Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Nisan 2012, 18:14
#581
Arka fren merkezi kullanıma bağlı arıza çıkartabiliyor.. Her ne kadar garantiden değişse de, fiyatı da komple fren merkezi, ara hortum ve arka balatalarıyla birlikte 65 TL idi.. Yedek parça konusunda fiyat yönünden üzmeyecek bir motor, tabi bir de Maraş'tan parça beklemesi olmasa..
Reklamlar
-
30 Nisan 2012, 19:17
#582
Huckle adlı üyeden alıntı
Üstad selamlar.. Öncelikle sen de fikir ve önerilerini paylaştığın için teşekkürler.. Sadece direksiyondan 2+2 = 4 cm. kesme olayını pek anlayamadım.. Bir resim yükleyebilir misin?? Biz 35Emre35'in motorunda gidon kelepçesinden bir tane daha takarak yükselttik..
ARKADAŞLAR BEN GİDON OLAYINI ÇÖZDÜM.MAĞAZALARI GEZERKEN ARORA-AR 100 MOTORSİKLETİN GİDONUNUN STR 250 İLE UYUMLU OLDUĞUNU FARKETTİM.ORJİNALDE STR DE 82 CM GENİŞLİK 5,5 CM DERİNLİĞİNDE GİDON VAR İKEN;ARORA'DA 75 CM GENİŞLİK 12 CM DERİNLİK VAR.TEK SIKINTI STR NİN GİDON KELEPÇELERİ 2,5 CM ÇAPINDA ARORA İSE 2 CM ÇAPINDA AMA ONUDA ÇÖZECEĞİZ.GİDONUN FİYATI 18,00 TL VE HAFTA SONU TAKAR İSEM FOTOĞRAFINIDA ÇEKER EKLERİM.
SAYGILAR...
-
01 Mayıs 2012, 00:41
#583
balayyusuf adlı üyeden alıntı
vGazi arkadaşıma teşekkür ederim hemen yarın deneyeceğim çok sağol.
Eğer bulmazsan hafta sonu paşada buluşup ben hallederim
-
01 Mayıs 2012, 01:42
#584
Sağol Gazi hallettim ama yinede Bir ara Paşada buluşup tanışalım isterim
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
-
01 Mayıs 2012, 11:26
#585
-
01 Mayıs 2012, 12:57
#586
valla hocam garantiden değişimini duymuştum fakat ustanın yanında aradık garantiyi balatalar kullanımla ilgili olduğu için garantiden değişmez dedi garanti belgesinde de yazıyor fln bnde mecbur sipariş verdim
-
01 Mayıs 2012, 18:51
#587
35emre35 adlı üyeden alıntı
yeni sürüm ters amortisörlü strlerinz hayırlı olsun hocam
ters amortisörler bizlere uymuyor üçgenlerin çapı farklı, belki torna işlemiyle uyar ama nekadar dayanıklı olur meçhul. ön üçgen takımı spariş etmek daha mantıklı.
öndeki cızırtının sebebi önceki sayfalarda var, direksiyon kilidinin dil kısmı zırıltı yapıyor. dil açık konumda bant sarılırsa yada makaron ısıtılırsa o ses kesiliyor.
zaten değişim olursa kople olur benim demek istediğim acaba üst mesnetler şase ye giriş yaptığı yerde bir sorun olurmu yani boru gibi bişey giriyor ya şasenin amörtisörle bağlantısı olan yere ordaki kalınlığı uyarsa sorun tamam demektir diğer alt mesnet ve üçgen dediğin şeyler amörtisörle beraber alınır fakat birde bu işlem birz pahallıya patlar gibi geliyor bana
-
01 Mayıs 2012, 23:09
#588
trazma adlı üyeden alıntı
zaten değişim olursa kople olur benim demek istediğim acaba üst mesnetler şase ye giriş yaptığı yerde bir sorun olurmu yani boru gibi bişey giriyor ya şasenin amörtisörle bağlantısı olan yere ordaki kalınlığı uyarsa sorun tamam demektir diğer alt mesnet ve üçgen dediğin şeyler amörtisörle beraber alınır fakat birde bu işlem birz pahallıya patlar gibi geliyor bana
o durumu ben de araştırmıştım ve rks 200 ün maşasıyla karşılaştırmıştım.. (şu an yeni str lerde de rks 200 ün amortisör ve jant takımı kullanılıyor) maalesef şasenin göbeği str lerde daha ince.. bir de usta şasedeki amortisör göbeğinin oluksuz olduğunu, ters amortisörde oluklu olduğunu falan söylemişti.. şaseye işlem yapmadan değişiklik olacağını sanmıyorum.. ben safkan çinliyim ve demodeyim diye bağıran maşalarla gezmeye devam.. gerçi yenilerinde de renk uyumu sorunu var, bi farında mor ışık eksik
-
02 Mayıs 2012, 01:12
#589
ozgur325 adlı üyeden alıntı
o durumu ben de araştırmıştım ve rks 200 ün maşasıyla karşılaştırmıştım.. (şu an yeni str lerde de rks 200 ün amortisör ve jant takımı kullanılıyor) maalesef şasenin göbeği str lerde daha ince.. bir de usta şasedeki amortisör göbeğinin oluksuz olduğunu, ters amortisörde oluklu olduğunu falan söylemişti.. şaseye işlem yapmadan değişiklik olacağını sanmıyorum.. ben safkan çinliyim ve demodeyim diye bağıran maşalarla gezmeye devam..
gerçi yenilerinde de renk uyumu sorunu var, bi farında mor ışık eksik
bende böyle bi karşılaştırma yapacaktım ama motor bulamadım karşılaştıracak aydınlattın teşekkürler.evet dostum ya sırf ters teleskopik yapalım motoru diye saçmalamışlar sarı cant takımı sarı amörtisör gidon sonra kırımızı beyaz granajlar araya siyah serpiştirmeler çingene çadırı gibi olmuş biraz
-
02 Mayıs 2012, 10:47
#590
Merhaba arkadaşlar.bende artık STR ci oldum
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
02 Mayıs 2012, 12:12
#591
trazma adlı üyeden alıntı
zaten değişim olursa kople olur benim demek istediğim acaba üst mesnetler şase ye giriş yaptığı yerde bir sorun olurmu yani boru gibi bişey giriyor ya şasenin amörtisörle bağlantısı olan yere ordaki kalınlığı uyarsa sorun tamam demektir diğer alt mesnet ve üçgen dediğin şeyler amörtisörle beraber alınır fakat birde bu işlem birz pahallıya patlar gibi geliyor bana
tahminimce çok pahallı değildir ve uyumludur diye düşünüyorum ama yinede sormakta fayda var. kubanın sitesinden yedek parça kısmından parça numarasına bakılıp, satış sonrası hizmet bölümünden hem uyumluluğu sorulur hemde fiyat alınabilir.
-
02 Mayıs 2012, 20:04
#592
35emre35 adlı üyeden alıntı
tahminimce çok pahallı değildir ve uyumludur diye düşünüyorum ama yinede sormakta fayda var. kubanın sitesinden yedek parça kısmından parça numarasına bakılıp, satış sonrası hizmet bölümünden hem uyumluluğu sorulur hemde fiyat alınabilir.
yedek parça siparişi tahminimce 2011 amörtisörleri olur yenilerini hazırda bulunduracaklarını pek sanmıyorum ama yinede sormak gerekir ve dediğin gibi uyumluluğu araştırılmalı yoksa verim oranı az olur sorun çıkartmasın sonra başımıza.
-
03 Mayıs 2012, 00:19
#593
çoook tesekkurler balayyusuf birşey daha sorucam motoru supermoto yapsam nasıl olur acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
hayirli olsun cok güzel insalalh cok yakinda bende alicam siz arazi icin mi aldiniz acaba
-
03 Mayıs 2012, 11:34
#594
Admin
2012 STR 250 ilk çalıştırma
-
04 Mayıs 2012, 16:43
#595
HAYIRLI OLSUN.BİZ ALIKEN TERS AMORTİSÖR SİSTEMİ YOKTU :((
-
04 Mayıs 2012, 16:56
#596
Ters amortisörün faydası var mıdır? Varsa ne şekildedir, nekadardır? Birisi güzelce anlatabilir mi?
-
04 Mayıs 2012, 17:07
#597
Syanur adlı üyeden alıntı
Ters amortisörün faydası var mıdır? Varsa ne şekildedir, nekadardır? Birisi güzelce anlatabilir mi?
Süspansiyon sistemlerinde hareketli parça ne kadar hafif olursa sistem o kadar iyi çalışır. Zincir aktarmalı vitesli motorların scooterlardan çok daha iyi yol tutuşu olmasının sebebi budur. Vitesli motorda arka mafsal teker dahil 5-8 kg, 150cc scooterda bile arka kısıma motor ve şanzıman dahil olduğundan 30-35 kg. Ters maşada hareketli parça hafiflediğinden daha iyi bir süspansiyon tepkisi alınabiliyor tabi biraz da görsel olarak alışılagelmişin dışına çıktığından farklı görünüyor.
-
04 Mayıs 2012, 17:22
#598
Syanur adlı üyeden alıntı
Ters amortisörün faydası var mıdır? Varsa ne şekildedir, nekadardır? Birisi güzelce anlatabilir mi?
bilmiyorum ama tamamen mantıken tahmin ediyorum;motosikletin amortisörün kapandığını düşün,ter amörtisörde altdaki kısım kadar kapanır,ama diğerinde gidona kadar yapışır ve istenmeyen olaylara sebep olabilir...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
04 Mayıs 2012, 18:10
#599
Süper Moderatör
Bu elcik takan arkadaşlar nerden alıp takmıştı yav çok gerileregidip aramayayım mesajı şimdi
Birde 56 diş takan arkadaş vardı, o nerden aldı dişi acaba?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
04 Mayıs 2012, 18:47
#600
Olcay İzmir'e gelirsen Honda elcikler hediyem olur.. Yok artık daha neler dersen İzmir - Çankaya'da 5 TL'ye almıştık Emre'yle.. Titreşim ve olası nasırlar için birebir..
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Bu elcik takan arkadaşlar nerden alıp takmıştı yav çok gerileregidip aramayayım mesajı şimdi
Birde 56 diş takan arkadaş vardı, o nerden aldı dişi acaba?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)