neredesiniz abiler ablalar ,ses soluk kalmamış forumda
neredesiniz abiler ablalar ,ses soluk kalmamış forumda
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
ilhami abi davaya ihanet etti..
only god can judge me
Merhabalar arkadaşlar, anlaşılan R1150ADV'ciler motorlarının üzerinden inmediklerinden dolayı burası biraz tenha kalmış.
Sizlere bazı sorularım olacak. 2013 Sonuna doğru bitane enduro almak istiyorum. Listemde ise KTM 990, R1150GSA-R1200GSA var. Tabiki fiyat avantajından dolayı R1150GSA'ları takibe aldım. Ama 2013 sonuna doğru gelindiğinde 2004 model bir R1150GSA 9 yaşında ve 80~100bin km'lerde olacak. Motosikletin mekanik yönünden beni üzmesini istemiyorum. Tamam motor ömürlerinin uzun olduğuyla ilgili çok fazla söz işittim, yazı okudum. Yani 80bindeki bir motosikleti almalımıyım alırsam aşağıda vereceğim bazı linklere görede fiyat karşılaştırması yapabilirmisiniz? Gerçek piyasa fiyatı nedir bunların? Sevgiler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01773515/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13396380/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...16866928/detay
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
1-yıl ve km takıntın varsa 1150gs ADV lere yaklaşma dostum,düşük km olanları da zaten eş dosta satılır bunların,alan da km artmasın diye binmeye kıyamaz ya da olur olmaz yere kullanmaz.
2-1150gs alırken çok önemli bir husus atlanmamalı,Piyasada bol miktarda polis çıkması motor mevcut.Bu yüzden sahibi tanınan ve geçmişi bilinen motorlar tercih edilmeli.
3-1150gs deki yüksek km ler ile ancak alışkın bmw ciler psikolojik olarak başa çıkabilir,Japonlara alışıksan 100-150-200.00 leri görmek istemeyebilirsin.Ancak 250.000 km deki motorlarla dünyayı gecen bir çok maceracı var.Yaşa gelince 1952 model BMW ler hala yollarda geziyor.
4-linke bakarak fiyat vermek ADV de çok zordur.Sayıca az olan bir motorun satışı da her gün olmayacağından net bir piyasası yok.Uzun yııllar kullanacaksan, bulabildiğin en temiz motoru da bulduysan üçüne beşine bakmamalısın.
Öncelikle cevabınız için teşekkürler Savaş bey. Km takıntım yok ama kulaktan dolma çok fazla bilgi var(bazıları kendi araştırmam advrider gibi sitelerden) bazılarının söylediği daha teknik olsada bazıları sohbet ortamlarından duyduklarım. Yani gerçekte daha hiç (burası hariç tabiki) R11150GS/GSA kullanıcısı ile sohbet etme imkanım olmadı. Alacağım tarihler yaklaştığında ki daha çok zaman var (eylül - aralık arasında) sizlerle sohbete devam etmek istiyorum yanlış bilgilerimi düzeltip yenilerini öğrenebilmek adına.
Hali hazırda Shadow kullanıcısıyım. Mekanik bilgim çok ileri değil ama yağ, buji, filtreler, biraz youtube yardımıyla da biraz daha fazlasını yapabilirim. Gidip servise sokarsam nasıl fiyatlar söylerler? Özellikle bu motoru istiyor olmamın nedeni diğer litrelik motorlara göre daha az yakıp depo menzilinin daha yüksek olması. KTM 990'larıda takipteyim ama tercihim 1150GSA'lardan yana. Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
Motosikleti kullanmaktan kastım arkadaşın motoruna 20-30 km binmek değil 1-2 yıl kullanıcısı olup baya haşır neşir olmuş olmak. O yüzden söyleyecekleriniz benim için çok değerli olacaktır.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
Arkadaşlar herkese merhaba Bende aranıza yeni katılabildim çok şükür
Yaklaşık olarak 6 aylık bir araştırmadan sonra dayımın beni ikna etmesi sonucu 2003 model 1150 GS almaya karar verdim ve çok şükür geçen hafta kavuştum. Ama daha önceki motorum cruiser' dı ve 250 CC' li kaliteli bir çin malı olan Regal Raptor' du Geçişim biraz sert olduğu için hafta sonu alıştırma turları yapmayı düşünüyorum. Geçen gün uyuya kaldığım için ve işe gitmem gerektiği için ilk defa bindim ve tamı tamına toplam 40 km.' lik bir tecrübem oldu Şu aralar tahmin edeceğiniz üzere çocuklar gibi heyacanlıyım. İnş. en yakın zamanda yeni küheylanıma hakim olmayı öğrenip eşimle beraber uzun uzunnn geziler yapmayı planlıyorum. Kısmet olurda tanışma fırsatı buluruz inş.
Görüşmek üzere, herkese iyi günler dilerim.
Hayırlı olsun bende de 2003 model var İlk başlarda çok ağır geldi açıkcası binince bisiklet gibi, durduğu yerde ağırdı ve virajları dönerken heyecandan olsa gerek bu motor daha yatması lazım diye düşündüm hep. Nitekim birebir bir eğitim sonunda artık motorumu daha iyi tanıyorum Güle güle kullanın
Gs ciler bir ara toplanıp Edirneye ciğer yemeye gitsek ya?
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
Teşekkürler arkadaşlar, dediğiniz gibi çocuklar gibi şenim İnş. ilerleyen zamanlarda tanışmakta nasip olur. Herkese iyi günler dilerim.
Mmmmm topiği gençler ele geçiriyor
ustaydı ağır bakımdı vs di sorunlarla uğraşmak istemiyorsan düşük km li mazisi temiz ,sahibi belli motorlar icin beklemeye başlarsın,3 ay-5 ay sonra karşına çıkar bulunca kaçırma 2-3 bin fazla verir alırsın,bunun doğrusu budur mazisi bilinmeyen motor alıp da acaba debriyajı mı bitecek,ötesi mi tırtlayacak diye işkillenmenin manası yok,
Mazisi ve sahibi bilinen motorlar zaten öyle aylarca sitelerde satılık diye kalmazlar,pat diye satılır giderler.
Sahibi belli motordan kasdım şudur.Satıcı adam ise ,motor üstünde yıllarını vermişse,bu konuda kulağının arkası bile kaşınmışsa dönen bin türlü dolaptan üç kağıttan ve çkallıktan korunmasını bilen adam olduğundan tırt motor almaz,satmaz,üç kuruşluk motor icin camiada kendini rezil etmeyecek kalitede adamsa o adamdan motor alacaksın.
1150 serisi öyle" az yakıyor" diye çok heveslenme,bu motor az yakar ama çok kaçmaya meyillidir,bir süre sonra ortalama 120-150 km hızlardan zevk almazsın,"uleenn 200 ün üstünü de göreyim,madem görüyom hep böyle gideyim" filan derken da yakmaya başlarsın
Bu motor icin öyle çok fazla mekanik bilgiye ihtiyacın yok,bi sürü servis manuel var,oturup dersine iyi çalışırsın,bozulmaz ama bozulacağı tutarsa söker yaparsın.
Servis ne zaman lazım?
debriyaj balatası filan takarken mesela"üç günde kendim takacağıma usta taksın" onun eli kirlensin dersen servise gidersin...Hadi bilemeden sibob ayarı filan yaptırırsın.
Ustalar da taş yemesin sonuçta.
zaten bulaşırsan bu motorun bi taraflarını söküp takmaya,diagnostik cihazı filan da alıyorsun bi süre sonra
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
sen onsekizini doldurdun mu?
selamlar yeni motorlananlara hayırlı olsun diyorum.f 650 mi satmaya kıyamadım.yağmur çamur zamanı 1150 yi dinlendirip f650 ile çıkıyorum dışarı.uygun fiyata almam a rağmen yaptığım bakım ve değişşikler bana yınede normal piyasa fiyatına getirdi 1150 yi.çoğuARKADAŞ TEMİZ MASRAFSIZ MOTOR PEŞİNDE KOŞUYOR.ASLINDA DOĞRU BİR YAKLAŞIM TABİ MOTOR VE MEKANİKTEN ANLAMAYANLAR İÇİNbense masrafı olsun uygun olsun yapılacak değişimleri bilgim dahilinde yapılsın içinde ne olduğunu bileyim düşüncesini taşıyorum.bu yüzden 6 şubatta aldığım 2003 model R1150 gs adv me yatığım değişiklikleri yazayım size fikriniz olsun.arka bağaj 60 litre lik yançanta takmayı sevmediğimden buyuk yaptırdım özel sipariş yani.yan çanta demirleri,tourance lastikler,yeni akü,yeni kontak,ön amortisör keçeleri ve yağı,motor üst kapakları,buji yağlar ve filitre,benzin hortum jakları,yağ kapağı,arka disk bozuktu takım olsun diye 3 adet papatya disk komple fren balatası,komple hidrolik değişimi,şanzıman ve difrensiyel yağı tabiki,ve şu 50 .bin km den sonra başlayan kronik boğaz kelebek tıkırtılarınıda kendi çabamla söküp yeni yatak takarak kestim.sipop ve sennkron ayarı yaptırdım ,bana göre tek sıkıntı headers lerin kromlarının yanık olması önümüzdeki günlerde yeni kaplama yaparak mükemmel ötesi olacaktır saygılar toplam masrafı yaklasık 3500 tl tuttu.
unutmadan kelebek tıkırtısından bunalan lara çözüm üretirim.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
inş birgün bu motoru konple söker toplarım
Motosiklet mucidi
İlhami Abi, bi BMW den inip diğer bi BMW ye bindim (biliyorsun). Ben şahsen çok memnunum. Allahta şansımı açık etti temiz bi 1150 GS edindim. Motorun mazisinide öğrendim hakikatten bulup bulunabilecek en temiz GS lerden bitanesini edindim (gerçekten şans). ileride tekrar almana döneceğini düşünüyorum. Şahsen sırf telelever için bile alınır bu motorlar.
only god can judge me
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)