Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #841
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.

    artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde

    hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..

    motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim

    diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..

    yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...

    birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..

    Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..

    o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..

    çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..

    satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..

    bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..

    birader gözlemlerine katılyorum...özellikle son yazdıkların bir gerçek...hayabusaya çıksan ışık hızına çıksan ne olmuş...huzurla bir yere ulaşamadıktan sonra veya sürekli adrenalin pompalayarak...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #842
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    bence bu motora bu para verılmez
    Rüzğarı_hissSet

  3. #843
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu motora bu para verılmez
    Bu motorun fiyatı nekadar peki ?

    Bu paraya hangi motoru almamızı önerirsiniz ?
    Tekirdağ-Çorlu

  4. #844
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu motora bu para verılmez
    bence her fikre de değer verilmez.
    Fikir soracağımız zaman da
    http://www.herseyibilenkadin.com/ da soruyoruz


    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.

    artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde

    hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..

    motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim

    diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..

    yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...

    birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..

    Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..

    o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..

    çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..

    satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..

    bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..
    Kesinlikle doğru olan tesbitler bunlar.
    Ben de otomobil kadar yakan motorlarla keyif yapılabileceğini düşünmüyorum.
    Yarış motosikletleri istisna tutulursa,motosiklet ekonomik ve pratik bir ulaşım aracı olmadığı sürece keyfini çıkarmak mümkün değildir.

  5. #845

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motorsiklet en başda özgürlük bağımsızlık demekdir

    devamlı benzinliklere bağımlı oldukdan sonra özgürlüğn bağımsızlığın ne anlamı kalıyor..

    bir servise sok çıkar 300 milyon verdikden sonra özgürlüğün bağımsızlığın ne anlamı kalıyor.

    Aklın yolun zaten birdir.. mantıklı görmüş geçirmiş usta motorcular benimle zaten paralel düşünür..

  6. #846
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
    benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.

    ortalama 90 -100 km hızla gittim

  7. #847
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
    benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.

    ortalama 90 -100 km hızla gittim
    Yol ve yük durumuna göre 100 km de 2,9-3,5 lt arası yakması normaldir.

  8. #848

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
    benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.

    ortalama 90 -100 km hızla gittim
    bunu bana yazmışsan yazımı okumamışsın demekdir yok bana yazmadıysan bu mesajı boş ver..

  9. #849
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    hepinizin yazılarını harf harf okuyorum inanın ve çok bilgi ediniyorum sadece merakdan sordum

  10. #850

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    okumuşsanız yukarda benim roadstarım yok yazdığımıda okumuş olmanız gerekir ve yazının devamını... ondan dedim...

  11. #851
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    bilmukabele efendim

  12. #852
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadir gezi dönüşü fotoları çektiğim için motor biraz pislendi. Normalde bu halde göremezsin kara panterimi Bu fotoğraf da nazarlığı olsun.

    Çamurluk kenarlarına müdahale etmeyi düşünmüyorum. Pek bana hitab etmiyor çünki o görüntü.

    Bu arada aküyü ne yaptın ?

    Ömer abi bu arada roadstarla fotoğraf çektirip de başlıkta hiç paylaşım yapmamak olmuyor bak )
    süleyman abi :D akü açtım baktım marşa giden kablo varya çıkmış o ya :D sallanıyo bi taktım dewam yola :D rahatladım vallaha bu arada savaş abim senden bilgilerini beklıyorum korumalıkla ılgili çok teşşekür ederim şimdiden

  13. #853
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S

    demir

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O koruma demiri Timur'un motorunda takılı
    fiyatını öğrendiğimde bildiririm
    (benim motordaki hepco-becker).Bir üstteki motor.

    100 tl savaş abi o demir, ben de taktıracaktım ama vazgeçtim,bildiğin gibi satmayı düşünüyorum benim kara pelivanı...
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  14. #854
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    Alıntı omersirin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 tl savaş abi o demir, ben de taktıracaktım ama vazgeçtim,bildiğin gibi satmayı düşünüyorum benim kara pelivanı...
    100 ytl mı dostum çok pahalı yaa :S

  15. #855

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    Alıntı caracalstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fero abi sorun yok dımı ıyı ıyı dewam
    aramız süper aynen devam valla...işte süper ikili olduğumuzun kanıtı bir resimde benden size

  16. #856
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    arkadaşlar birşeyi merak ettim. fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla bu modelin arka kısmı biraz yüksek duruyor, yani lastik ile çamurluk arasında biraz fazlaca açıklık var gibi geldi bana. (özellikle de keeway ss modelinde).tespitim yanlış olabilir, sonuçta yüklü halinde pek belli olmuyor sanırım. bir acemi olarak anlamadığımdan soruyorum yanlış anlaşılmasın. haziran ilk haftasında ilk motorumu alacağım (inşallah); uzun araştırmalardan sonra Reagal Raptor'a karar verdim ama bu sizin modeliniz kafamı fena halde karıştırıyor her an bir bisan roadstar'a geçme ihtimalim var. (by_star arkadaşımın ilanı da cabası)
    fazla uzatmadan; sadece arkadaki yükseklik, motor koruma demiri vs konularda sanki bir eksik varmış gibi algılamakta hata mı ediyoum sizce? ya da bu modelde gerçekten nelere dikkat etmeliyim?

  17. #857
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Arkadaki yükseklik dedigin motor sport cruiser olduğu için çamurluğu kısa ve böylece arka kısmı çok yüksek gibi duruyor. Fakat böyle birşey yok sadece çamurluk kısa ve tekerlek daha çok görünüyor.

    Bu yükseklikten daha az bir yüksekliği olma motor her çukura girdiğinde lastik çamurluğa sürtecek. Lastigin sürtmemesi için sert bir amortisör gerekecek o da sana çukurları birebir hissettirecek bu bunu hissetmek hiç de güzel değil.

    Koruma demiri motora tabiki şart değil bu bir aksesuar. Ben koruma demirimi daha büyük ve geniş bir demirle değiştirmeyi düşünüyorum o da aksesuar amaçlı sadece. Koruma demirine sis farı ilave etmek için o da. Tabiki şart değil.

    Bu motoru alırsan ilave etmen gereken tek parça arka lastik olacak. Gerisi isteğine kalmış. Ayrıca bir de ön farı bana yeterli gelmedi ben ön farı değiştirdim şu an çok güçlü oldu. Bazı arkadaşlar bu konudan şikayetçi değil. Bu da zaten kullanıcıya bağlı.

    Uygun fiyata, uygun yedek parçaları ve yedek parça sıkıntısı çekilmemesi sebebi ile düşünülebilecek bir motor. Regal i alanlar çalışırken memnunlar ama yedek parça aradıkları zaman bulamıyorlar.

    Benim buzamana kadar hiçbir parçasına ihtiyacım olmadı ama yedek parçası çok rahat bulunabilen bir motor. Yamaha virago 250 cc, ledov, lifan vb. motorların parçaları birebir motora uyuyor zaten.
    Tekirdağ-Çorlu

  18. #858
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    BEN MOTORUMDAN ÇOOOK MEMNUNUM

  19. #859
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEN MOTORUMDAN ÇOOOK MEMNUNUM
    Roadstar'cı olmak bu işte

  20. #860
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaki yükseklik dedigin motor sport cruiser olduğu için çamurluğu kısa ve böylece arka kısmı çok yüksek gibi duruyor. Fakat böyle birşey yok sadece çamurluk kısa ve tekerlek daha çok görünüyor.

    Bu yükseklikten daha az bir yüksekliği olma motor her çukura girdiğinde lastik çamurluğa sürtecek. Lastigin sürtmemesi için sert bir amortisör gerekecek o da sana çukurları birebir hissettirecek bu bunu hissetmek hiç de güzel değil.

    Koruma demiri motora tabiki şart değil bu bir aksesuar. Ben koruma demirimi daha büyük ve geniş bir demirle değiştirmeyi düşünüyorum o da aksesuar amaçlı sadece. Koruma demirine sis farı ilave etmek için o da. Tabiki şart değil.

    Bu motoru alırsan ilave etmen gereken tek parça arka lastik olacak. Gerisi isteğine kalmış. Ayrıca bir de ön farı bana yeterli gelmedi ben ön farı değiştirdim şu an çok güçlü oldu. Bazı arkadaşlar bu konudan şikayetçi değil. Bu da zaten kullanıcıya bağlı.

    Uygun fiyata, uygun yedek parçaları ve yedek parça sıkıntısı çekilmemesi sebebi ile düşünülebilecek bir motor. Regal i alanlar çalışırken memnunlar ama yedek parça aradıkları zaman bulamıyorlar.

    Benim buzamana kadar hiçbir parçasına ihtiyacım olmadı ama yedek parçası çok rahat bulunabilen bir motor. Yamaha virago 250 cc, ledov, lifan vb. motorların parçaları birebir motora uyuyor zaten.
    cevabına teşekkürler... yeterince açık. şu durumda ibreyi roadstar yönüne doğru çeviriyorum. gerçekten 3 aydır araştırıp sonunda regal 250E-9W modelinde karar vermiştim ama roadstar (ve muhtelif klonları-ki en iyi görünen de bisan, sonra Ledow) beni tekrar düşünmeye itti. hem v motor, hem titreşimsiz, hem ekonomik, hem yedek parça var... eh yani bu taraf ağır basıyor artık.
    yalnız bir sorum daha olacak: hem burada hem başka bir forumda; bu modelin klonları arasında parça uyumsuzluğu olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. yani bisan'ın bilmemnesi keeway'e uymuyorMUŞ, ledow veya borelli vs milimetrik farklar yüzünden parçaların kullanımında problem oluyorMUŞ! bu ne kadar doğru? ayrıyeten ben de motor koruma demiri taktırmayı (+sis farları), bir şekilde sissy barı çıkarmayı vs eklemeler yapmayı düşünüyorum.
    bu modeli biraz daha eşelemem lazım, sonuçta ilk motorumun hayal kırıklığı yaratmasını istemem.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler