Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2012, 21:39
#561
Reklamlar
-
24 Nisan 2012, 13:36
#562
-
24 Nisan 2012, 17:17
#563
trazma, ön amortisörlerin yükseltilme işlemini anlatırsan sevinirim. keşke bu işlemi yaptırırken foto da çekseydin.
-
24 Nisan 2012, 22:07
#564
hocam işlem yapılırken motorun başında değildim ben ama ustamın dediğine göre amörtisörün gidonun altındaki bağlantısından tornacıda yaptırdığı bir aparatı takıyor içindeki yayları birazda gerdiriyor işte ben 6 cm istedim o şekilde yükseltti bide gidon için aparat yaptı 4 cmlik şu an çok rahat oldu diğer türlü gidon çok altta idi yorucu oluyordu.tam detaylı şekilde öğrenip burda tekrardan paylaşırım
-
25 Nisan 2012, 00:46
#565
trazma adlı üyeden alıntı
hocam işlem yapılırken motorun başında değildim ben ama ustamın dediğine göre amörtisörün gidonun altındaki bağlantısından tornacıda yaptırdığı bir aparatı takıyor içindeki yayları birazda gerdiriyor işte ben 6 cm istedim o şekilde yükseltti bide gidon için aparat yaptı 4 cmlik şu an çok rahat oldu diğer türlü gidon çok altta idi yorucu oluyordu.tam detaylı şekilde öğrenip burda tekrardan paylaşırım
amortisörü yükseltmek için gidon altına takılan aparatın fotosunu koyar isen çok sevinirim. ben gidonu yükseltmek için üst kelepçenin aynısından sipariş edip kendim montledim
-
25 Nisan 2012, 01:24
#566
hocam amortisörün gidonun altındaki manşetlere bağlantı yerinde vida var bi sağ da bi solda işte onların içine yayı daha fazla uzatmak için 6 cmlik bi takoz tarzı bişe koymuş yani fotosunu çekmem için onları sök tak yapmam gerekir gidon yükseltmek için de gidp sağlam bi tornacıya anlatın isterseniz 10 cmlik bile aparat yapar ama şunu söylüm amortisörün yaylanması değişmedi sadece boyu uzadı.
-
27 Nisan 2012, 14:34
#567
bu strnin motoru hangi tipte suzuki klonu olanmibyoksa honda cg tipimi motor kismi birde maks. km kac yapiyor arti olarak artcili kullanimda sikinti oluyormu
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
27 Nisan 2012, 15:26
#568
Süper Moderatör
Birazdan gidip 3 adet str 250 yi sandıkta teslim alacağım, hadi bakalım neler olacak göreceğiz. Acayip hevesliyim cross yapmaya
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
27 Nisan 2012, 16:01
#569
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
27 Nisan 2012, 16:17
#570
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Birazdan gidip 3 adet str 250 yi sandıkta teslim alacağım, hadi bakalım neler olacak göreceğiz. Acayip hevesliyim cross yapmaya
hayırlısı olsun hocam, biz ilk alanlar olarak yapılması gereken eksikleri, problemlerimizi paylaştık; yeni alacak olanlar yavaş yavaş bunları giderdimi uzun süre sıkıntı yaşamadan kullanırsınz diye tahmin ediyorum. hevesinizi alıp çabuk sıkılacağınz bir motor değil, gezi fotolarınızı merakla bekliyoruz.
birşey soracağım acaba aldığınız motorlar ön maşalar alttan esnemeli yeni olanmı yoksa bizimkiler gibi ilk versiyonlardanmı??
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
trazma adlı üyeden alıntı
hocam amortisörün gidonun altındaki manşetlere bağlantı yerinde vida var bi sağ da bi solda işte onların içine yayı daha fazla uzatmak için 6 cmlik bi takoz tarzı bişe koymuş yani fotosunu çekmem için onları sök tak yapmam gerekir gidon yükseltmek için de gidp sağlam bi tornacıya anlatın isterseniz 10 cmlik bile aparat yapar
ama şunu söylüm amortisörün yaylanması değişmedi sadece boyu uzadı.
tamamdır anladım hocam amortisörün içine o çapta parça kondu, teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
berk_cglr adlı üyeden alıntı
bu strnin motoru hangi tipte suzuki klonu olanmibyoksa honda cg tipimi motor kismi birde maks. km kac yapiyor arti olarak artcili kullanimda sikinti oluyormu
benim bildiğim suzuki klonu dedikleri motor bloğu ramzey, pioner ve takashi de var. 200lük olmasına rağmen 250lik gücü olan bir motor. son hız 110km. artçıyla asfaltta ve kısa mesafede (50-100km arası) sıkıntı yaşamazsınız fakat uzun mesafede ve sert arazide tabiki eziyet olur. bunları önceki sayfalarda yazmıştık
-
27 Nisan 2012, 17:57
#571
[QUOTE=35emre35;2661915]hayırlısı olsun hocam, biz ilk alanlar olarak yapılması gereken eksikleri, problemlerimizi paylaştık; yeni alacak olanlar yavaş yavaş bunları giderdimi uzun süre sıkıntı yaşamadan kullanırsınz diye tahmin ediyorum. hevesinizi alıp çabuk sıkılacağınz bir motor değil, gezi fotolarınızı merakla bekliyoruz.
birşey soracağım acaba aldığınız motorlar ön maşalar alttan esnemeli yeni olanmı yoksa bizimkiler gibi ilk versiyonlardanmı??[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
ben yeni kasa diye aldım açıkçası.motor bugün geliyor umarım bir süpriz olmaz
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
27 Nisan 2012, 19:27
#572
Süper Moderatör
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
27 Nisan 2012, 19:37
#573
yeni direksiyon 20 tl'ye var iken kesme işi kafama yatmadı ...
