Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Aralık 2011, 18:27
#381
evet emre ..Bergama..Kozak yaylasında yaz kış yağmur çamur demeden kros yapan bizim ekiptir..hafta sonunu iple çekiyoruz..deneyimlerimizi buradan paylaşacağız.
bende bahsettiginiz fiyat farkı sebebiyle bursa inegölden motoru getirdim. 2 adet olduğundan bayağı kar ettik..satıcı ellerinde ki stok ve kur oynaması sebebiyle bu farkın olduğunu söyledi..İzmirde en ucuz fiyatı karşıyaka bayii ve 4400 Tl.nin altına inmedi..Motorun su an liste fiyatı 4800 Tl. genelde ancak 200 Tl inebiliyorlar..
Reklamlar
-
21 Aralık 2011, 19:15
#382
gazi. adlı üyeden alıntı
Bu ne ya ben anahtar teslim 4500 e aldım neden fiyat kırdılar bence motor satılmıyor havası vermek için rakiplerin tezgahı satıcınında bu oyunda parmağı vardır. Benim şahsi kanaatım çıkar yakında kokusu.
Valla şeytan diyor bir tane daha al, maliyet düşür..
-
21 Aralık 2011, 19:36
#383
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
müdür patlat bitane str250 de gözümüz şenlensin
Moruk SM ye çevirmezsem içimde kalır, jantlar senden ise alıyorum...??
-
21 Aralık 2011, 19:47
#384
elimdeki jawaların döküntülerini bitireyim bir evvela canın sağolsun :D çember değişimiyle kısa yolda ayarlarız onu
ANGARAJ
-
21 Aralık 2011, 21:50
#385
Kozak adlı üyeden alıntı
evet emre ..Bergama..Kozak yaylasında yaz kış yağmur çamur demeden kros yapan bizim ekiptir..hafta sonunu iple çekiyoruz..deneyimlerimizi buradan paylaşacağız.
bende bahsettiginiz fiyat farkı sebebiyle bursa inegölden motoru getirdim. 2 adet olduğundan bayağı kar ettik..satıcı ellerinde ki stok ve kur oynaması sebebiyle bu farkın olduğunu söyledi..İzmirde en ucuz fiyatı karşıyaka bayii ve 4400 Tl.nin altına inmedi..Motorun su an liste fiyatı 4800 Tl. genelde ancak 200 Tl inebiliyorlar..
oralara gelip kamp yapmayı çok istiyorum, yol uzun olunca günübirlik tadı çıkmaz ve yorucu olur. inşallah nisan gibi kafa dengi birkaç arkadaşı kandırabilirsem çadırları tulumları kapıp kamp yapmaya geliriz. tabi bizi güzel bir kamp alanına götürürsen geliriz cumrtesiden gelir çadırlarımızı kurar kampmızı sohebetimizi yapar, pazar günüde hep beraber o güzelim doğada gazlayıp dönüşe geçeriz. of oooff hayali bile güzel
Huckle adlı üyeden alıntı
Valla şeytan diyor bir tane daha al, maliyet düşür..
yedek parça olarak alsakmı mı leenn
Syanur adlı üyeden alıntı
Moruk SM ye çevirmezsem içimde kalır, jantlar senden ise alıyorum...??
bi sevemedim şu supermotoları(yarışları izlemesi hariç). SM sevenler kızmasın, cross motor alıpta dağ bayır gezemeyip gene asfalta mahkum kalma olayı pek mantıklı gelmiyor, bana göre değil.
-
22 Aralık 2011, 12:11
#386
niye bir anda 4500 yaptılar? herkes 4000 e almış
-
22 Aralık 2011, 13:28
#387
35emre35 adlı üyeden alıntı
bi sevemedim şu supermotoları(yarışları izlemesi hariç). SM sevenler kızmasın, cross motor alıpta dağ bayır gezemeyip gene asfalta mahkum kalma olayı pek mantıklı gelmiyor, bana göre değil.
Ya orası ayrı bir konu... Benimde içimden çok geçiyor araziye çıkmak. Ancak bunu yapsam bile haftada 1 gün olur bu. Geri kalan 4~5 günde, hatta yazın tahminen hergün olacak, hep şehir içi kullanıyorum. Açıkçası şehir içinde de biraz agresif kullanmaya yatkınım. Yada öyle olmasa bile herhangi acil durumda(Ankara trafiğinde her an başınıza acil bir durum gelebilir) altımdaki lastiklerin güven vermesini istiyorum. Ve %90 şehir içi süreceksem hem asfalt lastiği hem de 17" jantlar bana daha mantıklı bir seçim gibi geliyor. En sevdiğim tarz evet SM, keşke çok yeşilimiz olsa da istediğimiz tarzdan bir tane yedek alabilsek, garajımıza koyabilsek...(Garaj da var valla )
-
22 Aralık 2011, 13:45
#388
Syanur adlı üyeden alıntı
Ya orası ayrı bir konu... Benimde içimden çok geçiyor araziye çıkmak. Ancak bunu yapsam bile haftada 1 gün olur bu. Geri kalan 4~5 günde, hatta yazın tahminen hergün olacak, hep şehir içi kullanıyorum. Açıkçası şehir içinde de biraz agresif kullanmaya yatkınım. Yada öyle olmasa bile herhangi acil durumda(Ankara trafiğinde her an başınıza acil bir durum gelebilir) altımdaki lastiklerin güven vermesini istiyorum. Ve %90 şehir içi süreceksem hem asfalt lastiği hem de 17" jantlar bana daha mantıklı bir seçim gibi geliyor. En sevdiğim tarz evet SM, keşke çok yeşilimiz olsa da istediğimiz tarzdan bir tane yedek alabilsek, garajımıza koyabilsek...(Garaj da var valla
)
Enduro motorların üzerindeki lastikler hem asfalt hem toprak için değil mi zaten bence şehiriçi için 21 jant daha iyi bence İzmir için konuşuyorum İzmir'in rezalet yolları ve çukurları normal motorları zorluyor zaten ben 18 ön 17 arka jantla ve sert amortisörle zıp zıp zıplayarak zar zor yol alıyorum
-
22 Aralık 2011, 15:22
#389
mankind1976 adlı üyeden alıntı
Enduro motorların üzerindeki lastikler hem asfalt hem toprak için değil mi zaten bence şehiriçi için 21 jant daha iyi bence İzmir için konuşuyorum İzmir'in rezalet yolları ve çukurları normal motorları zorluyor zaten ben 18 ön 17 arka jantla ve sert amortisörle zıp zıp zıplayarak zar zor yol alıyorum
Üstadım evet öyle o lastiler. Ama SM üzerine takacağınız lastikler(mümkünse slick olmasın) de bir okadar toprak+asfalt özellikli. Yani her lastik asfaltta gider ama virajda ve frenlemede ciddi farklılıklar gösterir. SM lerde kullanılan asfalt lastikleri ile de toprağa elbet girilir, ancak taş ve sert yüzeylerde zarar görme ihtimali daha fazladır. Aynı şekilde Enduro lastikleri ile de asfaltta motor ilerler. Fakat daha dişli yapısı daha düşük temas alanına sebep olmasının yanında dişli kısımlarının asfalt gibi yapışkan ve sert yüzeylerde sürüş esnasında burkulma/yamulma/esneme'den kaynaklı yol tutuşta sorunlara sebep olabilir(özellikle frenleme ve viraj almalarda).
Bu bahsettiklerim lastik tiplerinin genel karakteriyle alakalı farklardı. Bir de zaten Kubanın üzerinde gelen çin malı lastiklerin mazleme kalitesinin asflatta hemen kaymaya meğilli olduğunu tahmin edebiliyorum(benim shinco'lar gibi) ve üstüne bir de taşta toprakta hemen parçalanmasın diye sert hamurdan da yapıldığını düşünüyorum. Bu durumda asfaltta bu lastikler ile tempolu bir sürüş yerine dikkatli bir sürüş yapılmalı diye düşünüyorum. Bir de şöyle birşey var, en güzelinden enduro lastiği alsanız, o dişler asfaltta erimeye ve ufalanmaya başlar zamanla. Asfalt lastikleri daha geniş temas alanına sahip oldukları için aşınmaları daha az oluyor ama araziye göre dişli yapılmış lastiklerin diş kısımları asfaltta daha fazla yıpranıyor. Yani asfaltta kullanmak enduro lastiğe de yazık ediyor bir yandan.
Jant ebatı için ise 17" fazlasıyla yeterli. Ayrıca belirteyim ki Ankaranın yolları emin olun izmirinkileri aratmaz hatta daha beter olduğu bölgeler var bizim evin oralarda. 17" lastikler arabalar için bile çukurlu yollarda "güzel" sayılabilecek büyüklüğe sahiptirler. Bizim motorların hafifliği de göz önüne alındığında fazlasıyla yeterli oluyor. Kaldı ki bu SM lerde 17" lastik seçilirken bırakın çukurlu yolları, kaldırımlar, benzeri tümsekler ve merdivenler düşünülmüştür. Ama evet, ebatlar büyüdükçe bozuk yollarda ilerlemek daha kolaylaşıyor ve 21" > herşey! olduğu için çukurlu yollarda daha avantajlı. Ancak teker büyüdükçe(özellikle ön teker) yönlendirme(özellikle düşük hızlar haricinde) de zorlaşır. Yani şehir içinde sizi çukurlarda rahatlırken daha küçük ebatlı lastiklere göre daha az manevra ve yönlendirme sunmaktadır. 21" gibi ebatlar harbiden arazide karşılabileceğiniz ciddi büyük kayalar, tümsekler, çukurlar ve ağaç kütükleri felan düşünülerek, her türlü engeli aşabilmeniz için seçilmiş bir ebattır
-
24 Aralık 2011, 22:35
#390
Arkadaslar merhaba,
Bende bir tane str 250 aldım. İlk izlenimler süper. Fakar arka lastik biraz ince gibi duruyor. Bir arkadasta duro lastik var 5.10 20 mi ne yazıyor üstünde kalın bir laztik bizimkinde 4.10 18 gibi bir şey var daha geniş bu lastik nerden bulunur. Bugün daha yeni deneme sürüşleri yapıyorum. Kask, kıyafetler eldivenler boyunlukar vb hazır, inşallaah yakında dağ taş başlıcaz. Ama Arkadaştaki geniş cross duro lastikten uygun nerde bulabilirm?
-
25 Aralık 2011, 02:44
#391
hayırlı olsun kazasız belasız, 1str daha katıldı aramıza. üzerindeki lastikler yeterli iarit, ince olması avantaj tabi kumsalda sürmeyeceksen. ben 6000km yi geçtim, daha yeni değiştirdim ve gene aynı ebat swallow aldım. kalın lastik almayı bende düşünmüştüm ama gereksiz geldi motoru yormaya gerek yok. 400cc ye gider ama 250liğe gerek yok ki bizimkler sözde 250cc aslında 232cc. illaki değiştireceğim dersen sahibindenden araştırmalısın yada izmire gelip kahramanlardan almalısın
-
25 Aralık 2011, 14:11
#392
Çamurda falan problem olmuyor mu? Daha geniş lastik iyi olmaz mı ?
Bu arada deneme sürüşü yapan bir arkadaş ön süspansiyonların çukarda falan vurduğunu, yağı eskik veya başka bi sorunu mu var acaba diye kafamı karıştırdı. Ön süspansiyonlar konusunda varmı bir deneyim yaşayan?
-
25 Aralık 2011, 23:35
#393
Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor...
kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...
-
26 Aralık 2011, 00:04
#394
çok sevdiğim Wolf'umu satıp STR aldırcaksınız bana
-
26 Aralık 2011, 00:11
#395
bu motoru düşünüyorum yaza belki cbfi satıp rusya turu için alabilirim ama dayanıklıgı nasıl acaba?nereleri sorun çıkartabilir değişmesi gereken yerleri nereler ve tabiki parça sıkıntısı varmı bunları öğrenmek gerek klr 650 gibi bir motor alacağıma bunu alabiliri çünkü.
-
26 Aralık 2011, 00:40
#396
iarit adlı üyeden alıntı
Çamurda falan problem olmuyor mu? Daha geniş lastik iyi olmaz mı ?
Bu arada deneme sürüşü yapan bir arkadaş ön süspansiyonların çukarda falan vurduğunu, yağı eskik veya başka bi sorunu mu var acaba diye kafamı karıştırdı. Ön süspansiyonlar konusunda varmı bir deneyim yaşayan?
daha 2tekeride yerden çok yükseğe kesicek kadar hoplayıp zıplamadım. oyüzden ön amortisörler tam kapanıp vurma yapmadı, onun haricinde çukurlarda orta halli zıplamalarda çok iyi(en yakın zamanda böyle yüksek bir zıplamayı denemk istiyorum)
mankind1976 adlı üyeden alıntı
çok sevdiğim Wolf'umu satıp STR aldırcaksınız bana
dersansport adlı üyeden alıntı
bu motoru düşünüyorum yaza belki cbfi satıp rusya turu için alabilirim ama dayanıklıgı nasıl acaba?nereleri sorun çıkartabilir değişmesi gereken yerleri nereler ve tabiki parça sıkıntısı varmı bunları öğrenmek gerek klr 650 gibi bir motor alacağıma bunu alabiliri çünkü.
rusya turumu?? vauuuv. öyle uzun tura gelmez hocam, klr bence böyle bir tur için biçilmiş kaftan. str uzun yol motoru değil, son hızından dolayı uzun yolda sıkıcı olur. fakat dağ yollarında son hızı ve ivmelenmesi çok çok yeterli. parça sıkıntısı şimdilik yok, tabi kuba batmazsa batsada çinlilerin parçlarının biri uymazsa diğeri uyuyor. değişmesi gereken yerler zman içinde kullandıkça çıkıyor, bana göre şimdilik tek problem arka fren, arka fren merkezi başka bir markadan uydurulabilir. tabi bu problemi daha sonra gelen partilerde düzeltirlerse(bu kaçıncı yazışım inşallah düzeltirler ) çok iyi olur. 6800km deyim çok büyük bir problem yaşamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
izmiRT125 adlı üyeden alıntı
Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor...
kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...
2. kullanıştan sonra sanada birtane alıcaz galiba
-
26 Aralık 2011, 10:13
#397
son hız önemli değil ben dağ bozkır falan gezicem otobandada gidicem ama rus otobanları bizim köy yolları gibidir o yüzden öyle motor lazım ve dediğim gibi son hız hiç önemli değil 90 yapması yeterli.En kötü klx 250 alıcagım ama karbüratörlü olmadıgı için pek yanaşmıyorum.
-
26 Aralık 2011, 12:18
#398
izmiRT125 adlı üyeden alıntı
Bugün bi kuba kullandım, hemde 250 lik olandan... .. rampada öylebi ivmelenme yapıyor ki çok zevkliydi, aynadan baktığımda arkaya atan kumu görmek müthiş keyif veriyor...
kullanmadan önce acaba diyordum, parasına göre güzel bi alet.. ...
Bizimkini satıp almaya değer mi diyorsun ??
-
26 Aralık 2011, 12:52
#399
Syanur adlı üyeden alıntı
Bizimkini satıp almaya değer mi diyorsun ??
okuduğum araştırdığım kadarı ile değer...Hem parça ucuz.... hem bulunmaası kolay..... hemi sıfır sayılır yeni çıktı piyasaya.... hemide balansörlü... hemi de diğer akranlarına nazaran daha bi şekil... bu arada dün aradıydımdı seni??
ANGARAJ
-
26 Aralık 2011, 13:31
#400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)