100-105 bin falan zannedersem (eski parayla)
İyiymiş hem çift silindir hem yüksek hacim hem daha fazla tork daha fazla güç vede aynı hatta daha az yakıt bu durumun mantığını pek çözemesemde güzel bir şey hoşuma gitti
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
İşin sırrı olin de. İki kere rafine )
Tekirdağ-Çorlu
bizim motorun güzelliğini herşeyle anlatabilirsiniz ayçiçek yağıyla bile.
Bu ne sevgi,bu ne aşk
Siz bu gece motorlarınıza sarılıp öpersiniz be
Rabbim muhabbetinizi arttırsın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 ----------
Bisan Roadstar 250 yoldışı performans denemeleri
http://www.metacafe.com/watch/373055...star_off_road/
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
benim road starın püsküllerini aldımın ikinci günü hayırladılar sağolasın kimse şimdi tek püskülle geziyom ama bi arkadaşda gördüm püskül deri çok kötü birşey benim püsküller deri desem deri değil kadife gibi nerden bulabilirimki bu püskülü fiyatı da ne kadarki birde road star da sıfır titreşim var diyorlar doğrumu
Adaşım deri püskülden çok güderi tarzı püsküller daha rahat oluyor motorda. Derilerin yumuşaması hem zaman alıyor hemde çok kalın olduğu için avuçlarını ağrıtabiliyor insanın.
Roadstar kullanıcısı olarak motorda titreşim olup olmadığını kendine sorman gerekiyor aslında. V motorlar tabiki titreşimsiz oluyorlar. Bir kanuni seyhan ın üzerine bin biraz kullan da senin motorunla kıyasla derim. Titreşim olmadığını anlayacaksın.
Tekirdağ-Çorlu
slm abiler arkadaşlar nasılsınız lastiklerin havası kaç olmalı
slm arkadaşlar ben eskişehirde oturuyorum malum kış ayları motoru yatırıyoruz 1 aydır motor çalıştırmadık şimdi bugün çalıştırmayı denedim zor çalıştı cikle yardımı ile ıstıcıyor falan dedi ölelikle zar zor çalışıyor şimdi benim kış ayları ne yapmam lazım motorun benzinini boşalt aküyü eve al diyenler oldu ne yapmalıyım birdee büyük sorun motor arada bir stop ediyor anlamıyorum nedendir arkadaş dedi devirsiz kullanmadan diyor daha sonra marşa basıyom almıyor 15 20 dakka sonra çalışmaya başlıyor yolda kalacam diye korkuyorum muhtemelen nedendir
aynı sorun bende de oluyo süleyman1983 rolantisi düşüyo birden ve stop ediyo benim akünün tadı yok ona bağlıyom işi ama yenisini alınca farka bakacam aslında yazında böyle sorun başıma geldi kronik sorunu dediler.buji ve hava filtreni kontrol et zamanı geldiyse değiştir ben değiştirecem. süleyman83 karbüratörde pislikde olabilir
Savaş abinin bu konuda tecrübesi ve bilgisinin olduğunu düşünüyorum
valla ben rodstardan çok memnunum ama eksozumdan bir şıkırtı gelmeye başladı neden dir diye sordum esozun içindeki puntalar atmıştır dediler servis ve fabrikada aynısını söledi birden bire başaldı motorda yeni acayip canımı sıktı bu eksoz ama tamiri varmış fabrikası gönder hemen haledelim dedi kısa bir işlem miş bakalım vakit bulunca yollıyacağım egzozu varmı başına gelen eksoz sıkıntısı arkadaş lar bunlar da baya sık oluyomuş bu sıkıntı
Motoru kullanmayıp yaza kadar tutacağın zaman benzini boşaltmak yanlış olur. Depo içi paslanma yapacaktır. Karbüratörde de benzin kalmadığı için ilk çalıştırmada çok zorlanırsın yazın. Bence depoyu full doldurmak daha sağlıklı ve kışında olsa zaman zaman çalıştırılmalı. Akü motorun üstünde bırakılmamalı söküp evde şarja bağlayabilirsin.
Muhtemelen 1 ay sonra çalıştırmanda çalışmamasının sebebi de karbüratörde benzin kalmaması ve hava yapmasındandır. Bujilerini değiştireli kaç km oldu hiç söküp bujileri temizledin ya da değiştirdin mi ?
Soğuk havalarda motorun rolantisini arttırmak zaten gerekir. Motor ısıtılmadan binmek hiç sağlıklı değil. Motor ısınınca zaten hiçbir sıkıntı kalmıyor. Bujiyi değiştirmek doğru olabilir ama hava filtesini değiştirmek yanlış bence. Zaten filtre sünger olduğu için yıkanıp temizlenebilir. Önceki sayfalarda motoruma Savaş abi ile birlikte yaptığımız bakım fotoğrafları mevcuttu. Adaşımın sorununun karbüratörde benzin kalmaması olduğunu düşünüyorum oyüzden marş almayıp çalıştıramamıştır.
Aynı egsoz sorunu benimde başıma geldi. İlk etapta çocuklar egsozun içine taş atmışlar sandım. Egsozu komple söktük içine baktım birşey yok. Sonradan egsozun içinde bir borunun daha olduğunu farkettik. Bu boru da sıcaktan dıştaki egsozun sararnasını engelliyor diye düşünüyorum. Bunun puntası benim deli gibi motor sürüşüme dayanamayarak atmış Ustam ona bir güzel paslanmaz kaynak yaptı böylece bu sorundan kurtulduk ve eskisinden de iyi oldu
Tekirdağ-Çorlu
evet, aynı egzost problemini yaz başında bende yaşadım. servis egzostun görünmeyen alt tarafında iki veya üç yerden vida attı ve sorunu çözdü bi problem yok hala.
slm arkadaşlar motor deposunun üstünde resimler gördüm bi kaç motorda bunları nerede yapıyorlar yoksa yapıştırma bilmiyom baya güzel duruyor bunları nereden temin edebiliriz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------
arkadaşlar bugün motor için yağ aldım 15 /40 castrolün üzerinde 20/40 yazıyordu adam bu yağ açık yağ içinde 15/40 var dedi kullanayımmı sitede açık yağ kullanmyın diyorda yağ aldğım kişi de motor yağı ne kadar iyi olursa olsun dedi 3000 km muhakkak değiştir dedi mototorun için ne diyosunuz motorun da domuzlunu takmaya çaşıyorum ama pek anlamıyorum bu işlerden ne yapacaz bilmem bi de motorun arada bi stop etmesi canımı sıkıyor zaten durduk yere yolda giderken stop ediyor
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)