Bu model, şasisiyle, gösterge tablosuyla, farıyla ve hatta grenajlarıylada Derbi Senda'nın neredeyse kopyası...
Konunun takipçisiyim...
Bu model, şasisiyle, gösterge tablosuyla, farıyla ve hatta grenajlarıylada Derbi Senda'nın neredeyse kopyası...
Konunun takipçisiyim...
Sele yüksekliği nedir? Sitesinde bulamadım.
Birde fiyatı?
Geçen pazar günü 35emre35 ile yaptığımız geziden bir kare paylaşayım..
Araziye kara çamura girerken cross lastik havalarınızı 22 ila 20 ye düşürün temel teknik budur...Başlıklar arasında 32 hava gördüm arazide balon gibi uçarsınız...
cross 250-xl200-kawasakiz750s-ktm640adv-bmw g650xchallenge-kymco agility city125-honda spacy110-honda ps150i-aprillia sr50-daelim s3 advance 250
önceki sayfada arkadaşın dediği gibi bende amörtisörleri ters çattallı yapmayı düşünüyorum acaba motorun dinamiğine bi sorun oluştururmu birde gidon yüksekliği çok alçak geliyor bana yükseltici aparat taktım ama fayda etmedi .
Gelen giden resim yok madem, ben bir tane daha yükleyeyim..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...r-altinda.html
onun resimler burda. adam ayrı topaç açtı
ANGARAJ
gördüm iyi eğlenmiş, yazdım da hatta ama dağ-taş ücra gezilere tek çıkmamak lazım
önceden 2kaza, ve bir zincir kopmasıyla teyitlenmiştir, ufak tefek şeyleri saymıyorum, iyiki tek değildim dediğim çok olay yaşadığım için ben kısa tur olsada tek çıkma taraftarı değilim.
sal sal, kapıştıralım tosbağaları
birkaç karede benden olsun, DOST çatlatalım biraz
bir tanede dere geçişi olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
bu arada bugün "kendi gidon yükseltme aparatını kendin yap" aktivitesini gerçekleştirdim malum piyasada hazır satılan aparatlar 120-160tl arasında değişiyor. bense, gidonu tutan üst kelepçeyi fabrikaya spariş ettim ve bugün kargom geldi ve montajını yaptım.
bu şekilde yükseltmek çok basit ve ucuz, gidonu tutan üst kelepçeyi ters çeviriyorsunuz ve aynısından sipariş ettiğiniz kelepçeyi üste oturtup daha uzun cıvatalarla monteliyorsunuz. bu şekilde gidonum 2cm yükseldi. fakat sonradan neden 2adet almadım diye üzüldüm, böylelikle 4cm yükselmiş olacaktı, neyse artık şimdilik böyle kullanayım, ihtiyacımı karşılamazsa 1adet daha ısmarlamak şart. bunlarda fotolar, yorumları alayım
baktın yetmedi 2 cm, 2 adet daha sipariş ver, olsun 6 cm yükseklik
süper olmuş
arkadaşlar öncelikle merhaba ilk motorum olucak o yüzden heyecanlı bir şekilde 22 sayfayı da teker teker okudum ve kafamda tek bir soru işareti kaldı onu sormak istiyorum.
istanbulda oturuyorum fakat bilecik üniversitesinde okuyorum. istanbul-bilecik arası yaklaşık 300km civarı. 5-6 ay da bir bu yolu yapıcam alıcağım motor ile. acaba bu yola uygun olur mu ? veyahut yazın istanbuldan(iki kafadar birer tane alıcaz) atlayıp 2 str250yle antalyaya kadar gidebilirmiyiz ? gittik geri gelebilirmiyiz ? bunun dışında bilecikte her gün yaklaşık 15gidiş 15 geliş 30km kullanıcam okula gidip gelme amaçlı. değerli cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum
Demirutku, şimdiden hayırlı olsun diyeyim. birçok yerde ve önceki sayfalarda yazdığım gibi düşük cc'li motorlarlada dünyayı dolaşabilirsiniz, aradaki fark bu motorlar zaten uzun yol yapılabilsin diye tasarlanmışlardır daha hızlı, daha konforludurlar. bana göre düşük motor hacmiyle, yüksek motor hacmi olan bir motorla seyahat arasındaki fark motoru yormamaktan geçer. diyelimki İstanbul'dan kalkıp Van'a kadar düzbir hatta yaklaşık 2000km'lik Türkiye seyahati yapılacak; 600cc lik bir motor 200km hız yapabilmektedir, bu seyahat boyunca motoru yormamış olacaksınz yani istesenizde 200km hızda sürekli tapa gaz gitmeyeceksiniz genelde 100-150km de seyir halinde olacaksınız. fakat 200cc'lik bir motorun son hızı olan 100-120km hızda sürekli seyir halinde olursanız motorun ömründen ömür yemiş olursunuz. yani demek istediğim küçük hacimli motorlarla bu tarz seyahat yapabilmek motoru sıkıştırmamak, yormamaktan geçer. ister tek seferde, isterseniz 6-7ayda şehir içinde 10.000km yi tamamlayın değişen birşey olmayacaktır, yeterki motorunuzu hor kullanmayın rutin bakımlarını yapın yada yaptırın. umarım bu örneklerim bir fikir sahibi olmanıza yardımcı olur.
ben motorumu alalı 6ay oldu ve şuanda 7900km deyim ve gayet memnunum
DEMİRUTKU; Asfalt ağırlıklı= şehir içi ve şehirler arası yollarda gezeceksen lastikler açısından rahatsız olacaksın.. Dişli lastikler toprakta aşınmıyor fakat asfaltda çok çabuk bitiyor...
saatde 80 km hız ile gitmekten sıkılmayacaksan, bu hacimdeki motorlar ile dünya gezilir... (zaten bisiklet ile gezenleride görüyoruz.. adamlar 20 km hız ile dünya turu yapıyor)
okul eşyalarını sırt çantasıyla hallede bilirsin; motorunda taşıyacağın eşya olacaksa topcase takabileceeğin tarzları gözden geçirmelisin.. ayrıca yolcun olacaksa arka selenin konforunuda düşünmelisin (tutunma, ayak koyma yerleri, minder genişliği)...
Amaca uygun vasıta kullanmak hem yakıt tasarrufu yaptırır, hemde bütçeni korur..
hiç sıkma canını ben o dediklerini 200lük asyam ile yapıyordum
ahanda sana kanıt
rahatını bozacak tek olay lastiklerin olur motorunun arka tarafına çantalarını ben gibi yerleştirirsen belin için dayanak noktası olur gerçi boyunu bilmiyorum benim boy 1.90 a yakın olduğu için belli bi müddet sonra rahatsızlık veriyodu oturuş pozisyonu çantalara yaslanarak cruiser oturuşu yaparak gidiyodum sadece kamyon sollarken çok dikkatli ol tek şerit yolallarda çünki kimi zaman 1 dk yı geçiyo sollaman
ANGARAJ
peki elektrik aksamıyla ilgili herangi bir problem yaşadınız mı ? ya da stop etme gibi ? jigle çalışmıyor falan diyordu bir kaç arkadaş. hiç anlamam, bi problem falan çıkarsa olduğu yerde kalır heralde
hocam tam istediğim şey, inşallah yazın bende böyle bir kaç fotoğraf yükliycem
80-90 sabit km hiç sorun değil sadece artçı olayı sorun gibi, artçısız kalıcağımı sanmıyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)