herşey güzel magadana gidicekmisin?Yoksa şehir içinde commuter mı olucak diğer yüzde 99 bmw gslerin kaderi gibi?
herşey güzel magadana gidicekmisin?Yoksa şehir içinde commuter mı olucak diğer yüzde 99 bmw gslerin kaderi gibi?
Arkadaşlar,şu paralever konusunda bahsi geçen "şaft efekti" nedir?
Bmw kullanıcısıyım ancak bu terimi ilk defa duyuyorum.Bilen varsa bir açıklasın hele?
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
merhabalar,
f650 gs kullanıyordum, sattım ve şimdi sizler gibi 1150 gs veya adv sahibi olmak istiyorum. burada olmanız ve bilgi paylaşmanız muazzam bir şey. tüm forum üyelerine kendi namıma teşekkür ediyorum. çevrenizde veya sizde satmayı düşündüğünüz temiz bir 1150 varsa almak isterim. yardımlarınız ve paylaşımlarınız için hepinize teşekkürler. irtibat numaram 505 817 94 87
kazasız uzun sürüşler dilerim.
şurada bir 1150 gs var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0712627/detay/
Super Tenere 750 adlı saçma maceramın ardından inşallah 1150 gs ye geçicem ( yamaha sağolsun beni soğuttu çok sevdiğim bir makine olsada istemiyorum kullanmak ). 1150gs lerde berlirli bir problem varmıdır şu modelden sonrasını al çünkü bu bu sorunu çıkarabiliyor bu model gibi.Abs kullanmayı nedense sevmiyorum o yüzden kapatacağım tek şey abs olacak gs de sanırım
"şurası kronik sorun çıkarır" diyebileceğimiz bir yeri yok,belki belki marş dişlisi değişmesi gerekebiliyor zaman icinde,o da çok pahalı bir parça değil.
Abs yoldışı rotalar dışında gerekli bir donanımdır,senin aksine ben de abs siz motora asfaltta binmek istemiyorum.
gecen hafta,
Yeni orijinal ön cam takıldı.
Touratech radyator koruyucu takıldı
Touratech gidon yükseltici takıldı,
Motorgraphic depo sticker yapıştırıldı.
Motor yağı değiştirildi.
derin temizlik yapıldı.
Yola çıkıldı,Ağustos 2011 den beri ancak 2900 km yapmış motorun gönlü alındı.
Savaş hocam merhaba,
benim de adım Savaş ve yaklaşık 1 hafta 15 gün sonra 1150 ADV sahibi olacağım,
daha evvelinde 1bucuk sene kadar 1100 kullandım, sonrasında varaderoya geçiş yaptım fakat gönlüm hep ADV daydı.
motorumu aldıktan sonra, Istanbul civarında biryerlerde oturuyorsanız, bir ziyaretinize gelmek
sürüş dinamikleriyle ilgili tecrübelerinizi dinlemek isterim.
Çok soru sorarak can sıkacak bir tip değilim
Ama çaylar benden..
Kafa FLY
Görüntü FLU
Hayat FREE
Adaşım,ben Çorlu'da oturuyorum,
Biz çaya para almıyoruz,
1100 ve Varaderodan sonra ADV ye alışmak çok zor değil ,tek fark biraz daha yüksek oluşu gibi görünse de kullanımı ikisinden de keyifli.Bu keyiften mahrum kalmamak adına,az önce hava buz gibi olmasına rağmen kısa bir tur yapıp geldim.
merhaba arkkadaşlar
bir aksilik olmaz ise 2003 1150 gs iki gün sonra alıyorum,kaporasını verdim.motosiklet 66000 kilometrede.motosikleti satan arkadaşı gerekli bakımları yaptırdığını söyledi.ben öyle bmw den pek anlamam doğrusu.bundan önce transalp sahibiydim.şimdi gelelim şu marş dişlisine.okuduklarım beni tedirgin etti.motosiklet bu konuda bir uyarı veriyormu dilinden anlayana?cahilliğimi bağışlayın.ikincisi ben motosikleti aldıktan sonra daha binmeden benim yapmam gerekn asıl bakım nedir.bu motosiklette nelerin yapılıp yapılmadığını nasıl anlayacağım.teşekkür ederim
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun ve kazasız belasız kullan kardeşim.BMW GS yi kullanmaya başlayınca,Transalpin bir bisiklet,GS ninse bir uzay aracı olduğunu düşüneceksin.
Ben bu gün GS ime 70.000 bakımını yaptırdım.Yani sezona hazır hale getirdim.BMW GS lerde her 10.000 km.de bir servis yapılır.Servisleri kullanılan malzemeye göre 150-250 TL.ye mal olur.
Marş dişlisini kafana takmaya gerek yok.Arızalansa bile çok bir para değil.Hatta muadil bir dişli bulunursa 30-40 Liraya hallolur.
Gönlünün rahat olması için BMW den anlayan(muğlada varmı bilmiyorum?)bir ustaya servis yaptır.ancak ustanın BMW den iyi anlayan birisi olması lazım.Her tamirci dilinden anlamaz BMW nin.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
bilgi için teşekkürler.motosikleti aldıktan sonra düşüncelerimi sizlerle paylaşmak isterim.sağlıcakla kalın
merhabalar,motosikleti aldım.300 kilometrelik bir yoldan getirdim.bir sorun yaşamadım.ancak bu akşam şöyle bir tur yapayım dedim ve motosiklet 1. vitese geçmiyor.ancak ikiye üçe geçiyor.tekrar üçten ikiye alıyorum sonra bire alayım diyorum ancak boşa geçiyor.neyse uğraştıktan sonra 1. vitese geçirebildim ve yürüdüm daha sonra bir yerde durduktan sonra vites yine 1 e geçmekte zorlandı.yine yürüdüm .tekran durduktan sonra içimdeki huzursuzlukla beraber acaba vitese geçecekmi düşüncesiyle bire taktım sorunsuz geçti eve geldim motosikleti koydum ve yanına uğramadım.yarın tekrar deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak.su ana kadar okuduğum sitelerdeki yorumlardan anladığım kadarıyla sorun debriyaj balatası.ve sanırım 60 binlerde değişmesi gerekiyor.motosiklet 66 binde.anladığım kaarıylada epey pahalı birşey.orjinalini takmayanların olduğunu ve verim aldıklarını okudum.ancak orjinali ve çakma olanların arasında büyük fark yokssa orjinali nin takılması görüşündeyim.siz ne dersiniz
Merhaba Savas bey ; Motorunuz hayırlı olsun sizden f650Gs cift silindir veya f800gs ye sıcrarsınız diye dusunmustum ama 1150Gs tercih etmissiniz. Camiada hep bahsedilen alacaksan 1150gs al sorun cıkarmaz, efsane olacak sozleri beni de cok etkiliyor ama uretimi duran motorlarada akıl sır erdiremiyorum. Africa twen veya honda nx250 gibi.
sizin 1150 GS gibi 14.000 km de 2002 motor bulmak nadir denk gelecek bir durum oldugunuda dusununce insan butcesi dogrultusunda 3-5 yasını gecmemis motorlara bakmak istiyor.
Osman bey ; Yanılmıyorsam motoru bana sattınız. )halen motor almadınız mı yoksa ? daha bir kac gun once aklıma gelmisti Osman bey ne yaptı acaba diye.
Su soğutmalı(Radyatörlü) ve bol elektronik aksamlı bir motor yerine doğrudan yağ kafaya geçmek daha akılcı geldi,F800gs lerin fiyatları da zaten planladığım bütçenin epey üzerindeydi ve 1150gs ADv F800 e göre daha az servis/usta bağımlısı,yağını herhangi bir yağcıda değiştirebiliyorum,uzun süre ve sabırla takip edince düzgün motor bulabilmek mümkün.Geçtiğimiz kış 14.000 km de bir Gs satışa çıkmıştı,arkadaşıma önerdim yaşlı dedi almadı,sonra çok pişman oldu.Efsane olur mu olmaz mı bilmem ama bazı motorlar çok temiz kullanıldığında gerçekten ikinci elde çok aranıyor,örneğin temiz bir Africa Twin'i,VFR 800 ü,R1100 gs i eline geciren kolay kolay satmıyor.Bir motor arıza yapmaması ve dayanıklılığı ile ün saldığında da ister istemez efsane oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
motorun hayırlı uğurlu olsun,şayet debriyaj balatasını değiştirmediysen TR Lucasta balatalarda filan ciddi indirimler var,Atilla Demirkurt(Antalya)satıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
sonunda telelever koruyucumuzu da taktık
Uzun bir arayış dönemi sırasında,sabırla,şevkatle ve taaaaa buralardan duyduğum la havle sedaları ile bana dayanma inceliğini gösteren başta Savaş Kayan ustaya ve kendi dev,kalbi helva Necaticik35 İlhamiye,sayamadığım tüm dostlar
Gönlümün Kara Kartalını bugün itibari ile demirbaş'a eklemiş bulunuyorum
Motorunu bu temizlikte bugünlere getiren,Cüneyt kardeşimle bir kare
Deneyimleri paylaşmak üzere,ben kaçar
hayırlı olsun özer abi allah kaza bela vermesin..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
vay özer kardeşim hayırlı uğurlu olsun,güle güle nice km.lere olsun sevgili kardeşim.ADANA'dan sevgiler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Özer abi Hayırlı uğurlu olsun Güle güle kazasız belasız inşallah.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
bekle beni özer abi yakında motorunu çalmaya gelecem...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)