Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Kasım 2009, 12:10
#1901
süleyman abi aküyü ölçtürdüm bitmiş şarjettirdim.kaçak olduğunu ve sürekli aküden yediğini veya şarjetmediğini söyledi
Reklamlar
-
07 Kasım 2009, 12:44
#1902
arkadaşlar yaz boyu motorumu kullanmadığım için aküm bitmiş mecburen yenisini alıcam ama bizim motorlar için 9 ah mi kullanıyoduk
-
07 Kasım 2009, 13:30
#1903
KID333 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yaz boyu motorumu kullanmadığım için aküm bitmiş mecburen yenisini alıcam ama bizim motorlar için 9 ah mi kullanıyoduk
motorcu bana 9ah olur dedi
-
07 Kasım 2009, 13:31
#1904
Arkadaşlar ozaman size 12 v 12 amp akü tavsiye ederim. Sis farı da takarsanız rahat rahat kaldırır.
Avşaroğlu senin motordaki kaçağı tespit ettirmen lazım. Eğer öylebirşey varsa yeni alacağın akü de bitecek. Sen motoru kapattığında motoru gidonun sağındaki kırmızı düğmeden de kapatıyormusun ?
-
07 Kasım 2009, 22:08
#1905
selam arkadaşlar ben kışın motoru garaja çekiyorum acaba kışlık için bakım yapmam lazımmı yapacaksam neler yapmalıyım yazın elimize aldığımızda motor çaışmazsa nerden baksan 5 ay falan kullanmayız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------
arkadaşlar bi kaç sorum olacak road star kilometrede ne yakıyor bi yerde okumuştum 250cclik motorda en az yakanlardan biriymiş ve sıfır titreşim oldunu sölüyor bu motorun sıfırı ne kadar bizim burda bu yaz sordum ben 5500 var 6500 var dedi bazı yerlerde bu motorun sıfırı 3700 civarında olduğu söleniyor ben motoru satın aldığım arkadaşdan bana 3500 aldım deyince inanamadım peki bizim burda neden bukdar pahalı anlamadım savaş abi bi arkadaşa sahibinden.arkadaşa motor önermiş 3100 civarında yani 3500 sıfırını almak daha mantıklı değilmi birde arkadaşlara benden tavsiye road starı siyah renginden başka almayın derim bi ihtimal gri olablir ama diğer renkleri sakın seçmeyin resmen motorun içine etmişler abi road starın mavisi olurmu yaaaaaaaaa moto temiz olabilir ama renk de önemli
-
09 Kasım 2009, 13:22
#1906
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ozaman size 12 v 12 amp akü tavsiye ederim. Sis farı da takarsanız rahat rahat kaldırır.
Avşaroğlu senin motordaki kaçağı tespit ettirmen lazım. Eğer öylebirşey varsa yeni alacağın akü de bitecek. Sen motoru kapattığında motoru gidonun sağındaki kırmızı düğmeden de kapatıyormusun ?
kaçak varmı bakacam abi şarj etmiyoda olabilir biraz kullanıp tekrar ölçtürecem aküyü ozaman belli olur.kırmızı stop düğmesini kapatmıyom hiç kapatıyımmı
-
09 Kasım 2009, 16:21
#1907
avşaroğlu adlı üyeden alıntı
kaçak varmı bakacam abi şarj etmiyoda olabilir biraz kullanıp tekrar ölçtürecem aküyü ozaman belli olur.kırmızı stop düğmesini kapatmıyom hiç kapatıyımmı
önce voltmetre ile akünün iki ucunu kontrol et,şarj ediyorsa 13,5-14 v gibi bir volt göstermesi lazım.
-
09 Kasım 2009, 21:28
#1908
aslında aynı dertten bende biraz muzdaribim marş motorunun girişindeki somunlar paslanmamış, şarjınıda ölçtürdüm gayet iyi çıktı, yeni akü alıcam ama kışın boş yere akü ömrü tükeneceğinden almak istemiyorum, neticede vurdurarak çalıştırıyorum tavsiyeleriniz varmı ???
-
09 Kasım 2009, 21:32
#1909
narkozcu adlı üyeden alıntı
aslında aynı dertten bende biraz muzdaribim
marş motorunun girişindeki somunlar paslanmamış, şarjınıda ölçtürdüm gayet iyi çıktı, yeni akü alıcam ama kışın boş yere akü ömrü tükeneceğinden almak istemiyorum, neticede vurdurarak çalıştırıyorum tavsiyeleriniz varmı ???
