Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

BMW R 1150 GS kullanıcıları/Bilgi paylaşım sayfası

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
    Ben ben
    Şakası bi yana fırsat bulsam ah ..!

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ben
    Şakası bi yana fırsat bulsam ah ..!
    ben de öyle ,
    20 gündür kontak açmadım,inşallah bugün akşamüstü

  4. #44
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Merhaba, bende 2004 model r1150gs almayı arzuluyorum yeni modellere göre daha az elektronik olması, bakımının kolay ve ucuz yapılması, uzun yolda rahatsız etmemesi beni cezbediyor. Fakat yakıt tüketimi fazla geldi biraz. 400 km yol yapıyormuş alınan zevk karşısında önemsiz sayılır gerçi
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  5. #45
    sayman55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    Samsun-merkez
    Motosikleti
    R 1200 GS, F800 R, VERSYS 650, CBF 150
    merhaba, ben de 2 yıldır 2004 F650 GS kullanıyorum, bu aralar çift silindirlere merak sardım, dl 650 veya bmw 'nin boxer motorlarına grenajı olmayan 1100-1150GS veya 1150R lerine bakmaktayım. Ancak anlamakta zorlandığım GS ile R (sport turing) modelleri arasında aşırı fiyat farkı. Yani motor görebildiğim kadarıyla ana unsurları itibariyle aynı, belki elektronik farkı vardır biraz. Fakat fiyat farkı bunu karşılamaktan uzak; örnek:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3160832/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5622804/detay/
    2004 R olan 14.100Tl iken, aynı kondüsyonda 2005 olan 24.000Tl Tekrar sorayım nedir bu fiyata yansıyan faktörler, fikri olanlar bilgilendirebilirlerse memnun olacağım, saygılarımla...

  6. #46
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Tekrar merhaba. Gecen hafta 2003 1150gs aldim 30 km kullanabildim henüz rüyalarıma girdi hemen hizlanmasi durmasi yarın sabah turlayacağım bakalım. Kilyos taraflarına gitmem muhtemel malum virajlar kafama takilan bazi sorular var, suspansiyon ayari nasil yapilir? Su an 2 kisilige gore, Hangi ayarda daha dengeli olur 1 kisi varken? Tam depoyla kac km gider?
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  7. #47
    alpayism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V Strom DL1000
    Merhaba sevgili 1150 GS ciler, bu aralar 1150 GS almak için otomobilimi satışa çıkardım, merak ettiğim bir şey var bmw R1150gS ile bmw R1150gS adventure arasındaki farkın ne olduğunu bilmiyorum, internettede bulamadım, bilen varsa ve bilgilendirirse çok memnun olurum.
    İyi seneler ve sevgiler

  8. #48
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı alpayism adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba sevgili 1150 GS ciler, bu aralar 1150 GS almak için otomobilimi satışa çıkardım, merak ettiğim bir şey var bmw R1150gS ile bmw R1150gS adventure arasındaki farkın ne olduğunu bilmiyorum, internettede bulamadım, bilen varsa ve bilgilendirirse çok memnun olurum.
    İyi seneler ve sevgiler
    İnternet büyük mecra,bulamamış olmanıza şaşırmadım değil..
    Söyleyebileceğim,adv de depo kapasitesi + 8 lt. daha büyük olduğu,buna bağlı olarak menzilinin yaklaşık 500 KM olması ve adv nin yerden yüksekliği normal gs göre 3-5 cm daha fazladır.


    1150 gs adv nin

    Ortalama Yakıt Tüketimi



    5.9 lt / 100 km.



    Teknik Özellikleri




    Motor Hacmi

    1130 cc



    Motor Özelliği

    2 silindir boxer, 6 vites



    Motor Gücü

    85 hp @ 6750 rpm.



    Tork

    98 Nm @ 5250 rpm.



    Maksimum Hız

    214 km/h



    Ağırlık

    232 Kg.



    Sele Yüksekliği

    900 mm.



    Yakıt Kapasitesi

    30 Litre.



    Ön Fren

    2 x 320 mm disc.



    Arka Fren

    276 mm disc.



    Ön Lastik Ebatları

    110/80 x ZR19



    Arka Lastik Ebatları

    150/70 x ZR17

    1150 gs ise

    Motor Hacmi

    1130 cc



    Motor Özelliği

    2 silindir boxer, 6 vites



    Motor Gücü

    85 hp @ 6750 rpm.



    Tork

    98 Nm @ 5250 rpm.



    Maksimum Hız

    209 km/h



    Ağırlık

    228 Kg.



    Sele Yüksekliği

    840 mm.



    Yakıt Kapasitesi

    22.1 Litre.



    Ön Fren

    2 x 320 mm disc.



    Arka Fren

    276 mm disc.



    Ön Lastik Ebatları

    110/80 x ZR19



    Arka Lastik Ebatları

    150/70 x ZR17
    yanisi aslında pek fark yok,umarım işinize yarar.
    iptaluyelik02 ve alpayism bunu beğendiler.

  9. #49
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Tekerlek basinclari neler olmali internetten buldugum bilgilerde sunlar yaziyor.
    Ön / arka
    32 / 36
    35 / 39
    36 / 39
    32 / 42 cift kisilik + bagaj

    Bu bilgilerden hangileri dogrudur? Siz nasil yapiyorsunuz?
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  10. #50
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerlek basinclari neler olmali internetten buldugum bilgilerde sunlar yaziyor.
    Ön / arka
    32 / 36
    35 / 39
    36 / 39
    32 / 42 cift kisilik + bagaj

    Bu bilgilerden hangileri dogrudur? Siz nasil yapiyorsunuz?
    Bu motorlar ağır olduğu için,ben her zaman ön 36-arka 42 kullanıyorum.
    Ustamın önerdiği basınç ayarıdır ve ben mutluyum

    ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepiniz yatıyorsunuz 1150 ciler,gezen yok,motorlar tozlanmıştır.
    Hehe bugün ilk gün sürüşü yapılmış vede kulaklar özenle çınlatılmıştır..

  11. #51
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorlar ağır olduğu için,ben her zaman ön 36-arka 42 kullanıyorum.
    Ustamın önerdiği basınç ayarıdır ve ben mutluyum

    ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:35 ----------



    Hehe bugün ilk gün sürüşü yapılmış vede kulaklar özenle çınlatılmıştır..
    Tesekkur ederim şöyle bir bilgi buldum

    I have an R1150 GS. Manual says to run
    36psi rear / 32 psi front for a single rider.
    39psi rear / 36 psi front for two-up
    42psi rear / 36 psi front for two-up with luggage.

    Suspansiyon ayari yuksekteymis benimkinin dusuk konumuna getirsem ne fark edebilir?
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  12. #52
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim şöyle bir bilgi buldum

    I have an R1150 GS. Manual says to run
    36psi rear / 32 psi front for a single rider.
    39psi rear / 36 psi front for two-up
    42psi rear / 36 psi front for two-up with luggage.

    Suspansiyon ayari yuksekteymis benimkinin dusuk konumuna getirsem ne fark edebilir?
    Arka süspansiyon değerlerini çok düşürmek,sürüş dinamiğinide olumsuz etkiliyor+amortisörün kasislerde dip değerini sıkça görmesinden yağkeçesine hasar verme olasılığı artar.
    Ancak boy sorunu varsa ve seleyi alçalttığınız halde boy sorunu devam ediyorsa (şekil ben ) o zaman dikatli kullanıp bozulmasın diye dua edeceksin
    İşin şakası bir yana bu aletler her şeye tölaranslıdır,dert etmeyin deneyerek en uygunu kendiniz bulacaksınız

  13. #53
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka süspansiyon değerlerini çok düşürmek,sürüş dinamiğinide olumsuz etkiliyor+amortisörün kasislerde dip değerini sıkça görmesinden yağkeçesine hasar verme olasılığı artar.
    Ancak boy sorunu varsa ve seleyi alçalttığınız halde boy sorunu devam ediyorsa (şekil ben ) o zaman dikatli kullanıp bozulmasın diye dua edeceksin
    İşin şakası bir yana bu aletler her şeye tölaranslıdır,dert etmeyin deneyerek en uygunu kendiniz bulacaksınız
    Yardiminiz icin tesekkur ederim hocam. Boyum 1.75 pek sikinti olmuyor aslinda. Dusuk konumundayken yumusuyormu suspansiyonlar diye merak ediyordum. Demekki sadece yukseklik degisiyormus
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  14. #54
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yardiminiz icin tesekkur ederim hocam. Boyum 1.75 pek sikinti olmuyor aslinda. Dusuk konumundayken yumusuyormu suspansiyonlar diye merak ediyordum. Demekki sadece yukseklik degisiyormus
    Tespitte doğrusunuz,hem yumuşar hem düşer,arka amortisörde ayrıca amortisörün alt kısmında sönümleme vidası vardır.
    Bu vidanın görevide amortisör çökme anından sonra eski haline gelirken ki hızı ayarlar,bununla ilgili teknik yazıyı bulabilirsem buradan paylaşırım,
    Genel ayarı ise yanlış hatırlamıyorsam E tarafına tamamen çevirip daha sonra 1- 1.5 tur sağa çevirmekti

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorlar ağır olduğu için,ben her zaman ön 36-arka 42 kullanıyorum.
    Ustamın önerdiği basınç ayarıdır ve ben mutluyum

    ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:35 ----------



    Hehe bugün ilk gün sürüşü yapılmış vede kulaklar özenle çınlatılmıştır..
    ben de yılın ilk kontak açma olayına ne zaman fırsat bulabileceğimi düşünüyordum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

    Alpay hocam ,
    Özer'in verdiği bilgilere ek olarak 1150 ADV nin gagası,ön camı ve selesi farklıdır.
    ayrıca ECU farkı vardır,1150 ADV nin ECU su düşük oktanlı benzini yakabilecek şekilde ayarlanmıştır.

  16. #56
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tespitte doğrusunuz,hem yumuşar hem düşer,arka amortisörde ayrıca amortisörün alt kısmında sönümleme vidası vardır.
    Bu vidanın görevide amortisör çökme anından sonra eski haline gelirken ki hızı ayarlar,bununla ilgili teknik yazıyı bulabilirsem buradan paylaşırım,
    Genel ayarı ise yanlış hatırlamıyorsam E tarafına tamamen çevirip daha sonra 1- 1.5 tur sağa çevirmekti
    Egzosun yaninda bulunan siyah kapakli bir vida var high ve low yaziyor. Ben onu cevirdim high tarafina sanki donmesi hic bitmicekmis gibi duruyor onun ayari mi bahsettiginiz?
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  17. #57
    speedy2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ Çengelköy
    Motosikleti
    BMW 1150GS ADV
    Alıntı cousinecruis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzosun yaninda bulunan siyah kapakli bir vida var high ve low yaziyor. Ben onu cevirdim high tarafina sanki donmesi hic bitmicekmis gibi duruyor onun ayari mi bahsettiginiz?
    Bahsettiğiniz siyah kapaklı olan amortisör sertliğini ayarlar,aynı zamanda yüksekliğe de etki eder.

  18. #58
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Alıntı speedy2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz siyah kapaklı olan amortisör sertliğini ayarlar,aynı zamanda yüksekliğe de etki eder.
    Demekki bir seleyi kaldırıp bakmak gerekiyor. Valla ben High kısmına doğru 4 tur falan çevirdim. Daha tam anlamak nasip olmadı. Motorumdan uzaktayım şu an. Döndüğümde iyice orasını burasını sıkıp deneyeceğim Kör nokta aynası aldım onları takacağım, aynaları bana verimsiz geldi nedense.
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  19. #59
    alpayism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    V Strom DL1000
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de yılın ilk kontak açma olayına ne zaman fırsat bulabileceğimi düşünüyordum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

    Alpay hocam ,
    Özer'in verdiği bilgilere ek olarak 1150 ADV nin gagası,ön camı ve selesi farklıdır.
    ayrıca ECU farkı vardır,1150 ADV nin ECU su düşük oktanlı benzini yakabilecek şekilde ayarlanmıştır.
    ...teşekkürler Savaş Bey

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

    ...Çok teşekkürler

  20. #60
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    selamlar hepinize,savaş hocamı burda bulduğuma sevindim,yaklaşık 15 aylık f 650 gs maceramı sonlandırmanın vakti geldi diye düşünüyorum.yarın 2003 model bir 1150 adv ye bakmaya gideceğim.kafamdaki motora ve rakkama ulaşırsam sanıyorum haftaya pazartesi salı,1150 adv tadına varmaya başlıyacağım.ama f 650 den öyle kolay vaz gecemıycem en azından mart sonuna kadar elimde kalacak.sonra satış işlemine başlarım.
    iptaluyelik02 bunu beğendi.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)