orjinalleri kullanıyorum. Arka lastik ebadında lastik bulamadım. Gerçekten çok kötüler. Peki sen orjinal karbüretörümü kullanıyorsun. Oda çok kötü. Kesilme yapıyor motorda. Yani limitör gibi belli bir hızda bırakıyor.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Hoşgeldin Kardeşim Aramıza Hayırlı Olsun evet orjinal lastiklerini kullanıyorum bende ama miladı doldu sayılır en fazla bi 3 bin daha götürür ondan sonra bi lastik ister şuan benim motosikletim 14.050 Km'de teknik bi arıza yaşamadım yolda bırakmadı yağını zamanında ve kalite koyarsan bujiyi zamanında değiştirirsen sert kullanmassan Ömürlük olur.
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
yag olayında cok hassasım 2 bınde bır 10 50 kısları yazları ıse 15 50 mobıl koyuyorum gayet guzel oluyor lastıklere gelınce ırc nın aynı ebat lastıklerı var ama mıchelın olsun ıstıyorum onun yok ama 120 80 16 nın uyacagını soyledıler bı onu arastırıcam ıyıce cunku artık su cst marka lastıkten bıkrım durmuyor vıraja gırmıyor 2 kere yan yattım hemde cok dusuk hızlarda gulunc hızlarda allahtan koruma demırı vardı karburatore gelınce o konuları okudum evet suanlık bı sıkıntım yok 160 a kadar cıktım ustundekı karbratorle ama bıkere cıktım suan max 140 yapıyor ne onerırsınız performans artısı ıcın
120/80/16 daha kalın daha ince yanak. Bence olmaz. Neden dersen zincire lastiğin deyme ihtimali var. Bende o ringli zincir var lastik ile arası 1cm kadar. Birde arka zaten alçak ince yanak dahada alçaltır. 16 yerine 17 jant olsa sorun olmaz. Yinede sen bilirsin dene istersen. Burada irc nin var ama desen çok kötü. Cros vari bir havası var desenlerin. Motorunnun o hızlara çıkması yeterli. Dahada çıkar ama zorlama, ömürden yemesin. Bende aynı marka ve numara yağı kullanıyorum. Gerçekten çok iyi. Fotoların varsa eklede seyredelim
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
banada o hızları yetıyor ama arada teklıyormus gıbı yapıyor nedenını anlamadım ama cok nadır ve bıan gaz yemıyormus gıbı oluyor.valla bu lastık konusunda desenıne takılamıycam malesef ama dedıgın gıbı kotu desende yok ırc nın sıtesınde cook cesıt var arka ıcın nr 25 dusunuyorum http://www.irclastik.net/urun.asp?konu=urunler&anakategori=0&marka=1&katego ri=26&ara=1&ebat=110&ebat1=90&ebat2=16&sayfa= ön için ise nf 22 veya nf28 dusunuyorum bunlar burda tubless ama bızım ıcın olanlarıda var http://www.yildizticaret.com/pro/2329/165/IRC-2.75-18-NF22-TUBLESS-LASTIK
İrc 110/90/16 95 tl 120/80/16 90 tl. iyimi fiyatlar.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
16 jant yerine 17 de sorun olur 17 yerine 16'da sorun olur bence. Her janta takılacak lastiğin çapı bellidir. Uygun lastik takılmazsa en basitinden yanaklar oturmaz. İç lastikle kullanılsa bile yanaklardan yarılma yapabilir.
Bugün İRC 110/80/16 aldım. Lastik iyi fena değil. üzerindeki CTS den çok iyi en azından. 90 tl ye aldım.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
hadı ya aldın demek abı arka kalın oldugundan tutuyo yıne azcıkta ön sakat önu degıstırseydın keske 80 nasıl oldu abı ıyıce asagı oturdumu motor sıkıntı oldumu
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
bunlarda benden birkaç foto
birkaç sorum olucak bizim motosıkletlerde yag fıtresı varmı hava fıtrelerı nasıl oluyo daha degısık performans fıtre takılabılıyormu bırde ben tek ampule zenon taktırdım kaldırmaz falan dedıler ama böylede ıcıme sınmıyo tekı yanıyo tekı yanmıyo cıft zenon taksam agır gelırmı baska degıstırıp hosunuza gıden eksılerı artıları yaptıklarınızı falan soylermısınız ben mesela ayrıyetten egzoz taktırdım arkadasın two brothers takılı nınja 250 sıne benzettıler sesını ben gelınce o gelıyo sanıyodu herkes
Fotolar güzelmiş. O egzosttan bitanede bana lazım. Hava filtresini ben süngerden kendim kestim. Hava filtresizde kullandem yani denedim ama hiçbi moka faydası olmadı. Hava filtreli daha iyi. Elyaf kullanıyorum şimdi. Oda fena değil. Arka lastik irc fena değil. 80 biraz ince kaldı gibi. Fotayu koyarım bakarsın. 120/80/ denedim zincire deydi. Bende sarı o ringli zincir var. Lastik geniş geldi olmadı. En iyisi yine üzerindeki ebat. Motor yere yaklaştı sanki. Gerçi benim için daha iyi. Koltuk altında regülatör var bende sert kasiste artçılı hafif sürtüyordu. Denedim şimdi sürtmüyor. Far konusunda bende denedim xenon. İki farada uyguladım. Ama motorun şarjı daldalanma yaparak devreleri yaktı. Gaza yüklenince sellektör yapıyordu.Kaliteki bişey bulursan arayada dalgalanmayı kesen bişey takarsan (adını hatırlayamadım) oluyor. 12 volt 4 amper akü bile rahat çalıştırıyor. 4 saat durmadan gece yandı seyirdeyken. Kaldıki bizimkiler 9 amper. Hayli hayli taşır.
Şu ön amortisörlerdeki plastikleri yukarı kaldırın yav hiç güzel durmuyor. Birde siyah boyasız plastikleri karbon folyo ile kaplayın. Çok hoş duruyor.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
9. sayfadaki fotolar benim motorun
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
iyi günler hocam
motorun orjınal karburatörü kaçlıktı ? pz 30 resmi varda ?
benim motoruda modifiye ettikten sonra karburatörü değişmedim henüz , üstünde pz 27 var , bende pz 30 taksam hissedilir bir artıs olurmu, ?
(suan ki karburatörde iğne ve hava ayarı yapıldı besleme max konumda )
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Sizede iyi günler. PZ 30 ile PZ 27 arasında fark varda çok ta etkilemez. Denemeyede değer. Gerçi seninki modifiyeli sanırım. Daha fazla randıman alabilirsin 30 lukla.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
orjınali 150 cc idi , modifiyeden sonra 220 cc ye cıktı, 67.5 silindir, 200 krank ve üst kapak.
orjınalde pz27 vardı, iğne ayarını en alta aldım, performans eskiye nazaran cok iyi ama arka dişliyi 50 den 41 e indirince arazi de eski tat kalmadı, az önce 17-50 ye geri dönüş yaptım,
tepelerde cıkmam demiyor ama son sürat da sıkıntı var, sanzıman araziye göre ayarlı orjınal
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Burada str 250 ye denediler küçük dişliyi ama motor amacından çıkmış gibi oldu. Sonuçta arazi için yapılmış. Aynı motoru normal lastikli yapıp dişliyi küçülttüler yine zevk vermedi. Ama arazide canavar. Karbürötürünü bilmiyorum ama boğazı ile uyumlu olursa bi şekilde uydurulabilirse senin motordada kullanılabilir. Sadece bi fikir benimki belki denemişsindir.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
motorumun arka tekerlegının hafıf sola dogru egık oldugunu farkettım bu sorunu bı yerde daha okumustum sızın fastwındlerdede böyle bı durum varmı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)