Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #941
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cross'ta arka frenin disk olması saçma, topraklı yolda arka teker çok kısa sürede tozla toprakla kaplanıyor, disk olunca o da kısa sürede pert olacak. Aslında ön fren bile kampana olmalı ama motorlara hidrolik kampana fren koyacak bi delikanlı yok çinde. Telli kampana yeterince tutmuyor.
    Senin delikanlı düşüncelerin biraz saçma olmuş yanlız. Ön frene kampana felan... Ha desen ki arka diski veya ön diski kampana gibi kapatacak bir sistem yapabilecek delikanlı yok, onu anlarım. Ama disk frenler arazi motorları için de kullanılıyorsa -özellikle önde- eh yani, vardır bir hikmeti diyorum. Kampana ön frenlerin şiştiği zaman ne yapacaksın en azından?
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    arkadaşlar ihtiyaçtan dolayı benim str satılıktır ilgilenenlere
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5528027/detay/

  3. #943
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkadaşlar dün yolda kalır gibi oldu. Yine benzin bitti. Dalmışım, km leri kontrol etmedim tabi Burada muhabbeti geçtiği için yazayım dedim. Mandalı hemen reservden full'e aldım benzin bitince, yani kalan ~1 litrelik benzini de kullanmak için. Ve aklıma geldi, hemen benzin kapağını açtım, marşa bastım direk çalıştı. Geçen seferki gibi nazlanmadı veya birkaç 10 metre sonra stop etmedi. Bence yedeği kullanmak için şöyle bir depoyu havalandırmak gerekiyor gibi gibi...sanırım.
    #sürenadam

  4. #944
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün yolda kalır gibi oldu. Yine benzin bitti. Dalmışım, km leri kontrol etmedim tabi Burada muhabbeti geçtiği için yazayım dedim. Mandalı hemen reservden full'e aldım benzin bitince, yani kalan ~1 litrelik benzini de kullanmak için. Ve aklıma geldi, hemen benzin kapağını açtım, marşa bastım direk çalıştı. Geçen seferki gibi nazlanmadı veya birkaç 10 metre sonra stop etmedi. Bence yedeği kullanmak için şöyle bir depoyu havalandırmak gerekiyor gibi gibi...sanırım.
    demekki bizim teori işe yarıyor
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  5. #945
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    O zaman benzin bitene yani rezerve geçene kadar depo kapağını hiç açmadığımız için olabilir mi?

    Yani rezerve geçene kadar sürekli emiş yapıp depodaki havayı sömürüyor ve benzin kesildiği an musluğu rezerve aldığımızda doğal olarak aşağı akması zorlanıyor yada uzun sürüyor.

    O zaman depo kapağına bir modifikasyon şart

    Mesela bu ;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1529642/detay/
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  6. #946
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman benzin bitene yani rezerve geçene kadar depo kapağını hiç açmadığımız için olabilir mi?

    Yani rezerve geçene kadar sürekli emiş yapıp depodaki havayı sömürüyor ve benzin kesildiği an musluğu rezerve aldığımızda doğal olarak aşağı akması zorlanıyor yada uzun sürüyor.

    O zaman depo kapağına bir modifikasyon şart

    Mesela bu ;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1529642/detay/
    Evet yedeğe geçene kadar depoyu hiç açmıyorum ancak öyle birşey yapmak da gereksiz Çünkü benim depo şu şekilde ;



    Yani havalandırması için hortum var. Zaten bu havalandırma hortumu veya benzeri birşey olmasa, yedeğe geçmeye kalmadan da çekiş iptal olur. Deponun içindeki benzin azalınca eğer havalandırma hiç yoksa büyük ihtimalle karbüratörün çekişi durur. Sorun şu ki bendeki bu hortum bile reserve geçirdiğimizde başlangıç için deponun yeterli hava almasına yetmiyor gibi görünüyor. Senin paylaştığın alet de çok farklı olmayacak tahminimce. Yine kapağı açmamız gerekecek diye düşünüyorum. Ama o parçalardan bende almayı düşünüyorum, güzel duruyorlar çünkü Bir de kapağı açarken hortul dolanıyor, dönüyor felan, saçma sapan işler

    Gerçi benim önceki motorda da aynı bu şekilde hortum vardı ve birkaç kez reserve düştüğüm olmuştu. Hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. O yüzden çalışmama sorununun hala deponun yeterli hava almamasından kaynaklandığını sanmıyorum. Yani önceki motorumda niye olmuyordu ozaman...??
    #sürenadam

  7. #947
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    bende de aynı durum olmuştu benzin mi bitti la diye depoyu açmıştım sonra yedeğe aldım sorunsuz çalıştı devam ettim demekki o sayede depoya hava sokmuş oldum

  8. #948

    Üyelik
    04 Kasım 2007
    arkadaşlar str250 küba adanadan nasıl motor parça varmı sorun çıkarırmı bana yardımcı olun lütfen bilir kişler yardım edebilirmi

  9. #949
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    herkese iyi günler... Adım Bahadır Çelebi, Adana'da yaşıyorum. Yaşım 29, Mali Müşavirlik yapıyorum.
    Kendimi tanıttıktan sonra gelelim sorulara...
    Şu anda CBF 150 kullanıyorum. İlk motorum. 6000 km yol yaptım. STR 250 almayı düşünüyorum.
    Ruhsatta motosiklet 2 kişilik olarak mı görünüyor?
    Artçı alarak kullanan var mı? Artçının rahatlık durumu nedir?
    Seleyi sünger ile besleyerek oturum rahatlığı ne kadar sağlanır?
    Fotolardan gördüğüm kadarıyla arka çanta takmak yerine sırt çantası tercih ediliyor genelde, sebebi nedir?
    Motor koruma demiri takılıyor mu, yan yatmalarda motora zarar vermemek için?
    Ben CBF 150 ile 200 km'yi 22-23 TL gibi bir tutara gidebiliyorum şehir içi. Bu motosiklette yakıt durumu nedir, 200 km kaç TL'ye mal olur?

    Cevaplayabilirseniz çok sevinirim.
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  10. #950
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı bahadirce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi günler... Adım Bahadır Çelebi, Adana'da yaşıyorum. Yaşım 29, Mali Müşavirlik yapıyorum.
    Kendimi tanıttıktan sonra gelelim sorulara...
    Şu anda CBF 150 kullanıyorum. İlk motorum. 6000 km yol yaptım. STR 250 almayı düşünüyorum.
    Ruhsatta motosiklet 2 kişilik olarak mı görünüyor?
    Artçı alarak kullanan var mı? Artçının rahatlık durumu nedir?
    Seleyi sünger ile besleyerek oturum rahatlığı ne kadar sağlanır?
    Fotolardan gördüğüm kadarıyla arka çanta takmak yerine sırt çantası tercih ediliyor genelde, sebebi nedir?
    Motor koruma demiri takılıyor mu, yan yatmalarda motora zarar vermemek için?
    Ben CBF 150 ile 200 km'yi 22-23 TL gibi bir tutara gidebiliyorum şehir içi. Bu motosiklette yakıt durumu nedir, 200 km kaç TL'ye mal olur?

    Cevaplayabilirseniz çok sevinirim.
    motosiklet ruhsatında koltuk sayısı 2 yazıyor benim o yüzden aetçı ile binilebilir.sele sert belirli km sonra hem artçıyı hem seni rahatsız eder kalınlaştırmak şart,artçı şu haliyle pek rahat edemez ama arkaya top case takılırsa daha rahat eder.çanta demiri olmadığından çanta takılamıyor,takılır ama özel aparat yaptırmak lazım,genelde tek kullandığımdan bende sırt çantası il kullanıyorum.yakıta gelince cbf'e göre fazla yakıyor.200km yolda ortalama 30 tl yakıt yakar...
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  11. #951
    bahadirce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şu anda motorsuz...
    Herkese günaydın...
    Öner arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim...
    AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...

  12. #952
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    herkese merhaba. bu benzin varken yolda kalma olayı sıkıcı olmaya başladı. artık motor az benzin varken çalışmıyor. benim düşüncem bu motorların benzin muslukları sıkıntılı, o yüzden sürekli veya bazen çok yoğun akış sağladığından motor ya boğuluyor ya tekliyor, egzozun sık sık patlaması da bundan olabilir. bazen de musluktan akış düştüğü için benzin bitmiş gibi yolda kalıyor. olayın rezervle falan alakası yok diye düşünmeye başladım. Tecrübeli arkadaşlar ne derler bu konuya? bu arada motorla ilgili parça sıkıntısı yaşanıyor arkadaşlar, yeni almak istiyenlere duyurulur!

  13. #953
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba. bu benzin varken yolda kalma olayı sıkıcı olmaya başladı. artık motor az benzin varken çalışmıyor. benim düşüncem bu motorların benzin muslukları sıkıntılı, o yüzden sürekli veya bazen çok yoğun akış sağladığından motor ya boğuluyor ya tekliyor, egzozun sık sık patlaması da bundan olabilir. bazen de musluktan akış düştüğü için benzin bitmiş gibi yolda kalıyor. olayın rezervle falan alakası yok diye düşünmeye başladım. Tecrübeli arkadaşlar ne derler bu konuya? bu arada motorla ilgili parça sıkıntısı yaşanıyor arkadaşlar, yeni almak istiyenlere duyurulur!
    musluk sürekli açık olsa dahi (bu motorlarda benzin pompası olmadığı için olsa bi ihtimal bozuk diyebilirdik) karburatörün boğulma gibi bir olayı olmaması lazım sorun karburatör kaynaklıdır özgür hocam yoksa musluktan değil. Mesela benim motorunda yedek olayı sıkıntılı çok yedeğe alıyorsun kafasına göre 15km kafasına göre 3km götürüyor zart diye yolda kalabiliyorsun...
    ANGARAJ

  14. #954
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona... eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  15. #955
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona... eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım
    Musluğun benzin çeken yeri (yani yedek için çeken yeri) deponun tam dibinde en dibinde değildir o yüzden içinde benzin kalıyordur.
    Eskiler bilirler eski Puch-Mobylette mottorlarda benzin bitince depoya işerlerdi ve aynen yola devam herkez motorun sidikle çalıştığını düşünür lakin işin iç yüzü öyle değil deponun dibinde kalan benzin yukarıya çıktığı için musluktan karburatöre benzin akışı sağlıyorlardı...
    ANGARAJ

  16. #956
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün serviste musluğu kontrol ettik usta ile,depodaki benzini bidona doldurduk ana depoda iken,sonra bi baktık benzin komple doldu bidona... eee hani yedek depo diye şaştık kaldık.peki direk hepsini çekiyorsa neden yolda kalıyoruz arkadaş hala çözebilmiş değiliz.bu duruma göre benzin sıfırlanana kadar motosikletin gitmesi lazım
    Öner bütün depoyu çekiyorsa daha önceki yedek depoya geçmelerde geçde olsa nasıl çalıştı peki?

    Bence musluğu yanlış tarafa cevirip denediniz ustayla

    Yav illa söktüreceksiniz bana şu depoyu musluğu filan
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  17. #957
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öner bütün depoyu çekiyorsa daha önceki yedek depoya geçmelerde geçde olsa nasıl çalıştı peki?

    Bence musluğu yanlış tarafa cevirip denediniz ustayla

    Yav illa söktüreceksiniz bana şu depoyu musluğu filan
    devamlı beni yolda bırakan yani ana depo tarafındaydı musluk,bende şaştım kaldım vallahi
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  18. #958
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Musluğun benzin çeken yeri (yani yedek için çeken yeri) deponun tam dibinde en dibinde değildir o yüzden içinde benzin kalıyordur.
    Eskiler bilirler eski Puch-Mobylette mottorlarda benzin bitince depoya işerlerdi ve aynen yola devam herkez motorun sidikle çalıştığını düşünür lakin işin iç yüzü öyle değil deponun dibinde kalan benzin yukarıya çıktığı için musluktan karburatöre benzin akışı sağlıyorlardı...
    Yunus başkan ne diyosun şimdi, yolda kalınca depoya işeyelim mi işemeyelim mi

  19. #959
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yunus başkan ne diyosun şimdi, yolda kalınca depoya işeyelim mi işemeyelim mi
    işemek sıkıntı değil de onu temizlemesini nasıl yapacaksın??
    ANGARAJ

  20. #960
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Pazar günü yolda kalma pahasına denedim yedek depo işini.

    Normal depo bitsin yedek depoya geçip çalışıyo mu çalışmıyo mu diye test etmek için benzin almadım ve şile yolunda yolda kaldım.

    Çünkü benzin bitti ve yedeğe aldığımda çalışmadı, çünkü depoda hiç benzin kalmamıştı

    Daha önce burada konuştuğumuz yedek depo asıl depo musluk yönünü yanlış belirlediğim için ben asıl depoda sanarken musluk yedekteymiş ve sonuna kadar bitti benzin

    Neyse sonra Erhanın motordan 250 gram kadar öektik ekledik çalıştı hemen.

    Benzinciye kadar giderken musluğu tekrar asıl sandığım depoya aldım yine bitti, hiç durmadan yedeğe çevirdim tekrar çalıştı.

    Şimdi ben benim musluğun yedek ve asıl depo yönünü biliyorum ama bu herkes için geçerli değil.

    Çünkü musluk depoya direk montajlı tiplerden değil, depodan gelen iki hortum var bunları depo söküm takımında yerini değiştirdiyseniz musluğunda yönü değişir haliyle.

    Bu konuyu fotoğraflayıp hangi hortumun hangi yönde olması gerektiğini tespitleyeceğim.

    Fakat benzin bitip tekrar benzin verildiğinde çalışmama gibi bir şey yok bende.

    Bu tür çalışmama olayını yaşayanlar şunu denesin ;

    yolda giderken hatta yokuş aşşağı tatlı tatlı inerken musluğu kapatın (ortaya alın) benzin bitsin motor sirkelemeye başlasın.

    Sonrada tekrar açın musluğu kendiliğinden çaışmaya devam edecektir (debriyaja basmayın ama).

    Çalışmazsa arıza yada sorun arayın, bizlede paylaşın ki fikir alışverişi yapak
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)