Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2007, 18:39
#81
Reklamlar
-
24 Ağustos 2007, 21:52
#82
bugün roadstarımın egsozlarını açtırdım.makine sanki motosiklet değilde helikopter oldu mübarek.öyle bir sese sahip motor kullanmak gerçekten çok keyifli. yolda giderken herkes dönüp bakıyor haliyle.motorun sesinden yakınan varsa hemen açtırsın derim.çekişten falanda düşmüyor motor,aksine o sesi duyduktan sonra çekişin yükseldiğini düşünebilirsiniz.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
24 Ağustos 2007, 22:17
#83
motopirate dostum senin izin işin yattımı ne! Gezi yapmadın heralde yazılarına ve resimlerine denk gelmedim? Sevgiler.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
24 Ağustos 2007, 22:26
#84
vıceroy adlı üyeden alıntı
motopirate dostum senin izin işin yattımı ne! Gezi yapmadın heralde yazılarına ve resimlerine denk gelmedim? Sevgiler.
evet izin işi yattı ki ne yattı.ama eylülün 2sinden 6 sına kadar boşluk ayarlayıp
kaçıcam biyerlere.helikopterimle...pardon motorumla teker çevirecem bol bol o 4 gün içinde inşallah.
bu arada karbüratorun hava ayarıyla oynaya oynaya bozmuştum motoru.10 gün yaptırmadım ve binmedim.
son iki gündür biniyorum.özlemişim valla.demekki ayarlarla fazla oynamamak lazım.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
26 Ağustos 2007, 12:10
#85
Felsefik Motor Roadstar
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
bu cümle sanırım anlatıyor her şeyi.
hayal denizinin kıyısında dolaşıp gözümü denizden ayırmamak, sonra sadece kumsalda ayağıma takılanlarla idare edip mutlu olmayı başarabilmek...
bu arada bizim Bisan Roadstar topiği en felsefik mekan olma yolunca. Diliyorum ki Roadstarcıların sayısı daha da artar da burası daha renki bir forum haline gelir...
Ağabey tekne muhteşem de renkler gitmemiş sanki. Sarı ve lacivert
'57 Chevy'inin de fotolarını bekleriz ağabey. mustang kadar olmasa da onu da severim. klasik otomobillere karşı zaten dizginleyemediğim bir tutkum vardır.
Demekki neymiş,roadstarcılar daha felsefik oluyomuş.motorlarımız başka motorlara benziyor olabilir ama bize benzemeyen de çok fazla.
Resimdeki teknenin altındaki lacivert,su altında kalıyo zaten.O yüzden kafanı takma.
Hem o tekne artık bende değil.Şimdi Sarı gri bir şişme botum var garajda.Römork yapana kadar da denize çıkmaya niyetim yok.
maalesef 57 chevy'nin elimde kalan tek fotoğrafını da scan etme şansım olmadığı için buraya koyamıyorum.
Bu arada ben de eksoza 4 delik açtım ama henüz yola çıkıp sesi deneme fırsatım olmadı.son iki günü 2 düğün 2 nişan la geçirdim.
Bugün eksozun yeni halini yolda deneyeceğim, beğenmezsem icini tamamen boşaltmayı düşünüyorum.
-
26 Ağustos 2007, 12:31
#86
ben de son 2 gündür dayımlarla bodrum, marmaris, akyaka filan geziyorum. misafir oldukar bize. ilgilenmemek olmaz. o yüzden nete giremiyorum. yarın da eniştemler geliyor ki foruma fazla takılamayacağım sanırım. yine de fırsat buldukça yazarım.
bugün motosikleti teslim alıyorum büyük ihtimalle. ama plakasıydı, ruhsatıydı derken 3-4 gün daha binemem doğru dürüst. ondan sonra da okula gideceğim. motorumla fazla vakit geçirmeden elazığın yolunu tutmam gerekecek. elazığda da ev bulmam lazım önce. ev de bulduktan sonra kargoyla motosikleti elazığa getirmeyi düşünüyorum. işler biraz karışık ama şu an kafamı kurcalayan tek şey motosikleti aldığımızın bayinin samimiyetine güvenmeyişimiz. adam peşin almaktan vazgeçtikten sonra acces kredi kartına 12 ay %9,3 faiz koydu. hiç olası bir rakam değil bu. accses faizleri 5,55 diye biliyordum. şimdi bunu araştıracağım. ayrıca sıfır motor istedim. hatta siyah getirtmek için. fabrikada siyah yok dedi adam. illa bordo alacan dedi. hatta diğer renkleri de alma diye neredeyse baskı bile yaptı. elinde bordo motosiklet vardı dışarıda duran. 2. gün gittiğimizde yoktu o motor yerinde. sattım dedi. ama belki de onu cilalayıp parlatıp verecek... tabi ben sıfır motor istediğim için sandık içinde gelen motoru beraber görüp, montajı yapılırken motorla ustanın yanında durup montajın takibini yapmak istiyordum. ama dün aradım dediler ki motor dün geldi ve usta yer olmadığını için montajı yaptı. şimdi de dükkana götürüyoruz. gelin alın.... bunların hepsi birleşince atılmak istenen kazığın ucunu görür gibi oluyorum. motorda hatırı sayılır bir km çıkarsa, veya sıfır olmadığına dair bir şey hissedersem almayacağım motoru... burada söylemedim ama hevesimi bayii öyle bir kaçırttı ki sormayın. sanırım kazık peşinde.
-
26 Ağustos 2007, 14:31
#87
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
bunların hepsi birleşince atılmak istenen kazığın ucunu görür gibi oluyorum. motorda hatırı sayılır bir km çıkarsa, veya sıfır olmadığına dair bir şey hissedersem almayacağım motoru... burada söylemedim ama hevesimi bayii öyle bir kaçırttı ki sormayın. sanırım kazık peşinde.
gerçekten kafa karıştıran bi durum.Ama sonuç itibariyle motorun sıfır olup olmadığı elbette anlaşılır.Hem motor satılsa ÖTV si filan yatıyor.Bu yüzden geri alınmış bi motoru yeniden satabileceğini pek zannetmiyorum.Ama fabrikada siyah motor olup olmadığı konusunda doğru söylediği tartışılabilir ben buralarda hep siyah motor görüyorum bayilerde.
-
28 Ağustos 2007, 01:12
#88
ikinci el demiyoeum aslında. yani bazı motorlar var. aylarca yolun ortasında kalıyor. koltuğun üzerindeki naylonlar güneşten eriyip koltukta leke bırakıyor. sonra her gelen motoru deneyip sesine ve kalitesine bakmak istiyor. sonuçta motorlarda hatırı sayılır km'ler çıkıyor. hani biraz daha zorlasalar rodajı tamamlayacaklar neredeyse.
bugün motoru teslim almaya gittik. ben motoru ilk gördüğümde iyice inceledim. yan kapak oynuyordu. servise gittiğimizde bir pense hareketiyle yerine oturtuldu. sol elcikten çıkan bir elektrik kablosunun üzerindeki yalıtkan kopmuş ve bir izole bantla kaplanmıştı. onu değiştiremediler aynı tür banttan daha sağlam bir kaplama yaptılar. sağlıklı mı bilemem ama serviste aynı yalıtkandan yok dediler. yine sağ yan kapakta bir kaç çizik ve sol arkla çamurluğun yanında bir kaç küçük darbe izi vardı... fabrikasyon hata dediler. neyse dedim. zaten oraya giderken şöyle bir karar aldım. sonuçta sakınılan göze çöp batar derler. pek umursamayacağım dedim. km servisten bayiye olan mesafeyi düşündüğümüzde sıfır çıkıyordu fakat güven olmaz. sonuçta göstergeyi değiştirmek de opnu sıfırlamak da kolay. sonuçta kesin olarak emin olamadım motoru fabrikadan getirdiklerine ama yine de sessiz sedasız ödedim parayı. aldım motoru.
aslında satıcı samimiyetiyle güven kazanıyor... belki sadece benim kuruntum bu... ama dediğim gibi hepsi üstüste gelince böyle oldu...
ama her şeye rağmen bugün motorumu teslim aldım. yarın da inşallah plaka ve ruhsat işlerini halletmeyi düşünüyorum.
bugün yaklaşık 50 km şehir(yatağan işte) içinde kullandım. daha sıfır bir motosiklet için gerçekten çok iyi geldi bana. jikle kullanmadan motor ilk çalıştığında dahi rolantide iyi çalışıyor. rolantide ve düşük devirde yeterince tatmin etmese de hoş bir sesi var. gaza yüklenizce metalik bir ses çıkıyor. yolda ayrıca zincir sesi de sanırım geliyor. ikisi karışıp iyi olmayan bir ses veriyor. ama rodajının bitip sesinin o zaman ne hal alacağını merak ediyorum. ama her şeye rağmen egzozu deldiripmem sanırım.
roadstarın motoru hepinizin de bildiği gibi çok güçlü. çok seri bir motor. daha önce vitesli motosiklet kullanmamıştım ama çok rahat alıştım. boşa geçişlerde problam yaşıyorum ama şimdilik bu sorun. sanırım km'ler arttıkça ve ben şanzımana alıştıkça daha iyi olacak.
dakka bir gol bir derler ya.... bugün ilk tehlikemi de atlatmış bulunuyorum. arkamda arkadaş var ve beraber parka gidiyorduk. ağabeyim de arkadaşlarıyla arabayla gidiyorlardı... hafif yokuş aşağı bir yerden kavşağa yaklaştığımda arka frene güvenmediğim için ön frene dokundum ve motorun önü çok pis kaydı. ayaklarımızı yere koyup elimi hemen frenden çekip o refleksi iyi kullandıktan sonra düzeldik. tam da karakolun karşısında... durmadan gittik... polisler gelip de plakasız motosiklet ile başımız belaya girmesin diye. ha arkadaşın da terliği düşmüş bu arada. sonra koşarak dönüp terliği aldım olay yerinden ama arkadaş da söyledi zaten... problem bende değil yolun çok kötü olan eğimizi ve ayna gibi olan zemini yüzünden di. orda hep kaza oluyormuş. arabalar da kayıyormuş sürekli. kendisi de defalarca kaydırmış zaten. yatağanın yolları o kadar pis ki anlatamam. ama tecrübe işte. düşsek bi yerlerimiz kırılsa kimin hatası olursa olsun farketmez. bundan sonra arka fren öncelikli kullanıp ön freni yardımcı yapacağım... eğimlere ve yol durumuna da dikkat edeceğim. inşallah bu son tehlikem olur.
motorun rodajda olduğunu da hesaba katarak fazla yıpratmıyorum şimdilik. ana yola çıktığımda bir dakikalığına 3. ve 4. viteste 70-90 arası yaptım... şehir içinde ise 2 viteste yavaş yavaş kullanıyorum. hem acemiyim daha.
kullanımı oldukça güzel. sellektör düğmesi filan başka motorlarda var mı bilmiyorum ama çok güzel. direksiyon kilidi - henüz daha açmasını beceremezem de - çok iyi. anahtar çok uydurma bir şey sanki. bunun yanında vites göstergesi, bensizn göstergesi ve devir göstergesinin olmaması eksiklik. ama kolaylık açısından. bunlara alışıldığında sorunum kalmaz sanırım. lakin keşke şu koltuğun altında bir göz olsaydı. ahahtar takımı yeden buji filan koymak için. ama yok. illa bir çanta istiyor bu makine. ama bayi bize yok dedi. belki de vardır. yok değil mi?
fotoğraf çekmedim bugün. yarın da çekemem sanırım. zira ablamla 3 günlüğüe tatile geliyorlar. onlar buradayken o,arabamızla tüm zamanımızı bodrumda, marmariste akyaka da filan geçiririz sanırım. ilk fırsatta fotoları koyacağım.
son olarak beni sabırla dinlediğiniz için teşekür ediyor herkesin kandilini kutluyorum. hepimize Allah kazasız belasız sürüşler versin. sağlıkla ve mutlu kalın. hoşça kalın...
-
28 Ağustos 2007, 13:25
#89
ROADSTAR'ın sesi
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
bugün yaklaşık 50 km şehir(yatağan işte) içinde kullandım. daha sıfır bir motosiklet için gerçekten çok iyi geldi bana. jikle kullanmadan motor ilk çalıştığında dahi rolantide iyi çalışıyor. rolantide ve düşük devirde yeterince tatmin etmese de hoş bir sesi var. gaza yüklenizce metalik bir ses çıkıyor. yolda ayrıca zincir sesi de sanırım geliyor. ikisi karışıp iyi olmayan bir ses veriyor. boşa geçişlerde problam yaşıyorum ama şimdilik bu sorun. sanırım km'ler arttıkça ve ben şanzımana alıştıkça daha iyi olacak.
