Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Nisan 2009, 17:28
#841
logaritma adlı üyeden alıntı
arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.
artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde
hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..
motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim
diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..
yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...
birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..
Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..
o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..
çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..
satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..
bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..
birader gözlemlerine katılyorum...özellikle son yazdıkların bir gerçek...hayabusaya çıksan ışık hızına çıksan ne olmuş...huzurla bir yere ulaşamadıktan sonra veya sürekli adrenalin pompalayarak...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
30 Nisan 2009, 17:51
#842
bence bu motora bu para verılmez
Rüzğarı_hissSet
-
30 Nisan 2009, 17:54
#843
shadow_57 adlı üyeden alıntı
bence bu motora bu para verılmez
Bu motorun fiyatı nekadar peki ?
Bu paraya hangi motoru almamızı önerirsiniz ?
-
30 Nisan 2009, 18:34
#844
shadow_57 adlı üyeden alıntı
bence bu motora bu para verılmez
bence her fikre de değer verilmez.
Fikir soracağımız zaman da
http://www.herseyibilenkadin.com/ da soruyoruz
logaritma adlı üyeden alıntı
arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.
artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde
hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..
motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim
diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..
yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...
birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..
Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..
o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..
çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..
satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..
bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..
Kesinlikle doğru olan tesbitler bunlar.
Ben de otomobil kadar yakan motorlarla keyif yapılabileceğini düşünmüyorum.
Yarış motosikletleri istisna tutulursa,motosiklet ekonomik ve pratik bir ulaşım aracı olmadığı sürece keyfini çıkarmak mümkün değildir.
-
30 Nisan 2009, 19:20
#845
motorsiklet en başda özgürlük bağımsızlık demekdir
devamlı benzinliklere bağımlı oldukdan sonra özgürlüğn bağımsızlığın ne anlamı kalıyor..
bir servise sok çıkar 300 milyon verdikden sonra özgürlüğün bağımsızlığın ne anlamı kalıyor.
Aklın yolun zaten birdir.. mantıklı görmüş geçirmiş usta motorcular benimle zaten paralel düşünür..
-
30 Nisan 2009, 19:31
#846
sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.
ortalama 90 -100 km hızla gittim
-
30 Nisan 2009, 19:36
#847
narkozcu adlı üyeden alıntı
sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.
ortalama 90 -100 km hızla gittim
Yol ve yük durumuna göre 100 km de 2,9-3,5 lt arası yakması normaldir.
-
30 Nisan 2009, 19:39
#848
narkozcu adlı üyeden alıntı
sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.
ortalama 90 -100 km hızla gittim
bunu bana yazmışsan yazımı okumamışsın demekdir yok bana yazmadıysan bu mesajı boş ver..
-
30 Nisan 2009, 19:45
#849
hepinizin yazılarını harf harf okuyorum inanın ve çok bilgi ediniyorum sadece merakdan sordum
-
30 Nisan 2009, 19:48
#850
okumuşsanız yukarda benim roadstarım yok yazdığımıda okumuş olmanız gerekir ve yazının devamını... ondan dedim...
-
30 Nisan 2009, 20:01
#851
bilmukabele efendim
-
30 Nisan 2009, 23:00
#852
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Kadir gezi dönüşü fotoları çektiğim için motor biraz pislendi. Normalde bu halde göremezsin kara panterimi
Bu fotoğraf da nazarlığı olsun.
Çamurluk kenarlarına müdahale etmeyi düşünmüyorum. Pek bana hitab etmiyor çünki o görüntü.
Bu arada aküyü ne yaptın ?
Ömer abi bu arada roadstarla fotoğraf çektirip de başlıkta hiç paylaşım yapmamak olmuyor bak )
süleyman abi :D akü açtım baktım marşa giden kablo varya çıkmış o ya :D sallanıyo bi taktım dewam yola :D rahatladım vallaha bu arada savaş abim senden bilgilerini beklıyorum korumalıkla ılgili çok teşşekür ederim şimdiden
-
30 Nisan 2009, 23:21
#853
demir
savaskayan adlı üyeden alıntı
O koruma demiri Timur'un motorunda takılı
fiyatını öğrendiğimde bildiririm
(benim motordaki hepco-becker).Bir üstteki motor.
100 tl savaş abi o demir, ben de taktıracaktım ama vazgeçtim,bildiğin gibi satmayı düşünüyorum benim kara pelivanı...
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
30 Nisan 2009, 23:37
#854
omersirin adlı üyeden alıntı
100 tl savaş abi o demir, ben de taktıracaktım ama vazgeçtim,bildiğin gibi satmayı düşünüyorum benim kara pelivanı...
100 ytl mı dostum çok pahalı yaa :S
-
03 Mayıs 2009, 21:51
#855
-
04 Mayıs 2009, 00:53
#856
arkadaşlar birşeyi merak ettim. fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla bu modelin arka kısmı biraz yüksek duruyor, yani lastik ile çamurluk arasında biraz fazlaca açıklık var gibi geldi bana. (özellikle de keeway ss modelinde).tespitim yanlış olabilir, sonuçta yüklü halinde pek belli olmuyor sanırım. bir acemi olarak anlamadığımdan soruyorum yanlış anlaşılmasın. haziran ilk haftasında ilk motorumu alacağım (inşallah); uzun araştırmalardan sonra Reagal Raptor'a karar verdim ama bu sizin modeliniz kafamı fena halde karıştırıyor her an bir bisan roadstar'a geçme ihtimalim var. (by_star arkadaşımın ilanı da cabası)
fazla uzatmadan; sadece arkadaki yükseklik, motor koruma demiri vs konularda sanki bir eksik varmış gibi algılamakta hata mı ediyoum sizce? ya da bu modelde gerçekten nelere dikkat etmeliyim?
-
04 Mayıs 2009, 18:58
#857
Arkadaki yükseklik dedigin motor sport cruiser olduğu için çamurluğu kısa ve böylece arka kısmı çok yüksek gibi duruyor. Fakat böyle birşey yok sadece çamurluk kısa ve tekerlek daha çok görünüyor.
Bu yükseklikten daha az bir yüksekliği olma motor her çukura girdiğinde lastik çamurluğa sürtecek. Lastigin sürtmemesi için sert bir amortisör gerekecek o da sana çukurları birebir hissettirecek bu bunu hissetmek hiç de güzel değil.
Koruma demiri motora tabiki şart değil bu bir aksesuar. Ben koruma demirimi daha büyük ve geniş bir demirle değiştirmeyi düşünüyorum o da aksesuar amaçlı sadece. Koruma demirine sis farı ilave etmek için o da. Tabiki şart değil.
Bu motoru alırsan ilave etmen gereken tek parça arka lastik olacak. Gerisi isteğine kalmış. Ayrıca bir de ön farı bana yeterli gelmedi ben ön farı değiştirdim şu an çok güçlü oldu. Bazı arkadaşlar bu konudan şikayetçi değil. Bu da zaten kullanıcıya bağlı.
Uygun fiyata, uygun yedek parçaları ve yedek parça sıkıntısı çekilmemesi sebebi ile düşünülebilecek bir motor. Regal i alanlar çalışırken memnunlar ama yedek parça aradıkları zaman bulamıyorlar.
Benim buzamana kadar hiçbir parçasına ihtiyacım olmadı ama yedek parçası çok rahat bulunabilen bir motor. Yamaha virago 250 cc, ledov, lifan vb. motorların parçaları birebir motora uyuyor zaten.
-
05 Mayıs 2009, 12:13
#858
BEN MOTORUMDAN ÇOOOK MEMNUNUM
-
05 Mayıs 2009, 16:47
#859
-
06 Mayıs 2009, 02:14
#860
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Arkadaki yükseklik dedigin motor sport cruiser olduğu için çamurluğu kısa ve böylece arka kısmı çok yüksek gibi duruyor. Fakat böyle birşey yok sadece çamurluk kısa ve tekerlek daha çok görünüyor.
Bu yükseklikten daha az bir yüksekliği olma motor her çukura girdiğinde lastik çamurluğa sürtecek. Lastigin sürtmemesi için sert bir amortisör gerekecek o da sana çukurları birebir hissettirecek bu bunu hissetmek hiç de güzel değil.
Koruma demiri motora tabiki şart değil bu bir aksesuar. Ben koruma demirimi daha büyük ve geniş bir demirle değiştirmeyi düşünüyorum o da aksesuar amaçlı sadece. Koruma demirine sis farı ilave etmek için o da. Tabiki şart değil.
Bu motoru alırsan ilave etmen gereken tek parça arka lastik olacak. Gerisi isteğine kalmış. Ayrıca bir de ön farı bana yeterli gelmedi ben ön farı değiştirdim şu an çok güçlü oldu. Bazı arkadaşlar bu konudan şikayetçi değil. Bu da zaten kullanıcıya bağlı.
Uygun fiyata, uygun yedek parçaları ve yedek parça sıkıntısı çekilmemesi sebebi ile düşünülebilecek bir motor. Regal i alanlar çalışırken memnunlar ama yedek parça aradıkları zaman bulamıyorlar.
Benim buzamana kadar hiçbir parçasına ihtiyacım olmadı ama yedek parçası çok rahat bulunabilen bir motor. Yamaha virago 250 cc, ledov, lifan vb. motorların parçaları birebir motora uyuyor zaten.
cevabına teşekkürler... yeterince açık. şu durumda ibreyi roadstar yönüne doğru çeviriyorum. gerçekten 3 aydır araştırıp sonunda regal 250E-9W modelinde karar vermiştim ama roadstar (ve muhtelif klonları-ki en iyi görünen de bisan, sonra Ledow) beni tekrar düşünmeye itti. hem v motor, hem titreşimsiz, hem ekonomik, hem yedek parça var... eh yani bu taraf ağır basıyor artık.
yalnız bir sorum daha olacak: hem burada hem başka bir forumda; bu modelin klonları arasında parça uyumsuzluğu olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. yani bisan'ın bilmemnesi keeway'e uymuyorMUŞ, ledow veya borelli vs milimetrik farklar yüzünden parçaların kullanımında problem oluyorMUŞ! bu ne kadar doğru? ayrıyeten ben de motor koruma demiri taktırmayı (+sis farları), bir şekilde sissy barı çıkarmayı vs eklemeler yapmayı düşünüyorum.
bu modeli biraz daha eşelemem lazım, sonuçta ilk motorumun hayal kırıklığı yaratmasını istemem.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler