Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Triumph Street Triple R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Tam da mt-09 alacaktım ki eyp biketaki beyaz streeet triple aklımı çelene dek, yalnız kararsız kaldım şu anda ne yapmalıyım bilemedim, mt-09 da street tripleda hazır da bekliyori biri 26 diğeri 33 bin tl fiyat farkı çok ounu saymazsak artısı eksisi ne olur karar veremiyorum. ikiside 3 silindir, +100bg vs. vs. süspansiyon olarak daha iyi gibi söyleniyor, çelik fren hortumu vs gibi detaylarda da street triple da var birde kullanım karakteristiği daha yumuşak olduğundan bahsediliyor. Bakalım bir iki hafta içinde karar vericem ne olucak göreceğiz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    Herkese slm
    Street Triple R kullanicilari galiba gercekten cok az ki baslik cok yavas gidiyor
    35 yasindan sonra Bu yaz basinda baslayan motor tutkusuyla ilk gozume carpan modellerin basindaydi Street Triple R. Ancak hem gucu hem de fiyati acisindan bir kenara koyup yaz basinda cikan Yamaha MT 125 ile baslamistim tutkuya. Ancak az da olsa tecrube ettikce trafikte gucun onemini anladim ve degistirmeye karar verdim.
    Gecen hafta da dubaide bir triumph bayisine oylesine girip bakmistim ve gorunusu ile sesini duyunca Street Triple R a olan istegim son noktasina ulasti. He bu arada hic bir sekilde vergi olmayan dubai de bile bu aletin fiyati 30.000₺.
    Korlas tahmince triumph i piyasada daha cok oturtmak amaciyla kampanya yapmis ve ellerinde olan iki R da hemen gitmis 32 bin e.
    Arastirirken Tr ye getiren eski firmanin elinde sifir ancak 2013 model bir Street Triple R buldum. Ekstra olarak fly screen alt sakal ve koruma takozu olan siyah renk motor icin anahtar teslim 29 bin e hayirli olsun dedik ;)
    Ayni ozelliklerde 2015 te gelecek olan ancak malum ulkemiz kanunlari geregi 2014 model olacak motoru korlas 32 bin + plaka masraflari na birakti.
    Iyi bir fiyattan aldigimi dusunuyorum, ne dersiniz?

    Bu arada bu kadar tecrubeye bu motor fazla diyecek arkadaslar icin ingiltereden beygir gucunu azaltacak restrictor kit getirtmeyi dusunuyorum. Gerci sonucta cok dengeli, 3 silindir olmasi sebebiyle tepkilerinde oldukca tutarli ve kontrolu gercekten kolay olan Street Triple R icin gerekli mi tam da karar vermis degilim. Sonucta hersey gazi ne kadar actigima bakiyor. Ancak tabii ki tam anlamiyla motoru kullanmaya baslamadan daha once almis oldugum egitimin uzerine trafik ve hakimet egitimlerini alip bir sure kapali alanda motora iyice alisacagim. Sonucta gercekten guzel giden bi makine

  3. #103

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Alıntı Marcellous adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese slm
    Street Triple R kullanicilari galiba gercekten cok az ki baslik cok yavas gidiyor
    35 yasindan sonra Bu yaz basinda baslayan motor tutkusuyla ilk gozume carpan modellerin basindaydi Street Triple R. Ancak hem gucu hem de fiyati acisindan bir kenara koyup yaz basinda cikan Yamaha MT 125 ile baslamistim tutkuya. Ancak az da olsa tecrube ettikce trafikte gucun onemini anladim ve degistirmeye karar verdim.
    Gecen hafta da dubaide bir triumph bayisine oylesine girip bakmistim ve gorunusu ile sesini duyunca Street Triple R a olan istegim son noktasina ulasti. He bu arada hic bir sekilde vergi olmayan dubai de bile bu aletin fiyati 30.000₺.
    Korlas tahmince triumph i piyasada daha cok oturtmak amaciyla kampanya yapmis ve ellerinde olan iki R da hemen gitmis 32 bin e.
    Arastirirken Tr ye getiren eski firmanin elinde sifir ancak 2013 model bir Street Triple R buldum. Ekstra olarak fly screen alt sakal ve koruma takozu olan siyah renk motor icin anahtar teslim 29 bin e hayirli olsun dedik ;)
    Ayni ozelliklerde 2015 te gelecek olan ancak malum ulkemiz kanunlari geregi 2014 model olacak motoru korlas 32 bin + plaka masraflari na birakti.
    Iyi bir fiyattan aldigimi dusunuyorum, ne dersiniz?

    Bu arada bu kadar tecrubeye bu motor fazla diyecek arkadaslar icin ingiltereden beygir gucunu azaltacak restrictor kit getirtmeyi dusunuyorum. Gerci sonucta cok dengeli, 3 silindir olmasi sebebiyle tepkilerinde oldukca tutarli ve kontrolu gercekten kolay olan Street Triple R icin gerekli mi tam da karar vermis degilim. Sonucta hersey gazi ne kadar actigima bakiyor. Ancak tabii ki tam anlamiyla motoru kullanmaya baslamadan daha once almis oldugum egitimin uzerine trafik ve hakimet egitimlerini alip bir sure kapali alanda motora iyice alisacagim. Sonucta gercekten guzel giden bi makine
    Öncelikle hayırlısı olsun, kazasız belasız, tekerinin düz basar inşallah. Forumda yazan benim takip edebildiğim iki street triple kullanıcısı olduk. Benim üçüncü motosikletim street triple, duke 390 dan sonra aldım duke te düşük hızlarda seri olmasına rağmen bazı konularda çok şaşırttı beni. Özellikle yüksek viteslerde dahi düşük hızlara inip zorlanmadan çıkmakla beraber özellikle şehir içindeki şenlikli asfaltımızda, rodaj süresince yüksek devire çıkmama ma ve ve tam gaz açmama rağmen 80-90 km hızda dahi arka tekeri patinaja düşüyor olmasıydı o yüzden aman dikkat diyorum ve bolca eğitim almanızı öneriyorum. kapalı alanlarda çalışmakla beraber (gis akedemiyi önerebilirim istanbul için) sakin yollarda da mutaka düşük viteslerde kullanın ve özellikle rodaj devirlerine uymanızı öneririm. Onun dışında alışması ve kullanması çok kolay bir motosiklet olduğunun düşünüyorum özellikle şehir içinde dahi gayet kullanışlı bir motosiklet olduğu görüşündeyim.

  4. #104

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hayırlı olsun. Evet hızlı bir geçiş olmuş ama fiyat çok iyiymiş, kaçırılacak gibi değil. Her şey gazı ne kadar açtığına bakar tabi ama zaten mesele de o gazı gerektiği kadar açmayı becerebilmekte. Beygir gücünü düşüren kit iyi olur ama tork yine de orada olacak. Temkinli sürmekte fayda var.

  5. #105

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    iyi dilekleriniz için çok teşekürler.
    havaların soğuk olması sebebiyle ocakta teslim almayı düşünüyorum, yok yere ikinci bir MTV ödemeyelim
    gis akademi benim de aklımda olan eğitim yeri ancak tam olarak araştırmadım.
    havalar ısınıp da motora alıştığım zamanlarda umarım bir araya gelebiliriz.
    ama başlığı da canlı tutmakta fayda var diye düşünüyorum

  6. #106

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    tekrardan slm.
    Bugun STR im geldi ancak plaka haftaya cikacak.
    kac gundur aklimda olan acaba uzerinde rahat olacak miyim, gaz tepkileri nasil ki sorulari; benzin almak icin mars a basip motoru kaldirdigimda yok olup gitti. sonuc olarak 125 cc uzeri bir motora ilk binisim ;)
    Gercekten oldukca guzel bir motor. Bir kere uzerinde gercekten yere tam anlamiyla basmis ve guvenli hissediyorum.
    beni en cok korkutan gaz tepkileri ise gercekten mukemmel. ne kadar acarsan gazi, o kadar karsilik aliyorum.. ee tabi bi 1500 km kadar kademeli olarak rodaj suresi var. su an 4000 devir civarinda uyari isiklarini yakip vites istiyor. bu acidan benim de motora tam alismam icin gerekli zamani saglayacak bana. Vites gecisleri ise gercekten sahane. MT125 olsa bile Yamaha sonucta kaliteli bir marka, yuksek cc li modellerinin de cok farkli oldugunu dusunmuyorum bu konuda ama YAmaha da resmen her viteste gelen o kemikli sesten sonra, neredeyse hic ses bile yok. gostergede vites bilgisi olmasi ise gercekten guzelmis

    bir kac resim:





    Volki34 bunu beğendi.

  7. #107

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Bende aldığımdan beri paylaşamadığım bir iki resim eklemeye çalışayım








  8. #108

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Tatlı böcek ya. Şunlara bak. Maşallah. Tiger 800 konusundan sonra buralarda da yerimi alayım ben.
    Hepinize hayırlı olsun motorlarınız.

  9. #109
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Selamlar,

    Oncelikle motosikletler cok güzel, kazasiz belasiz sürüsler.

    Bu yaz Almanya`ya tasindim. Otobanda hiz siniri yok, bir de gezilecek cok yer var diyerek (fiyatinin da uygun olmasi nedeniyle) cbf 1000 aldim. Dengeli motosiklet, fazla yakmiyor, gaz tepkisi fena degil filan hersey güzel ama üc konu canimi cok sikti: orta devirdeki titresim, cok agir olmasi ve ruhsuz bir sürüs sunmasi. Degistirmeyi düsünmeye basladim. VFR 800 ile test sürüsüne ciktim. hersey cok güzeldi fakat alt devirler tam takir kuru bakir. Burada, pek cok sokakta 30 km/sa hiz siniri var. O motorla biraz da dur-kalk olmasi durumunda sikinti yasayacaktim. degisiklik olsun diye r6 denedim fakat uzun yola gelmeyecekti, belli etti kendini. Sonra ST R denedim. 1 saatlik test sürüsü sonunda tamam motosikleti buldum dedim. Ciplak motosikletle uzun yol sikintili olur diye korkuyordum, yurt disi forumlarinda uzun yol tecrübesini anlatan cok sürücü vardi. neredeyse 9/10 oranda "sikinti olmadi" görüsü hakimdi. Artik gün sayiyorum. Kis mevsimi yeni geldi ama bir an once havalar isinsin da CBF`i satip ST R alayim diye sabirsizca bekliyorum. O meshur birinci vitesi ve egsoz sesiyle binicem tepesine vurucam kirbaci.
    TAYFUNBORA bunu beğendi.

  10. #110

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Alıntı Marcellous adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese slm
    Street Triple R kullanicilari galiba gercekten cok az ki baslik cok yavas gidiyor
    35 yasindan sonra Bu yaz basinda baslayan motor tutkusuyla ilk gozume carpan modellerin basindaydi Street Triple R. Ancak hem gucu hem de fiyati acisindan bir kenara koyup yaz basinda cikan Yamaha MT 125 ile baslamistim tutkuya. Ancak az da olsa tecrube ettikce trafikte gucun onemini anladim ve degistirmeye karar verdim.
    Gecen hafta da dubaide bir triumph bayisine oylesine girip bakmistim ve gorunusu ile sesini duyunca Street Triple R a olan istegim son noktasina ulasti. He bu arada hic bir sekilde vergi olmayan dubai de bile bu aletin fiyati 30.000₺.
    Korlas tahmince triumph i piyasada daha cok oturtmak amaciyla kampanya yapmis ve ellerinde olan iki R da hemen gitmis 32 bin e.
    Arastirirken Tr ye getiren eski firmanin elinde sifir ancak 2013 model bir Street Triple R buldum. Ekstra olarak fly screen alt sakal ve koruma takozu olan siyah renk motor icin anahtar teslim 29 bin e hayirli olsun dedik ;)
    Ayni ozelliklerde 2015 te gelecek olan ancak malum ulkemiz kanunlari geregi 2014 model olacak motoru korlas 32 bin + plaka masraflari na birakti.
    Iyi bir fiyattan aldigimi dusunuyorum, ne dersiniz?

    Bu arada bu kadar tecrubeye bu motor fazla diyecek arkadaslar icin ingiltereden beygir gucunu azaltacak restrictor kit getirtmeyi dusunuyorum. Gerci sonucta cok dengeli, 3 silindir olmasi sebebiyle tepkilerinde oldukca tutarli ve kontrolu gercekten kolay olan Street Triple R icin gerekli mi tam da karar vermis degilim. Sonucta hersey gazi ne kadar actigima bakiyor. Ancak tabii ki tam anlamiyla motoru kullanmaya baslamadan daha once almis oldugum egitimin uzerine trafik ve hakimet egitimlerini alip bir sure kapali alanda motora iyice alisacagim. Sonucta gercekten guzel giden bi makine
    Hocam öncelikle Dubai örneği olmamış, motor ABD'de 10 bin dolar. korlas bazı motorlara (tiger sport veya speed triple r gibi) çok iyi fiyat veriyor ama street triple bunlardan biri değil. Ama sizin fiyatınız çok iyi. güle güle binin. Motora gelirsek, ben hiç sürmedim. Gâvur testlerinde içinde bu motor olan ve bunun birinci gelmediği sıralama bir tane bile görmedim. z800, streetfighter, mt09, brutale 800 hepsine karşı kazanan bu.

  11. #111

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    tesekkurler tekrardan,
    malum havalar yagıslı alısık olmayınca ıslak zemınde cıkmıyorum dısarı. sansıma kapalı otopark boydan boya 500-600 metre uzunlugunda orada hakımıyet calısıyorum gazı bıraz bıle acınca yasadıgım his gercekten oldukca guzel havalar bıraz ısınınca hemen hakımıyet ve gereken dıger egıtımlerı tamamlamam gerek kı sezonda rahat rahat yol yapabıleyım.
    Architect; beyaz da gayet guzel duruyor zevk e gore tabıı kı degısır ama fly screen tavsıye ederım, gorunus gercekten fark edıyor. ben de bellypan i cıkarıp cıkarmama konusunda kararsızım
    Kutlay, CBR kullanmadım hıc ama oturdugum sıtede motora basladıktan sonra tanıstıgım bır arkadasda benım gıbı 125 lıkle baslayıp bır kere karsıya gectıkten sonra gıdıp CBR 600 almıs, 3 sılındırın farkı olacagı kesın ;) ST R degılde belkı Daytona ıle CBR karsılastırması vardır ancak hıc arastırmadım.
    Rıfkı, keske amerika fiyatlarıyla herseyi alabilsek gerci bildiğim kadarıyla amerika fiyatları normalde vergisiz fiyatlar ancak alıs esnasında eyalet vergisi ekleniyor ürün özelliklerine ve eyalete gore degısmekle bırlıkte yuzde 7-10 arasında. gerci motorlu araclarda uygulama nasıl bilmiyorum ama elektronik ve kıyafet gibi ürünlerde bu sekilde. bir de su sekılde bir avantaj var amerikada, alısverıs yaptıgınız magaza sadece o eyalette bulunuyorsa, yanı baska eyalette subesı yoksa diger eyalete vergısız fatura edıyorlar. ornegın meshur BH Photo new york ta ancak gonderıyı New Jersey e yaparasanız tax 0, genelde elektronık alsıverıslerını bu sekılde yapıyorum, gelen bı tanıdık olunca gelıyor urunler.

    kıyafet ve ekıpmanı alırken revzilla, motochanic gibi sitelere cok baktım ve oradan almayı dusunuyordum. sırınevlerde dainese satan bir firma ile gidip pazarlık yaptım ve neredeyse aynı fiyatlarla buradan aldım,

    konu baska yerlere kaydı havalar boyleyken almısım dıyorum ıyı kı motoru yoksa tam alısmadan cıkardım galıba edirneye dogru

  12. #112
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Herkese selamlar,

    Ben ufaktan motor parcalarina filan bakmaya basladim. Motosikleti arrow egzosla siparis verecegim. O konuda kararimi verdim fakat koruma takozu ve on cami daha ucuza bulabilirim gibi geliyor. Koruma takozu, Triumph`un kendi sitesinde 155€ ve güzel birseye benziyor. Fakat ebay`de de ilginc ve daha ucuza parcalar var. örn: http://www.ebay.de/itm/Triumph-Stree...item418644a12d

    Siz hangisini tercih ederdiniz? Bir de ön cam konusunda hala kararsizim. Ilk basta oncamsiz alip biraz denemek istiyorum. Sizin ön camla ilgili yorumlariniz nedir? gerekli mi sice? Gerekli demisiniz gerci sonradan gordum kullandiginiz marka nedir diye sorayim.

  13. #113

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    slmlar,
    arrow egsoz güzel olur galiba,ama biraz daha araştırırsan daha mı iyi olur? youtube da orjinal ve arrow un bir kaç videosunu seyrettima ama ses açısından çok fark yok sanki.
    orjinal koruma takozları bence gayet güzel duruyor.biraz daha şekilli bişey istersen ;)

    http://www.rizoma.com/universal/engi...350-50462990-R

    ön cam olarak da ben en çok PUIG i begendim. daha sert duruyor diğerlerine göre ve biraz daha uzun sanki. benim boyum 193 olduğu için büyük ihtimalle alacağım, çünkü şu an 80-90 a çıktığımda bile hem üst gögüs hem de kask da bayağı bi rüzgar alıyorum.

    http://www.puigusa.com/tuning-bikes/...f1-r121-m3725/

    asıl sıkıntım ise aynalar, gerçekten arka tarafı neredeyse hiç göremiyorum ve ayna araştırıyorum.
    bar end aynalar nasıl Architech? memnun musun?

    alternatif olarak ya uzatma aparatı alacağım ya da tiger aynası almayı düşünüyorum. alttaki linkte tiger aynası alıp bir de uzatma eklemiş gayet güzel olmuş gibi duruyor.

    http://youtu.be/9NmtGEVuPWc

    ayrıca hafta sonu kırmızı R yazan parçayı çıkardım belly pan i de söktüm. bir kaç resim ekliyorum. galiba belly pan i geri takacağım.

    architect ve KutlayGül bunu beğendiler.

  14. #114

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Merhabalar.
    Egsoz konusu bence çok karmaşık ses ise orjşinal egsoz da hiç fena değil bence, performans artışı ise bence farkedilemiyecek kadar azdır, ama şu gerçek arow egsoz orjinal ekipan olarak snuluyor ve alınabilinir mi evet alınır. Zevk meselesin bence.

    Marcellous bence hem alt sakalı hem de kırmızı parçayı yeniden yerine takmalısın. Kırmızısı çok gözüne çarpıyorsa bence carbon kaplama olaylarınada girebilirsin bence yutrdışı forumlarda örnekler mevcut hiç fena durmuyor. Aynalar ise biraz karmaşık bir durum. Orjinal bar end aynaları iki şekilde kullanabiliyorsun bir içeri dönük birde dışarıya doğru, içeri dönükte görüş yine kısıtlanıyor özellikle ön koldan dolayı ki bu sizde biraz daha bariz olabilir dışarı doğru çevirdiğimizde ise görüş daha sağlıklı olsada aralardan geçerken aynalara denk gelmesi sıkıntı oluyor, ben özellikle şehir içi kullanımda içeri çeviriyorum. Görüş açısı olarak orjinal analardan çok eksisi yopk boyunuza göre kendiniz yüksekliğide ayarlıytabiliyor olmanız bir avantaj ama harikalar beklememek gerek. Birde sanırım sizin boyunuzda bakmak için baya bir kafanızı eğmeniz gerekicek zira oturuş pozisyonunda biraz aşağıda kalıyor.

    Ön cam konusunda benimde araştırmalarım var. 4 farklı seçenek buldum şimdilik. Puig ve Givi gibi bildiğimiz markaların dışında ertox diye fransız bir üreticinin ilginç yaklaşımı var birde şimdi adını hatırlayamadığım ama orjinal flyscreene takılan bir ön cam vardı aslında ençok onu beğendim ama flyscreen alıp onu almak pek akıllıca gelmedi, Araştırmalarım devam etmekle beraber sanırım givininki daha çok hoşuma gitti, Puigin dik olması hoşuma gitmesede özellikle bu soğuyk havalarda daha çok işe yarayacağınıda düşünmüyor değilim. Neyse çok yazdım galiba herkese iyi sürüşler.
    KutlayGül bunu beğendi.

  15. #115

    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul - Halkali
    Motosikleti
    2015 Honda VFR800x Crossrunner
    Alıntı architect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.
    Egsoz konusu bence çok karmaşık ses ise orjşinal egsoz da hiç fena değil bence, performans artışı ise bence farkedilemiyecek kadar azdır, ama şu gerçek arow egsoz orjinal ekipan olarak snuluyor ve alınabilinir mi evet alınır. Zevk meselesin bence.

    Marcellous bence hem alt sakalı hem de kırmızı parçayı yeniden yerine takmalısın. Kırmızısı çok gözüne çarpıyorsa bence carbon kaplama olaylarınada girebilirsin bence yutrdışı forumlarda örnekler mevcut hiç fena durmuyor. Aynalar ise biraz karmaşık bir durum. Orjinal bar end aynaları iki şekilde kullanabiliyorsun bir içeri dönük birde dışarıya doğru, içeri dönükte görüş yine kısıtlanıyor özellikle ön koldan dolayı ki bu sizde biraz daha bariz olabilir dışarı doğru çevirdiğimizde ise görüş daha sağlıklı olsada aralardan geçerken aynalara denk gelmesi sıkıntı oluyor, ben özellikle şehir içi kullanımda içeri çeviriyorum. Görüş açısı olarak orjinal analardan çok eksisi yopk boyunuza göre kendiniz yüksekliğide ayarlıytabiliyor olmanız bir avantaj ama harikalar beklememek gerek. Birde sanırım sizin boyunuzda bakmak için baya bir kafanızı eğmeniz gerekicek zira oturuş pozisyonunda biraz aşağıda kalıyor.

    Ön cam konusunda benimde araştırmalarım var. 4 farklı seçenek buldum şimdilik. Puig ve Givi gibi bildiğimiz markaların dışında ertox diye fransız bir üreticinin ilginç yaklaşımı var birde şimdi adını hatırlayamadığım ama orjinal flyscreene takılan bir ön cam vardı aslında ençok onu beğendim ama flyscreen alıp onu almak pek akıllıca gelmedi, Araştırmalarım devam etmekle beraber sanırım givininki daha çok hoşuma gitti, Puigin dik olması hoşuma gitmesede özellikle bu soğuyk havalarda daha çok işe yarayacağınıda düşünmüyor değilim. Neyse çok yazdım galiba herkese iyi sürüşler.
    slm Arc,
    alt sakal ı takacağım kesin ama kırmızıyı takmayı düşünmüyorum açıkcası. motora daha bir naked hale geldi, şu an koruma takozları olduğu için biraz garip gibi geliyor ama bu şekilde bence güzel ;)
    ayna yorumu için çok teşekkürler, aklımda sorunun cevabını aldım. eğer eğilip bakmam gerekecekse yine bar end i çıkarıyorum listeden. artık ebay den youtube linkinde ki gibi bir ayna bulmam gerekecek :( aslında bir de riderscan almayı düşünüyorum. ölü nokta açısından gayet başarılı duruyor.
    http://www.huntercreate.com/shop/riderscan
    riderscan de ise sıkıntı gidon bağlantısının oldukça çirkin olması resimlerde ilk sayfanın sonlarına doğru bir STR resmi var. ancak rüzgarlık aldıktan sonra belki ona da yapıştırabilirim.
    bu arada givi ye baktım güzelmiş gerçekten ama puig biraz daha uzun gibi sanki? givinin orj flyscreen den çok da uzun değil sanki.

  16. #116
    KutlayGül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2013
    Şehir
    Frankfurt
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 650, CBF 1000 ABS
    Marcellous ve architect,

    Yanıtlarınız için teşekkürler. Puig öncam güzelmiş. benim de hoşuma gitti. Egzos konusunda da şimdiye kadar hep orjinal egzos kullandım aslına bakarsanız çok bağıran egzos sevmem. ST'yi test sürüşüne çıkardığımda üzerinde arrow vardı ve çıkan tok ses çok güzeldi ayrıca çok da bağırmıyordu. Güç farkını sonradan okurken gördüm 3 beygiri zaten kirli zincirden ya da havası az lastikten kaybedersin, farkına varmazsın. onu pek düşünmüyorum. fakat o güzel tok sesi orjinal egzos da veriyorsa süper olur. boşuna para harcamamış olurum.

    keyifli sürüşler

  17. #117

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple R
    gerçekten güzel bir motosiklet, Allah kaza vermesin.
    keşke boyuma uygun olsaydı, hemen katılırdım aranıza...

  18. #118

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Satilik Street Triple R

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-2013-triumph-street-triple-r-275760218/detay

  19. #119

    Üyelik
    11 Nisan 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Triumph Street Triple 675
    Herkese iyi akşamlar. Ne kadar aktif bir başlık bilmiyorum da bugün itibariyle 2016 model Triumph Street Triple almış bulunmaktayım.Daha teslim almadım ama aldıktan sonra fotoğraf ve yorumlar gelecektir..
    oialdemir bunu beğendi.

  20. #120

    Üyelik
    01 Mart 2017
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Merhaba herkese. Ben de geçenlerde Street Triple alarak aranıza katıldım. Başlık maalesef pasif görünüyor, umarım böyle devam etmez. Radyatör korumayı nereden temin edebiliriz bilgisi olan var mı? Teşekkürler.


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)