1.GİDON SAĞDAN VE SOLDAN OLMAK ÜZERE TOPLAM ( 4+4) 8 CM KISALTILMIŞTIR.(Önceleri çok geniş olduğu için omuzları ağrıtıyordu şimdi çok güzel oldu
2.KUYRUK İPTALİ YAPILMIŞ PLAKA ÇAMURLUK İÇİNE ALINMIŞTIR-( iptal edilen kuyruk verilecektir.)
3.ÖN VE ARKAYA DURO MARKA SIFIR ASFALT LASTİKLERİ TAKILMIŞ BÖYLECE ŞEHİR İÇİ YOL TUTUŞ VE SÜRÜŞ GÜZELLEŞMİŞ GÜVENLİK ARTMIŞTIR (ORJİNAL SIFIR TOPRAK LASTİKLERİ SATIN ALAN KİŞİYE VERİLECEKTİR.)
4.ÖN DİŞLİ ( 15 DİŞ ) 17 DİŞ DİŞLİ İLE DEĞİŞTİRLMİŞ ARKADA YER ALAN 51 DİŞ İSE 41 DİŞ İLE DEĞİŞTİRLMİŞ BÖYLECE MOTORA İYİ BİR HIZ KAZANDIRILMIŞ VE VİTES ARALARI UZAMIŞTIR ŞU AN VİBRASYON YOK DENECEK KADAR AZDIR.ÖNCELERİ 90 KM Yİ GEÇMEYEN MOTOR ŞU AN 120-130 KM LERE ÇIKABİLİYOR.(ORJİNAL DİŞLİLER VERİLECEKTİR )
5.KENDİ BUJİSİ İYİ DEĞİLDİ NGK BUJİ TAKILARAK MOTORUN ÇALIŞMASI DAHA SIHHATLİ VE GÜZEL HALE GETİRLDİ YAĞ DAHA 100 KM ÖNCE DEĞİŞTİRİLDİ.
6.ORJİNALDE EGZOS ARKA SAĞ SİNYALİ YAKIYOR BU NEDENLE EGZOS MODİFİYE EDİLDİ BU YAPILIRKEN İÇİNDEN 2 ADET ODACIK ÇIKARTILDI BÖYLECE ÇALIŞTIĞINDA 400 CC LİK BİR MAKİNA KADAR TATLI TOK GÜZEL BİR SESİ VAR.
7.ÜZERİNE YAPIŞTIRILAN STİCKERLAR VE HONDA YAZISI DA CABASI VE HAVASI OLMUŞTUR ZATEN KİMSE KUBA OLDUĞUNU ANLAMIYOR.
8.EGZOS ELEKTRİK TESİSATINA ÇOK YAKIN GEÇİYOR ORAYI İZOLE ETTİK MÜKEMMEL OLDU.