Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ekim 2012, 13:28
#1041
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
Evet , X-treme lastikleri 2009 üretimi, ve bazı plastik/elastik parçalarında zamanla oluşan yıpranmalar gözleniyor mesela benzin hortumu, kafa grenajını tutan lastikler gibi bunlardan hariç grenajların üzerindeki sticker/kaplamalar soyulmaya erkenden başladı.
Evet ben de şimdi şimdi anlıyorum, benzin hortumunun bukadar çabuk cortlamasını. Lan en dandik hortum bile 2 sene dayanır diyordum. Biz de zannediyorduk ki, 0 km motor aldık. Aynı şey kafa grenajı lastiği için de geçerli. Aynısından arıyorum, benimki de koptu. Mondiale sormadım ama daha.
Bir de fren performasının iyi olmadığını düşünüyorum açıkçası. Daha doğrusu ilk frene temas ettiğimizde motor neredeyse banamısın demiyor. CBR125 ,elbetteki tarzı farklı olmasının da etkisi var, bile çok daha iyi hissiyata sahip. Hani bukadar farkın ~3 yıl beklemiş, lastikler ve fren hidroliği olduğunu düşünmeye başladım...
Reklamlar
-
02 Ekim 2012, 14:25
#1042
-
02 Ekim 2012, 14:57
#1043
-
05 Ekim 2012, 14:35
#1044
Sakatligim nedeniyle motorumu 2-2,5 aydir kullanmiyordum kapali garajda duruyor birazdan almaya gidecegim sizce calismama vs gibi bir sorun ile karsilasir miyim ?
-
05 Ekim 2012, 15:08
#1045
izmirian adlı üyeden alıntı
Sakatligim nedeniyle motorumu 2-2,5 aydir kullanmiyordum kapali garajda duruyor birazdan almaya gidecegim sizce calismama vs gibi bir sorun ile karsilasir miyim ?
öncelikle geçmiş olsun...
belki akü bitmiş olabilir.bitmemişse çalışabilir,çalışmazsa bujiyi kontrol et...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
05 Ekim 2012, 15:50
#1046
Arkadaşlar kuba STR 250 almayı düşünüyorum. Crosstan çok düz lastikli supermoto tarzı yapmak istiyorum. Bu motorların kronik arızaları var mıdır? Başınıza gelen büyük bir arıza sıkıntı falan oldu mu? Arazide ve normal yolda performansı nasıldır? Saygılar.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
05 Ekim 2012, 16:15
#1047
ozrace adlı üyeden alıntı
öncelikle geçmiş olsun...
belki akü bitmiş olabilir.bitmemişse çalışabilir,çalışmazsa bujiyi kontrol et...
Peki bu her motorda olur mu ve her sene yoksa str gibi motorlara has bir ozellik mi? Zira kisin kasim mart arasi motoru eve alacagim muhtemelen kullanmayacagim icin hep bu sorun ile karsilasir miyim .
-
05 Ekim 2012, 18:03
#1048
beyazit60 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kuba STR 250 almayı düşünüyorum. Crosstan çok düz lastikli supermoto tarzı yapmak istiyorum. Bu motorların kronik arızaları var mıdır? Başınıza gelen büyük bir arıza sıkıntı falan oldu mu? Arazide ve normal yolda performansı nasıldır? Saygılar.
Merhaba arkadaşım.kronik arızası bende olan benzin bitince hemen yedeğe alamazsan motor stop ediyor.hemen çalışmıyor.aslında jinlede felan çalışıyor ama 100-200mt gidince stop ediyor ve hiç çalışmıyor.sorunun çözümü 5-10 dk bekleyeceksin yada benzin musluğundaki hortumu söküp(dikkat benzin akıtıyor) hava almasını sağlayacaksın.onun dışında orjinal dişli ve lastik ile 100 km hızı geçemedim otobanda(zaten hız motoru değil,hız yapacaksan yol lastiği ve arka dişliyi küçültürsen sorunun çözüleceğini düşünüyorum) ayrıca selesi çok ince ve uzun yola gelmiyor,poponu ağrıtıyor oturamıyosun kesinlikle takviye şart(motorun kullanım amacı olarak orman ve genelde ayakta kullanıldığından böyle yapılmış sanırım) onun dışında her çinli gibi tıkırtı zırıltı yapan yerler var.tespit edip çaresini bulacaksın artık... benim gözlemlediğim bunlar.neredeyse 4000km geldim,orman performansı bence yoldan daha iyi diyebilirim.
izmirian adlı üyeden alıntı
Peki bu her motorda olur mu ve her sene yoksa str gibi motorlara has bir ozellik mi? Zira kisin kasim mart arasi motoru eve alacagim muhtemelen kullanmayacagim icin hep bu sorun ile karsilasir miyim .
evet bu sorun yatan bütün motorlarda olur.bunun çözümüde çok basit,kışın kullanmasan bile 10-15 günde bir olduğu yerde 3-5dk çalıştıracaksın o yüzden deponu fulleyip kaldırmanı öneririm...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
05 Ekim 2012, 20:09
#1049
izmirian adlı üyeden alıntı
Sakatligim nedeniyle motorumu 2-2,5 aydir kullanmiyordum kapali garajda duruyor birazdan almaya gidecegim sizce calismama vs gibi bir sorun ile karsilasir miyim ?
Evet birkac dakika ugrastirdi ama sonunda calisti kocum benim (: beni utandirdi puani kapti benden str
-
05 Ekim 2012, 22:36
#1050
alıntıdır
Çoğu motosiklet kullanıcısı kış geldiğinde, motosikletine özel hiç bir şey yapmadan, bulabiliyorsa kapalı bir garaja park edip ya da evinin önünde üzerini bir örtüyle kapatıp tekrar havaların ısınmasını beklemeye başlamaktadır. Kimileriyse motosikletini belirli aralıklarla şöyle bir 5-10 dakikalığına olduğu yerde çalıştırarak -kesinlikle iyi niyetli olarak- ona kış boyunca gerekli ilgiyi gösterdiğini düşünmektedir. Oysa yapılması gerekenler zor olmamakla birlikte bu kadar basit de değildir. Bu yazıda, motosikletinizi kullanmayacağınız dönemlerde dış şartların aşındırıcı etkilerinden korumak, dolayısıyla da bir sonraki sezona sorunsuz başlayabilmek için yapılması gerekenleri bulacaksınız. Bütün bunlar aynı zamanda motosikletinizin ömürünü de uzatacaktır. Motosikletinizi en az 6 hafta kullanmayacaksanız burada anlatılanları uygulamanızı tavsiye ederiz.Yapılması gereken işler yapılış sırasına göre anlatılmıştır. 1, 2, 3 ve 4. adımlar motor açısından en kritik olanlarıdır. Herhangi bir adım için, motosiklet üreticisinin kullanıcı el kitabında belirttiği başka bir tavsiyesi varsa onu uygulamanız daha doğru olacaktır. 1 seneden daha uzun süreli parklar için bu yazıda anlatılan koruyucu önlemler yeterli olmayabilir. 6 haftadan daha kısa süreli parklar için, eğer motosikletin duracağı mekandaki sıcaklık 0 derecenin altına düşüyorsa sadece aküyü söküp oda sıcaklığındaki bir ortamda saklamak en doğrusudur.Kış parkı için depodaki benzinin tamamen boşaltılması gerekeceği için, son günlerde depodaki benzini mümkün olduğunca tüketmek hem gereksiz bir israfı önler hem de depo boşaltma işini kolaylaştırır.
sadece bilgilendirmek için istedim.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
06 Ekim 2012, 01:04
#1051
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
alıntıdır
Çoğu motosiklet kullanıcısı kış geldiğinde, motosikletine özel hiç bir şey yapmadan, bulabiliyorsa kapalı bir garaja park edip ya da evinin önünde üzerini bir örtüyle kapatıp tekrar havaların ısınmasını beklemeye başlamaktadır. Kimileriyse motosikletini belirli aralıklarla şöyle bir 5-10 dakikalığına olduğu yerde çalıştırarak -kesinlikle iyi niyetli olarak- ona kış boyunca gerekli ilgiyi gösterdiğini düşünmektedir. Oysa yapılması gerekenler zor olmamakla birlikte bu kadar basit de değildir. Bu yazıda, motosikletinizi kullanmayacağınız dönemlerde dış şartların aşındırıcı etkilerinden korumak, dolayısıyla da bir sonraki sezona sorunsuz başlayabilmek için yapılması gerekenleri bulacaksınız. Bütün bunlar aynı zamanda motosikletinizin ömürünü de uzatacaktır. Motosikletinizi en az 6 hafta kullanmayacaksanız burada anlatılanları uygulamanızı tavsiye ederiz.Yapılması gereken işler yapılış sırasına göre anlatılmıştır. 1, 2, 3 ve 4. adımlar motor açısından en kritik olanlarıdır. Herhangi bir adım için, motosiklet üreticisinin kullanıcı el kitabında belirttiği başka bir tavsiyesi varsa onu uygulamanız daha doğru olacaktır. 1 seneden daha uzun süreli parklar için bu yazıda anlatılan koruyucu önlemler yeterli olmayabilir. 6 haftadan daha kısa süreli parklar için, eğer motosikletin duracağı mekandaki sıcaklık 0 derecenin altına düşüyorsa sadece aküyü söküp oda sıcaklığındaki bir ortamda saklamak en doğrusudur.Kış parkı için depodaki benzinin tamamen boşaltılması gerekeceği için, son günlerde depodaki benzini mümkün olduğunca tüketmek hem gereksiz bir israfı önler hem de depo boşaltma işini kolaylaştırır.
sadece bilgilendirmek için istedim.
depo boşaltılırmı yaww.fulleyip geleceğe yatırım yapacaksın.çünkü 4.50tl'ye alırsın,motora binme zamanı gelince 5 tl olur
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
06 Ekim 2012, 12:04
#1052
-
07 Ekim 2012, 15:19
#1053
1 sene önce deposundan boşalttığım 1.5lt benzini tekrar 1 seneden sonra motorun deposuna koyup jawa ile gezmiştim buna ne diyorsun özgür arkadaş
ANGARAJ
-
07 Ekim 2012, 15:35
#1054
Str 250 nin yan grenajları ne kadar sağlam. Yan yatmalarda çatlama kırılma oluyor mu? Grenaj fiyatları ne kadar? Yedek parça listesi var ama fiyatları yazmıyor.
-
08 Ekim 2012, 02:39
#1055
[SIZE=4]Arkadaşlar debriyaj balatasını değiştirmek istiyorum ama kendi balataları olmasın iyi bir markanın buna uyan balatası var mı? Bilginiz var mı ?Birisinden Honda CG balatası uyuyor gibi bir şey duydum ama doğrumu emin değilim bu konuda aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekküler[/SIZE]
-
08 Ekim 2012, 12:29
#1056
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
1 sene önce deposundan boşalttığım 1.5lt benzini tekrar 1 seneden sonra motorun deposuna koyup jawa ile gezmiştim buna ne diyorsun özgür arkadaş
Gezmişsin ama adam olamamışsın. Adam bekleyen benzin motoru çalıştırmaz dememiş ki. Benzin üreticileri bile söylüyor, benzinin ömrü 6 aydır, daha fazla bekleyen benzin bozulmaya başlar. Sen şimdi küflü ekmek yedim ama neden hala yaşıyorum mantığındasın...
Öğren bunları artık çocuğum
-
08 Ekim 2012, 15:05
#1057
Syanur adlı üyeden alıntı
Gezmişsin ama adam olamamışsın. Adam bekleyen benzin motoru çalıştırmaz dememiş ki. Benzin üreticileri bile söylüyor, benzinin ömrü 6 aydır, daha fazla bekleyen benzin bozulmaya başlar. Sen şimdi küflü ekmek yedim ama neden hala yaşıyorum mantığındasın...
Öğren bunları artık çocuğum
la bebe belki inanmican ama senin şu demin bana söylediğin cümlelerin içerisindeki eski benzin kullanılmaz bozulur mevzusunu emre ilede tartıştım ben bize gelince bi sor bakim ne demişim.
ANGARAJ
-
08 Ekim 2012, 20:16
#1058
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
1 sene önce deposundan boşalttığım 1.5lt benzini tekrar 1 seneden sonra motorun deposuna koyup jawa ile gezmiştim buna ne diyorsun özgür arkadaş
jawa başka birader, ona tiner de koysan çalışır, gazyağı da koysan çalışır.. hatta yer yer sadece yağ ile çalıştığını iddia edenler bile olmuştur...
Syanur adlı üyeden alıntı
Gezmişsin ama adam olamamışsın. Adam bekleyen benzin motoru çalıştırmaz dememiş ki. Benzin üreticileri bile söylüyor, benzinin ömrü 6 aydır, daha fazla bekleyen benzin bozulmaya başlar. Sen şimdi küflü ekmek yedim ama neden hala yaşıyorum mantığındasın...
Öğren bunları artık çocuğum
Gerekli cevabı güzel kardeşim vermiş üzerine yorum yapmak ne haddimize sadece susmak düşer bize...
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
la bebe belki inanmican ama senin şu demin bana söylediğin cümlelerin içerisindeki eski benzin kullanılmaz bozulur mevzusunu emre ilede tartıştım ben bize gelince bi sor bakim ne demişim.
eski benzinin oktanı düşük olur rengi soluk olur canı sıkkın olur... randuman vermez etmeyin eylemeyin... kapalı şişede bi nebze korunsa da motor deposundan uçaaaar gider
-
10 Ekim 2012, 16:28
#1059
Mehmet Turan adlı üyeden alıntı
merdiven çıkıp inebilirsin demişken sorayım
aranızda hiç deniyen oldu mu
Oldu. Ben Xterem MAX 150 ile merdiven inip cıkıyorum. 10- 12 basamaklı merdiveleri inip cıkabiliyorum. Merdiven mermer olmadıgı surece sorun yok. Mermer lastigi kesebilir..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
10 Ekim 2012, 16:35
#1060
Mermer lastiği keser mi emin değilim ama "bana 21" jant verin, her yerden çıkabilirim" gibi hissediyorum kendimi... Bu 17" ler kaldırımlarda nazlanıyorlar. Yada ben biraz beceriksizim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)