Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3081
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    biz biraderle 19 mayıs tatilinde iki motor ,ankara - kırıkkale- yozgat -yıldızeli - tokat - amasya - samsun - merzifon - çorum - kırıkkale - ankara yapmayı düşünüyoruz.yaklaşık 1300 km lik yolu 3 günde almayı düşünüyoruz tawsiye ve görüşlerinizi bekliyorum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3082

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650
    güzel bir gezi olur umarım fotoları ve motorla ilgili yazıları sabırsızlıkla bekliyorum temmuz ve ağustosta da ben ist-izmit körfez-sapanca gölü-adapazarı hendek ve düzce gezisi yapıcam banada referans olucak geziniz. sizin geziniz benimkinden daha uzun, ekipman ve motor bakımı çok önemli 1-yağ değişimi 2- buji kontrolü ve yedek buji 3- yedek sigorta 4- akü kontrol ve bakımı 5- fren, debriyaj ayarı kopma ihtimaline karşı yedek telleri 6- anahtar takımı 7- korumalı kıyafetler ve yağmurluk 8- lt.si sana baglı yedek benzin 9-lastik tamir tüpü 10- kamp kurarak gidecekseniz kamp malzemeleri 10 tane olmazsa olmaz bunlardır daha çok şey eklene bilir bu size bağlı inşallah hayırlısıyla güzel bi gezi yaşarsınız.
    Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
    Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
    F.S.M.HAN

  3. #3083
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Hayırlı yolculuklar en önemlisi dikkatli olun özellikle dönüş yolunda daha sık mola verin az kaldı biraz daha sıkalım dişimizi hatasına düşmeyin.
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  4. #3084

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    beyler bu motorun bobin işi beni iyice dellendirdi su filan gördüğü an ön silindir çalışmayı kesiyor gösterdim ustaya ateşlemede iyi gibi ama sorun ne anlamadım arka silindir çalışmıyor bazen derken ön silindir başladı..sırf bu yüzden bosh buji filan taktırdım ama yok bi gariplik var..ayrıca motor bi kaç gündür iyi marş yapmıyor hatta bugün komle bitti 2de yitmeyle çalıştırıyorum ve beyinde bi problem yaratmaz inşallah
    akünün bitttiği nasıl anlaşılır;
    -farlar zayıf titriyor
    -marş basmıyor
    -gösterge ışığı zayıf ve marşa basınca çıt çıt ses yapıyor...akünün çalıştığında şarj olması gerekmez mi

  5. #3085

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650
    Alıntı maliyeci07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu motorun bobin işi beni iyice dellendirdi su filan gördüğü an ön silindir çalışmayı kesiyor gösterdim ustaya ateşlemede iyi gibi ama sorun ne anlamadım arka silindir çalışmıyor bazen derken ön silindir başladı..sırf bu yüzden bosh buji filan taktırdım ama yok bi gariplik var..ayrıca motor bi kaç gündür iyi marş yapmıyor hatta bugün komle bitti 2de yitmeyle çalıştırıyorum ve beyinde bi problem yaratmaz inşallah
    akünün bitttiği nasıl anlaşılır;
    -farlar zayıf titriyor
    -marş basmıyor
    -gösterge ışığı zayıf ve marşa basınca çıt çıt ses yapıyor...akünün çalıştığında şarj olması gerekmez mi
    bence yani bir akü al önce ve elektirik aksamını kontrol ettir.
    Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
    Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
    F.S.M.HAN

  6. #3086

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı WOLF 81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence yani bir akü al önce ve elektirik aksamını kontrol ettir.
    ne yazıkki sorun aküde değilmiş marş motoru problemli

  7. #3087
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı maliyeci07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bu motorun bobin işi beni iyice dellendirdi su filan gördüğü an ön silindir çalışmayı kesiyor gösterdim ustaya ateşlemede iyi gibi ama sorun ne anlamadım arka silindir çalışmıyor bazen derken ön silindir başladı..sırf bu yüzden bosh buji filan taktırdım ama yok bi gariplik var..ayrıca motor bi kaç gündür iyi marş yapmıyor hatta bugün komle bitti 2de yitmeyle çalıştırıyorum ve beyinde bi problem yaratmaz inşallah
    akünün bitttiği nasıl anlaşılır;
    -farlar zayıf titriyor
    -marş basmıyor
    -gösterge ışığı zayıf ve marşa basınca çıt çıt ses yapıyor...akünün çalıştığında şarj olması gerekmez mi
    Senin sorunun şase de arkadaşım. Marj motoruna giren bir kablo var üstü plastik kaplı. O plastigi kaldır 2 somun arasına sıkıştırılmış şase kablosu ve somunlar paslanmış. Buraya pas sökücü sık güzelce bir zımparala sonra. Çok fazla zorlayıpta orayı kırma yeterki sorununun çözüldügünü göreceksin.
    Tekirdağ-Çorlu

  8. #3088

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin sorunun şase de arkadaşım. Marj motoruna giren bir kablo var üstü plastik kaplı. O plastigi kaldır 2 somun arasına sıkıştırılmış şase kablosu ve somunlar paslanmış. Buraya pas sökücü sık güzelce bir zımparala sonra. Çok fazla zorlayıpta orayı kırma yeterki sorununun çözüldügünü göreceksin.
    abi bu dediğin kablo fren pedalı tarafında olan mı usta orda biyere bakmıştı yoksa birde oturağın altında birşeyler var orda mı? bide motor yine marş yapmaya başladı yinede arada yapmıyor anlamadım gitti

  9. #3089
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı maliyeci07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bu dediğin kablo fren pedalı tarafında olan mı usta orda biyere bakmıştı yoksa birde oturağın altında birşeyler var orda mı? bide motor yine marş yapmaya başladı yinede arada yapmıyor anlamadım gitti
    yok hocam fren pedalında değil motorun ön kısmında marş motoru var yuvarlak silindirik bişey, onun üzerinde kablosu var orada . daha önce benimde başıma gelmişti kesin çözümde bu bence...

  10. #3090
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok hocam fren pedalında değil motorun ön kısmında marş motoru var yuvarlak silindirik bişey, onun üzerinde kablosu var orada . daha önce benimde başıma gelmişti kesin çözümde bu bence...
    Evet adres tarifi çok doğru
    Tekirdağ-Çorlu

  11. #3091

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet adres tarifi çok doğru
    tamam benimde demek istediğim yer oraydı aslında ama anlatamadım
    dediğin gibi pas sökücü,zımpara işlemlerini gerçekleştirdim ve evet çalışıyor sağolasın

  12. #3092
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Rica ederim ne demek. Bir ikinci dikkat etmen gereken yer de ayaklık müşürünün oksitlenmemesi. Orası oksitlenirse kontak açıkta olsa ateşleme yapmaz. Sende çalışmıyor diye debelenip durursun. Oraya da yıkamalardan sonra pas sökücü sıkmak lazım.
    Tekirdağ-Çorlu

  13. #3093

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim ne demek. Bir ikinci dikkat etmen gereken yer de ayaklık müşürünün oksitlenmemesi. Orası oksitlenirse kontak açıkta olsa ateşleme yapmaz. Sende çalışmıyor diye debelenip durursun. Oraya da yıkamalardan sonra pas sökücü sıkmak lazım.
    abi peki o dediğin yer neresi oluyor,dediğin durum olmuş olabilir çünkü buraya bayadır yağmur yağıyor ve mecburen kullanmak zorunda kalıyorum,zaten bu yağmurlardan sonrada motor arızalar vermeye başladı

  14. #3094
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Motorun ön kısmında kornanın olduğu bölgede şasenin arasında birbirine soket ile bağlı kablo var. Ön şasenin çatalı arasında kalan bir kısımda. Soketler bende beyaz renkte. O soketi çıkarttığında motor çalışmaz ayaklık açık gibi algılar.
    Tekirdağ-Çorlu

  15. #3095

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun ön kısmında kornanın olduğu bölgede şasenin arasında birbirine soket ile bağlı kablo var. Ön şasenin çatalı arasında kalan bir kısımda. Soketler bende beyaz renkte. O soketi çıkarttığında motor çalışmaz ayaklık açık gibi algılar.
    sanırım bende ayaklık müşürü iptal çünkü vistesdeyken bile motor ayaklık açıkken istop etmiyor,korna tarafında iptal edilmiş bi kaç kablo ve bi soket var galiba senin dediğin onlar.ama dün biraz araştırdım iptal edilebiliyormuş galiba öyle birşeyler yapılmış

