Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Eylül 2007, 09:57
#121
motopirate adlı üyeden alıntı
slm.çanta takarken arkadaki sırt yaslama braketi ve seleyi söküyosun.heybeler biribirine bağlı satılmıyor.
bugün ufak bi kaza yaptım.
bu arada trafik polisi bana bakıp üstümdeki korumaları görünce bravo sana deyip biraz olsun içime su serpti.sıcakta robocop gibi dolaşıyoruz ama faydası çok.
Dostum büyük geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Allah beterinden saklasın.
Kazalar korumalı giysilerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.Bizim Çorlu'da kafasındaki kaskı olan hiç bir motorcuyu polis durdurup bir ehliyet ruhsat sormuyor ama dün aksam televizyonda kısmen izleyebildiğim haberde trafik kontrolü esnasında kaçmak isterken polise çarpan denyo olayından sonra bir süre kontroller daha sıkı olacaktır sanırım.
Ben motoru ilk aldığım günlerde siyah bir tişortle dolaşıyordum ama baktım ki özellikle sehirdışında rüzgar fena çarpıyor.Tekirdağ'dan bir mont aldım.Gelirken genç bir motosikletliye rastladım.Şehirlerarası yolda tişört ne kelime gömleği göbeğine kadar açmış" es deli rüzgar" der gibi koparttırmış geliyordu.
Buralarda hava aniden 10-11 derecelere düşünce mont yetersiz kaldı.Önceki gün istanbul'da yolum okmeydanı tarafına düşmüştü feyizoğlu'ndan bir bel koruması,bir eldiven aldım.
İş kaldı pantolon, dizlik,bota.
Bu arada sisi bara takmak için bir de sosis çanta aldım.
Yan çanta sordum doğrudan sele altına monte edilen ve ortadan kayışlı çanta 120 YTL imiş.(Armode marka).Bu tip bir çanta için ayrıca bağlantı aparatına gerek kalmıyor.
Reklamlar
-
08 Eylül 2007, 15:10
#122
Vallahi ben daha motosikletime hiç bir şey alamadım... aldığım gibi duruyor. o şekilde biniyorum. neden derseniz birincisi; daha ilk taksidini bile ödemedim makinenin yani peşinatı öderken biraz sıkıştım başlangıçta. ikincisi de ben okul için elazığ'a gideceğim ve ev filan tut derken yine birsürü masraf. daha sonra motosikleti elazığa gönderteceğim ağabeyime... elazığda malatyada uğraşırım ben onla.
-
08 Eylül 2007, 18:44
#123
savaskayan adlı üyeden alıntı
Dostum büyük geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Allah beterinden saklasın.
Kazalar korumalı giysilerin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor.Bizim Çorlu'da kafasındaki kaskı olan hiç bir motorcuyu polis durdurup bir ehliyet ruhsat sormuyor ama dün aksam televizyonda kısmen izleyebildiğim haberde trafik kontrolü esnasında kaçmak isterken polise çarpan denyo olayından sonra bir süre kontroller daha sıkı olacaktır sanırım.
Ben motoru ilk aldığım günlerde siyah bir tişortle dolaşıyordum ama baktım ki özellikle sehirdışında rüzgar fena çarpıyor.Tekirdağ'dan bir mont aldım.Gelirken genç bir motosikletliye rastladım.Şehirlerarası yolda tişört ne kelime gömleği göbeğine kadar açmış" es deli rüzgar" der gibi koparttırmış geliyordu.
Buralarda hava aniden 10-11 derecelere düşünce mont yetersiz kaldı.Önceki gün istanbul'da yolum okmeydanı tarafına düşmüştü feyizoğlu'ndan bir bel koruması,bir eldiven aldım.
İş kaldı pantolon, dizlik,bota.
Bu arada sisi bara takmak için bir de sosis çanta aldım.
Yan çanta sordum doğrudan sele altına monte edilen ve ortadan kayışlı çanta 120 YTL imiş.(Armode marka).Bu tip bir çanta için ayrıca bağlantı aparatına gerek kalmıyor.
saol dostum.kendime bişey olmamasına sevindim.zaten ben yere düşmedim.sadece motor düştü.kaza tecrübelerime dayanarak çok yavaş sürette motordan atlamayı öğrendim sanırm
balatalar diske sürtüp duruyo.zamanla disk veya balatalar yada her ikisi birden eriyip gidecek böyle devam edrsem.servis sahibi arkadaşıma gittim çemberin değişmesi gerektiğini söyledi.ben başka çözüm bulamadım.
bu arada armode için 120 ytl çok pahalı.ben fotolarda gördüğün çantaları 85 ytl ye almıştım.çanta demiri kullanmazsan çantalar jantın tellerine temas edebilir.yada en azından görüntüsü güzel olmaz.yinede sen bilirsin.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
09 Eylül 2007, 09:29
#124
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
Vallahi ben daha motosikletime hiç bir şey alamadım... aldığım gibi duruyor. o şekilde biniyorum. neden derseniz birincisi; daha ilk taksidini bile ödemedim makinenin
yani peşinatı öderken biraz sıkıştım başlangıçta. ikincisi de ben okul için elazığ'a gideceğim ve ev filan tut derken yine birsürü masraf. daha sonra motosikleti elazığa gönderteceğim ağabeyime... elazığda malatyada uğraşırım ben onla.
Vay bee,biz üniversiteye giderken minübüs parasını hesaplayıp bir çok yere yaya giderdik şimdiki öğrenciler motorla gidiyo.
Ama Elazığ'ın kışında motora zor binilir gibi geliyor bana.
Şimdiden kolay gelsin.
-
09 Eylül 2007, 14:12
#125
@savaskayan abi;
imzanızdan anlaşıldığı üzere yaş olarak büyüksünüz belli ki
imrenerek bakıyorum sizlere ilerde bende öyle olacam heralde
gerçek motor tutkusunu aslında sizlerde görüyorum..
çok güzel bi zevktir belli bir yaştan sonra motora binmek..
-
09 Eylül 2007, 17:50
#126
MurKy adlı üyeden alıntı
@savaskayan abi;
imzanızdan anlaşıldığı üzere yaş olarak büyüksünüz belli ki
imrenerek bakıyorum sizlere ilerde bende öyle olacam heralde
gerçek motor tutkusunu aslında sizlerde görüyorum..
çok güzel bi zevktir belli bir yaştan sonra motora binmek..
motosiklet tutkusunun sürekliliği ve büyüklüğü her zaman tartışılır ama en azından bu yaştan sonra daha akıllı uslu,başkalarına ve kendimize daha fazla saygılı ve motor kullanmaya çalışıyoruz.Herhalde asıl keyif bundan dolayı yaşanıyor.
-
09 Eylül 2007, 19:37
#127
geçenlerde yaptığım kaza sonucu sağ ayaklığım yamuldu ve düzeltemedim.serviste yapamadı bunu.sol ayağım normal pozisyonda ama sağ ayağım hafif yukarıda duruyor.böyle devam edersem bir sorun çıkarmı acaba?
onun dışında jant çemberinin yamuk olduğunu farkettim.akort etmek çözüm olmadı.balatalar diske sürtüp motoru çekişten düşürüyor.jant çemberi düzeltilirmi yoksa yeni çembermi almam gerekir.bütün bunlar moralimi çok bozuyor.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
09 Eylül 2007, 20:46
#128
Dostum öncelikle geçmiş olsun. Eğer jantı değiştirmen gerekecek ise gel sana çelik jant taktıralım. Hem sağlam olur, hem güzel durur. Piyano gibi akort ettirme, yamuk düzeltme gibi dertlerin son bulur. Alaşım jantı oksijen makinasıyla ısıtıp,makinada cevirip,egri yerleri varsa çekiçle düzeltebiliyorlar. En kısa zamanda sorunlarını çözmen dileğiyle.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
09 Eylül 2007, 20:51
#129
vıceroy adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle geçmiş olsun. Eğer jantı değiştirmen gerekecek ise gel sana çelik jant taktıralım. Hem sağlam olur, hem güzel durur. Piyano gibi akort ettirme, yamuk düzeltme gibi dertlerin son bulur. Alaşım jantı oksijen makinasıyla ısıtıp,makinada cevirip,egri yerleri varsa çekiçle düzeltebiliyorlar. En kısa zamanda sorunlarını çözmen dileğiyle.
saol dostum ya.tel janta devam.savunduğum şeyden vazgeçemem.hem alümünyum jant yamulunca at çöpe.o bi daha ayar mayar tutmaz.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
09 Eylül 2007, 21:37
#130
motopirate adlı üyeden alıntı
geçenlerde yaptığım kaza sonucu sağ ayaklığım yamuldu ve düzeltemedim.serviste yapamadı bunu.sol ayağım normal pozisyonda ama sağ ayağım hafif yukarıda duruyor.böyle devam edersem bir sorun çıkarmı acaba?
onun dışında jant çemberinin yamuk olduğunu farkettim.akort etmek çözüm olmadı.balatalar diske sürtüp motoru çekişten düşürüyor.jant çemberi düzeltilirmi yoksa yeni çembermi almam gerekir.bütün bunlar moralimi çok bozuyor.
Sağ ayak çok mu yukarıda.Bir fotoğrafını çekebilir misin?Acaba şasede bir eğrilik oluşmuş olabilir mi?Şasede bir eğrilik oluşsa motorun sesi de gidişi de değişmiş olması gerekir.
Balatalarla akort arasında bir ilişki kuramadım,balataları söküp yeniden takmayı dene öncelikle.
Jant çemberi akortla düzelmiyorsa yenisini almak daha iyi bence.sonuçta kaza esnasında formunu değiştirmiş olabilir.çok pahalı olduğunu zannetmiyorum.
senin tel jantın aldığı darbeyi alaşım jant alsaydı herhalde hiç bir sekilde iflah olmazdı
-
09 Eylül 2007, 22:56
#131
savaskayan adlı üyeden alıntı
Sağ ayak çok mu yukarıda.Bir fotoğrafını çekebilir misin?Acaba şasede bir eğrilik oluşmuş olabilir mi?Şasede bir eğrilik oluşsa motorun sesi de gidişi de değişmiş olması gerekir.
Balatalarla akort arasında bir ilişki kuramadım,balataları söküp yeniden takmayı dene öncelikle.
Jant çemberi akortla düzelmiyorsa yenisini almak daha iyi bence.sonuçta kaza esnasında formunu değiştirmiş olabilir.çok pahalı olduğunu zannetmiyorum.
senin tel jantın aldığı darbeyi alaşım jant alsaydı herhalde hiç bir sekilde iflah olmazdı
şasede bişey olduğunu sanmıyorum.biryere çarpmadım çünkü.servisede götürdüm.öyle bişey olsaydı onlar söylerdi zaten.hafta içi bi daha baktıracam çembere.milimetrik bi yamukluk yüzünden teker yalpa yapıp diski balataya sürtüyo muhtemelen.sorunu çözünce topicten bilidririm.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
10 Eylül 2007, 17:05
#132
savaskayan adlı üyeden alıntı
Vay bee,biz üniversiteye giderken minübüs parasını hesaplayıp bir çok yere yaya giderdik şimdiki öğrenciler motorla gidiyo.
Ama Elazığ'ın kışında motora zor binilir gibi geliyor bana.
Şimdiden kolay gelsin.
ağabey benim bir ağabeyim var sağolsun bana çok destek çıkıyor. daha 6 ay önce filan 2 Bin YTL'lik bir elektro gitar almama yardımcı oldu. peşinat filan veriyor. taksitlere de yardımcı oluyor hallediyoruz. Allah herkesin başına böyle bir ağabey versin işte öğrenci halimizle gözümüzde bir şey bırakmıyor. ee tabi babam da sağolsun biraz. o olmasa yine cesaret edemem hiçbir şeye...
tel jant konusunda ben de ısrarcıyım. zaten keewayden en iyi ayrılan özelliği bu bisan'ın. hiç gerek yok alaşım janta. hem ekstra süspansiyon hem de şık bir görüntü katıyor makineye.
o sağ ayaklıktaki aksaklık da değiştirilerek düzeltilir en kötü ihtimalle. motosikletin şasesinde bir sorun yoksa sol ayaklığı da değiştirmeyi düşün bence. ayağın daha rahat edebileceği geniş bir ayaklık taktırabilirsin. ben de ilerde bu ayaklıklardan vazgeçeceğim zaten. sponsor desteğim biraz daha artsın da. daha masraf çok
elazığ kışı malum biraz sert geçiyor. hatta malatyaya göre biraz daha sert. ama buralara fazla kar yağmıyor eskisi gibi. (eskilerden duyduğumuz kadarıyla tabi ) motosikletimi koyabileceğim kapalı bir aana sahip bi ev bulduğumda rahatlarım diye düşünüğyorum. kötü havalarda motosikleti çıkarmam olur biter. ama okula motosikletimle gitme keyfini yaşamak istiyorum artık son senem. keyif almam lazım biraz da şu üniversiteden...
-
10 Eylül 2007, 21:33
#133
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
ağabey benim bir ağabeyim var sağolsun bana çok destek çıkıyor. daha 6 ay önce filan 2 Bin YTL'lik bir elektro gitar almama yardımcı oldu. peşinat filan veriyor. taksitlere de yardımcı oluyor hallediyoruz. Allah herkesin başına böyle bir ağabey versin işte öğrenci halimizle gözümüzde bir şey bırakmıyor. ee tabi babam da sağolsun biraz. o olmasa yine cesaret edemem hiçbir şeye...
tel jant konusunda ben de ısrarcıyım. zaten keewayden en iyi ayrılan özelliği bu bisan'ın. hiç gerek yok alaşım janta. hem ekstra süspansiyon hem de şık bir görüntü katıyor makineye.
o sağ ayaklıktaki aksaklık da değiştirilerek düzeltilir en kötü ihtimalle. motosikletin şasesinde bir sorun yoksa sol ayaklığı da değiştirmeyi düşün bence. ayağın daha rahat edebileceği geniş bir ayaklık taktırabilirsin. ben de ilerde bu ayaklıklardan vazgeçeceğim zaten. sponsor desteğim biraz daha artsın da. daha masraf çok
elazığ kışı malum biraz sert geçiyor. hatta malatyaya göre biraz daha sert. ama buralara fazla kar yağmıyor eskisi gibi. (eskilerden duyduğumuz kadarıyla tabi
) motosikletimi koyabileceğim kapalı bir aana sahip bi ev bulduğumda rahatlarım diye düşünüğyorum. kötü havalarda motosikleti çıkarmam olur biter. ama okula motosikletimle gitme keyfini yaşamak istiyorum artık son senem. keyif almam lazım biraz da şu üniversiteden...
dostum sende bizdensin ha.ne tarz çalarsın nerde çıkarsın yaz bişeyler.
benim bir zamanlar hızlı olduğum günlerden bazı fotolar.
resimler bakmakla bitmez ama dijitalle çekilenler az.ah ahh eski günler.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
12 Eylül 2007, 01:33
#134
-
12 Eylül 2007, 14:32
#135
merhabalar
pardaon ben burada motosiklet hakkında paylaşım yapılıyo sanmıştım.kusura bakmayın rahatsız ettik.
[COLOR="Red"][B]Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil[/B][/COLOR]
-
12 Eylül 2007, 15:05
#136
-
12 Eylül 2007, 15:25
#137
........................................
[COLOR="Red"][B]Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil[/B][/COLOR]
-
12 Eylül 2007, 16:19
#138
-
12 Eylül 2007, 17:30
#139
bisan roadstar 250 nin maximum hızı ne kadar? kullanan arkadaşlardan yardım lütfen...
[COLOR="Red"][COLOR="Blue"][B]Sallan Yuvarlan Ama Taş Gibi OLL RockNRoll...:pr: [/B][/COLOR][/COLOR]
-
12 Eylül 2007, 18:45
#140
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
vaavvv. bas gitaristsin sen de demek. ben aslında vokalim... yai en iyi yaptığım şey şarkı söylemek. ama ensturmanım da iyidir.
ben klasik rock ve blues müzik dinleyicisiyim. icra etmeye çalıştığım şey, bestelerim, kayıtlarım bu tarzda fakat; temel olarak klasik türk müziği, etnik müzikten yararlanıp bir sentez yakalamaya çalışıyorum. iyi bir projem var bu sentez konusunda. öyle şimdiye kadar yapılan türde saçmalıklar değil tabiki. bakalım; hedefler büyük. ilerde ne gösterir hayat bilemem.öğretmenlik de yapacak mıyım bu nedenle bilmiyorum. (ee bunların dışında klasik müzik(türk musikisi de dahil),jazz filan da severek dinlediğim tarzlardır. yeterince beslenmeye çalışıyorum işte.)
tarz olarak cafelerde alternatif rock çalmak mecburiyetindeydik. bir süre malatyada la vita cafede çaldık. zaten THM formatındaki yerlerde hiç çalmadım. çıkmadım. ee buralarda da fazla imkanımız olmuyor. elazığda tamamen türkü cafeler var. malatyada da okul yüzünden iş yapamıyoruz. yaz döneminde oluyordu işte... onu da tatile değiştim. 3 aydır muğladaydım. yarın dönüyorum işte. kısmetse Ramazan'ın ilk günü memleketteyim.
ee sen anlat... sen neler yaparsın. yaş kaçtı senin bu arada. ankarada mıydın... bilgilerimi bir tazelersen sevinirim. bi de hala o jimi hendrixli tişörtü merak ediyorum
diğer topikte yazmıştım. okudun mu bilmiyorum
ben de sizdenim evet. sevindim açıkçası burada müzisyenlerle karşılaşıp arkadaş edindiğim için
ben ankarada yaşıyorum dostum.yaşım 28.müzik olayına gelince:zamanında sırf bu işten para kazanırdım ama askerlik sonrası klasik türk erkeği moduna girdim.o zamanlarda ankarada kavel,baraka,nil,alesta,mydonoes,adres,yolcu,vs... tv bazı tv programları(bunların içinde en hoşuma giden yorumsuz du)konserdi,bahar şenliğiydi,açılıştı ,davetti heryere koştururduk.tarz olarak türkçe-yabancı piyasa çalışırdık.türkü grubunda bile çalmışlığım vardır ama hiç sarmazdı beni. dinleyici olarak en sevdiğim tarz blues ve rock and roll dur.eski parçalara bayılırım.jımı hendrıx hayranıyım.onun bilindik bütün parçalrını çalarım(tabi bass la)en son askerde orduevinde çalıyordum(2005)o zamandan beri sahneye çıkmadım ve galiba artık çıkmıcamda.motor olayıda iyiden iyiye sardı zamanla.bir zamanlar 98 honda cg vardı dayımın ounu kullanırdım.dayım satınca
motoru 4 yıl hiç motor falan aklıma gelmedi.the imam filmini izlerken motor aşkı büyüdü içimde ve kendi motorumu aldım 2 yıl önce.onuda satıp 4 ay önce şu anki motorumu aldım.işte kısaca ben.
geçen hafta yaptığım kaza sonucu oluşan ufak tefek hasarı yaptırdım ama stop lamba kapağı bekliyorum gelmedi henüz.ayar parası olarak iyi bir ustaya 10 ytl ye disk ve sağ ayaklığı düzelttirdim.adam hatır gönül işi diye yaptı motoru.yoksa usta yamaha servisinde çalışıyor.bizim motorları beğenmiyor eşkiya ustam.
madiso adlı üyeden alıntı
motoru şık hale getirmişsin.mondialin çantasını ters çevirmek nerden aklına geldi.sırt braketi kanuni mi?sis farlarıda ii durmuş ama biraz büyük olmuş.ama motorun güzel.beğendim.
bogazkesen adlı üyeden alıntı
bisan roadstar 250 nin maximum hızı ne kadar? kullanan arkadaşlardan yardım lütfen...
motor 1000 km deyken şehirler arası yolda 140 gördü ibre.zaten 140 km ibresi var.ama o hızda bile titreşim az sayılır.şu an titreşim çok benim motorda ama doğru düzgün bakım yapmıyorum.jant çemberimde milimetrik eğiklik var ondan titreşim arttı.onuda kazada o hale getirdim.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler