AMİN AMİN ...............
AMİN AMİN ...............
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
Slm arkadaşlar İstanbuldan Katılıyorum aranıza 1150 GS kullanıcısıyım burda yapmış oldugunuz fayideli paylaşımlar için Teşekür ederim. GS bir yaşam bicimi bence 37 yıllık motor kullanıcısıyım GS ler mekanik olarak cok saglam ve dayanıklı makinelerdir dışardan görüldügü gibi parcası pahalı yada mekanigi cok profesyonellik isteyen makineler degildir dünyanın en kırsal bölgelerinde bile uydurma parcayla yürütüle bilecek bir makinedir özel yag özel filitre istemez yakıt secmez soguk sıcak etkilemez dışardan göz korkutan cüssesi üzerine cıktıgınızda kendini okadar hafif hissettirirki inanamazsınız onun içindirki GS yi yaşamak lazım anlatmakla bu kadar oluyor saygılar
arıza durumunda debriyajı 1100 fren 1500 den başlıyo bilgileriyle çok endişeli olsamda başka bi çok bilgi sayesinde kararım 1150 gs 15 bin bütçem var zorlu bi yol biliyorum ..söz konusu motor ile ben bi kısa tur attım pek bişey anlayamadım ama topladığım bilgiler ışığında cbr ı satıyorum ve 1150 gs arıyorum şimdiden bakıyorum ancak 20 ilan var türkliyede 6 sı ist onunda 5 i anadolu yakası çok sabır istiyor galiba o bollukta cbr ı 2 ayda aldım bu kışı bulacak mı motorsuz kaç ay kalacağım ..kısmet hergün bakıyorum nete
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
Siteden bi abimiz 16.500e gercekten temiz bir gs satıyordu.
16'ya bırakır belkide satmaktan vazgeçti ama eger görürse mesajımı belkide yazar buraya.
15e zor belki ama en azından 17 18 ayırılmalı diye düşünüyorum yani sorun parada degil km'si düşürülmemiş motor bulmak o kadar zorki özellikle gs.
Yaptıgı km'yi dıştan belli etmeyen bir makine ..Bilmiyorum servise götürseniz anlarmı çünkü cogu 1150 kullanıcısı bakımlarını kendı yapıyor servise bagımlı bir makine degil.
1200 GS alabilecek bütcem allaha sukurki var fakat devamlı sürebilecek ve kullanabilecek bütcem olurmu bilmıyorum arıza durumunda.
1150 gs 'in kronık abs servo problemi korkutuyor beni 4 milyarmış fiyatı..
Şimdi Sorunsuz Fazer ilede istedigime sahibim ne yapsam karar veremedim Fazerla Bir Gs tabikide karşılanacak makinalar degilde düşünüyorum bakalım..
kronik abs sorunu diye bir sey yok,bakımsız servo sistemler var,2003 ve sonrasında servo fren var,adam bir hidrolik koymuş,seneler gecince camur olmuş,eksilince üstüne ilave etmişler,e kim bozulacak fren sistemi elbette
ben bu sorunu yaşamak istemiyorum diyenler 2002 modelleri de düşünebilir.
Yani servo sikintisindan korkuyorsaniz 2003.model altını oneriyorsun savas abi bunu bilmiyordum.
Özellikle takıntı oldu mavi rengini arıyorum.
Birde senin baska uye oldugun bir enduro sitesini de takip ediyorum.
1100gs oneriyorlar 1150 almaktansa.
1100gs tamam guzel ama kafa grenaji cok kotu 1150 takili bulsam 1100 gsde alabilirdim.
Birde ne hikmetse hem daha hafif hem daha az yakiyormus hemde daha iyi gidiyormus anlam veremedim
benim param 2000- 2001 lere yetiyo zaten ..bu gün cbr ı teslim ettim 15000 canlı ..içimdeki çocuk gayet heyecanlı gerkirse sonbaharı beklerim ama motorsuz idare edicez artık ... istabulda seçenek çok az 20 ilan dan 5 i ist kalanı ist dışı bakıcaz bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
bi ara bende 1100 alayım fazla borca girmeyeyim dedim ama sora yok abi ya olmuşken 1150 olsun dedim illaki bi teknoloji farkı olmuştur ayrıca o kafa girenajı gercekten sonra beni pişman eder dedim kendi kendime vee 1150 gs ist düzgün kondisyonda... savaş bey yolda altın bulmak gibi bişey dedi ama o kadar zor olmasa gerek hissediyorum çıkacak o aradığım gs biyerlerden
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
evet erdoğan abim ile gittik GS sevdasına taaa ankaraya test etti onay verdi ve aldık onu.. sarı kaplanım benim yaa ...: erdoğan abi kendisinde 2005 adv si olan bir GS uzmanı... dönüş yolu tepesinde 450 km geldi ve onun için "ciğerli makine" dedi ben araba ile yetişemedim tabiki..adam 160 ları scooter gibi gidiyo ..yılan yılan..: şimdi bakıma aldı kouşuyo onunla dertleşiyolarmış bir kaç güne resimleri paylaşırım....
Selamlar arkadaşlar. 1150 GS ile ilgili paylaşımlarınızı baştan sona okudum. Benim açımdan çok faydalı oldu.
1 Hafta önce 2002 model Bir 1150 GS aldım. Motorumla henüz tanışma aşamasındayız. Sohbetlerinize katılarak değerli tecrübelerinizden istifade etmek isterim.
hayırlı olsun adıgüzel bende geçen hafta 2001 modelini aldım ..günü birlik ankaraya gittim onun için... bi önceki motorum cbr-250 idi neredeyse hiç zorlanmadım 1 günde alıştım..nası diyim öncekilerin hepsi oyuncakmış markete giriyorum çıkışta kasada beklerken dışarı bakıyorum ..kocaman adamlar yada gencler ekrana bakıyolar kaç basıyo diye evle işyerim arası 10 km yol normal 100 km hızlık yok 1-2-3 4 e atmasanda olur 3 bin devrin üstüne çıkmadan çeyrek gazla yol bitiyo yakıtı merak ediyorum 100 km de 5lt diyen 6 diyen oldu bakalım çıkıcak haftaya
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
1100 1150gs den daha seridir,bu yüzden son hızı 5-10 km bile fazladır.
1150gs ve 1150gsa şanzımanları da birbirinden çok farklıdır.1150gsa nın 1 vitesiyle eski Dodge kamyonların 1 takviyesi aynı
yakıt konusunda bir sey diyemeyeceğim ama bir üst model oluşu sebebiyle 1150gs daha caziptir,çok temizi bulunursa 1100 de kaçırılmaz.
kafa grenajı değişik bir motor değerinden kaybeder.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
temiz motor almak icin Ankaraya gidiyorsan "yolda altın bulmak" nedir anlamış olursun motorun hayırlı uğurlu olsun,güle güle kullan.
evet aynen öyle oldu teşekkürler
Sizin motorunuz da hayırlı olsun yapiressamı. Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle. Benim motorumda de sarı. Foto eklemeye çalıştım ancak bu konuda acemiyim. Beceremedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Dün akşam eve gidip motoru bıraktığımda normaldi. Sabah motorun kontağını açtığımda ABS ışıklarını a senkron yandığını gördüm. Çalıştırdım hareket ettım fakat ışıklar sönmedi. Öyle işyerime geldim ve konuyu internetten araştırmaya başladım. Okuduklarımdan problemin birçok nedeni olabileceğini anladım fakat en yaygın sorun kaynağının aküden olabileceğini gördüm. Motorum 2002 model ancak henüz ben 2. sahibiyim. Aldığım beyefendi motoru kullanmamış. Motor uzun süredir yatıyordu. 1 ay kadar önce eski sahibi ile beraber aküsünü yenilemiştik. Akünün bitmemesi için şarjöre bağlı duruyordu. Bende 3 gün önce motorum kablo kılıfları yıpranadığı için depoyu söküp kabloları sardım, hazır sökmüşken aküyüde söküp o bölgeleri bir temizlemak istedi. Baktim ki akünün suyu yarıya inmiş. Tamamladım ve işimi bitirince aküyü taktım ve mortoru toparladım. Bendeki ABS arızasının nedenini buna bağlıyorum. Neyse you tubede sorunun çözümü ile ilgili olarak; Diagnostik bağlantı soketinde 2 ve 4 nolu pinleri kısa devre yapıp, yaklaşık 1 adkika süre ile abs düğmesine basıldığında problemin düzeldiğini seyrettim ve uyguladım. Problem çözüldü şimdilik. Umarım tekrar bir problem yaşamam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Umarım resimler yüklenmiştir.
[IMG][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/536/1d5fb6.jpg/][/IMG]
[IMG][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/901/1fc039.jpg/][/IMG]
Yeni motorlarınız hayırlı olsun,güzel günlere kullanın
bundan 7-8 yıl önce 250 cc kanuni tiger i tork canavarı diye almıştım .. meğer titreşimlerin efendisiymiş kendileri...kebapcı scoterımı sattığma bile üzulmüstüm o zaman onu bile aratmıştı bana düşünün.... ama o aleti öve öve bitiremeyen arkadaşlarıda hep bu siteden takip edip inanmıştım.... ne günlerdi yaaa.. şimdi GS ime bakıyorum da adamlar 2000-2001 de abs mercekli far vay be bulduğum başluklarda uzamasına bayılıyorum gazı açtımı deliriyo arkadaş 0-140 arası lunapark heyecanı adv ön cam takozu arıyorum ona şimdi bu yaz uzun yol yapmadım ama seneye bi memleket yapmak istiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
arkadaşlar...abiler.... GS hakkında bilgisi olan tüm motorcular... bu topic neden bu kadar ölü ..???
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
motor çalıştıktan sonra akü lambası hala sönmüyorsa ...az gaz verince sönüyorsa bu akü yada şarj dinamosuna baktır mı demek ? aküm mü zayıf ? yoksa bu normal herkezin motorunda böylemi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------
eger aküm zayıf ise yeni akü alsam bile bu sisler aküyü kaç ayda gebertir... arabada bunun 5 lisi var 2 yıldır gündüz ledi hep açık gider sıkıntı yok .... bide ön cam nası olmuş
@yapıressami, motorunuz hayırlı ugurlu olsun, gule gule kullanın.
Motor calısırken sarj ışıgı yanıuorsa ve gaz verınce sonuyosa şarj konjektorunde problem oma ihtimali yuksektir diye dusunuyorum.
Led lambaların getirdigi ek akım ihtiyaci mevcut şarj dinamosu ve konjektorun kapasitesindr ise sorun olmaz. Yani bir gerili ve akim guc hesabı yapman gerekir.
Bu ara siz BMW GS kullanıcısı okarak sizlere hastayım. Yanitaktirediyorum demek istiyorum.
Belki de ben de bir gun GS kullanıcısı olurum
üzerinde alternatör 700Watt haberiniz olsun. en büyük sıkıntısı genelde bakımsız bu diye bakmamaları olur. yaşdan dolayı bazı sorunlarda yaşatabilir. akünün gücünün düşüklüğü daha çok absyi etkiler çalışmaz ilk çalıştığında devredışıdır harekete geçince abs ışığın sönüyor ise eğer akü değildir.
1100 gs de konjektör problemi yaşamadım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)