-
27 Nisan 2012, 23:08
#574
acaba bizim bu 2011 strlere 2012 nin amörtisörleri uyarmı şase bağlantısında bir sorun olurmu arkadaşlar ne diyorsunuz.bir de bu öndeki cızırtının çözümünü anlatırsanız sevinirm tam olarak anlamadım nasıl olacağını.
-
28 Nisan 2012, 01:26
#575
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
yeni sürüm ters amortisörlü strlerinz hayırlı olsun hocam
trazma adlı üyeden alıntı
acaba bizim bu 2011 strlere 2012 nin amörtisörleri uyarmı şase bağlantısında bir sorun olurmu arkadaşlar ne diyorsunuz.bir de bu öndeki cızırtının çözümünü anlatırsanız sevinirm tam olarak anlamadım nasıl olacağını.
ters amortisörler bizlere uymuyor üçgenlerin çapı farklı, belki torna işlemiyle uyar ama nekadar dayanıklı olur meçhul. ön üçgen takımı spariş etmek daha mantıklı.
öndeki cızırtının sebebi önceki sayfalarda var, direksiyon kilidinin dil kısmı zırıltı yapıyor. dil açık konumda bant sarılırsa yada makaron ısıtılırsa o ses kesiliyor.
-
28 Nisan 2012, 20:18
#576
koltuk problemi
Sevgili arkadaşlar yeni aldığım str 250'min koltuğunu sökemedim ne yapmam gerekiyor bilgi verirmisiniz.? İlgilenenlere şimdiden teşekkürler
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
-
29 Nisan 2012, 00:20
#577
koltuğun sol altından anahtarla açılıyor.
-
29 Nisan 2012, 12:57
#578
hayirli olsun kazasiz belasisz surusler dilerim size bende kuba str 250 modelini 2 aydır takıp edıyorum ama cevremdekı kısıler kuba alınmaz dokulur veya cın mali gibi seyler diyorlar sızınde bır gorusunuzu beklıyorum ve kac gorur motor acaba lastiklerini degistirsem yolda ben arazi icin almicam okulla gitmek icin falan alicamda bi yardiömci olusanız sevinirim tesekkurler
-
30 Nisan 2012, 01:04
#579
Gazi arkadaşıma teşekkür ederim hemen yarın deneyeceğim çok sağol.
Rojhat arkadaşım motorun malzeme ve işçilik olarak kalitesi fazla değil ama herşekilde işgörür yani çok kötü değil ayrıca tip olarak oldukça dikkat çekici ancak lastikler asfaltı tutmuyor ben değiştirmeye kalktım arka lastik kolay ve ucuz yaklaşık 75-80 tl civarı ama ön lastik 21 jant olduğu için bu ebad iyi markalarda var oda direk 250-300 tl ye çıkıyor bu durumda ben değiştirmekten vazgeçtim ama tercih senin.Motor en fazla 100-110 daha fazla gitmiyor 80 den sonra vibrasyon çok fazla gidon çok geniş omuzu ve kolu yoruyor elektrik tesisatı ve arka sinyal egzostan etkileniyor alırsan bir iki tadilat yapman gerekli ama ben aldığıma pişman değilim bilakis görünüşü ile ilgili olumlu tepkiler alıyorum yani motoru her haliyle seviyorum ama 5.000 lira bu motor için biraz fazla ancak daha ucuzada böyle bir cros piyasada yok artık pek zararı düşünmeyeceksen alınacak bir motor çünkü ikinci elini 3500 den fazlaya satabilmek mümkün değil
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
-
30 Nisan 2012, 17:54
#580
evet 5000 tl biraz fazla fakat temiz bir ikinci el alınırsa iyi olur.bugün ön arka fren balatası siparişi verdim 30 tl.nerdeyse bisiklet balatası fiyatına ee arazide sürekli bitirnce balataları bu fiyata olması çok büyük avantaj genel olarak bütün parçaları ucuz.kanuni ramzey asya bütün motorları kullandım tork olarak hepsinden iyi fakat dayanıklılık ve sorun yaşamama konusunda daha bişe diyemem biraz daha km sinin artmasını bekleyecm fakat 2400 km ye geldim yağ değişimi dışında motor kendinden kaynaklanan bi sorun çıkarmadı.sadece ön cantta akord kayması var oda arizede hırpalamamdan dolayı bu fiyatada anca bu kadar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)