hocalarım, direksiyonumun iki yanındaki topuzlarından soldaki düştü. nereden bulabilirim acaba fikriniz varmı ???
ne ilginçtirki benimkide soldaki gevşek. düşecek diye korkudan alışkanlık yaptı sürekli itekleyip sıkıştırıyorum. yarın debriyaj balata değişimine gidiyorum. ustaya bi sorayım bakalım elinde varmıymış.
---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:46 ----------
narkozcu kardeş, ahanda buldum. alttaki link bizim motorlara uygun. rengarenk.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61051228/detay
ben de bunu begendim ışıklı. çok hoş görünür gece alsammı ne yapsam...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69500673/detay
saolun arkadaşlar, yıba çarşısında buldum ilginize teşekkürederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
usta olarak nereye gidiyosunuz ?
Merhaba arkadaşlar. Bu motordan aldım fakat hem fazla km oluşu hem de tahminimce bir kere bile bakımına götürülmemiş oluşu motoru iyice yıpratmış ve bir sürü problem çıkartıyor, problemleri söylemeyeceğim ki motorunuzdan soğumayın . Tabi ilk motorum olduğu için hem heyecanlı, hem sabırsız hem de motordan gram anlamıyor oluşumun bu motoru almamdaki etkisi büyük. Herşeye rağmen motorumu seviyorum. Bayadır aklımda sormak istediğim bir şey var, masrafı ne kadar olursa olsun, değiştirmem gereken parçalar olup olmaması önemli değil, bunlar göze alındığında bu motora ayak marş sistemi takılabilir mi? Takılabilse bile her ustanın yapabileceği bir şey midir? Zira Edirne'deyim ve çok fazla imkanım yok. Bir de gereken parçaları bulabilir miyim? Herhangi bir fikriniz var mı? Şimdiden teşekkürler.
bence motorun orjinalliğini bozulmamalı. zaten götürdüğün bütün ustalar bu tür oynamalara yanaşmayacaktır. yanaşsa bile maliyet açısından tuzlu olacaktır. zira motora bunun gibi değişiklikler çok ustalık gerektirir.
zannedersem sizin motorun ilk çalıştırılmasında bir sorun var. yoksa motorun ilk çalıştırma ve marş sistemi yazın çok iyi çalışmaktadır. eğer böyle ilk çalıştırmada bir sorun var ise motorun ateşleme sisteminin gözden geçirilmesi daha mantıklı geliyor. bu şekilde (parayı da sorun etmediğinize göre) ateşleme sisteminin iyi ve güvenilir bir ustanın direktiflerine göre yavaş yavaş yenilenmesi motorun ömrü açısından daha iyidir.
saygılar.
arkadaşlar yarın Ankaradan Isparta'ya gideceğim motorumla. sabah 4:30 gibi çıkabilirsem öğlene varabilirim inşallah diyorum.
Evet motor soğukken çalıştığında kolay çalışmıyor. Yazın bile olsa gece çalıştırmaya çalıştığımda mesela jikle açmadan fazla marşta ateşliyor, motor çalışmaya başlıyor ama ufak bir gaz vermemle devir düşüyor ve elimi gazdan çekmezsem stop ediyor. Jikle açık olsa bile yazın gece çalıştırdığımda jikleyi kapatıp gitmek için gaz verdiğimde yine stop edecek gibi oluyor. Ama birazcık bekleyince iki durumda da sorun olmuyor. Tabiki birazcık dediğim 1-2dakika kadar. Hele ki kışın jikleyle bile zor çalışıyor. Motorun orjinalliğine gelince, bence chopper ve cruiser tarzı motorlarda ayak marşı çok yakışıyor. hem birazcık bu yüzden hem de olası bir akü probleminde yolda kalmamak için vurdurmaktan daha kolay bir yöntem gibi durduğu için takılabilir mi diye sormuştum. Burdaki çoğu usta yok takılamaz falan dedi, bu yüzden size de sormak istedim. Cevabınız için gerçekten tekrar teşekkür ederim. Bu yazdıklarıma göre daha ayrıntılı fikirleriniz varsa duymak isterim.
Selam Bu Motorun ateşleme sistemi TCI (Transistor bobin(coil) ignitonolduğu) için akün boşsa zaten ayak marşıyla çalışmaz mecburen vurdurarak çalıştıracaksın
geçen hafta motorumun arka lastiğini debryaj balatasını fren balatasını zinirini deiştirdim....komple bakımınıda yaptırdım motorun gidişi inanılmaz değişti :D sağ tarafada büyük bi performans hava filtresi taktırdım herşey tamm ama hala ön çamurluk bulamadım kafayı yicem ya :s
Selam Aşşağıdaki linkden sipariş verin motorunuzun rengine boyatıp kullanın
http://www.tumopar.com/product_detai...=020,10&sira=2
selam abiler arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım daha önce hep çelik jant motosiklet kullandım keeway skygo v.b şu an bu roadstar ı çok beğenmiş durumdayım izmirde 1700 km de 2010 trafik çıkışlı 2007 model bitane buldum çok temiz sizden ricam binen kullananlar bu makinayı aldıktan sonra orasını burasını ayarlamak gerekirmi yada tel battı lastik gitti gibi sıkıntıları varmıdır ben skygo 250-4 ile çok uzun yollar yaptım tık demedi şişmedi açıkça beni yolda hiç bırakmadı satma sebebim ise titreşim beni bitirdi yarım saatten fazla sürekli süremiyordum bu makina hakkında bilmem gereken sıkıntı vs var ise sizden bilgilerinizi rica ederim alınır ve uzun süre binilebilirmi teşekkürler ....
Motorun hiç sıkıntısı yok.Vites geçişleri biraz sert ve boşa almak zor olabiliyor.Bujileri sudan korursan hiç bir sorun yaşamazsın.Sıkıntı dersen piyasası pek yok.Para olarak daha fazlasını hak eden bir motor.Uzun süre binebilirsin ama satarken kar amacı güdülecek motor değildir.Parça dersen birkaç sitede parçaları satılıyor.titreşim çok hafif olmak kaydıyla son süratlerde oluyor.100 110 km hızlarla güle oynaya seyahat edersiniz.Rampa çıkarken skygo denk gelirse korna çalıp yanından geçer gidersiniz.140 kg ağırlığıyla her deliğe girer çıkar.Kalçayla çok kolay yönlendirilebilir.Ön tekerin inceliği kıvraklığının en büyük artısıdır.Bana göre tek eksisi yandan esen rüzgardan çok etkileniyor.(30km ve üstü rüzgarda)
Herkese merhaba, sonunda Roadstar 250'me kavuştum, biraz araştırıp almıştım, şimdide -her ne kadar acemi de olsam- güzel gidişinden ve burdaki yorumlardan anlıyorum ki hata yapmamışım =). Bu kadar yazdım bari bi soru soriyim, bilmiyorum belki önceden cevaplanmıştır ama virago 250 nin hangi parçaları takılabilir buna? Yani herhangi bir parçasını bulamayınca hee viragonunki var diye kendimi mutlu edebilirim? Herkese güvenli sürüşler...
slm arkadaslar uzun suredir pek bisey yazamadim. ama gecen haftalar nisanlim ile ufak bir gezi yaptik cok keyifliydi. izmir-iasos(zeytinlikuyu) oradan turgutreise gidip geldik snra gene izmire geri dønduk. motor hic bir zaman sorun cikartmadi, ki øgle sicaginda uzun yokuslar ciktik 2 kisi. biz yorulduk motor ustunde durmaktan ama motor performansdan hic dusmedi =D kac km yaptik onu bilmiorum ama onca dag yolu ve bodrum icinde trafige ragmen 100km`de 3.5 lt den daha fazla yakmadi =D
gezi fotograflarini koyacagima ufak bir slayt hazirladim. umarim hosunuza gider. linkini veriyorum :
http://www.youtube.com/watch?v=asaEqdnHMqQ
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katılan bi roadstar 250 kullanıcısıyım motorumu severek aldım ve 1 aydır da zevkle kullanıyorum. Samsun da öğrencilik hayatım sebebiyle bulunuyorum motorumu almadan öncede forumunuzu defalarca okudum ve aklımda kalan soruları klaylıkla giderdim öncelikle bunun için hepinize teşekkür ediyorum.. bundan sonraki motor kısmındaki aşamam ise motora biraz daha kendine özgü bi duruş kazandırmak. bunun için size soracak çok sorum var umarım yardımcı olursunuz şimdiden yardımcı olduğnuz konular hakkında size çok teşekkür ediyorum kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Benim eski kullanıcılara bir sorum olacak, ben maddi bazı sıkıntılardan ötürü anca anca toparlıyorum motoru, daha önce dolapderede çalışmışlığım olduğu için ayarlarını genelde kendim yapıyorum da uzun süre (çok da uzun değil yarım saat diyelim mesela) sürdükten sonra boşta salınca motoru haşır huşur bi ses geliyor, neresinden bilmiyorum servisine götüreyim diyorum ama, duyduğum kadarıyla servsisi çok kötüymüş, servise götürüp ustasına iş öğreteceksem gerek yok ben kurcalaya kurcalaya bulurum sorunu, ama o kadar da kötü değil servisi derseniz götüreceğim bir baktıracağım. Bu arada bu ses neden gelir tahmini olan varsa öğrenmekten memnuniyet duyarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Ya bide bunların şanzıman yağı ayrı mıdır? Eğer ayrı ise nerden kontrol edilir ne yağ koymak lazım? Azıcık uzundan teknik konulara giriyorum farkındayım ama kendim yapmak istiyorum herşeyini öyle daha bi keyifli geliyor, bi bağ oluşuyor motorla aramda :D
_-Konur-_
Kardeşim o haşır huşur ses, "çıkırrrttt" şeklinde mi? Eğer bu şekildeyse sorun yok demektir. 2'den boşa geçeceğinde ayağının ucu ile hafifçe boşa geçirmeye çalışırsan ara geçişte bu sesi yapar ve bu ses bu motorun "doğal" bir sesisir. Sıkıntı olmaz.
Bunlarda şanzuman tümleşiktir. hepsi aynı yerde, ıslak tip debriyajdır bu nedenle. Çok sıcak havalarda 10/40 altında yağ koydurma. Bulunduğun yer çok aşırı sıcak ve sürekli uzun yol yapıyorsan 20/50 yağ koy.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)