazda olsa hallettik.

  20. #640
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce de sordun, nedir bu arka fren ile alıp veremediğiniz.

    Ben sadece arazide kullandığım için normal sürüşde bir eksikliği var mı farkedemem sanki

    Nedir bu frenle derdiniz anlatında bizde bizim motorlarda var mı yoksa yeni kasada giderilmiş mi bu sorun bilelim?

    Arka fren tutmuyor mu? Yoksa hemen kitliyor mu?

    Sorun hangisi?
    Şöyle anlatmaya çalışayım.. Fren merkezi "çok küçük" ustaların yorumlarına göre.. Bir süre sonra basınçtan merkez içindeki contaların ruhuna fatiha oluyor.. Bizim izmir'deki servisi içindeki contaları kalitelileriyle değiştirdi fakat o da yaklaşık 1000 km kadar idare etti.. Özetle arka fren bir süre sonra tutmuyor, asfaltta nasıl olduğunu bilemiyorum fakat arazide sürekli kullanım sonrası bu benim de başıma gelmişti..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)