Herkese slm
Street Triple R kullanicilari galiba gercekten cok az ki baslik cok yavas gidiyor
35 yasindan sonra Bu yaz basinda baslayan motor tutkusuyla ilk gozume carpan modellerin basindaydi Street Triple R. Ancak hem gucu hem de fiyati acisindan bir kenara koyup yaz basinda cikan Yamaha MT 125 ile baslamistim tutkuya. Ancak az da olsa tecrube ettikce trafikte gucun onemini anladim ve degistirmeye karar verdim.
Gecen hafta da dubaide bir triumph bayisine oylesine girip bakmistim ve gorunusu ile sesini duyunca Street Triple R a olan istegim son noktasina ulasti. He bu arada hic bir sekilde vergi olmayan dubai de bile bu aletin fiyati 30.000₺.
Korlas tahmince triumph i piyasada daha cok oturtmak amaciyla kampanya yapmis ve ellerinde olan iki R da hemen gitmis 32 bin e.
Arastirirken Tr ye getiren eski firmanin elinde sifir ancak 2013 model bir Street Triple R buldum. Ekstra olarak fly screen alt sakal ve koruma takozu olan siyah renk motor icin anahtar teslim 29 bin e hayirli olsun dedik ;)
Ayni ozelliklerde 2015 te gelecek olan ancak malum ulkemiz kanunlari geregi 2014 model olacak motoru korlas 32 bin + plaka masraflari na birakti.
Iyi bir fiyattan aldigimi dusunuyorum, ne dersiniz?
Bu arada bu kadar tecrubeye bu motor fazla diyecek arkadaslar icin ingiltereden beygir gucunu azaltacak restrictor kit getirtmeyi dusunuyorum. Gerci sonucta cok dengeli, 3 silindir olmasi sebebiyle tepkilerinde oldukca tutarli ve kontrolu gercekten kolay olan Street Triple R icin gerekli mi tam da karar vermis degilim. Sonucta hersey gazi ne kadar actigima bakiyor. Ancak tabii ki tam anlamiyla motoru kullanmaya baslamadan daha once almis oldugum egitimin uzerine trafik ve hakimet egitimlerini alip bir sure kapali alanda motora iyice alisacagim. Sonucta gercekten guzel giden bi makine