  16. #3096
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı maliyeci07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım bende ayaklık müşürü iptal çünkü vistesdeyken bile motor ayaklık açıkken istop etmiyor,korna tarafında iptal edilmiş bi kaç kablo ve bi soket var galiba senin dediğin onlar.ama dün biraz araştırdım iptal edilebiliyormuş galiba öyle birşeyler yapılmış
    Ben onu iptal edip gizli kontak şeklinde bir switch e bağlamıştım. yani her motorda iptal edilebiliyor o.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #3097

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben onu iptal edip gizli kontak şeklinde bir switch e bağlamıştım. yani her motorda iptal edilebiliyor o.
    abi birşey daha sorcam hala çözüm bulamadım,demiştim ya bobinde bi problem var arada tek silindire geçiyor diye işte o problem yine başladı ve bobine usta baktı problem yok dedi geçen yine aynı sorun oldu..olayı tam anlatayım; buji başlığını çıkarıyorum ateşlemeye bakıyorum eğer başlığı çıkarırsam problem kalmıyor ve hatta bir santim mesafeden bile ateşlemeyi yapabiliyor ama başlığı takınca yine tekliyor başlığı tam oturtmazsam bi kendine geliyor yine gidiyor derken sonradan kendine geliyor..buji başlığını ffilan değiştirdim ama hala problem ne anlayamadım ve yine bi sorun daha çıktı sinyallerde bugün farkettim hızlı yanıp sönüyor offf

  18. #3098
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı maliyeci07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi birşey daha sorcam hala çözüm bulamadım,demiştim ya bobinde bi problem var arada tek silindire geçiyor diye işte o problem yine başladı ve bobine usta baktı problem yok dedi geçen yine aynı sorun oldu..olayı tam anlatayım; buji başlığını çıkarıyorum ateşlemeye bakıyorum eğer başlığı çıkarırsam problem kalmıyor ve hatta bir santim mesafeden bile ateşlemeyi yapabiliyor ama başlığı takınca yine tekliyor başlığı tam oturtmazsam bi kendine geliyor yine gidiyor derken sonradan kendine geliyor..buji başlığını ffilan değiştirdim ama hala problem ne anlayamadım ve yine bi sorun daha çıktı sinyallerde bugün farkettim hızlı yanıp sönüyor offf
    sinyal ampüllerinden biri geçmiş olabilir onu değiştirince düzelir umarım.
    buji başlığındaki metal kısım ıslandığında o problemleri yapıyo metal kısmı çıkarınca problem bitecektir bence...

  19. #3099

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sinyal ampüllerinden biri geçmiş olabilir onu değiştirince düzelir umarım.
    buji başlığındaki metal kısım ıslandığında o problemleri yapıyo metal kısmı çıkarınca problem bitecektir bence...
    metal kısmı nasıl çıkarıcaz ki? bide "sinyal ampüllerinden biri geçmiş olabilir "demişsin anlamadım

  20. #3100

    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DL 650
    arkadaşlar bugün ilk defa yolda kaldım benzinim bittiği için allahtan istasyona 300 m mesafe vardı. fakat benim sormak istediğim şey bizim makinaların kitapçığında 12,1 lt. depo kapasitesi yazıyor rezerveyle birlikte ben motoru rezerveye aldım fakat çalışmadı depoyu fulledikten sonra çalıştı, tam 10 lt benzin aldı depo depoda 2 lt daha benzin olduğuna göre sorun nedir anlamadım, ustayla biraz işim vardı budurumuda söyledim akşam motoru almaya gittim neymiş sorun dedim çok kalabalıktı ustanın başı ama sagolsun kısaca söyledi yakıt hortumlarını havayla temizlemiş bide hortumlar tersmi dedi ne tam anlayamadım durumu başına gelen yada durumun ne olduğunu bilen varsa bilgi lütfen.
    Ey Mehmed ! Ahmed-i Muhtar'ın Mucizeleriyle
    Umarım Galip Olur Din Düşmanlarına Devletim "
    F.S.M.HAN


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler