Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
jikle en başta pek işe yaramıyordu, ve sabah hemen çalışmama sorunu vardı, motor yeni olduğu için ve erken olmasından dolayı 2000km de tam randıman vermeyeceğini bilmeme rağmen hava ayarı yaptırdım biraz düzeldi. 2.hava ayarı yeni yapıldı ve hava soğuk olduğu halde jiklesiz tek maşta çalışıyor. bundan önceki 2çinli(250mct, skygo200) motorlarımda da elektrik tesisatı ile ilgili hiçbir problem yaşamadım, düzenli olarak kabloları kontrol ederdim sıyrılmış soyulmuş kabloları elektrik bandı ile elden geçirirdim. sonuç olarak elinden biraz iş gelecek, uzun yola çıkarken küçük bir tamir seti ve yedeklemen gereken ufaktefek parçalar(buji, debriyaj teli, far ampulü vs. ) yanında olmalı. arkada bagaj demiri var ise çanta takabilirsin, yoksa yaptırılabilir; yaz gelmeden benimde yaptırmam lazım. benimde arkamdan artçı eksik olmaz, gezmek istiyorsa biraz dişini sıkacak, sonuçta goldwing'e binmiyor 300-400km gibi uzun yolculuklarda cc düşüklüğünden dolayı ara ara mola verme gereği duyacaksınız, gem motor hem siz biraz dinlenmiş olursunuz. Gaccall gibi, motor yüklü halde foto bulamadım ama, yerdeki eşyalar birazdan motora yüklenecek
Reklamlar
-
birde bu str250 de de varmı bilmiyorum ama benim asyada akü olmasa dahi çalışıyordu meret ayak marşı ile hatta kontağın vidaları çıkmıştı yoldayken banamısın demeden gidiyordu.yolda kalmamak için tasarlanmış sanırsam
ANGARAJ
-
Selam arkadaşlar..Uzun zamandır yazamıyorum ama sayfayı takip ediyorum...çok güzel geziler yapıyorsunuz.biz de her pazar kozakta gazlamaya devamm..resim atmak istiyorum ama başarılı olamadım tekrar deneyeceğim.mesaja eklenti yapma hakkınız yok diyor,yardımcı olursanız sevinirim.
motor yaklaşık 300 km civarı oldu. bazen biraz daha yüksek cc olsa dediğim zamanlar oluyor doğrusu..
Gecen hafta sehpa iyice açıldı üstelik zorlamada yoktu,yay falan çıkmış bende söktüm başıma iş açmasın diye dağ başında..sehpa ayağı resmen ince bir su borusu..bu kadar adi olacağını düşünmezdim inşallah diğer aksamlarda böyle içi boş değildir.500 km de yağ değişimi yapmayı düşünüyorum,doğrudur her halde..saygılar
-
he bir de fuar marttaymış sanırım, çoğu firma bir çok yeni modelini tanıtıcakmış. almak için fuarı beklemek daha mantıklı olur diye düşündüm bu kadar beklemişken. honda xr125 diye yeni bir motor getiricekmiş
-
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
birde bu str250 de de varmı bilmiyorum ama benim asyada akü olmasa dahi çalışıyordu meret ayak marşı ile hatta kontağın vidaları çıkmıştı yoldayken banamısın demeden gidiyordu.yolda kalmamak için tasarlanmış sanırsam
hiç denemek zorunda kalmadım ama uzunca bir süre 250mct'yi vurdurarak çalıştırıyordum, yokuş ta gerekmiyordu 2metre ittirdimmi tık diye çalışıyordu. seninkide ne motormuş beeee, çinliler yapıyor kardeşim yaaaaa
Kozak adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar..Uzun zamandır yazamıyorum ama sayfayı takip ediyorum...çok güzel geziler yapıyorsunuz.biz de her pazar kozakta gazlamaya devamm..resim atmak istiyorum ama başarılı olamadım tekrar deneyeceğim.mesaja eklenti yapma hakkınız yok diyor,yardımcı olursanız sevinirim.
motor yaklaşık 300 km civarı oldu. bazen biraz daha yüksek cc olsa dediğim zamanlar oluyor doğrusu..
Gecen hafta sehpa iyice açıldı üstelik zorlamada yoktu,yay falan çıkmış bende söktüm başıma iş açmasın diye dağ başında..sehpa ayağı resmen ince bir su borusu..bu kadar adi olacağını düşünmezdim inşallah diğer aksamlarda böyle içi boş değildir.500 km de yağ değişimi yapmayı düşünüyorum,doğrudur her halde..saygılar
http://www.motosiklet.net/forum/mt-h...f-eklemek.html buradan nasıl yüklendiğine bakabilirsin. aslında ayaklığın kalınlığı ideal ve gayet sağlam(bir mengeneye sıkıştırıp boru geçirip eğmeye çalışırsan sağlamlığını göreceksin). eğilmeyi ayaklıktan değilde cıvatanın takıldığı bağlantı yerinden yapıyor, eğilip baktığında arkasının boş ve zayıf olduğunu göreceksin. motor un kendi ağırlığını taşıyor fakat ayaklık açık üstüne çıkıldığında yada oturulduğunda kaldırmıyor malesef. arkadan o kısıma lama kaynatılıp sağlamlaştırılabilir. biraz fazla yattığını farkettiğimde, motoru sağa yatırıp bir yere dayadığımda ayaklık açık vaziyette üzerine çıkıp hafiften ağırlığımı veriyorum, şimdilik böyle idare ediyorum ama en kısa zamanda arkaya parça kaynatmak lazım.
yağ değişimini 1000-2000-2000-2000-5000-5000-.... söylerler, ama ben 500-1000-2000-2000-... diye devam ediyorum 2000km'debir 1lt yağ(20tl) çok mattah bir para değil ve bana göre daha sağlıklı.
artık öğrendin, fotoları bekliyoruz kozak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
demirutku adlı üyeden alıntı
kullanmadığım için bir yorum yapamam, ama yamahanın wr125r modeli arkadaşımda var ve kullandım, tavsiye ederim. sonuçta Honda,Yamaha vs. japon markaları, maddi imkanın elveriyorsa tabikide daha iyisini al derim.
-
çadırlı yüklü motorların fotolarını görünce daayanamadım ekliyourm dl650 ile hatıralarımı...
top case yoktu fakat file/ahtapot ile epey yükleniyordu.. ...
-
-
s.a bende bu motordan almayı düşünüyorum şurda ehliyeti almama 3 ay kaldı. motorla ilgili birazda video ekleme imkanınız varsa eklermisiniz, youtube den bakıyorumda hiç video bulamadım.
-
hayırlı olsun kardeşim. gezi videolarımız var fakat bizde hala arkadaştan alamadık, aldığımızda koyarız iyi fikir
konuyu takip ettiğini düşünüyorum ama genede hatırlatma yapayım adana ve bursa daki bayilerden birinde fiyatlar çok uygun, aklında olsun.
-
ankarada oturuyorumda bursadan almak daha mantıklı olur. burda sordum motoru 4.500 dedi bayisi
-
evt satış fiyatı 4800, buradaki bayilerde enfazla 4500e iniyor. ehliyetten, tecrübesizlikten yada hava soğukluğundan dolayı gidip alamama durumun var ise kargo ilede gönderiyorlar, koli halinde alıp direk oradaki sana yakın bir kuba servisinde toplatırsan garantidende çıkmaz, kargo 50-100tl arasında değişiyor.
-
mayısın sonunda alıyorum inşallah ehliyeti. hazirandada motoru almayı düşünüyorum ankaradaki bayileri dolaşacağım uygun bulamazsam bursadan alırım.
-
konuyu düzenli olarak takip ediyorum. str ile deneyimlerinizi de zevkle okuyorum. motor konusunda: "kuba acaba yeni bir model üretecek mi?" diye beklerken mondila ve asya motor yeni birer kros model çıkarmışlar. asya pek yakışıklı durmasada mondial'in yaptığı hem şık durmakta hemde fiyatı fena değil.str ile kıyaslayamayacağım ancak düşünülebilir gibi duruyor... ( http://www.mondialmotor.com.tr/model...treme-max.html )
-
teşekkürler adnanmuhacir. mondialin 150cc lik cross modeli kanuni ile aynı fakat kanuniye göre albenisi daha fazla(grenaj yönünden), asyayı şimdi siz söyleyince inceledim gerçekten güzel bir model getirmişler. asya 223cc diyor kuba 232cc diyor sitelerinde, kuba kullanıcısı olarak bak 10cc gibi bir fark var demekki daha iyi diye komik bir şey söylemiyorum bence iki motorda aynı, bana göre şuanda alınabilecek 2çinli cross motor oldu. asyanın fiyatı belli değil, kuba gibi uygun fiyatlı olur ve peşin fiyatına 12taksit yaparsa asyada peynir ekmek gibi satar.
-
motorların teknik detayları, motor hacimleri, ürettikleri tork gibi konularda ufak rakamsal değerlerin performansa etkisini tam bilemiyorum ancak; str: 106 kg, mondial max :135, asya tepee: 130 kg. kullanımda bu kadar fark düz yolda sürüşte çok fark ettirmeyebilir ancak dağ tepe gezerken bu fark etkili olur diye düşünüyorum.(motora hakimiyet) Bu açıdan bakmak da faydalı olabilir. sürüşte performansın yanında motorun ağırlığı da göz önünde bulundurulmalı diye düşünüyorum. bu konuda sizde fikirlerinizi- tecrübelerinizi paylaşırsanız faydalı olacaktır...
-
-
motor kaç hp acaba ankette 17 yazıyo ama bayisine sorduğumda 14 dedi.
-
-
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
[/COLOR]birde hysongtaki arka lastik gibi bi lastik takabilirmiyim bu alete mesela 190 lık gibi bilgisi olan varmı[/QUOTE]
..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
str250 adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
[/COLOR]birde hysongtaki arka lastik gibi bi lastik takabilirmiyim bu alete mesela 190 lık gibi bilgisi olan varmı
..[/QUOTE]
kendi sınıfında crosların 1 numarası uzak ara
-
35emre35 adlı üyeden alıntı
evet zırıltı kesildi, eyvallh muhammer. kilidi söktüm ve dili dışarıdayken ince bir selobant ile birtur sardım ve kapattığımda çok rahat yuvanın içine girdi. tabi zamanla ve titreşimle o bant aşınacaktır, zırıltı yapmaya başladımı ara ara ağzını bantlayıp susturucaz demekki
biraz geçikmeli bir tavsiye olacak ama bant yerine ısı ile daralan makaron kullana bilirsin aşınma daha geç olacaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)