onuncu defa yazmama rağmen hala anlamıyorsun, şimdi cevap vereceğim halde gene anlamayacaksın; o yüzden bundan sonra yazdıklarım sana değil anlayacaklara. sana iyidir kötüdür dedin diyen oldumu, keşke kullanıcı olsaydında iyiliklerini kötülüklerini yazsan yorum yapsaydın, ozman kimse sana birşey demezdi(foruma tekrar baştan bak,ne ben ne başkası hiçbir kullanıcıya iyiliğini yada kötülüğünü yazdığında bir tepki vermedik demi?? çünkü iyi kötü ne varsa bizde paylaşıyoruz). tekrar söylüyorum sana cevabımız yukarıdaki yorumunaydı, motoru kullanmadığın halde mekanik yada servisle ilgili bir sıkıntı yaşamadığın halde bir mailine cevap gelmedi diye böyle saçma sapan bir şey yazdığın içindi. ama sen olur olmaz şeyler yazıp, konuyu çarpıtıp aşağılarcasına bir tavırla insanı çileden çıkartıyorsun ve çıkartmayada devam ediyorsun.
gene alakasız örneklerine cevap vermek zorunda bırakıyorsun. o test yazılarını yazan kişiler kendi uzmanlık alanlarında(yemek, şarap, motorsiklet, araba....vs.) bir numara olmuş, yalayıp yutmuş kişilerdir, oyüzden bu kişilerin gurme, eksper vs. gibi sıfatları vardır. yemeği, şarabı, motoru, arabayı yılların tecrübesiyle anlatır yorumlarlar + ve - lerini çok kısa sürede yöyleyebilirler
başıma gelen müşteri memnuniyeti ile ilgli yorum yaptım diyorsun hala
tekrar yazayım, mail yolladın cevap gelmedi ve sen motoru almayın dedin, senin yaptığın yorum bu. bense herkesin bildiği, BİNLERCE madurun yaşadığı parça sorununu söyledim, fakat binlerce madur olmasına rağmen senin yaptığın gibi sakın almayın gibi birşey yazmadım.
evet kardeşim bu örnekleri çoğaltabilirsin, ben ve biçok kullanıcı sıkıntılarını burada yada başka forumlarda paylaşıyoruz zaten. hala anlamadığın nokta bu "kullanıcılar paylaşıyor". ama ne bir kullanıcı nede kullanmadığı halde mail atmış ve cevap gelmemiş bir kişi senin gibi cevap gelmedi diye bu motoru almayın demiyor
busefer anladın inşallah??
marka fanatiği deyip konuyu çarpıtıp aşağlayıcı üslubunla noktayı koymuşsun gene(gerçi sen başından sonuna kadar konuyu çarpıtıp alakasız seyler yazıyorsunya niye şaşırıyorsam)
anlayacağını umduğum çok basit sekilde cevap vereyim: bir fanatikliğim olsa burada ne işim var, niye derdimi sıkıntımı başından beri yazıyor örnekler veriyor paylaşıyor uyarıyorum
neyse gerçek soru ve sorunlara devam edelim artık, burası str 250 kullanıcılarının bilgi paylaşım forumu değilmi
motoru ege bölgesi ana bayiden aldım ve şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım ama yaşamış olsaydım, esnaf gibi esnaf olanını bulmak için diğer ilçe bayilerini tektek dolaşırdım. çünkü motoru aldığımdan beri doğru düzgün ilgilenen, sıkıntımı dinleyen, dinledikten sonra tur atıp tecrübe eden...vs. servis bulmak için 4 tane kuba servisi değiştirdim. iyisni bulana kadar dolaşın arkadaşlar, bu özel servis içinde geçerli.
bu arada yaşadığım sıkıntımı paylaşayım. forumu takib edenler bilir, arka fren merkezim komple değişmişti fakat şimdi tekrar frenleme gücü yavaş yavaş azalıyor. sıfır firenleme olduğunda değiştirilmesi için tekrar bayiye gideceğim bakalım busefer sorun yaratacaklarmı.