Öncelikle hayırlı olsun. Seçimin konusunda ileride pişman olacağını sanmıyorum.
Başlardaki titreme normal. Yapamayacağı bir deviri istiyorsun motordan. İleride kayboluyor.
Normalinde motorun açılması diğerlerinde nasılsa bundada aynı. Mümkünse artçın olmadan 5. viteste başlarda 80 i geçme. Sonra yavaş yavaş hızını arttırabilirsin. Bu sadece 5. vites için. 1 ile 2 rası hariç diğer vites aralıklarını uzatarak vites değiştirirsen daha randımanlı olacaktır.
Seçtiğin motorlar içerisinde almış olduğun motoru tek geçerim ki hepsinide tek tek geçiyorum
Sana tavsiyem ilk önce lastiklerini değiştir. Hiç güven vermiyor.
Motorun 1000 km ye gelince ön dişlini bir diş büyüt. Arka dişli ile asla oynama.
Üstte yazdığımı tekrar ediyorum dip gaz yapma. Sabret 1000 km kadar.
Geçen pazar ileri sürüş teknikleri derslerimiz vardı. Hocalarımız çok ünlü bir akademinin eğitmenleri. Kursta bir kendi motoru birde benim motorum ile ders verdi. İçimizde tvs, cfb, ybr,mondial marka bir iki motor da vardı. Eğitim süresince sık sık motorun canavar, iyi torku var, çok yakışıklı gibi iltifatlar aldım. Eğitim 9 saat güneşin altında idi. Viraj tekniklerinde motoru doğru teknikile yatırdığında ve arkasında aynı teknikle ben deneyip başarınca dahada memnun oldum. Ayak pegleri yere değene kadar 40 km hızla dairesel dönerek yaptık hareketi. Ve kullanan hoca BMV GS 1200 den inerek benim motoru test etti. Yılda 50000 km yapan biri. Dünyayı motor üzerinde gezmiş bir adam.
Tekrardan hayırlı olsun. Takıldığın yer olursa burdadayım.