Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Kasım 2012, 16:30
#1121
dockerengin adlı üyeden alıntı
Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
Reklamlar
-
15 Kasım 2012, 17:07
#1122
Syanur adlı üyeden alıntı
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur...
Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
Sağol Syanur akşam motorun yanına gidince ilk bakacağım yer orası olacak zaten
-
15 Kasım 2012, 17:28
#1123
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
-
15 Kasım 2012, 17:35
#1124
izmirian adlı üyeden alıntı
Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.
Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.
Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!
Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl
300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set
Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
Bir onceki bakim 450 km once.
Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.
Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.
Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)
dostum çok geçmiş olsun,mümkünse direk Kuba motorun fabrikasını ara ve şikayetini bildir.bu yapılan işlerin tutacağı meblağ en fazla 50 tl dir zaten.
1-hava filtresi sünger kuru tip yıkanıp tekrar takılıyor(büyük ihtimal ile bu işlemi yaptılar)
2-buji= 5 tl
3-hortum=5 tl
temizlik işide o kadar tutacak bişey değil zaten.resmem abartmışlar,sanki borusan'da BMW tamir ediyorlar...
bunların dediğine göre benzinde pislik varmış.en iyisi dıştan'da bir filtre takmak.
Allah'ım bizi böyle servislerin eline düşürmesin....
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
15 Kasım 2012, 17:42
#1125
izmirian adlı üyeden alıntı
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
Sibop ayarı ve karburator ayarı için ayrıca ücret alınmışsa bu 80 tl işçilik ücreti neden alındı acaba? Buji, yağ ve hava filtresi için bu kadar işçiliğin alınabileceğini düşünmüyorum arkadaşlar.
-
15 Kasım 2012, 18:48
#1126
daha önceki sayfalarda dediğim gibi servisle uğraşmayın kendinize iyi bir usta seçin onunla çalışın sürekli motorunuzu tanır ne sorunu olduğunu kendisi anlar ona göre yapar.ben öyle yaptım karbüratör temizlik ve ayar debriyaj balatası yağ yağ filtresi akordlar ıvır zıvır bi ton bişe yapıldı toplam 120 tl verdim motorum 7000 e dayandı ve inanın çok zor koşullarda kullandım ama daha bir kere yolda kalmadım birde motordan anlayacaksınki anlayan birini bulasın.servisle garantiyle uğraşmayın dedim yine diyorum
-
15 Kasım 2012, 18:55
#1127
Süper Moderatör
Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.
Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?
Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki
200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
15 Kasım 2012, 19:05
#1128
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.
Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül
2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???
Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)
Gelelim servis ucreti konusuna
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira
Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.
Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
-
15 Kasım 2012, 19:31
#1129
izmirian adlı üyeden alıntı
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.
Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül
2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???
Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)
Gelelim servis ucreti konusuna
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira
Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.
Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
bi dakika yaa...ilk bakımda nasıl 120 TL aldılar?ilk bakımı ücretsiz bi kere...sadece yağ parası verirsin.resmen üç kağıtçı bunlar abicim resmen kandırmışlar seni.bunuda kuba'ya bildir bence,hatta demiş olduğun gibi tüketici mahkemesine ver bunları...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
15 Kasım 2012, 22:18
#1130
izmirian adlı üyeden alıntı
Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.
Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül
2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???
Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)
Gelelim servis ucreti konusuna
İzmir Karsiyaka Motor
Buji 10
Yag 35
Yag filtresi 15
Sibop ayari 30
Karburator ayari 20
İscilik 80
Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)
....Yorum yok
240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira
Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.
Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
Üstad kusura bakma ama bizim sayfalar önce yazdığımız önerileri kesinlikle dikkate almalıydın. Ben de en az beş kere benzin bitmesinden yolda kaldım, kilometrelerce motor ittim, şimdi de akü bitti daha bir yılı bile dolmadan ve bir kez şarj ettirdiğim halde. Kuba dediğin marka beş para etmez basit bir montaj fabrikası, o yüzden ürünlerin hiçbirinde diğer çinlilerde de olduğu gibi kalite anlamında asla standart yok. Bir arkadaş da değinmiş, ben de öyle yapıyorum götürüyorum ustama parçaları da internetten ucuza alıp veriyorum, 50 tl maksimum para verip ayrılıyorum. Hiç kimse kusura bakmasın ama üç kağıtçı ahlaksız ve kolay para kazanmak için babasını bile satacak bir toplumuz biz. Ahlaksızlığımızı dinle örtmeye çalışıyoruz hep ama o bile yetmiyor kimi zaman.
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
-
15 Kasım 2012, 23:10
#1131
Syanur adlı üyeden alıntı
Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur...
Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.
Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?
Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki
200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok
-
16 Kasım 2012, 02:47
#1132
Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?
@özgür çok güzel özetlemiş. Bir de şu bir gerçek, bu motorları alırken gerçekten beklentiniz çok düşürmelisiniz. Ama o da yetmez, kendinizi veya ustanızı kötü durumlar için hazırlamalısınız. Ama sonuç olarak japonların fiyatına bakınca iç geçirerek;
"çinli, yetmez ama evet!"
diyorum
-
16 Kasım 2012, 02:55
#1133
Arkadaslar bende hoplamak ziplamak biraz stress atmak icin kross ariyorum. Japonlar cok pahali 2. El cinli 250 cc hangi crossu onerirsiniz? Cuba gercekten hos duruyor. Kronik sorunu varmidir. Yag filtresi yok diyorlar bu dogrumu?
-
16 Kasım 2012, 10:05
#1134
Süper Moderatör
Syanur adlı üyeden alıntı
Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?
Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.
Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
16 Kasım 2012, 11:31
#1135
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.
Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.
Hımmm... Ozaman benim geçen gün söküp temizlediğim metal şey, süzgeç oluyor...
Şu benim motordaki şey;
Bu biraz süngerimsi duruyor, benimki metaldi.
Sanırım şu da süzgeç değil "yağ filtresi" oluyor ozaman;
Ben bunu bizimki ile aynı, sadece biraz daha büyük ve kutu içinde çalışanı zannediyordum. Bunun farkı metal değil süngerimsi olması galiba ??
-
16 Kasım 2012, 13:01
#1136
Süper Moderatör
Hayır syanur, birinci resimdeki filtre varsa senin motorda süzgeç değil bildiğin yağ filtresi o.
Bu resimdekilerin hepsi yağ filtresidir, birinci resimdeki senin motorda olduğunu söylediğin iç filtre diğer resimdeki ise dış filtredir.
Benim anlattığım ise çok farklı, kağıt filtre olmaz sadece çay süzgeci gibi bir süzgeçdir ve yağdaki tortuları pislikleri tutar.
Na işte bu fotodaki;
Bu arada böyle söylüyorum ama bir yandanda kıllandım "lan yoksa bi iç filtre varda ben mi görmedim diye"
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
16 Kasım 2012, 13:32
#1137
Tamam ozaman, az çok, doğru biliyormuşum demek... Bu senin dediğin alt tapaya bağlı olan süzgeçmiş... Orada mıknatıs da olabiliyor sanırım bazı modellerde, yine metal çapakları tutmak için. Bir de benim önceki 125'likte (hyo) de aynı şimdiki gibi filtre(ilk resim) vardı. O yüzden küçük motorlarda da vardır herhal diye düşünüyordum...
-
19 Kasım 2012, 12:20
#1138
35emre35 adlı üyeden alıntı
evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok
Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
-
19 Kasım 2012, 13:34
#1139
ozgur325 adlı üyeden alıntı
Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.
yok yaşamazsın zira motorun deposunun içindeki uzun çubuk filtreden pek bir farkı yok onunda.Sizinkilerin yedek buhabbeti biraz sıkıntılı sizde varmıdır bilmem?
ANGARAJ
-
20 Kasım 2012, 23:30
#1140
arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)