Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2009, 02:23
#981
avşaroğlu bisan roadstar elinde 3000 tl gibi kısıtlı bir imkan varsa eğer.alınabilecek en iyi sıfır km motor seçeneğidir.bazı arkadaşlar regal raptor deseler de bence rr yerine roadstar her zaman daha iyidir.ben motorumu almadan önce çok araştırdım ve bisan roadstar almama ramak kalmıştı.izmir de bisan fabrikası var oraya bile gittim.2007 model vardı ellerinde sıfır km idi.afyondaki bir bayilerine aitmiş.adamlar 3200 tl demişti ama 3000 e vereceklerdi.sandık içinde montajı yapılmamıştı ve Türkiyenin her yerine ücretsiz gönderebileceklerini söylemişti.bence biraz daha araştır ve roadstar al derim.ayrıca lifan izmit'de fabrika açtı bence parça sıkıntısı çekmezsin.virago ve süpershadowun çoğu parçası da uyuyordur.karar senin..
birde şu ilana bak istersen..
http://www.sahibinden.com/bisan_mark...XQQdisplayitem
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
08 Haziran 2009, 03:07
#982
roadstar en iyisidir bencede
bende regal vardı jinlun vardı çok kısa ib rsüre v motor iyidir ama 5600-5900 gibi rakamlarda hayaldir hayali rakamlardır eğri oturup doğru konuşmak lazım bu motorların birim fiyatı onlara gelişide belli 500-600 doları geçmiyor hesap edin işde yani 5 bin tl gibi bir rakama gidilir hysoung alınır kesinlikle roadstar tercihler içine bile katılmaz..
roadstar tercih edilicekse fiyatından ediliyor zaten hakkıda 3 bin den fazla etmez..
bunun dışında bisan batmış demiş bir arkadaş arkadaşım bisan 70 yıllık firma ne senin demenle batar nede başkasının demesiyle bisanı iki günlük firmalarla karıştırmayınız
buyur bisan tarihi
İki tekerlekli araçlar sektörünün lider kuruluşu olan ve iki anonim şirketten oluşan Bisan Şirketler Grubu İzmir Kemalpaşa'daki tesislerinde faaliyetlerine devam etmektedir.
Ürün gamına dahil olan ürünlerden Bisan bisiklet, Bisan moped, Bisan Tekerlekli sandalye kendi tesislerinde gerçekleştirmektedir.
BİSAN BİSİKLET MOPED OTOMOTİV SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Bisan Şirketler Grubu bünyesinde bulunan ve bisiklet, moped ve jant-çamurluk üretimi yapan şirketler 1999 yılında birleşerek, Bisan Bisiklet Moped Üretim San. ve Tic. A.Ş. adı altında toplanmışlardır.
BİSİKLET PAZARLAMA SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Bisan Bisiklet Moped Üretim San. ve Tic. A.Ş. tarafından üretilen ürünlerin yurt çapında pazarlanması amacıyla kurulan Bisiklet Pazarlama San. ve Tic. A.Ş., tüm Türkiye 'ye yayılmış 727 adet bayi, 96 adet yedek parça bayii ve 886 adet servis ile, tüketiciye en kaliteli hizmeti sunmak için faaliyetlerine devam etmektedir.
Bisiklet: 1963 yılında İzmir Bornova'da, 15.000 m2'lik alanda, yıllık 12.000 adet bisiklet üretim kapasitesi ile üretime başlayan ve Türkiye'nin ilk bisiklet fabrikası olan Bisan, kurulduğu günden bu yana sürekli gelişerek, büyüyerek dünya çapında bir marka haline gelmiştir. 38 yıllık tarihi boyunca sürekli kendini yenileyen, dünya bisiklet sektöründeki gelişmeleri takip eden, teknoloji yatırımları yapan ve "kaliteli ürün" ilkesinden taviz vermeyen BİSAN, iç pazardaki başarısının yanı sıra dış pazarlarda da önemli bir pay sahibi olmayı başarmıştır. İzmir - Bornova'da başlayan seri üretim, zaman içerisinde iç ve dış pazarların artan taleplerine cevap veremez hale gelince, 1994 yılında, İzmir Kemalpaşa'da, yalnız Türkiye'nin değil, Avrupa'nın da en büyük bisiklet fabrikalarından biri olan, 49.134 m2 alana kurulu, yıllık 800.000 adet bisiklet kapasiteli üretim tesislerini devreye almıştır. 1996 yılında 550.000 adetlik üretime ulaşan ilk ve tek bisiklet fabrikası olan BİSAN, 1997 yılında ISO 9001 Kalite Sistem belgesi almıştır.
Moped: 1974 yılında EGE MOSAN adıyla üretime başlayan moped fabrikasında, Bisanmarkası ile moped, moped motoru ve yedek parçası üretilmektedir. 1997 yılında ISO 9001 Kalite Sistem Belgesi alan fabrika, Pres, Döküm, Isıl İşlem, Kaynak, Dövme, Boya, Talaşlı İmalat, Kaplama, Montaj atölyeleri ile moped imalatında Fransa PEUGEOT'dan sonra Avrupa'nın 2. büyük kuruluşudur.
2000 yılı sonlarında, tekerlekli sandalye üretimine başlayarak medikal sektöre adım atan BİSAN, bu alanda TSE standartlarına uygun fabrikasyon üretimi gerçekleştirerek kısa zamanda büyük bir boşluğu doldurmuştur.
Sosyal Faaliyetler : Köklü bir geçmişe sahip olan Bisan, sadece kaliteli ürün üretmek değil, iki tekerlekli araçlar sektörünün gelişimine de katkıda bulunmak için bir takım faaliyetlerde bulunmaktadır. Bu amaçla 1996 yılında kurulan Bisan Spor Kulübü kurulduğu günden bu yana büyük başarılara imza atmıştır. Bisan Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Çıraklık Eğitim Merkezi, 1991 yılından beri, kalifiye insan gücü yetiştirmeye ve örgün eğitime gidememiş gençlerimize meslek öğretmeye ve topluma kazandırmaya devam etmektedir.
-
08 Haziran 2009, 03:16
#983
logaritmaya katılıyorum.3000 tl gibi bir bütçeyle alınabilecek en iyi motor roadstardır.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
08 Haziran 2009, 10:19
#984
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
logaritmaya katılıyorum.3000 tl gibi bir bütçeyle alınabilecek en iyi motor roadstardır.
Katılıyorum,üstelik topiğinde tek bir arızasından bahsedilmemiş bir motordur.
Kullanıp da yolda kalan varsa söylesin.
-
08 Haziran 2009, 12:11
#985
herkeze teşekkür ederim
yorumlarınız için teşekkürler kararım bisan roadstar sağolun
-
08 Haziran 2009, 15:55
#986
selam arkadaşlar isimlerinizi tek tek yazmayım uzundur yazamıyordum :D iş dolayısı ile suan da 15 bin 600 km deyım izmire döndum tekrar bı kaç bujilerini değiştirdim yagı falan değişti yaza hazırlık gibi şimdi bi arka takozlarımın değişme vakti geldi onun dışında bi sorunum yok herkese saygılar sevgiler...
-
08 Haziran 2009, 16:01
#987
-
08 Haziran 2009, 20:36
#988
-
08 Haziran 2009, 21:57
#989
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
-
09 Haziran 2009, 01:02
#990
volkanboz adlı üyeden alıntı
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
Dostum senin yaptığına Müslüman mahallesinde salyangoz satmak derler...Bisan Roadstar forumunu baştan sona incele,oku...Bak bakalım "Hepsinde hattinden fazla sorun " varmıymış...Senin yaptığına saldırıdır...Kimsenin malını kötülemeye hakkın yok çünkü hepsi alın teriyle kazanılmış ve alınmış...Bu insanların durumları iyi olsa çin-çon la uğraşmazlar....Zaten malzeme kalitesini tartışmıyoruz çin malları malum...Ama insanlar bakımlarını düzgün yaparak yürütmeye çalışıyorlar...Mal ortada isteyen alır isteyen almaz...
yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...
-
09 Haziran 2009, 04:04
#991
volkanboz adlı üyeden alıntı
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
mondial 250 mct'de mi problem yok? kullananları üzecek bişey demek istemem ama hiç de güzel şeyler söylenmiyor o model için. bisan ve mondial başlıklarını tekrar oku iyisi mi... ben de regal 250 almak isterken bisan roadstar'a döndüm. bir de gerçeğini görebilsem ne güzel olacak!
-
09 Haziran 2009, 04:24
#992
volkanboz adlı üyeden alıntı
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
jinlun la aynı motormu arkadaşım motor bilgin sıfır hatta - sıfır
bisan ve keewayde v motor bulunmakdadır ve lifan yapmakdadır
jinlunda standart tek kafa dediğmiz motor vardır 250 mct de de tek kafa motor vardır bu motorlar sıkıntılı ve titreşimlidir vibrasyonludur
ayrıca jinlunu çindeki Zhejiang motors üretir
bisanı keewayı lifan üretir
buyur bu bisan ve keewaydeki motor
Buda jinlun daki motor
şu iki motorun bırak özelliklerini şekli bile aynı değil madem arkadaşım sallıycaksın iyi salla şu dediğine kargalar güler..
-
09 Haziran 2009, 12:59
#993
volkanboz adlı üyeden alıntı
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
Bu senin yaptığına salladı ama tutmadı derler
Peki sor bakalım bu kadar bisan kullanıcısına mondialde tel kesmesi var diyosun!!!bisan kullanan insanların başına hiç tel kesme olayı gelmişmi
Ayıp Ayıp ilk önce bir araştır,bir bilene sor bu modeli ondan sonra yorumunu yap,balıklama atlama,kınıyorum seni....
-
09 Haziran 2009, 14:25
#994
volkan ben kararımı verdim roadstar alacam sende iyi düşün derim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 PM ----------
logoritma aydınlatmaların için çok teşekkürler uğraşmışın soğol
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:23 PM ----------
ferhat abi 2005 miş büyük ihtimal senin aldığın yer anlaşacaz alacam abi sağolasın
-
09 Haziran 2009, 14:28
#995
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
09 Haziran 2009, 14:30
#996
Ellerinde tek siyah vardı onuda ben almıştım...onun yanında ünlü motor var!!!almadan önce oraya bir uğra!!belki başka yerden daha uygun ,ucuza bulabilir Ünlü motor'adı mehmet,ferhat gönderdi dersen zaten o bilir...
-
09 Haziran 2009, 15:03
#997
volkanboz adlı üyeden alıntı
slm.AVŞAROĞLU
Size keewey in olduğu forum dada yazdım. Az önce mondial 250 MCT lerin olduğu forumu sonuna kadar okudum.Bir kaç ufak jant teli kesilmesi dışında bir problemleri yok.İstersen sende bi oku.Bu bisan lifan .keeway .Junlin hepsi aynı motorlar.Hepsinde hattinden fazla sorun var.Parça problemi var.Demedi deme
Volkan kardeşim motor bilgin karşısında şapka çıkarıyorum. Tepitlerinde oldukça yerinde olmuş !!! Hele Bisan ve Jinlun un aynı olduğunu yazmana ise hayran oldum
-
09 Haziran 2009, 15:21
#998
-
09 Haziran 2009, 16:14
#999
-
10 Haziran 2009, 00:56
#1000
Volkan birader kaç yaşındasınız merak ettim?
ayrıca şu tırnakla çizilen krank ve yataklara helalinden 100 Tl vermek istiyorum ama tırnakla cizilmesini gördükten sonra.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler