2900 Rakıma cıktık. ındıgımızde sahılyolunda tansıyonum düştü motor üzerinde. O sekılde düştüm. Maşalarda veya amortisörlerde herhangi bir arıza darbe yoktur...
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım str hakkındaki tüm bilgilerimi sizinle paylasacagım.bu arada kaza yapan arkadasa gecmiş olsun
Sgurdal dan öğrendim bu motoru . cuma günü bendeki motoru satıyorum kısmetse 2500 TL para gecicek elime ama bunun 1500 TL sını eve vermek zorundayım. kendi kendimi perişan ediyorum şu anda. hep mi kaçan balık büyük oluyor ... öncelikle büyük geçmiş olsun şehir içi trafiğinde bayılmamış olman sevindirici. umarım sende ciddi birşey yoktur.
str 250 cross diyorum bana göre tek piyasada. Dağ bayır dinlemiyor motor kasa çok iyi ve motor çok rahat hız ve çekişi gerçekten tatmin ediyor süspansiyon çok iyi her yönden tatmin eder kullanıcıyı bende öyle eğer düşünüyorsanız alın derim pişman olmuycaksınız . Dört tekerler bedenini iki tekerler ruhunu hareketlerndirir şimdiden kazasız belasız sürüşler
spormoto str
http://imageshack.us/photo/my-images...052013559.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
http://imageshack.us/photo/my-images/594/06052013565.jpg/
ön 17 ye benziyor
Bende arka ve ön dişli büyüklüklerini merak ediyorum. Arka oldukça küçük duruyor. Motorun genel tepkisi nasıl oldu acaba? Hızlanma, son hız, 90km'de ki devir falan biraz bilgi verebilir misiniz?
arkayı baya küçük takmıs, hızlanma eskiye nazaran azalmıstır ama son sürat artmıstır. arazideki çekiş gücü de tamamen ölmüştür
bende öne 17 arkaya 41 takıp denemiştim modifiyeden sonra hosuma gitmedi arkayı tekrar orjınal 50 ye cevirdim
evet asfalt motoru yapmıs ama arazideki torku kaybetti demek istediğim, benim motor arazi motoru ama asfaltta da ok gibi fırlıyor, tam gaz acıp hızlanmalarımda ıslak asfaltta 3. vitese kadar pati cekiyor
bu ataklıgı kaybetmeden bahsetmiştim ben.
artık daha dikkatli kullanıyorum sagol
sa hayırlı işler bnde bi motor alıp aranıza katılmak istiyorum ama str 250 ile motoran xv 250 arasında kaldım hangısını tavsiye dersiniz motoran nasıldır bilgisi olan varmı arkadaşlar
ön orjınalde 16 idi, bazı tepelere cıkarken 1 . viteste bile stop ediyordu güç yetmiyordu, suan aynı yerleri ön de 17 diş dişli ile 2 . vites te cıkıyorum
ön dişliyi büyütünce tork düşer hız artar, arka dişliyi büyütünce tork artar hız düşer
arkadaslar ön arka jatlar 18*1.85 lastikler ise ön 90-90-18 arka 100-90-18 ırc arka dişli 40 ön 15 performansına gelince beni hayretler içinde bıraktı viteslerin uzaması bir vites düştüğünde gaz tepkisi anormal değişti en önelisi ise 5.vitesi bitiriyor ve bunun sonucunda 130 km hıza cıkabiliyor.kısacası mükemmel bi sonuc aldım tabiki süratkonusunda ön jantın ufak olması ayrı bir avantaj oldu.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)