Vurmayın adam öldü
Vurmayın adam öldü
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Tamam, adam cidden öldü beyler... Ölmediyse de bırakın artık yeter
#sürenadam
Neyse estetikten anlamayan ben teknik işlere geri döneyim
Basit bir lift yapıp motoru kaldırdım, arka tekeri söküp dişliyi ele aldım ve parçacıların yolunu tuttum.
Amacım orjinalinde 56 diş olan ramzey cross un arka dişlisini alıp yeni delikler açarak kullanmaktı ama maalesef göbek çapı uymadı.
Ramzey dişlinin göbek bizimkinden daha geniş, alıp ortaya bir yüksük yaptırırım diye düşündüm ama sağlıklı olmaz diye vazgeçtim.
Tornacıda sıfırdan ürettiririz diye düşündüm ama oda 150 tl isteyince ondan da vazgeçtim.
Komşum sağolsun fikirleşirken abi yüksük yaparız dedi, dedim bende düşündüm ama ilerde çıkma riski var o zaman bütün yük vidalara biner sakat dedim.
Abi arkadan biraz büyük yaparız yüksüğü içten takarız deyince akıl akıldan üstündür dedim
Yarın ramzey dişliyi alıp önce yüksük yapıp sonra vida delikleri delinecek. Ramzey de 6 vida deliği var bizde 4.
Ön dişliyi 15 den 14 e düşürmüştüm zaten ufaktan bir fark var, arka dişliyide 51 den 56 ya yükseltirsek düz duvara bile tırmanırız sanırım
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Özgür zincirde yeteri kadar boşluk var , zaten ön dişi küçültünce boşlu iyice uzamıştı
Büyük arka dişliye yeter diye düşünüyorum, yetmezsede zinciri değişmek gerekir. Ek pek sağlıklı değil.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
km teli kısa geldi yükseltince ön tarafı bir başka tel taktım şimdi
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Hele şükür bitti.
Sanayiden aldığım demir parçayı komşunun torna tezgahında yüksük haline getirip ramzey dişlinin göbeğine oturttum.
Yeni dişlide bize uygun yeni delikler açtık. Dişli sorunsuzca cant göbeğine oturdu ve montajını yaptım.
Tekeri motora geri takarken maalesef zincir boyu yetmedi, gidip uzun zincir bakındım ama bulamadım.
Aynı ölçülerde bir zincir alıp ek yaptım, bir bakla ekleyince yetti (bir bakla + kilit baklası).
Sonuçları pazar günü aydos tırmanışından sonra öğrenebileceğiz
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Helal olsun güzel iş çıkmış, hatta yüksük göbeğe yaslandığı için daha sağlam bile olmuştur göbek saplama takozlarını da değiştirseydin keşke sökmüşken, muhtemelen kauçuktur ve zamanla boşluk yapar o zaman da yük saplamalara binecektir. Haftasonu verilerini bekliyoruz merakla.
benim boyum 1,86 küçük geliyordu şimdi rahat oldu fakat ışıklarda parmak uçlarıyla duruyorum senin için sorun olabilir orjinal hali tam olur bence sana.amortisör çorapları fermuarlı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
ön arka dişli lastik 280 tl
Bu arada hatırlatayım zincirlerimiz o ringsiz.
Bu şu demek daha fazla bakım istiyor ama temizlerken benzin mazot ne bulursanız kolayca temizlyebilirsiniz çünkü zarar verebileceğiniz o ring yok
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Savaş abi senden ve diğer forum sakinlerinden özür dileyerek söyleyeyimki ben bu kuba motordan ............. motor almam
hiç bir yerde fiyat listesi yok ve maillerde fiyatları vermiyorlar
yani tam kör tuttuğunu öper muhabbeti
en dandik markanın bile internette fiyat listesi var ve bayisine gidince size kazık atma ihtimalini kaldırıyor ortadan
ben hyosung u almadan önce bu kubanın bi comunterini alacaktım her bayi ayrı fiyat verdi ve iki tanes arasında 670 tl fiyat farkı vardı
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Selamlar, tüm yorumları okudum, paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz ben de üniversite sınavından sonra bi tane kuba str 250 almak istiyorum bağ evine. str 250 çok güzel görünüyor ve kullanıcı yorumlarına görede eğlenceli bir makine. benimde ilk mainem olacağından bana fazlasıyla yeter diye düşnüyorum.motor parçalarından pek anlamam; kafamdaki tek soru işareti şu: Motoru bağ evinde 5-6 yıl fırsat buldukça tatillerde, bayramlarda :D kullanacağım, soru motorun yedek parçası sıkıntı olur mu diyelim 4-5 yıl sonra motorun bir parçası bozuldu bu parçayı bulamazsak başka bi motorun ki uyar mı? sorumdan anladığınız üzere fazla ileri görüşlüyümdür ( paranoya derecesinde :D) cevap için şimdiden teşekkürler ...
o konudan ben de şikayetçiyim, markanın yaygınlaşma aracı olarak bayi karlılığını kullanıyorlar bu da motor fiyatları arasında uçuruma yol açıyor. ben bu motoru alırken en pahalı ve en ucuz bayi arasında 1500 TL oynuyordu gdip farklı şehirden almak zorunda kaldım. sözün özü bayiler kar edecek diye biz kazıklanıyoruz, fiyatları iyice araştırmadan kuba motor almayın!otopsici adlı üyeden alıntı
dediğin gibi olacaksa hiç sorun yok, pekçok parçası muadilleriyle aynıdır zaten.. yılda bir kaç kez bineceksen yedek parçaya ihtiyaç bile duymazsın.. heyecanını anlıyorum ama motor için böyle uzak öngörüler biraz yersiz, çünkü motor tutku yaratır, önceleri bayramda tatilde dersin ama sonra her fırsatta motora binmek için fırsat yaratmaya çalışırsın.bir bakmışsın motor sevgilin oluvermiş.. o yüzden beş yıllık bir periyot için parça endişesini bi kenara bırak, motora bilinçli olarak bin ehliyetini al sana birşey olmasın gerisi hallolur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)