eyw saolasın 40 a yakın bir rakama geldi ıvırı zıvırı
Herkese tekrardan merhabalar. Triumph ve korlas ile ilgili doğru bilinen yanlışlar var onları düzelteyim.Öncelikle şunu belirteyim yukarıda 33 küsüre arrowlu 0 km street triple vermiyor Korlas arkadaş yanlış bilgi almış.(yazmayı unutmuştum yazdığı gün aramıştım Korlası)İlk başta rodaj ve 6 bin bakımı öyle 500 lira falan değil. Rodaj bakımı MotoTriple'da 330 lira idi.(garantiden çıkmaz yetkili bayii). 6bin bakımı ise 390 lira. 12 ve 24 biraz pahalı tabii. ama özellikle 24 binde motor sıfılanıyor gibi.Bin küsür lira olması lazım. Evet aksesuarları biraz pahalı eurolar konuşuluyor. Ayna ayarı var biraz araştırmak lazım bende ilk başta sıkıntı çekmiştim sonradan gidonun ordan düzelttim. 5500 km de suan benim ki ve çooook memnunum her hangi bir sıkıntısı asla yok ve her marşa bastığımda ayrı bir zevkle sürüyorum. Viraj konusuna gelince neyi istersen onu yapıyor aşırı kararlı bunda şase,lastik ve amortisörün etkeni çok büyük ve tabii kide sürücünün yeteneği. Virajda aşırı güven veriyor kelimesine asla katılmıyorum 125 lik süren bir arkadaş gelsin peg değirsin darlıkta..
Hocam ben korlasin fiyatini verdim, tripleda isler degisir, virajda aşiri guven veriyor derken negatif bir yorum yapmadim yanlis anlamissin, darlikta bir gün görüşmek dilegiyle ;)
Bugra,daytona almışsın,hayırlı olsun. Kaç km de aldın ? Memnun musun diye sormayacagim, triumph gerçekten çok farklı bir motormuş. Verdiği hissiyat şu zamana kadar kullandığım hiçbir motor yaşatmadi.
Ducati ve agusta , onları merak ediyorum. Belki benzer hisler onlarda olabilir,emin değilim.
Tesekkurler, 300kmde aldim 0 motor bugun rodajini yaptirdim 350tl mototriplede, yag ve yag filtresi degisti. Gercekten cok memnunum yakiti beni korkutuyordu ama dusundugum gibi olmadi 50 lira ile 200km gittim tabi rodajda oldugum icin kismen dusuk devir yuksek vites kullandim, bunun disinda cbr600rr vs gibi motorlarida kullanmis biri olarak gercekten cok rahat buldum makineyi direk alistim diyebilirim oturusu, ivmelenmesi ve muthis onfreni, seside suanlik yeterli egzoz dusunmuyorum bunlarin disinda zaten motor heykel gibi
Vay bee 50 tl ile 200 km mi , süper yaw ben 60 tl ile 200 km gidiyorum,naked ruzgar meselesi mi neyse artık ben de bakıma mototriple a gidiyorum.
Buluşalım Anadolu'daysan, çok merak ettiğim motor daytona.
Anadolu yakasindayim, beraber gazlayalim beklerim
Beyler satmayı düşünen varsa lütfen bilgilendirsin kazasız sürüşler .
Nasipse street triple veya monster dusunuyorum bakalim arastiriyorum nasip
Triump cular istifa galiba
Bende aranizdayim.
Hayabusan sonra 2016 bir street triple 675 aldım.
Ön cam ve koruma takozu uygun fiyat arıyorum arkadaşlar
Selamlar , eskisi kadar aktif değilim forumda , ara sıra giriyorum. Streettriple hem 675 hem hem 765 i kullandim. Su an 765 2018 var , sıfır km aldım ,7000 km deyim. Şahsen ben cok sevdiğim için streettriple dan devam ediyorum. Çok başka bir motordur kendileri eksileri vardir tabi ki mesela yedek parçalar gerçekten çok pahalı , ic piyasa parçayi bulamama durumun olabilir ama world of triumph sitesinde orjinal ingiltereden sipariş edersin en kötü ihtimal. Ikinci elde bir japon gibi hızlı satış bekleme, al satlik motor deil ,Türkiye'de meraklısı az. Özel bir makina 4 silindir veya 2 silindir japonlara benzemiyor hissiyatı. Tavsiye ederim kesinlikle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Orjinal olmayan parçalarda bile yine bilindik markalara yöneldiğim için uygun.fiyatlı alternatifleri bilemiyorum. Benim tercihim sw motech, givi vs markalar , onların foyatlarida maalesef yüksek.
Vuuu motorun konusu varmış... Hala elinde olan varsa buluşsakta motoru bana tanıtsa bir. Yeni aldım bende 2018 S modeldir kendileri..
Kullanan var mı hala 765 r ı bakım aralıkları bakım fiyatları konusunda bilgilendirilmek istiyorum
Evet tekrardan selamlar uzun zaman olmuş. Şu an motorum 42 küsür bin kilometrede herhangi bir problem ile karşılaşmadım hala ve hala çok memnunum özellikle euronun başını alıp gittiği bu dönemde önümüzde ki 2 sene yeni motor parası biriktirene kadar yeni bir motosiklet almayı planlamıyorum. Bakım aralıkları 675 ya da 765 olarak çok değişeceğini zannetmiyorum. Kitapçık 8-10 bin kilometre arası diyor ben İstanbul trafiğinden ötürü 5 bin kilometrede bir değişiyorum Özkan abide. 48k bakımında ağır bakımın yanında debriyaj balatası(1k civari) ve küçük bir ihtimal egzantriği(4k lira) değişeceğim. 765inde bütün versiyonlarını kullandım. Elektronik gaz kolu hariç genel olarak beğendim ancak alınacaksa r ya da rs tavsiye ederim bütçe olarak 765s düşünüyorsanız 675i tavsiye ederim.
765 RS var bende de, 7-8 aydır beraberiz. İstanbul'daki arkadaşlarla bir buluşabiliriz
2016 model 675 R versiyonu 6 ay / 5500 kmdir kullanıyorum. Merak eden arkadaşların sorularını yanıtlayabilirim. Selamlar
Bu motor 3 yıldır hep aklımın bir köşesinde. Aktif kullanıcısı kalmış mıdır bilmem ama tek sormak istediğim motorun ikinci el durumu. Brembo M50 kaliperler, showa ön, öhlins arka amortisör ile RS modeli kesinlikle kusursuz ama tek endişelendiğim konu ikinci el piyasası. Bu konuyu sormak için facebook grubu vardır diye kurcaladım ama internasyonel olarak bir grup var onun bile üye sayısı 10 bin. Triumph Dünya genelinde müşterisi az bir marka sanırım.
sahibinden de 50 bin kmde r modeli var, 50ye düşmüş sahibi. 8 bin eksiğim olmasa noterdeydim şimdi :D
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)