Şimdiden hayırlı olsun
Tekirdağ-Çorlu
çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.yüce rabbim hepimizi kazadan beladan korusun.yaşım 32 boy 1.75 kilo 70.roadstar bana yakışacağını düşünüyorum.hiç yakından inceleme şansım olmadı.inşallah bayramdan sonra bir aksilik çıkmaz ise kendisi ile tanışacağım.hepinize tekrar teşekkür ediyorum.saygılar sunuyorum.
Kararınızı vermişsiniz bizede hayırlı olsun demek düşer Pişman olmayacağınız bir seçim..
Hepinize İyi Bayramlar diliyorum...
Mutlu bayramlar Roadstarcılar,Bayramınız şeker gibi geçsin.
Ben de şeker gibi geçsin diye bi Japon cross motor aldım oğluma
Ama maalesef bu bayramda kullanamayacağız,ufak tefek eksikleri var,Uzun süre samanlıkta yatmış,sinyal camı,grenajı debriyaj maneti filan değişmesi gerekiyor lakin kim derse bundan sonra"japon malı motor" inanmam,ciddiye almam.Servisi bol,parçası yok.
Türkiye'deki en büyük 3 servisi aradım.Hiç birinin elinde parça yok,"hepsi" ısmarlayacağız fabrikadan gelecek" modunda.
Hatta on paralık arka fren hidrolik deposu fabrikada bile yok.Japonya'dan gelecekmiş.
Milletin tu kaka ettiği,pahalı dediği Borusan'da ise tek bir civataya bile sipariş ettiğimde maille teyit alıyorlar,"yanlış olmasın bu civata mı? "deyip fotosunu gönderip,ertesi gün elime ulaştırıyorlar.
Çinli'nin Roadstar'ın da gözünü seveyim,biri olmazsa öteki uyar parçasız kalmazsın.Motoru yatırmazsın.
Motorunuzun kıymetini bilin,tadını çıkarın.
Hayırlı olsun Savaş Abi, Barış havalara uçmuştur şimdi...
Artık desene gezilere 2 motor geleceksin
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
2 *365 qün sonra ehliyet alabilir.Bu durumda gidebileceği tek rota evin arkasındaki tarla yollarıdır.Trafik ya da Jandarma yakalarsa kendisini tanımam
Bu bile yeter bence...
Bence bir organizsayon yapalım ve sizin evin arkasındaki tarla yollarında bir grup sürüşü düzenleyelim...
Güzel bir teşvik ve motivasyon olur...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Herkese selam yaklaşık 4 saattir forumu okuyorum ben de dün yeni bir roadstar aldım bisandan antalyada roadstar tutkunları varmı bilmek istedim. Bu arada motor bana gayet iyi geldi daha öncesinde 150'lik scooter kullanıyordum ama meğerse motor ve rahatlık burdaymış. sadece birşeyi merak ediyorum benzim göstergesi yok bu motorun sizler nasıl kontrol ediyorsunuz bu işi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:36 AM ----------
Bu arada antalyada turlar düzenleniyor mu bilmek isterim.
Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım
peki o zaman sizler daha tecrübelisiniz sizin dediğiniz gibi yapacağım teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/satilik_mo...XQQdisplayitem
Bu ilanı çinli motor yüzbinleri devirmez yolda kalır dökülür bilmem ne olur diye sallayıp duran arkadaşlar için yayınlıyorum. Km ye bir dikkat edin. 91256
Tekirdağ-Çorlu
arkadaşlar Ankara da sıfır Bisan roadstar satan bayi var mıdır? ve fiyatı nedir?
bilgilendirirseniz sevinirim..
merhaba arkadaşlar bütün yaz motorla tatile çıkmak istedim fakat işlerden bir türlü fırsat bulamadığım için ertelemek zorunda kalmıştım geçen hafta çarşamba günü 1 haftalık izinim başladı bende hayalini kurduğum motorla ege turuna çıkmaya karar verdim motorum 10700 KM de ustayı aradım bakım için çok yoğun olduğunu 1 haftadan önce sıra gelmeyeceğini söyledi zincirimin değişmesi lazım tank gibi ses çıkarıyor yağı 500 km önce değişti bujide japon galiba doduko gibi bi markaydı (çok memnunum) bende aldım alet edavatımı başladım motorun vidaları sıkmaya zinciri gerdim üstünede silikonlu sprey sıktım hava filtresini temizledim perşembe gününü motorun bakımıyla geçirdim. Planım 1. gün ayvalık 2. gün çeşme 3. gün bodrum 4. gün fethiye 5. gün istanbula geri dönüş .
cuma sabah 6.30 da istanbuldan yola çıktım geliboluya gideceğim feribotla lapsekiye geçeceğim saat 10.20 de geliboluya vardım feribot yeni kalkmış 1 saatden fazla bekledim 12 .00 gibi lapsekideyim ayvalığa az mesafe kala akçayı görüyorum 20 sene önce 5 arkadaş gelmiştik akçayda kısa bi gezi yaptım saat 3.00 gibi ayvalığa vardım 1 ucundan girdim öbür ucundan çıktım kalacak biryer beyenemedim 20 sene önce geldiğimizde 1 gün sarımsaklıda kalmıştım çok güzel biryerdi soruyorum sahilden 12 km dediler sarımsaklıya gitmeye karar verdim ve bütün gezinin en güzel manzaralarıyla bu 12 km lik yolda karşılaştım tam bir doğa harikası cennetden bir köşe gibiydi sarımsaklıya vardım bir pansiyon buldum eşyalarımı yerleştirdim saat 3.30 ama aklım şeytan sofrasında atlıyorum motora dönüyorum geri şeytan sofrasını geziyorum çok güzel yerler planım bişeyler atıştırmak sadece fast food olduğunu öyreniyorum dönüyorum geri kilometreye bakıyorum 550 km yol yapmışım ama sanki 50 km yaptım hiç yorgunluk yok.
cumartesi sabah 8.00 de uyandım kahvaltımı yaptım denize girdim 9.00 da yola çıktım hedef çeşme yanlış bir yola girdim 8 km 8 km de dönüş 16 km kaybım var neyse izmir çevre yoluna çıkıyorum motor ısındıkca açılıyor daha önce düz yolda 120 km yi geçememiştim rampa aşşağıda 130 km yi uzun bir rampa aşşağı yola denk geldim açtım gazı ibre 140 km yi döndü mph yazısına geldi yol düzeldi içimden şimdi 120 km ye düşer diye geçirdim ama motor devrini buldumu gaz kısmazsan süratini koruyor 130-140 km arası süratle 10 km gittim tüm yol boyunca birdaha bu sürate erişemedim izmirden çeşme ye yöneldim çok şiddetil rüzgar var 80 km yi geçemiyorum rüzgar motoru yarım şerit sarsıyor alaçatıdan ufak bir tur atıp çıkıyorum çeşmeye vardım 3 buçuk saat geçmiş ufak bir çeşme turu saat 1.00 gibi çeşmeyi 5 km geçince bir pansiyon bulup yerleştim bi baktım plakam yok kopmuş disc kilidini takayım diyorum o da yok yolda açılmış düşmüş. bişeyler yemek için 5 km daha gidiyorum çiftilk köye diye bir sahil köyü buluyorum bişeyler atıştırdım geldim saat 2.00 sahile indim çok rüzgar var denize girmedim sadece güneşlendim akşam yattım ama pek uyuyamadım ruzgar sesi ıslık çalıyor camlar vuruyor
pazar sabah 8.00 de yola çıkıyorum hedef bodrum izmire kadar rüzgardan 80 km yi geçemedim kilometreye bakıyorum 235 km dir benzin almamışım nerede benzin istasyonu var bilmiyorum işi riske atmamak için izmire girdim depoyu fulledim 9.28 litre aldı gerçi yanımda 1 lt yedek benzin var ama onu kullanmamaya kararlıyım bu bana yarım saat kaybettirdi tekrar izmir çevre yoluna çıkıyorum 500 mt sonra benzin istasyonu varmış aydın otoyolundan ortalama 110-120 km süratle geçiyorum bafa gölünden sonra yollar virajlı sürüş çok zevkli geçiyor bodrumda torbaya gideceğim yıllardır buraya gelirim saat 2.00 civarı bodrum torbaya vardım 350 km civarı yol yaptım zincire sprey sıkınca sesi kesilmişti ama tekrar ses yapmaya başladı çiftli stebel kornam vardı birinin demiri yolda kırılmış ve korna eksoza yapışmış kesip aldım ilk defa bugün yorgunluk hissetdim paraya kıyıp güzel bir yere yerleştim yolda sigara böreği almıştım artanını yiyorum 1 saat uyudum sonra sahile indim buz gibi bir bira aldım güneşlendim denize girdim saat 5.30 da sahilden kalkıyorum odama gidiyorum 8.00 kadar uyudum sonra bodruma indim barlar sokagının köşesindeki dönerciden sebzeli döner yedim bodrum cıvıl cıvıl 12.00 ye kadar takılıyorum geri torbaya dönüyorum malum sabah erken yola çıkacağım.
pazartesi sabah 9.00 da uyandım kahvaltımı yaptım denize girdim güneşlenirken aklıma geldi acaba motorun yağı ne durumda 11.00 de motorun başındayım yagını kontrol ediyorum seviye iyi zincire WD40 sıktım çıktım yola hedefim fethiye 10 yıldır aralıklarla yamaç paraşütü yapmak için giderim ilk defa motorla gitmek nasip olacak milas,muğla,ula derken marmaris tabelasını görüyorum şeytan dürtüyor az kalsın marmarise döneceğim son anda vazgeçip yoluma devam ediyorum uymam gereken bir planım var dalamana kadar düzlüklerde 100-120 km sürate çıkıyorum dalamandan sonra virajlı rampalar inmeye başlıyorum motor yokuş çıkarken canavar kesiliyor süper yol tutuşu var ama yokuş aşşağı inerken özellikle virajlarda yük ön tekere bindiği için frenleme yapınca kıç atıyor fethiyeye saat 3.00 civarı varıyorum ölüdenize yöneliyorum yarım saat sonra ölüdenizdeyim ahşap bungalo ev buluyorum yerleşiyorum motoruda bahçeye çekiyorum bir duş alıp sahile iniyorum her geldiğimde mutlaka deniz mahsülü spagetti yerim sahile iniyorum saat 6.00 ya kadar güneşleniyorum sonra odama dönüyorum 3 saat uykunun ardından gece 1 e kadar barlarda takılıyorum
salı sabah 9.00 da uyanıyorum akşamdan kalmayım kahvaltımı yapıyorum otelin sahibi bayan bana mutlaka kaya köyü gezmemi söylüyor zaten yolumu 9 km saparsam gezerim diye düşünüyorum çıkıyorum yola ormanlık bir araziden geçiyorum yol boyunca turistlere rastlıyorum ya ATV'yle ya atla yada yürüyerek gidiyorlar kayaköye eski bir rum köyü yamaca kurulmuş yarım saat gezdikten sonra ayazmadan suyumu doldurup çıkıyorum yola saat 11.00 e geliyor dönüş rotası için telefonumun google map ını açıyorum istanbula rota çıkarıyorum 819 km 12 saat diyor içimden keşke daha erken kalksaydım diyorum yolcu yolunda gerek diyorum ve başlıyorum yolculuğa rotam antalya yolu üstünden burdur,dinar,kütahya,eskişehir,bilecik (Acemi birliğim) adapazarı,gebze,istanbul yarım saatlik bir sürüşün ardından rampalar başlıyor devamlı tırmanış 1300 m çıkıyorum devamlı antalya tabelası beni çağırıyor son antalya 130 km görüyorum ve ayrılıyorum karataş gölü ve burdur gölü çevresi çok güzel yerler fakat havaya bakıyorum kara bulutlar var inşallah yağmura yakalanmam diyorum hava fethiyeden ayrıldığımdan beri gitgide dahada soğuyor önceleri ben yüksek rakımlı yerlerden geçtiğim için soğuk diye düşünüyordum 100 km de bir üstüme bişeyler giyiyorum allahtan tam koruma almışım yanıma son bozüyük civarı biryerde gözleme yemek için duruyorum burda altımada korumalı pantolonumu giyiyorum yola çıkıyorum ve bir karar alıyorum hava kararana kadar durmayacağım geyveye 10 km kala hava kararıyor kilometreye bakıyorum 220 km dir benzin almamışım bir dinlenme tesisinde duruyorum benzin alıyorum bide nescafe içiyorum derken bi bakıyorum dışarıda yağmur başlamış 10 dk bekliyorum bakıyorum yağmur dinmeyecek çıkıyorum yola durmak yok 1 seferde bitirmeye kararlıyım bu yolu diye düşünürken 10 km gidiyorum geyve civarı motor yer yer tek silindire düşmeye başlıyor bir dinlenme tesisine çekiyorum üstü kapalı bir yerde ısıtma jiklesini çekip çalıştırıyorum motor ısınıp sular kuruyunca motor düzeliyor tekrar yola koyuluyorum artık hava iyice karardı yağmur yağıyor ve çok soğuk mecburen vizörümü açıyorum beynim donacak sanıyorum 10 km daha gidiyorum motor artık tek silindir 60 km hızı geçmiyor adapazarından paralı yola giriyorum motor düzelmeye başlıyor körfeze geldiğimde yağmur bitiyor yollarda aydınlatmalı 120 km sürate çıkıyorum derken sis bastırıyor açıyorum sis farlarını ama vizörümün 2 tarafıda ıslandı önümü görmem imkansız tekrar açıyorum vizörü gebzede hava normale dönüyor tekrar basıyorum 1.30 saat sonra istanbula bakırköye varıyorum.
850 KM sadece benzin ve yemek için durdum kayaköy geziside dahil 15 saat sürdü (güzel bir havada sabah erken yola çıkılırsa 12 saat sürer)
toplam mesafe 2313 km 5 gün sadece son günü yoruldum
motor hakkında birkaç şey söylemek isterim
bir depo 10 lt benzin alıyor 80-100 km arası süratle giderseniz takriben 260 km yol yaparsınız 1lt de benzin artar 100-130 km arası süratle giderseniz 230 km yol gidersiniz 1 lt de benzin artar
tam uzun yol motoru 50 km gittikden sonra tam performansını buluyor ve hiç yorulmuyor binicisinide yormuyor şişme olmuyor ısındıkca performansı artıyor aksine soğuk havayı sevmiyor yokuş yukarı ve düz yolda çok iyi performansa sahip yokuş aşşağı virajlarda fren yaparken dikkatli olmak lazım benim bu motoru alırken çin malı diye bazı teredütlerim vardı ama bu güne kadar 2 kere yolda kaldım ikiside benzin bittiği için dağlar aştım sürat yaptım yağmura girdim araziye vurdum benim yüzümü hiç kara çıkarmadı sadece yağmurda tekledi ama beni yarı yolda hiç bırakmadı hemde bu paraya aldığım bir motor benim için bu saatden sonra diğer kaliteli motorlardan hiçbir farkı yoktur zaten yokda
soru -bu motor hiç durmadan ne kadar yol alabilir
cevap- sen nekadar gidebilirsen
hepinize kazasız sürüşler dilerim
Çok güzel bir gezi olmuş ots fotoğrafları da paylaşırsan çok güzel olur.
Soğuk havalarda motorun kronik bir sorunu var bu sorununda hava filtresinin hava girişinin şaşenin içinden geçmesinden kaynaklandığını düşünüyorum. Şasenin içine filtre hava girişinden yağmurlu havalarda su girebiliyor bu su da muhtemelen motorun tek silindire düşmesinin sebebi.
Tekirdağ-Çorlu
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)