...
Motorun hayırlı uğurlu olsun,yüzbinlerce km yi kazasız belasız yürüsün..
O metalik ses beni de rahatsız etmişti halen de etmeye devam ediyor.Ben eksoza 13 lük matkapla 4 tane delik açtım eksozun sesi arttı ama o metalik ses halen devam ediyor.Herhalde rodaj bitene kadar o ses kaybolur.
Boşa geçmesindeki problem debriyaj ayarı ile ilgili debriyaj kolunun arkasında ve motorun sağ tarafında debriyajı ayarlama mekanizmaları var oradan ayar yapabilirsin.Orijinal bujileri değiştirmeni ve ilk fırsatta servise gidip motorun tüm civatalarını sıktırmanı öneririm.80-100 km sonra civataları bir kez daha sık.özellikle arka zincir dişlisinin üzerindekileri.
-
29 Ağustos 2007, 13:49
#90
teşekürler. hepimiz için aynı dilekler.
civataları sıktırdım zaten. kendim de bir anahtar takımı almayı düünüyorum. motosiklet ile birlikte size herhangi bir şey verildi mi. alet çantası gibi...
debriyajı ayarlayacağım da misafirlerimiz yüzünden motoru kullanamıyorum. arkadaşın evinde ve o kullanıyor. bu durum sinirimi bozmuyor değil ama makineyi emanet ettiğim arkadaşıma motorumu kullanma diyemiyorum. vites geçişleri benim tecrübesizliğimdenmiş. yoksa şu an bile gayet normal geçiyor vitesler. boşa da rahat atıyorum. yalnız debriyaj çok yukarda kavrıyor. onu aşağıya çekmem lazım. rahatsız ediyor kalkışlarda. vites geçişlerinde de pürüz yaşıyorum bu yüzden. bu sorunun da çözümü basit. küçük bir ayar.
üzüldüğüm nokta motorumla haşır neşir olamadanokulun yolunu tutacak olmam. orada motorumu koyabileceğim güzel bir ev tuttuktan sonra kargo ile göndertmeyi düşünüyorum ağabeyime. bakalım. bu arada kaliteli bir kask, eldiven, bot gibi ekipmanlarımı da tamamlamak istiyorum.
her neyse. motoru kullandıkça bilgileri paylaşacağım. hoşça kalın.
-
29 Ağustos 2007, 18:39
#91
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
teşekürler. hepimiz için aynı dilekler.
civataları sıktırdım zaten. kendim de bir anahtar takımı almayı düünüyorum. motosiklet ile birlikte size herhangi bir şey verildi mi. alet çantası gibi...
debriyajı ayarlayacağım da misafirlerimiz yüzünden motoru kullanamıyorum. arkadaşın evinde ve o kullanıyor. bu durum sinirimi bozmuyor değil ama makineyi emanet ettiğim arkadaşıma motorumu kullanma diyemiyorum. vites geçişleri benim tecrübesizliğimdenmiş. yoksa şu an bile gayet normal geçiyor vitesler. boşa da rahat atıyorum. yalnız debriyaj çok yukarda kavrıyor. onu aşağıya çekmem lazım. rahatsız ediyor kalkışlarda. vites geçişlerinde de pürüz yaşıyorum bu yüzden. bu sorunun da çözümü basit. küçük bir ayar.
üzüldüğüm nokta motorumla haşır neşir olamadanokulun yolunu tutacak olmam. orada motorumu koyabileceğim güzel bir ev tuttuktan sonra kargo ile göndertmeyi düşünüyorum ağabeyime. bakalım. bu arada kaliteli bir kask, eldiven, bot gibi ekipmanlarımı da tamamlamak istiyorum.
her neyse. motoru kullandıkça bilgileri paylaşacağım. hoşça kalın.
motorun hayırlı uğurlu olsun.aramıza katılmana sevindim.
aman hocam fazla ayar yapıpta motoru bozma sakın.tabi bu debriyaj için geçerli değil.ama hava ayarı falan gerekirse servise yaptır ve orda ayar yapmayı kavra derim.motor üzerinde yapılan çok fazla ayar performansı düşürüyor.ben yaptım motor bozuldu 1 hafta binemedim.sonunda servis yolu göründü ve yapılan bakımdan sonra eskisinden daha iyi performans gösteriyor.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
29 Ağustos 2007, 20:25
#92
Eksoz Açma
motopirate adlı üyeden alıntı
bugün roadstarımın egsozlarını açtırdım.makine sanki motosiklet değilde helikopter oldu mübarek.öyle bir sese sahip motor kullanmak gerçekten çok keyifli. yolda giderken herkes dönüp bakıyor haliyle.motorun sesinden yakınan varsa hemen açtırsın derim.çekişten falanda düşmüyor motor,aksine o sesi duyduktan sonra pisikolojik olarak çekişin yükseldiğini düşünebilirsiniz.
Dostum eksoza ne yaptın?
ben de eksozlara 13 lük matkapla 4 er tane delik açtım.Sesinden
hala memnun değilim.Galiba eksozu tamamen boşaltacağım
-
29 Ağustos 2007, 20:46
#93
savaskayan adlı üyeden alıntı
Dostum eksoza ne yaptın?
ben de eksozlara 13 lük matkapla 4 er tane delik açtım.Sesinden
hala memnun değilim.Galiba eksozu tamamen boşaltacağım
ben matkapla falan deldirmedim.servis yaptı zaten.kendim yapsam o kadar güzel ses vermezdi sanırım.serviste uzun demir cubuklarla içindeki puntalanmış parçaları çıkardılar ve birazda ayar verdiler.zaten benim egsozda kırık vardı onuda yaptı servis.ufak tefek matkap darbeleri almıştı sanırım egsoz.kırık için 15 ytl verdim o arada egsozuda açtılar çok memnunum.çekiş yükseldi birazda.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
31 Ağustos 2007, 12:58
#94
-
31 Ağustos 2007, 21:45
#95
hehee.benim motorun ön tarafıda bununla aynı.benim lambalar neon ama tip aynı.bi ara fotosunu çekip atayım buraya.maviside çok güzelmiş doğrusu.
motoru aldığım bayide mavi rengide vardı ama ben siyahı tercih ettim.
mavi fena durmuyo ama.jantları güzel yapmışlar.keeway gibi kötü durmuyo en azından.
egsoza gelince:içi tamamen boşalmadı.sesi güzel tonda ayrlamak için 1 puntalı parça duruyo.hem sadece boşaltmakla bitmiyo iş.analayan birinin egsozda oynamalar yapıp tonu yakalması lazım.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
31 Ağustos 2007, 23:54
#96
arkadaşlar benim egzoz filan bu işlerden daha önce hala emin olamadığım bayii samimiyeti sorunu var... ne olduysa oldu. parasıbnı verdim ve binerim motoruyma diyesim yok vallahi.
benim motorun sol tarafında bu seri numarası yazan yerde "COUNTRY OF ORIGIN:CHINA" ve altında "PRODUCTION YEAR 2006" yazıyor. sizin 2007 model roadstarlarda ne yazıyor. 2007 mi. veya 2006'da alanlarda 2006 filan mı.Bu bana fabrikadan geldi denilen, her tarafı çizik çizik olan ve çamurlukta dipte kalsa da incelendiğinde gözüken koskoca bir siyah boya lekesi bulunan bir makine verdiler. oysa bütün göstergeler bayiinin bir buçuk senedir dışarıda bulunan motosikleti fabrikadan yeni geldi diye kakaladığını gösteriyor. bugün bisan fabrikasını aradım emin olmak için. ama herkes tatildeymiş. pazartesi umut ediyorum ki bana ayrıntılı bir bilgi verirler. makineyi aldığım bayi eğer gerçekten dolandırdıysa beni önce anlaşma yoluna gideceğim. eğer zaytinyağı muhabbeti olursa da yasal yollardan hakkımı arayıp bayinin samimiyetsizliğini her yerde dile getireceğim. umarım birinci yolu seçerler. yaptıkları çünkü çok ahlaksızca. bana sıfır fabrikadan motosiklet getireceğiz diyorlar ve onca zaman güneşin altında kalmış motosiklet, hem de estetik açıdan dikkat edildiğinde göze batan eksileri olan bir makine verdiler. parasını da takır takır aldılar. valla ne diyeyim. yeni alacaklara tavsiyem fabrikaya gidin. direkt orda görüp montajını yaptırıp alın. öyle bir imkanınız yoksa mutlaka tanıdık bir bayiye veya tanışıklık kurabileceğiniz bir bayiye gidin. o da mı olmadı... motoru görün. beğenin. parasını verin ve çıkın gidin. bunların hepsi tecrübe oldu bana. Artık tırnağımın yettiği kadar kaşıyacağım başımı. heveslendik bakın bayi nasıl da hevesimizi kursağımızda bıraktı.
-
fenoktadenokta adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim egzoz filan bu işlerden daha önce hala emin olamadığım bayii samimiyeti sorunu var... ne olduysa oldu. parasıbnı verdim ve binerim motoruyma diyesim yok vallahi.
benim motorun sol tarafında bu seri numarası yazan yerde "COUNTRY OF ORIGIN:CHINA" ve altında "PRODUCTION YEAR 2006" yazıyor. sizin 2007 model roadstarlarda ne yazıyor. 2007 mi. veya 2006'da alanlarda 2006 filan mı.Bu bana fabrikadan geldi denilen, her tarafı çizik çizik olan ve çamurlukta dipte kalsa da incelendiğinde gözüken koskoca bir siyah boya lekesi bulunan bir makine verdiler. oysa bütün göstergeler bayiinin bir buçuk senedir dışarıda bulunan motosikleti fabrikadan yeni geldi diye kakaladığını gösteriyor. bugün bisan fabrikasını aradım emin olmak için. ama herkes tatildeymiş. pazartesi umut ediyorum ki bana ayrıntılı bir bilgi verirler. makineyi aldığım bayi eğer gerçekten dolandırdıysa beni önce anlaşma yoluna gideceğim. eğer zaytinyağı muhabbeti olursa da yasal yollardan hakkımı arayıp bayinin samimiyetsizliğini her yerde dile getireceğim. umarım birinci yolu seçerler. yaptıkları çünkü çok ahlaksızca. bana sıfır fabrikadan motosiklet getireceğiz diyorlar ve onca zaman güneşin altında kalmış motosiklet, hem de estetik açıdan dikkat edildiğinde göze batan eksileri olan bir makine verdiler. parasını da takır takır aldılar. valla ne diyeyim. yeni alacaklara tavsiyem fabrikaya gidin. direkt orda görüp montajını yaptırıp alın. öyle bir imkanınız yoksa mutlaka tanıdık bir bayiye veya tanışıklık kurabileceğiniz bir bayiye gidin. o da mı olmadı... motoru görün. beğenin. parasını verin ve çıkın gidin. bunların hepsi tecrübe oldu bana. Artık tırnağımın yettiği kadar kaşıyacağım başımı. heveslendik bakın bayi nasıl da hevesimizi kursağımızda bıraktı.
bende motoru aldığımda deponun üzerinde iki adet rütuşçuk vardı.sonraki gün aldığım bayiye gittim ve bu konuyu tartıştım.ama olumlu bi sonuç alamadım.
rütuşlar göze batan bişey değil allahtan ve motoru değiştirme imkanımda yoktu.
çünkü ellerindeki son siyah renk roadstarı ben almıştım.motor 1 yıldır depoda bekliyomuş.model yıllarına gelince:ruhsatta 2007 yazabilir ama türkiyede 2007 model roadstar yok.gelmedi çünkü.bu bilgiyi baraber yüzlerce kilometre teker döndürdüğüm bir bisan bayisi arkadaşımdan aldım.şu an 2006 model alsan ruhsat üzerine 2008 yazıyolar ama motor 2006 model.eğer rütuş çok dikkat çekmiyosa boşver.değmez rütuşlu motor satan şerefsiz bayilerle boş yere tartışmaya.ama rutuş çok göze batıyosa çok geç olmadan sorunu çöz derim.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
model yılı
motopirate adlı üyeden alıntı
bende motoru aldığımda deponun üzerinde iki adet rütuşçuk vardı.sonraki gün aldığım bayiye gittim ve bu konuyu tartıştım.ama olumlu bi sonuç alamadım.
rütuşlar göze batan bişey değil allahtan ve motoru değiştirme imkanımda yoktu.
çünkü ellerindeki son siyah renk roadstarı ben almıştım.motor 1 yıldır depoda bekliyomuş.model yıllarına gelince:ruhsatta 2007 yazabilir ama türkiyede 2007 model roadstar yok.gelmedi çünkü.bu bilgiyi baraber yüzlerce kilometre teker döndürdüğüm bir bisan bayisi arkadaşımdan aldım.şu an 2006 model alsan ruhsat üzerine 2008 yazıyolar ama motor 2006 model.eğer rütuş çok dikkat çekmiyosa boşver.değmez rütuşlu motor satan şerefsiz bayilerle boş yere tartışmaya.ama rutuş çok göze batıyosa çok geç olmadan sorunu çöz derim.
Motopirate e katılıyorum.Tüm motorların üzerinde ürünyılı 2006 olarak tercüme edeceğimiz bilgi yazsa da önemli olan senin motoru hangi yıl kullanmaya başladığın ve ruhsatta model yılı olarak ne yazdığı.2007 modellerde ekstra bir değişiklik olmadığı sürece gerisinin önemi yok bence.Zaten motorun teknik belgesine bakarsan 2005 de onaylandığını görürsün.Bu da ithalatın 2005 de yapıldığını gösterir.
-
hıım. benimkinde ithalat da, üretim de 2006 diyor. e o zaman 2007 model de bulunmadığına göre bu sorunu çözmüş bulunuyoruz.
motorum üzerinde bir çok hata var. far gidona düzgün yerleştirilmemiş. sinyaller de bu far bloğuna sabit olduğu için karşıdan bakıldığında sağ taraf baya bir aşagıda kalıyor. aslında serviste bu düzeltilebilir. bunu geçtim.
yan kapakta 2-3 tane çizik var. arka çamurlukta bir kaç ezik gibi dikkat edildiğinde belli olan izler var. ama boyada bir şey yok. fabrikasyon sanırım. bi de yine çamurluğun alt tarafında baş parmak büyüklüğünde sihay boya lekesi var. bu da fabrikasyon sanırım.
fren gözdesini saran plastik madde kopmuş... düşecek neredeyse. bi de debriyaj kablosuyla birlikte inen elektrik kablosunun yalıtkanı kopmuş.
bunların hepsi üst üste konulduğunda moralim bozuluyor ama motoru böyle kabul edip sürmeye de razıyım. zira motor performansı ve şanzımanı çok iyi. rodaj tamamlandıkça daha da iyi olacak.
şimdi emin olmam gereken tek şey motosikletin bayide bir senedir elinde kalıp da satamnadığı motor mu, yoksa fabrikadan yeni gelejn bir motor mu olduğunu anlamak. çünkü motoru her ne kadar kullanmaktan zevk alsam da içgüzar bir bayinin yalan söyleyerek kazandığı parayı yedirmem ona. ben sorunsuz bir motosiklet almak için 100 ytl fazla verip fabrikadan getirteyim o bana elindeki sorunlu motoru versin. üstelik siyah isterken bordo almak zorunda bıorakılarak. bunun altında kalamam.
neyse. umarım bundan sonra daha güzel paylaşımlarımız olur. bunların hepsi tecrübe nasılsa.
-
02 Eylül 2007, 23:35
#100
motorların montajı servislerde yapılıyor.ve servisteki elemanlar fabrikasyon hatası olan mekanik aksamları gizlemeyi iyi biliyorlar.ama bu kullanıma olumsuz bir etki etmiyor.hava filitresinin arkasındaki parça(o parçanın ismini bilmiyorum)vidaları tam sıkılmamış.ben sıkayım dedim,o zamanda hava filitresi yerine oturmuyor.işte bu fabrikasyon hatasını gizlemek için yapılmış montaj hilesi.roadstar kullanan diğer arkadaşlarımın motorlarına baktım onlarınkindede aynı hile yapılmış.bazı parçalr kalıba tam oturmamış.mühendislik hatasının dik alası.ama sorun çıkarmadığı sürece
bi problem yok.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler