Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
Merhaba, bende 2004 model r1150gs almayı arzuluyorum yeni modellere göre daha az elektronik olması, bakımının kolay ve ucuz yapılması, uzun yolda rahatsız etmemesi beni cezbediyor. Fakat yakıt tüketimi fazla geldi biraz. 400 km yol yapıyormuş alınan zevk karşısında önemsiz sayılır gerçi
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
merhaba, ben de 2 yıldır 2004 F650 GS kullanıyorum, bu aralar çift silindirlere merak sardım, dl 650 veya bmw 'nin boxer motorlarına grenajı olmayan 1100-1150GS veya 1150R lerine bakmaktayım. Ancak anlamakta zorlandığım GS ile R (sport turing) modelleri arasında aşırı fiyat farkı. Yani motor görebildiğim kadarıyla ana unsurları itibariyle aynı, belki elektronik farkı vardır biraz. Fakat fiyat farkı bunu karşılamaktan uzak; örnek:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3160832/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5622804/detay/
2004 R olan 14.100Tl iken, aynı kondüsyonda 2005 olan 24.000Tl Tekrar sorayım nedir bu fiyata yansıyan faktörler, fikri olanlar bilgilendirebilirlerse memnun olacağım, saygılarımla...
Tekrar merhaba. Gecen hafta 2003 1150gs aldim 30 km kullanabildim henüz rüyalarıma girdi hemen hizlanmasi durmasi yarın sabah turlayacağım bakalım. Kilyos taraflarına gitmem muhtemel malum virajlar kafama takilan bazi sorular var, suspansiyon ayari nasil yapilir? Su an 2 kisilige gore, Hangi ayarda daha dengeli olur 1 kisi varken? Tam depoyla kac km gider?
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
Merhaba sevgili 1150 GS ciler, bu aralar 1150 GS almak için otomobilimi satışa çıkardım, merak ettiğim bir şey var bmw R1150gS ile bmw R1150gS adventure arasındaki farkın ne olduğunu bilmiyorum, internettede bulamadım, bilen varsa ve bilgilendirirse çok memnun olurum.
İyi seneler ve sevgiler
İnternet büyük mecra,bulamamış olmanıza şaşırmadım değil..
Söyleyebileceğim,adv de depo kapasitesi + 8 lt. daha büyük olduğu,buna bağlı olarak menzilinin yaklaşık 500 KM olması ve adv nin yerden yüksekliği normal gs göre 3-5 cm daha fazladır.
1150 gs adv nin
Ortalama Yakıt Tüketimi
5.9 lt / 100 km.
Teknik Özellikleri
Motor Hacmi
1130 cc
Motor Özelliği
2 silindir boxer, 6 vites
Motor Gücü
85 hp @ 6750 rpm.
Tork
98 Nm @ 5250 rpm.
Maksimum Hız
214 km/h
Ağırlık
232 Kg.
Sele Yüksekliği
900 mm.
Yakıt Kapasitesi
30 Litre.
Ön Fren
2 x 320 mm disc.
Arka Fren
276 mm disc.
Ön Lastik Ebatları
110/80 x ZR19
Arka Lastik Ebatları
150/70 x ZR17
1150 gs ise
Motor Hacmi
1130 cc
Motor Özelliği
2 silindir boxer, 6 vites
Motor Gücü
85 hp @ 6750 rpm.
Tork
98 Nm @ 5250 rpm.
Maksimum Hız
209 km/h
Ağırlık
228 Kg.
Sele Yüksekliği
840 mm.
Yakıt Kapasitesi
22.1 Litre.
Ön Fren
2 x 320 mm disc.
Arka Fren
276 mm disc.
Ön Lastik Ebatları
110/80 x ZR19
Arka Lastik Ebatları
150/70 x ZR17
yanisi aslında pek fark yok,umarım işinize yarar.
Tekerlek basinclari neler olmali internetten buldugum bilgilerde sunlar yaziyor.
Ön / arka
32 / 36
35 / 39
36 / 39
32 / 42 cift kisilik + bagaj
Bu bilgilerden hangileri dogrudur? Siz nasil yapiyorsunuz?
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
Bu motorlar ağır olduğu için,ben her zaman ön 36-arka 42 kullanıyorum.
Ustamın önerdiği basınç ayarıdır ve ben mutluyum
---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:35 ----------
Hehe bugün ilk gün sürüşü yapılmış vede kulaklar özenle çınlatılmıştır..
Tesekkur ederim şöyle bir bilgi buldum
I have an R1150 GS. Manual says to run
36psi rear / 32 psi front for a single rider.
39psi rear / 36 psi front for two-up
42psi rear / 36 psi front for two-up with luggage.
Suspansiyon ayari yuksekteymis benimkinin dusuk konumuna getirsem ne fark edebilir?
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
Arka süspansiyon değerlerini çok düşürmek,sürüş dinamiğinide olumsuz etkiliyor+amortisörün kasislerde dip değerini sıkça görmesinden yağkeçesine hasar verme olasılığı artar.
Ancak boy sorunu varsa ve seleyi alçalttığınız halde boy sorunu devam ediyorsa (şekil ben ) o zaman dikatli kullanıp bozulmasın diye dua edeceksin
İşin şakası bir yana bu aletler her şeye tölaranslıdır,dert etmeyin deneyerek en uygunu kendiniz bulacaksınız
Tespitte doğrusunuz,hem yumuşar hem düşer,arka amortisörde ayrıca amortisörün alt kısmında sönümleme vidası vardır.
Bu vidanın görevide amortisör çökme anından sonra eski haline gelirken ki hızı ayarlar,bununla ilgili teknik yazıyı bulabilirsem buradan paylaşırım,
Genel ayarı ise yanlış hatırlamıyorsam E tarafına tamamen çevirip daha sonra 1- 1.5 tur sağa çevirmekti
ben de yılın ilk kontak açma olayına ne zaman fırsat bulabileceğimi düşünüyordum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Alpay hocam ,
Özer'in verdiği bilgilere ek olarak 1150 ADV nin gagası,ön camı ve selesi farklıdır.
ayrıca ECU farkı vardır,1150 ADV nin ECU su düşük oktanlı benzini yakabilecek şekilde ayarlanmıştır.
Demekki bir seleyi kaldırıp bakmak gerekiyor. Valla ben High kısmına doğru 4 tur falan çevirdim. Daha tam anlamak nasip olmadı. Motorumdan uzaktayım şu an. Döndüğümde iyice orasını burasını sıkıp deneyeceğim Kör nokta aynası aldım onları takacağım, aynaları bana verimsiz geldi nedense.
Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez
selamlar hepinize,savaş hocamı burda bulduğuma sevindim,yaklaşık 15 aylık f 650 gs maceramı sonlandırmanın vakti geldi diye düşünüyorum.yarın 2003 model bir 1150 adv ye bakmaya gideceğim.kafamdaki motora ve rakkama ulaşırsam sanıyorum haftaya pazartesi salı,1150 adv tadına varmaya başlıyacağım.ama f 650 den öyle kolay vaz gecemıycem en azından mart sonuna kadar elimde kalacak.sonra satış işlemine başlarım.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)