Fiyat konusunda evet bir çinliye bukadar para verilmez anafikri var ama bana göre bu motora verilir. Sağlamlıksa kalite onuda zaman gösterecek. Kolombia ve ispanyollarda bu motordan çakılı. Çeşitli sitelerde videolarına baktım km si çok yüksek olanlar var. Sadece çin değil ispanya amerika gibi birçok ülkede bu makinanın motoru üretilmekte. Üretilen bu motorda birçok farklı markada kullanılmakta. Patendide bajaj motora ait olduğu yazmakta. Um motorun sitesini ingilizce çeviride açtığınızda bu modele ait kullanım kitapçığı var. Orada herşey yazıyor. Bazı yerler yine ispanyolca. Motorun UM motor tarafından bajaj motora yaptırıldığı falan yazıyor. Karbülatör japan. Tercih herzaman kullanıcının. Bende var diye bunları olumlu olarak yazmıyorum. Motorun üreticisi ben değilimki met edeyim. Bende kötü bir ürün aldığımda yerden yere vururum.
Search16, öncelikle verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Kafamdaki pek çok soru işaretini bir kullanıcı olarak giderdin diyebilirim.Ayrıca sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Motor için yüksek sürat her zaman iyi değil belki ama ihtiyaç halinde (araçların sıkıştırmalarına karşı ani ataklar gibi) de insanın o gücü elinin altında bilmesi ve hissetmesi son derece önemli. Yapacağın uzun yol deneyiminden önemli notları da paylaşman ümidiyle, iyi yolculuklar, keyifli sürüşler diliyorum.
Eveeet gezintim sona erdi. Soğuk fakat güneşli bir pazar gününde 255 km yol yapmak biraz gerdirdi. Fakat keyifli idi herşeye rağmen. Bursa'dan yola çıkıp Balıkkesir Susurluk ilçesine kadar neredeyse hiç gaz kesmeden motorun son verebileceği torkta (inişler çıkışlar dahil) kullandım. Dönüş yolunda ise depoya bir göz atayım dedim. Göstergelere pek güvenmem. Birde baktımki oda ne depoda bir canavar var benzinimi içiyor. Dönüş yolunda fazla sıkıştırmadan 115 km/h ti geçmeden Bursa'ya döndüm. Kalan benzini ölçtüm. Şok 250km de 45tl lik benzin tüketimi. Tabiki normal geldi sonradan. Okadar sıkıştırmanın sonucu budur. Neyse MustafaKemalPaşa'da servise uğradım yukarıda bahsettiğim arızayı anlattım. Bindi kullandı. Karbülatör bir devirden sonra benzin yetiştiremiyor. Bu yüzden kesme yapıyor dedi benim kafa yine allak bullak oldu başladığım yere geri döndüm. Servis ile anlaştık bakalım yeni karbülatör siparişi yapacaklar.Yakıtın çokluğunuda buna bağladım artık tesellim bu. Ama yolda o arabaları rampa yukarı yukarı ipe dizdim. Birde susurlukta bu makinadan hiç yok. Görenler hasta oldular. Nerden aldın bunu dediler Amerikadan özel getirttim dedim. Biz nasıl getirtebiliriz diye sormaya başladılar bu defa. Baktım iş uzayacak kaydım aradan...Vitesler çok güzel ve yumuşak geçiyor. Keyifliydi bu gün genel olarak. Hee birde yolda gelirken bir deli benmiyim acaba diye yolda motorlu derken baktımki önden 4 motorlu gidiyor. Hepside kapanmış. 3ü ybr biri tvs. Tvs biraz farkla ybrlerin önünde idi. Beni görünce biraz daha kapandılar. Bende hiç gelemem. Ranpa vardı önümüzde. Ybrler 80km/h a kadar düştü. tvs de yavaşlamaya başladı. Bende yüklendim gaza 115 ile en soldan görünür vaziyette geçtim. Zevkli oluyor be. Fakat yol tamami ile boş ve 2 şeritli idi. Şehir içi trafikte ve kalabalık yolda kesinlikle denemem bile. Ya bide sağlam karbülatörüm olsaydı bilmem ne olurdu. Tvs yi birde 150cc olmasına rağmen 13,5hp diyorlar. Nereye koymuşlar okadar beygiri. Buda belki bu sezon son gezintimdi. Böyle havada gelmez bir daha. Millette diyecek görmemişin bir motoru olmuş.....Hayırlı akşamlar günler sabahlar...
Keyifli bir gün olmuş, özellikle gezinin sonlarına doğru (dönüş yolu) daha keyif aldığınız belli 0,18 krş birim tüketim bir motor için çok aslında ama hem sıkıştırdım, hem de karbüratör arızalı diyorsunuz, sorun giderilince yakıt tüketiminin azalma ihtimali var tabi. yeni karbüratörün performansı ve yakıt tüketim bilgilerini ancak seneye baharda alırız diye düşünüyorum. neyse ben sayfayı ara ara kontrol etmeye devam edicem. verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. sonuçta 200cc motor, fazla yakması ve motorun hakkını vererek hızının ve torkunun yüksek olması çok normal. kazasız sürüşler dilerim...
Havalar iyice soğudu. Son olarak bugün biraz şehir içinde işlerim vardı. Çıktım halletmek için ama binilecek zaman geçmiş. Her gün birazda olsa yol yapmaya çalışıyordum. Boşta yatırmam haftalarca. Garajdada olsa çalıştırırım. Yaz gelsede gezsek.
6046 kisi görüntüleme 57 cevap. Buna şükür.
Motorun TVS ve YBR'den iyi yokuş çıkmasının nedenini torkunda arayacaksın. 200 cc motor sonuçta arada bariz tork farkı olmalı. Hoş Kuba motor sitesinde zahmet edip yazmamış ya neyse... Bu arada, motorunu kırmızı devir bölgesinde kullanmamaya dikkat et.
Haklısın 125 lik bir motorla aynı kefeye konmaması lazım. En azından communeter tarzı motorlar ile. Racinglerde aynı cc de çok yüksek torklara ulaşanlar var. Evet kuba motor bu yönleriyle çok eksik. Birde bu makinayı ithal ediyorlar kullanıcıya kullanım kitapçığı bile basılmamış. UM motor sitesinde var ama ispanyolca.
Görüntüye aldanmamak lazım. Kırmızı devir bölgesinde kullanılacak gibi değil zaten bu makina. Hem motorun ömrü için hemde yakıt için. Resmen içiyor kırmızıda.
ah ulen ah :D bende 3 ay önce bu motordan almaya çoook yaklaştım 3000 tl peşinim vardı. adanada hangi bayiye gitsem ellerinde yoktu fiyatı 3600 dediler. sonra vazgeçtiler 2012ler piyasaya girecek fiyat değişecek dediler. internetten çook araştırdım ama kullanarak yorum yapan 1 kişi bulamadım :D sonra bütçeyi zorlamama kararı alıp vazgeçtim. o sıralarda tanıdık birisinin apachesini sattığını duydum. yapıştım hemen 2750 ye aldım :D önceki motorum çin idi ( kanuni tigrina 100 ) apachenin kalitesine resmen hayran kaldım. yakıtı, gücü, sağlamlığı aşırı güven verici. ama bu motoruda kullanmak isterim tabiki :D adanadaki bayilerde hala yok bu motor göremiyoruz bile :D
search16 kardeş bu topicle ilgilenip görüşlerini yazdığın için teşekkür ederim zaman içerisinde senin sayende bu motoru alıp burda seninle sohbet edecek kişiler olacaktır elbette :D
kazasız sürüşler dilerim. bi an önce bahar gelsede rahat rahat sürsek tabiki :D ( kendim için değil herkes için diyorum. yoksa ben yaz kış inmem zaten motordan :D )
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Süvarİ biladerim bu topikte benden başka ilgilenen göremedim. Takip eden çok yorum ekleyen yok. Bakalım belki kullanan çıkar başka ve burada beni yanlız bırakmaz. Hepimize kazasız sürüşler. Yazı sabırsızlıkla bekliyoruz.
İzmir yolunda 130km/s ile radara girdim. Bekliyorum kara kara cezamı.
Hayırlı olsun. Çok kısa sürdü satışları. Kubanın sayfasında bile görünmüyor artık fastwind200 r .
eveet kardeşim şimdiye kadar neler yaşadın motorunla anlatda merak giderelim. daha bu motorun gerçeğini görebilmiş değilim ne tuhaf değil mi :?
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Zaman zaman sorunlar yaşadım servis başta olmak üzere. Bakımda yanlış ayak marş pedal saplamasını değiştirip daha uzununu takan gerizekalı yüzünden alt kapakmı delinmedi, karbüratöre yaptıkları ayar yüzünden saat gibi çalışan motor çalışmaz oldu, garanti kitapçığını vermedikleri için kavgamı etmedik neler neler.
Adamı motordan soğutuyorlar. Bende birdaha servise gitmemeye ve bütün işlerini kendim yapmaya karar verdim. Yeni karbüratör aldım yakıtım azaldı motor serileşti. 17 lt ile 550 km yol gidebiliyorum artık. Haricince bir sıkıntı yok. Birde aküyü çabuk bitiriyor. Önler çift far olduğundan sanırım. Bende kısaları tek uzunları çift yaparak onuda hallettim. Rodaj bitiyor gibi. Kendini hissettirmeye başladı. Son hızım 140 oldu. Beğenmediğim motor sesi kulağımın alıştığındanmıdır bilmem daha güzel çıkmaya başladı. Yazı sabırsızlıkla bekliyorum. Kubanın sitesindede görünmüyor motor. Aradım satışı devam ediyor ancak site çalışmada ondan konulmadı dediler. Aradan 1 ay geçti halen yok. Deneyimlerimi paylaşıcam arttıkça.
kısa uzun farları ayırman bence race havası vermeyip. farın biri patlamış havası vermiştir geçen gün 18w normal ampüllere rastlamıştım iki tane de olsa 36 w eder. tek 35w kadar elektrik harcar. görüntüde bozulmaz. tabi eğer soketin h4 ise :D bende yerinde olsam servise hiç gitmezdim. ara sıra hava filtresini temizleyip zinciri yağlamak. birde yağını değiştirmek hem zevkli hemde sorunsuz bir şekilde bakımını giderecektir. yakıtın gerçekten iyiymiş. ben yazı beklemiyorum sürekli motoru kullanıyorum. ama bahar için özel uzun yol gezi planlarım var onlar için sabırsızlanıyorum.
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Farlar h4 yada h7 tarzı uzun farlardan değil yuvarlak 12volt 55watlık ampul. Çok enerji harcadığından birinin patlak gibi durmasına rağzıyım.
raden 3 aynı spacy ya insan göstergeyi değiştirir ayıp değil mi ya
Tık yok yanlış yere yazmış galiba
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)