Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Şubat 2013, 12:30
#1321
sgurdal adlı üyeden alıntı
eski bi kuba kullanıcısı olarak tekrar str 250 almaya karar verdim de iu sorunun cevabını veremiyorum, kullananlar bi yardımcı olursa
ikinci el 2011 modeller 3200 civarında yada 4300 e 0 km yeni kasa ters maşa amortisörlü var.
hangisini almak daha mantıklı ne dersiniz? yeni kasadaki o amortisörler değermi aradaki farka?
Bence yeni kasaya da karar versen 2. el al. Sıfırına o kadar para vermeni önermem. Zaten daha önce kullanmışsın. Motorun eksilerini problemlerini biliyorsun yani motoru tanıyorsun. 2012 olsun diyorsan bence bekleyip 2. el temiz bir motor bulabilirsin.
Bu arada bende de 2011 model Str var. Motor arazide bu amortisörle de gayet başarılı. Ben yeterince hoplayıp zıpladım test ettim
Şuan 2. el yeni kasa sadece aşağıdaki motor var. İstersen mesaj at takas teklifi yap.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94672662/detay
Bu arada Öner abinin de motoru satılık. Bu da yeni kasa ve gayet temiz;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06446434/detay
Reklamlar
-
27 Şubat 2013, 13:27
#1322
"0" motor artan sigorta ve alim satim plaka derken 5 e yakin bir fiyat cikiyor 3-3,5 a cok temiz motorlar var bence bu gibi motorlarda ikinci el daha mantikli zira 0 cok zarar ettirir
-
27 Şubat 2013, 13:34
#1323
dockerengin adlı üyeden alıntı
Bence yeni kasaya da karar versen 2. el al. Sıfırına o kadar para vermeni önermem. Zaten daha önce kullanmışsın. Motorun eksilerini problemlerini biliyorsun yani motoru tanıyorsun. 2012 olsun diyorsan bence bekleyip 2. el temiz bir motor bulabilirsin.
Bu arada bende de 2011 model Str var. Motor arazide bu amortisörle de gayet başarılı. Ben yeterince hoplayıp zıpladım test ettim
Şuan 2. el yeni kasa sadece aşağıdaki motor var. İstersen mesaj at takas teklifi yap.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94672662/detay
Bu arada Öner abinin de motoru satılık. Bu da yeni kasa ve gayet temiz;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06446434/detay
anladım, 0 km ye gerek yok gerçekten çok pahalıya gelicek..
o mersindeki motor mümkün değil bursa neree mersin nereee
dün akşam kim olduğunu bilmeden zaten takas için mesaj attım ama şimdi fark ettim ki Öner beyin ilanıymış. nakit ihtiyacı olduğu için o da olmadı :(
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
27 Şubat 2013, 13:46
#1324
bir arkadaşım kredi kartı borcundan dolayı motorunu satıyor, fiyatı baya bi aşağıya çekti. almayı düşünenlerin aklında olsun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-full-plus-full-makine-acil-nakit-ihtiyacindan-dolayi-satilik-116208742/detay
-
27 Şubat 2013, 14:00
#1325
emre o motora baktım da , o ağları, fosforlu şeritleri falan görünce direkt vazgeçtim bildiğin apaçi motoru olmuş
ben temiz orjinal bir motor bakıyorum. fiyatı da bahsettiğin gibi baya bi aşağıda değil bilgin olsun 3 bin liraya çil çil dişli lastikli motor kaçırdım.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
27 Şubat 2013, 14:12
#1326
balık ve dalış hobisi var, o filelerle malzeme taşıyor muhtemelen. yani apaçi değil merak etme
vallaha bence fiyat uygun, daha birde pazarlık edileceği düşünülürse. 3000'e dediğin şekilde bulmak çok büyük şans, sen istisnayı denk geitrmişsin
-
27 Şubat 2013, 15:25
#1327
Az once baktim birkac tane var 3.250/3,400 araliginda baya temiz duruyor ben olsam sansimi denerim git konus cat cikar 3000 i alirsin bence
-
27 Şubat 2013, 15:43
#1328
Merhaba arkadaşlar..
Bende Zongshen GY125 var.Acemiliğimi bu motor ile attım. Artık yetersiz gelmeye başladı. Yakın zamanda bunu satıp veya takasa verip Kuba STR250 almayı kafama koydum Yalnız karar veremediğim nokta sıfır mı almalıyım yoksa ikinci el mi? İkinci eline güvenilir mi? Konunun büyük bölümünü okudum. Ancak net bilgiler bulamadım. Mesela yeni model ters maşalı bir motoru 3700'e alıp plaka ve ulaşım masraflarıyla 3900-4000 civarına maletmek mi mantıklı yoksa sıfır olarak alıp 4800-4900 civarına maletmek mi daha mantıklı? Ne dersiniz?
-
27 Şubat 2013, 16:48
#1329
arkadaşım bende aynı soruları sormuştum, ikinci eli daha mantıklı 1000 lira az değil aradaki fark ve ikinci elleri de sıfır gibi daha kilometre yapmamış motorlar var.
ayrıca yukarıda konuştuğumuz gibi 2011 kasa 3250 civarına alman çok daha mantıklı.. ters maşanın bi farkı yok diyorlar.
ha şu konu da var; 125lik zongshen yeterli değil diye buna geçiyorsan arada çok bir fark yok güç olarak bunu da bil.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
27 Şubat 2013, 16:50
#1330
Acikca soyleyeyim bu motorlarin ikinci elleri sofirlarindan daha sorunsuz olabiliyor zira ben ilk 1000 km de bir kac sorun yasadim. Simdi motorumu taniyorum 2 bin km dir hic sorun yok. Yeterki iyi baksinlar . Cogu kullanici da baslarda ufak tefek sorunlar yasayip duzeltiyorlar daha sorunsuz hale getiriiyorlar. Ben de sizin gibi dusunmus sifir almistim. 4800 e simdiki aklim olsa 3 e alirdim. Tabi tecrube iste (: enduro cruiser tarzi motorlar ikinci elde genelde temiz oluyor. Tamamen kullanici profiliyle alakali. Hic birimiz 200 gormek adina mitorlari mantiksizca zorlamiyoruz. Dusmeler daha cok arazi kullaniminda oluyor camur toprak daha yumusak sasiye de zarar vermiyor. Bir spor motor alirken duydugunuz kaygiyi yasamaniza gerek yok. Tabi ustaya gostermeden asla almayin o ayri.
-
27 Şubat 2013, 17:10
#1331
-
27 Şubat 2013, 17:37
#1332
d.berkay adlı üyeden alıntı
Sgurdal:
Bu arada GY125 ile fark yok demişsiniz ama benim motorla STR250 arasında inanılmaz fark var.
Mesela bu videoda gördüğünüz çıkışın sonlarında benim motor ciddi şekilde bayılıyordu. STR250'de böyle bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sonuçta 15hp'lik motor. Benim GY125 8hp olması lazım..
Bu arada bu video bakımdan önce çekilmişti. Daha sonra baskı balatası, sübap takımı vs. değişti
Ayrıca video sonundaki geyik için kusura bakmayın
yanlışınız vardır 125 cc motorunuz 8 hp değildir, 11-12 beygirden aşağı olacağını düşünmüyorum.
benim demek istediğim arada çok az bir fark olacağıdır. senin motor bayıldıysa orada kendin söylemişsin baskı balata sübap sorunlarındandır.
yani sadece seni uyarmak istedim çok da fark yok diye.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
27 Şubat 2013, 18:13
#1333
sgurdal adlı üyeden alıntı
yanlışınız vardır 125 cc motorunuz 8 hp değildir, 11-12 beygirden aşağı olacağını düşünmüyorum.
benim demek istediğim arada çok az bir fark olacağıdır. senin motor bayıldıysa orada kendin söylemişsin baskı balata sübap sorunlarındandır.
yani sadece seni uyarmak istedim çok da fark yok diye.
bizim orjınal 150 ler bile 8 kw yani 11 beygir civarı 125 daha azdır dogal olarak
bizim motorların orjınal halleriyle bile bundan daha dik tepeleri tırmandık ön arka dişli ve tork ayarı (sanzıman) önemli.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Şubat 2013, 19:38
#1334
Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.
Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim
-
27 Şubat 2013, 21:00
#1335
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.
-
28 Şubat 2013, 12:42
#1336
125 cc ile aynı olsa adamlar neden 250 cc yapsınlarki?direk 125cc yapıp maliyeti azaltmazlarmı?yada biz neden enayi gibi 250cc alıp fiyat,vergi vs... fazla ödeyelim?
japon vb...kaliteli motorlarda fark olmayabilir ama çinlilerle her türlü farkı var...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
28 Şubat 2013, 13:43
#1337
d.berkay adlı üyeden alıntı
Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.
http://img46.imageshack.us/img46/9987/125gya6454782.jpg
Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim
sizin motorun ön arka dişli sayısı kaç? bizim max orjınalde ön:16, arka:50 çekişi de oldukca iyi, ama son hızı tabi düşük .
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Mart 2013, 13:07
#1338
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.
d.berkay adlı üyeden alıntı
Benim motorun özelliklerini buldum şimdi. 10hp diyor.
http://img46.imageshack.us/img46/9987/125gya6454782.jpg
Birde ben motorun bakımlarını yaptırdıktan sonra iki günde toplamda 400km yol yaptım. Araziye girdim tekrar tekrar. Ancak ciddi şekilde yavaş bir motor. Uzun yolda dik rampaları çıkarken bile 50'ye kadar düşüyor hızı. Kanser ediyor. O yüzden daha "ciğerli" bir motora geçmek için STR 250 almaya karar verdim. Belki aldıktan sonra arka dişi bulabilirsem bir diş küçültüp, lastikleri enduro lastiği ile değiştirip hem yolda hem de hafif arazide kullanılabilir hale getirmeyi düşünüyorum.. Tabi motoru almadan bunları konuşmakta biraz gereksiz ama düşüncelerimi paylaşayım dedim
-
02 Mart 2013, 02:36
#1339
cenkito adlı üyeden alıntı
sizin motorun ön arka dişli sayısı kaç? bizim max orjınalde ön:16, arka:50 çekişi de oldukca iyi, ama son hızı tabi düşük .
Ön dişliyi tam bilmiyorum ama arka 50 dişli saydım bugün.. Düz yolda max 95km/s gördüm. Yokuş aşağıda 105 gibi bişey. Ama uzun yolda 65-70 civarı keyifli seyir hızı. Sonrası aşırı titreşim yapıyor ve rahatsız ediyor. STR250'de uzun yolda rahatsız etmeyecek seyir hızı kaç oluyor? Ayrıca düz yolda max hız kaç acaba?
03str250 adlı üyeden alıntı
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben de iyiden iyiye STR250'ye yöneldim gibi. Asya RX250 biraz kafamı karıştırmıştı su soğutmalı olmasından dolayı ama onunda fiyatı fazla benim için..
-
02 Mart 2013, 03:49
#1340
@ d.berkay
valla STR nin hızını bilemiycem ama balansörlü olması lazım yani titresimi azdır, benim motor mondial x treme max 150, oda balansörlü,benim motorda da dip gaz uzun yolda titresim oluyor tabi ama 70-80 gibi hızlarda bence cok rahat.
---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:46 ----------
03str250 adlı üyeden alıntı
daha önce skyteam 200 cross kullandım zongshen ile birebir aynıdır.şimdi str 250 var geçen sene aldım.arada dağlar kadar fark var.gidon düşük geldi ama onuda hallettik şimdi süper oldu.gücü yerinde süper bir motor.parasına göre çok güzel bir motor.tavsiye ederim.
gidon yüksekliğini nasıl hallettiniz. forumdan takip ettiğim kadarıyla bir cok STR kullanıcısı amortisor kelepçelerinden alıp gidonun altına da koyarak işi çözmüştü.
benim motordada gidon yüksekliği az geliyor,bende yükseltmeyi düşündüğümden sordum.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)