bugün de manet kökünden kırıldı hem de debriyaj telle sarıp en yakın motorcuya attım kendimi
bugün de manet kökünden kırıldı hem de debriyaj telle sarıp en yakın motorcuya attım kendimi
ha sök tak var ise nema problema ben kendim süküp taktım ordan fark demekki
ona hani SS makinaların genelde ön sinyali olarak taktıkları yapışık içe gömük mü diyorlar ne o sinyalden olabilir bence tam modelini ismini hatırlamıyorum ama abimizin birinin 600f inde vardı o şekilde bir sinyal egzozun önüne gelmeyeceği için eriyeceğini sanmıyorum. hani arabaların ön çamurluğunda olan sinyal gibi düşün
ANGARAJ
Led sinyalin erimesi harbiden enteresan.. Ben de ilk aldığım günden beri bu erir gider diyordum ama sapasağlam duruyor.. Bu arada bu led sinyallerin arkası karbon olanlarının çifti 5 TL gibi ve bir çok aksesuarcıda görmüştüm.. Bence direkt tak geç derim..
Bu arada benim ön fren maneti de kanuni'nin bir chopper modelinin takılı.. Orjinallerini de yedek olarak aldım ama bence chopper'ın ki daha sağlam, onun için de değiştirmedim..
GEÇEN HAFTA STR 250 ALDIM.DAHA ÖNCEKİ MAKİNEM SKY TEAM 200cc İDİ VE ONUNLA KIYAS EDERSEK;GÜCÜ YERİNDE,TASARIM GÜZEL,TIRMANIŞ KABİLİYETİ SÜPER,MAKİNEYİ TAM BİR KONTROLLE KULLANABİLİYORSUNUZ YANİ VÜCUTLA BÜTÜNLEŞİYOR AYGIR.ÇOK ARAŞTIRDIM İNCELEDİM SONUNDA STR 250 DE KARAR KILDIM.ŞU AN MEMNUNUM.PARASINA GÖRE ÇOK GÜZEL BİR MAKİNE.TİTREŞİM RODAJ KONUSUNU BİRAZ DAHA BİNDİKTEN SONRA YAZARIM.
STR 250 İLE DAĞLARA ÇIKMAYA DEVAM ETTİK.ŞİMDİYE DEĞİN TEK BİR PROBLEMLE KARŞILAŞTIM.HAVA FİLTRESİ İLE KARBÜRATÖR ARASINDAKİ HAVA HORTUMU İNCE MALZEMEDEN YAPILDIĞI İÇİN YÜKSEK DEVİRLERDE EMME YAPIYOR.DOLAYISIYLA HAVA YETERSİZ GELİNCE TEKLEME YAPTI.HAVA FİLTRESİ DEĞİŞTİRME KAPAĞINDAN SERT MALZEMEDEN BİR BORU TAKVİYESİ YAPTIM.5 DAKİKALIK BİR İŞLEM.ONUN DIŞINDA STR 250 ŞU AN İÇİN MÜKEMMEL.ARKA AMORTİSÖR DİĞER MARKALARA GÖRE SERT AMA HAKİMİYET DAHA GÜZEL BU ŞEKİLDE.
kusura bakmayın cevap biraz gecikti.. uzun zamandır giremedim foruma.. ben ankaradayım.. benim motorda egzozun ağzı tam olarak sinyale doğru veriyor ısısını, daha aşağı eğik sanırım sizinkilerde. ''Huckle'' nickli arkadaşın da dediği gibi 10 tl ye bi takım alıp taktırdım, sağdakini alüminyum folyoyla sardım egzoz için başka düşüncelerim var o yüzden şimdilik geçici çözümler üretiyorum rodaj tam tamamlanmadan km de 20 kr yakıyordu, şimdi 1000 km yi geçti ve 18 kr lara düştü arazi+düz yol kullanımında. sizin yakıt tüketimleri ne durumda acaba?
manet olayına gelince, toprak zemine durduğu yerde düştü, maneti gidona sabitleyen kısım çok ince ve zayıf, dediğiniz gibi elcik koruma şart.. yine de yanımızda bi takım bulundurmakta fayda var 30 tl ye alıp taktırdım yenisini.
---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:28 ----------
bu arada ''03str250'' aynı sorun bende de var.. ben rodaj bitene kadar tam gaz açmamıştım o yüzden yeni farkettim red-line civarında tekleme yapıyor.. ben karbüratörün benzin yetirememesinden olabilir diye düşünüyordum. Tarafımca söylenecek artı ve eksilere gelecek olursak:
ön amortisör biraz yükseltilmeli bence, böylece hem daha yumuşak hem de yerden daha yüksek olur, iki kere toprak zeminde askıda kaldım.
arka da biraz sert o da yeni olmasına bağlı ve zamanla yumuşar diye düşünüyorum.
uzun yolda insanı çok yoruyor, gidon en az 5 cm yükseltilmeli ya da yenisiyle değiştirilmeli. ayrıca tamamen tork için ayarlanmış dişli takımıyla 90 km/h civarı son sürati var.arazi dışında daha çok gezi için kullanmayı düşünenler arka dişliyi küçültebilir, hem böylelikle benzin sarfiyatını da düşürürler diye tahmin ediyorum çünkü hep yüksek devir çeviriyor makina.Torku ise gayet tatminkar, istemsiz bile tek tekere gelebiliyosunuz o derece 1. vitese bile düşmeden çok dik parkurlarda zorlanmıyor. Bir de arka lastik daha geniş tabanlı bir jant lastik takımıyla değiştirilirse arazi için daha uygun olur kanaatindeyim, zira sık sık patinaj da kalıyor arka teker... Herkese saygılar ve selamlar
herkese selam
trafik sigortası yaptıran arkadaşlar ; tutarla ilgili bilgi verebilir mi acaba ?
zira sigortacım arkadaşım olmasına rağmen , zehirlemeyi düşünüyorum
herkeze slm öncelikle şunu belirteyim.kübanın makinası cok güzel sıkıntı yok ben devamlı dagda cross yapıyorum düz yolda kunlanmıyorum desem yeri var arkadaşlarda 2 zamanlı makıneler var onlarla yürüyorum. ama eger dagda cross yapcak arkadaş varsa mesala 1 direksiyon cok büyük 2 cm +2 cm olmak üzere toplamda 4 cm kestim direksiyona kendım aparat yaptım 6 cm yükseldi .2 manatlerin boyunu olabildigince kes cünkü ilk düştügün zaman onlar kırılır.3 ön takımda orjinal 250 gr yag olması gerekirmiş ama bu dagda yeterli degil en az 300gr yapman lazım onun ıcınde mılın altında vıda var sokup yagını bosaltıcaksın usten 300 gr otomatik sanzıman yagı var 10 numara onlar kırmızı renk te onları koydunmu hoplanmanda sorun yok.3 arka disli 56 olcak lastik ben 100 100 18 duro aldım ama cabuk bitti mıtas cross lastiklere ıyı dıyorlar tabıkı bı herkezin maddı durumuna bahlı.resim koymayı denedim ama başaramadım yoksa resim koycaktım.en büyük sorun ıse arka fren......ben japon fren merkezi taktım sorunu cözdum su an bomba gibi oldu isallah hepsi degildir.56 dişliyle cıkamayacagın tepe yok yeterki sen üstünde dur2. vites teker yapıyor.japondan indim kübaya bındim cok terettütüm vardı ama şu an motor bomba gibi parasına göre sıkı makına almak ısteyen arkadas varsa hic düsünmesin derim herkeze saygılar
as 2+2 yanı 2 cm bı taraftan 2 m bı tarftan kesım arazıde kısa gıdon daha kullanıslı gıdonu ben kendım bı aparat yaptım resim yklıcemde nasıl yuklendıgini bulabilsem bı denıyeyım bakayım bu benım yaptıgım aparattan sahıbınden com da vardı 160 tl ye onun aynısını ben demırden yaptım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
sahibinden com da ılanı var 67341921 nolu ılanı ıncelersenız aynısını ben demırden yaptım
arkadaşlar bende bi str sahibiyim.fiyatına göre ve çinliler arasında ki en iyi cross tur tartışmasız.swallow dişli lastikler,dişli takımı ve performans egzozuyla hard enduronun dibine vuruyoruz banamısn demiyor katır gibi.yakında resimleri paylaşacağım.
var hocam ama mondialle çıktığımız fotolar mehmet abi de alabilirsem onlarıda paylaşırım yararlı olur görsellik olarakta güzel olur geçen yağmura yakalandık çamurdan dolayı pek çekinemedik zaten motorlarıda zar zor geri getirdik çamurdan heryeri tıkandı
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)