Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 17:27
#681
en basit örneği mantık olarak ele alıyorum;amörtisör patlasa eski kasada gidona kadar yapısır maşalar,ama yeni model ters olduğundan belirli bir mesafe'de kalır vs...benim aklıma gelen ilk şey budur her zaman,başka artısını pek araştırmadım doğrusu,geçen sayfalarda yine bunun muhabbeti olmuştu sanki...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 17:44
#682
Süper Moderatör
-
21 Mayıs 2012, 20:21
#683
yalnız son fotoğrafta motoru göremedim ben
-
21 Mayıs 2012, 20:25
#684
ozgur325 adlı üyeden alıntı
Dostum verdiğin değere göre 15 kuruş yakıyor senin makina. Dişli takımı değişti mi acaba? ben 1000 km yi geçtim 175 km yi 35 TL lik yakıtla yapıyorum. Bu da 20 Kuruşa denk geliyor. Fazla yakmasından öte yüksek devirde tekleme sorunu var, bi müddet devirli gidip gaz kestiğimde egzozda patlama yaptığı bile oluyor.. Rölantide sorun yok ama avans ayarı yapılması gerekiyo sanırım.. Bir de yedek depo olarak ben de uzun uç aşağıdayken diye tahmin ediyorum. Çünkü musluk hep yukarda sürüyorum ben, teklemeye başladığında aşağı alıyorum
YAKIT 20 İLE 25 KRŞ ARASINDA DEĞİŞKEN KULLANIŞA GÖRE.TEKLEMEYE GELİNCE 5.000 DEVİRDEN SONRA HAVA FİLTRESİ İLE KARBÜRATÖR ARASINDAKİ BORU YUMUŞAK OLDUĞUNDAN EMİŞ YAPIYOR VE BORU BÜZÜŞÜP HAVA AKIMINI KESİYOR.AYRICA BENZİM HORTUMLARI İNCE OLDUĞUNDANDA YAPABİLİYOR.ÇÖZÜM BASİT;HAVA FİLTRE KAPAĞINI SÖK,BİLDİĞİMİZ GIRTLAK BORUCAN 20 CM KADAR FİLTRE İÇİNDEN KARBÜRATÖRE DOĞRU SOK.BÜZÜŞME KESİLECEKTİR.BENZİN HORTUMLARINI DEĞİŞTİR.BORU ARASINDA BENZİN FİLTRESİ VAR YÖNÜNE DİKKAT ET YANLIŞ YÖNE TAKARSAN AKIŞ DÜŞER.MUSLUK İSE ;
AŞAĞI DOĞRU DÜZ DEPO
ORTADA KAPALI
ÜSTTE İSE YEDEK DEPO...
DEPOYU SÖKTÜĞÜMDE DENEDİM.
-
21 Mayıs 2012, 20:35
#685
Syanur adlı üyeden alıntı
"Daha kullanışlı" derken ??? Nasıl mesela, Yol tutuşu veya arazide gidişi hissedilir derecede etkiliyor mu?
2 modeli de yan yana göremedim, 2011 model başka biyerdeydi. Benim bildiğim farklar bunlar. Motor aksamında/gücünde bir fark yok kesinlikle.
Dediğim gibi sadece amortisör farkı ~750 TL farka değer mi değmez mi bilemedim...
ters diye tabi ettiğimiz upside amortisörler hard kullanım için daha elverişlidir.çünkü tepe çıkışları veya taşlık alandaki sürüşlerde ön takım normale göre ağır olduğundan daha zor savrulur buda sürüş güvenliği sağlar.mesela bizim burda duvar çıkışlarında ben biraz tedirginlikle çıkıyorum çünkü ön taraf kuş gibi oluyor ama en yakın motor olarak bizm strlere apachi ye bindim çıktım birazdaha güven verici o yani kısaca yeni ters modeli almanı tavsiye ederim dostum
-
21 Mayıs 2012, 20:38
#686
ozgur325 adlı üyeden alıntı
İlgi alaka için teşekkür ederim.. Güzel bir bilgi paylaşımı.. karbüratörü sökecek kadar sorun görmüyorum ama sökersem eğer bu bilgiler ve tecrübelerinizden yararlanırım..
Arkadaşlar kompresörde iken patlama gelmesi bana ayrıca bi haz veriyor.O kadar uğraşacak veya endişe edecek bir durum yok.Performans eksikliği olmasında varsın patlasın en fazla sekman piston yani...Kafaya takmayın benzin hortumlarını ve hava filtresinden karbüratöre giden hortumunu sertleştirin birde öyle bakın str ye...daha önce 6.000 devire çıkmaz iken başka motorların yanında gaza yüklenemiyordum.tekliyordu resmen.ama şimdi devir sıkıntısı bitti.
-
21 Mayıs 2012, 23:08
#687
03str250 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kompresörde iken patlama gelmesi bana ayrıca bi haz veriyor.O kadar uğraşacak veya endişe edecek bir durum yok.Performans eksikliği olmasında varsın patlasın en fazla sekman piston yani...Kafaya takmayın benzin hortumlarını ve hava filtresinden karbüratöre giden hortumunu sertleştirin birde öyle bakın str ye...daha önce 6.000 devire çıkmaz iken başka motorların yanında gaza yüklenemiyordum.tekliyordu resmen.ama şimdi devir sıkıntısı bitti.
Bilgi için sağol, zaten patlamaları sorun etmiyorum ben tekleme kesilsin yeter.. ben dün filtreyi kontrol için kapağı söktüm ama filtre yok sadece sünger var normal mi bu durum?
-
22 Mayıs 2012, 13:03
#688
ozgur325 adlı üyeden alıntı
Bilgi için sağol, zaten patlamaları sorun etmiyorum ben tekleme kesilsin yeter.. ben dün filtreyi kontrol için kapağı söktüm ama filtre yok sadece sünger var normal mi bu durum?
Filtre o zaten
ANGARAJ
-
22 Mayıs 2012, 15:39
#689
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Filtre o zaten
bi parmak kalınlığında etrafı izolasyonsuz bi sünger orda olsa ne olmasa ne... ben de benim motora filtre takmayı unutmuşlar falan sandım... :D
-
22 Mayıs 2012, 15:44
#690
ozgur325 adlı üyeden alıntı
bi parmak kalınlığında etrafı izolasyonsuz bi sünger orda olsa ne olmasa ne... ben de benim motora filtre takmayı unutmuşlar falan sandım... :D
boşversene böyle daha iyi.eskidikçe kes bi parça sünger tak ohhh mis gibi...hadi iyiyiz hava filtresi masrafından yırttık sanırım suzuki burgmanların hava filtresi'de böyleymiş....
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
22 Mayıs 2012, 16:35
#691
Buarada hadi yine iyisiniz, Sahibinden.com'a gönderdiğim mail sonucunda artık Kuba-STR 250 adı altında bir başlığına sahipsiniz.. İlanları oraya vermeye başlamışlar bile
-
23 Mayıs 2012, 10:49
#692
ozrace adlı üyeden alıntı
boşversene böyle daha iyi.eskidikçe kes bi parça sünger tak ohhh mis gibi...hadi iyiyiz hava filtresi masrafından yırttık
sanırım suzuki burgmanların hava filtresi'de böyleymiş....
Kazın ayağı öyle değil orjinalinin kalınlığını tutturamazsan motor yeterli havayı alamadığı için karburatöre hava-benzin karışımı doğru gitmiyor ve motor hem çekişten hem son hızdan düşüyor...
Syanur adlı üyeden alıntı
Buarada hadi yine iyisiniz, Sahibinden.com'a gönderdiğim mail sonucunda artık Kuba-STR 250 adı altında bir başlığına sahipsiniz.. İlanları oraya vermeye başlamışlar bile
ANGARAJ
-
23 Mayıs 2012, 12:34
#693
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Kazın ayağı öyle değil
orjinalinin kalınlığını tutturamazsan motor yeterli havayı alamadığı için karburatöre hava-benzin karışımı doğru gitmiyor ve motor hem çekişten hem son hızdan düşüyor...
aynı kalınlıktan bulunamayacağını pek sanmam bence bulunabilir
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
23 Mayıs 2012, 12:56
#694
ozrace adlı üyeden alıntı
aynı kalınlıktan bulunamayacağını pek sanmam bence bulunabilir
Mobilyacıdan kestiririz artık..
-
23 Mayıs 2012, 13:19
#695
Ya olay kalınlık da değil tam olarak. Geçirgenlik diyelim. Mobilyacıdan da kestirilir de aynı malzeme değil ise hava akışını etkileyebilir. Yani ben de uzun yıllar tecrübe etmedim ama GaCCaLL'ın dediği gibi performansa ve yakıta bir etkisi olabilir. Yada boşuna kuruntu yapıyoruzdur, belki süngeri çıkartıp atsan bile bişey değişmeyebilir...
-
24 Mayıs 2012, 11:22
#696
Süper Moderatör
-
24 Mayıs 2012, 13:21
#697
Admin
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Paint terk
-
24 Mayıs 2012, 14:59
#698
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
numaralar çok büyük olmuş o yüzden iyi durmamış biraz daha ufak olursa süper olur.alev şeklinide canlı görmek lazım...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
24 Mayıs 2012, 15:05
#699
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Benim fikrim cok basit olmuş... Etiketsiz daha güzeldi yinede emegine verdigin cabaya saygı duydum ben ugrasamazdım o kadar tembelim o yuzden sademi seviyorum acaba :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
24 Mayıs 2012, 15:48
#700
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
Alevler nereye eseceğini şaşırmış biraz... O değil de, NEDEN ACERBİS ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)