40-50 Tl ye 9 Ah Bosh akuler var F650Gs de kullanıyorum ara sıra motoru calıstırmak yeterli.Vurdurarak çalıştırmak karizmayı çizer
-
09 Kasım 2009, 21:41
#1910
-
09 Kasım 2009, 21:57
#1911
narkozcu adlı üyeden alıntı
aslında aynı dertten bende biraz muzdaribim
marş motorunun girişindeki somunlar paslanmamış, şarjınıda ölçtürdüm gayet iyi çıktı, yeni akü alıcam ama kışın boş yere akü ömrü tükeneceğinden almak istemiyorum, neticede vurdurarak çalıştırıyorum tavsiyeleriniz varmı ???
Akünün şarjı iyi çıktıysa neden akü alıyorsunki. Paslanmış somunlara pas sökücü sık tekrar marş alır motor ozaman.
-
09 Kasım 2009, 22:15
#1912
yani motosikletin aküyü şarj etmesi gayet iyi derken (yerini bilmiyorum ama mutlaka bir şarj dinamosu vardır) akünün içindeki kurşun plakaların durumu iyi olmadığından şarj tutmuyor manasında söylemiştim.
-
10 Kasım 2009, 00:53
#1913
avşaroğlu adlı üyeden alıntı
süleyman abi aküyü ölçtürdüm bitmiş şarjettirdim.kaçak olduğunu ve sürekli aküden yediğini veya şarjetmediğini söyledi
servis bana ; buji kablolarının bujilere takıldığı yerdeki metal kılıfların zamanla ve özellikle yağmurlu havalarda kısadevre yaptırdığını ve onları tırnaklarından açarak çıkarmamı tavsiye etmişti. elektrik kaçağı oradan olabilir.
-
10 Kasım 2009, 09:20
#1914
Evet ıslandığı zaman böyle bir kaçak oluyor. Ben bu olayı tesadüfen yaşadım. Yağmurda motoru kullanıyordum durduğumda ellerimi ısıtmak için motoru tutmamla çarpılmam bir oldu
-
10 Kasım 2009, 12:41
#1915
şu an gayet iyi durumda ama narkozcunun da dediği gibi akünün içindeki plakaların vadesinin dolmuş olduğunu düşünüyorum biri körelse akım geçmiyor ve şarj tam anlamıyla olmuyor.
-
10 Kasım 2009, 13:39
#1916
avşaroğlu adlı üyeden alıntı
şu an gayet iyi durumda ama narkozcunun da dediği gibi akünün içindeki plakaların vadesinin dolmuş olduğunu düşünüyorum biri körelse akım geçmiyor ve şarj tam anlamıyla olmuyor.
Roadstar'ın orijinal aküsü çok kaliteli değil.
Akü bozulmuşsa değişecektir,başka yolu yok zaten.
-
10 Kasım 2009, 20:07
#1917
geçen bir roadstar gördüm adamla sohbetde ettim çıtırdan bir custom yapmış
arka lastiği büyütmüş motor arkadan bakdınmı tok görünüyordu 600 lük motor gibi..
h4 bi xenon far falan yapmış arka stopu led li yapmış aynalar almış custom güzel chopper aynaları selenin derisini değiştirmiş falan adam uğraşmış biraz güzeldi öyle abartmadan çıtırdan bir şeyler yapmış orjinalliğini bozmadan.
adam yazları kumburgaza geçiyormuş ailesiyle istanbula işe kumburgazdan motorla gidip geliyormuş çok keyif aldığını falan söyledi satmam diyordu bana yetiyor falan dedi ona buradan da bahsettim belki gelir..
-
11 Kasım 2009, 00:27
#1918
savaskayan adlı üyeden alıntı
İyi de kullandığın motor zaten çok ekonomik.
Daha ne kadar az yakmasını bekliyorsun?.
Kmde 11.6 ykr ila 12.7 ykr yakmaya başladı son zamlardan sonra normalmi sence abi? Seyhan 150c
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
11 Kasım 2009, 09:30
#1919
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Kmde 11.6 ykr ila 12.7 ykr yakmaya başladı son zamlardan sonra normalmi sence abi? Seyhan 150c
o zaman Roadstar al bi tane,125 cc lik motorlarla arasında fark yok yakıtta.
-
11 Kasım 2009, 16:16
#1920
Roadstar dahamı az yakar diosun yani?
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler