Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 20:39
#3001
ya zincir hakkında rica etsem biraz bilgi verir misiniz? sağ yandan ses gelmesi nedeniyle tekrardan birde mahallede bi bisikletci var ona danışayım dedim motoru filan var adam dişli kısmında zinciri çekti biraz boşluk vardı değişmesi lazım dedi ve ayrıyeten daha tam zincir ayarını tutturamadık en sonunda bende gergin durmaktansa gevşek dursun daha iyidir diyip saldım,adam birde en sonunda her ustanın genelde söylediği gibi çin malından başka ne bekliyorsun diyip hevesimin içine etti ve umarım debriyajdan bi aksilik başıma gelmez,debriyajda kaçırma filan pek yok gibi ama boşa geçmeme işi pek normal değil gibi adamlar sökmeye 50 tl diyor ondan şimdilik askıda....
özellikle zincir konusunda yardımcı olursanız sevinirim tavsiyenize göre değiştirmeyi düşünüyorum
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 23:15
#3002
ARBETUS adlı üyeden alıntı
yahu nasıl aynı hizzada olmaz? anlayamadım. kendi burçlarını kullanmamışlar mı acaba?
ben motoru 2.el aldım,1 ay oldu alalı eski ustası süpermiş1 aydır onun hatalarını düzeltiyorum,arka kampana'nın yanında kendi burcu yoktu hatta burç yoktu.uydurma birşey takmış oraya,o da zincir,dişli hepsinin dengesini bozmuş,önce kalın bir pul atarak hizaladım problem kalmadı,bugün de sanayide güzel bir burç çektirdim canavar gibi oldu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------
maliyeci07 adlı üyeden alıntı
ya zincir hakkında rica etsem biraz bilgi verir misiniz? sağ yandan ses gelmesi nedeniyle tekrardan birde mahallede bi bisikletci var ona danışayım dedim motoru filan var adam dişli kısmında zinciri çekti biraz boşluk vardı değişmesi lazım dedi ve ayrıyeten daha tam zincir ayarını tutturamadık en sonunda bende gergin durmaktansa gevşek dursun daha iyidir diyip saldım,adam birde en sonunda her ustanın genelde söylediği gibi çin malından başka ne bekliyorsun diyip hevesimin içine etti
ve umarım debriyajdan bi aksilik başıma gelmez,debriyajda kaçırma filan pek yok gibi ama boşa geçmeme işi pek normal değil gibi adamlar sökmeye 50 tl diyor ondan şimdilik askıda....
özellikle zincir konusunda yardımcı olursanız sevinirim tavsiyenize göre değiştirmeyi düşünüyorum
Zincir sol tarafta,sağ tarafta ses yapabilcek egzoz var,bence egzozun vidalarını kontrol etözellikle de arka silindirin boşta olan egzoz borusunun alt bağlantısını,ben orayı sıkınca ses kalmamıştı.roadstarların üzerindeki dişli ve zincir müthiş,kolay kolay boozulacağını sanmıyorum,ayar ve yağ problemi vardır bence.Boşa geçmeme problemini ben de yaşıyordum hatta önceki sayfalarda arkadaşlara da sormuştum,ustanın biri debriaj balatasındandır dedi söktük baktık hiçbir problem yoktu,debriaj halatını değiştirdim,vites kolunun boşluğunu aldım yağladım,biraz da motora alışınca hiçbir problem kalmadı.Bi de ben bu Çin malı düşmanı ustaları anlamıyorum,bundan önceki motorum Kanuni Freedom idi,sıfır aldım herkes çin malı diye tepki gösterdi ama 30.000 km sorunsuz masrafsız bir şekilde kullandım satıp roadstar 250 aldım bu motorum da 35.000 km'de ve hayatımda kullandığım en hoş motorlardan biri,eski sahibi hor kullandığı halde biraz bakımla tertemiz oldu,Çin malı motoru beğenmeyenlerin motordan beklentileri ne acaba çok merak ediyorum,uzaya falan mı gitmeyi düşünüyorlar....Bence sen motorunun kıymetini bil arkadaşım roadstar 250 çoook güzel bi motor.
-
05 Nisan 2011, 12:36
#3003
[/COLOR]
Zincir sol tarafta,sağ tarafta ses yapabilcek egzoz var,bence egzozun vidalarını kontrol etözellikle de arka silindirin boşta olan egzoz borusunun alt bağlantısını,ben orayı sıkınca ses kalmamıştı.roadstarların üzerindeki dişli ve zincir müthiş,kolay kolay boozulacağını sanmıyorum,ayar ve yağ problemi vardır bence.Boşa geçmeme problemini ben de yaşıyordum hatta önceki sayfalarda arkadaşlara da sormuştum,ustanın biri debriaj balatasındandır dedi söktük baktık hiçbir problem yoktu,debriaj halatını değiştirdim,vites kolunun boşluğunu aldım yağladım,biraz da motora alışınca hiçbir problem kalmadı.Bi de ben bu Çin malı düşmanı ustaları anlamıyorum,bundan önceki motorum Kanuni Freedom idi,sıfır aldım herkes çin malı diye tepki gösterdi ama 30.000 km sorunsuz masrafsız bir şekilde kullandım satıp roadstar 250 aldım bu motorum da 35.000 km'de ve hayatımda kullandığım en hoş motorlardan biri,eski sahibi hor kullandığı halde biraz bakımla tertemiz oldu,Çin malı motoru beğenmeyenlerin motordan beklentileri ne acaba çok merak ediyorum,uzaya falan mı gitmeyi düşünüyorlar....Bence sen motorunun kıymetini bil arkadaşım roadstar 250 çoook güzel bi motor.[/QUOTE]
pardon sağ taraf değil soldan geliyor ses yanlış yazmışım,sürücü olarak iyiyim çocukluğumdan beri araba motor filan sürüyorum boşa geçmemesi normal değil istop etmeden boşa aldırmıyor motor.zincirin eskidiği nasıl anlaşılır belirtileri nedir ki
-
05 Nisan 2011, 22:24
#3004
[/QUOTE]
pardon sağ taraf değil soldan geliyor ses yanlış yazmışım,sürücü olarak iyiyim çocukluğumdan beri araba motor filan sürüyorum boşa geçmemesi normal değil istop etmeden boşa aldırmıyor motor.zincirin eskidiği nasıl anlaşılır belirtileri nedir ki[/QUOTE]
Zincir arka dişli üzerindeyken boşluğunu kontrol et;arka dişlideki zinciri yukarı aşağı hareket ettir,dişliye tam oturmuşsa ve hareket etmiyorsa problem yok.Boşa geçmemesi konusunda da debriaj balatası ve baskı yaylarını kontrol ettir o zaman umarım önemli bi problemi yoktur
-
05 Nisan 2011, 23:16
#3005
pardon sağ taraf değil soldan geliyor ses yanlış yazmışım,sürücü olarak iyiyim çocukluğumdan beri araba motor filan sürüyorum boşa geçmemesi normal değil istop etmeden boşa aldırmıyor motor.zincirin eskidiği nasıl anlaşılır belirtileri nedir ki[/QUOTE]
Zincir arka dişli üzerindeyken boşluğunu kontrol et;arka dişlideki zinciri yukarı aşağı hareket ettir,dişliye tam oturmuşsa ve hareket etmiyorsa problem yok.Boşa geçmemesi konusunda da debriaj balatası ve baskı yaylarını kontrol ettir o zaman umarım önemli bi problemi yoktur[/QUOTE]
şükür ses işini hallettim problem zincirdeymiş..
ama yine sinir ettiler hangi dükkana girsem üç takım değişmeli ama dişli yok zor bulursun dediler zincire 80 lira fiyat öektiler,başka yere gittim 20 dedi aldım işçilik on dediler onada tamam dedim bi baktım bu seferde zincir olmadı5 20 demişti usta baktık olmadı hobbaaa dedim paramı geri aldım geldim denk gele kanuni servisine girdim 5 30 olcak dedi 50 lira 530 SFR zincir aldım dedi işçilik parası bari alma dedim tamam dedi çok şükür ses bari kesildi umarım dişlilerde problem yoktur
-
05 Nisan 2011, 23:21
#3006
şükür ses işini hallettim problem zincirdeymiş..
ama yine sinir ettiler hangi dükkana girsem üç takım değişmeli ama dişli yok zor bulursun dediler zincire 80 lira fiyat öektiler,başka yere gittim 20 dedi aldım işçilik on dediler onada tamam dedim bi baktım bu seferde zincir olmadı5 20 demişti usta baktık olmadı hobbaaa dedim paramı geri geldim denk gele kanuni servisine girdim 5 30 olcak dedi 50 lira dedi işçilik parası bari alma dedim tamam dedi çok şükür ses bari kesildi :bounce: umarım dişlilerde problem yoktur [/QUOTE adlı üyeden alıntı
Kan emici bunlar ya,birçok parça aynı olduğu halde rodstar 250 dedinmi fiyatı 2ye katlıyorlar.
-
06 Nisan 2011, 02:13
#3007
salihtoraman adlı üyeden alıntı
Kan emici bunlar ya,birçok parça aynı olduğu halde rodstar 250 dedinmi fiyatı 2ye katlıyorlar.[/QUOTE]
eğer nette araştırdığım zincirse fiyatı normalde 120 filan ondan bi bakımada sevindim ilk sorduğum 80 demiştim ya işte bu zincir için söylemişti fiyatı inşallah kafa ağrıtmaz artık
-
06 Nisan 2011, 09:34
#3008
Arkadaşlar zincir var zincir var. şimdi ucuza aldım diye sevindiğiniz zincirle kaç km gidebileceğiniz meçhul. Ben 110 liraya aldığım oringli zincirle 10000 km yağlamadan bakmadan gidebildiğimi biliyorum. 20 liraya 30 liraya alınan zincirden çok birşey beklemeyin.
D.I.D, DC falan alamıyorsanız bile YBN, KMC, Motomaster gibi orta sınıf zincirlerden almaya özen gösterin. Zincirdeki fiyat farkının motorun markasıyla alakası yok. Misal MCT250 de 520 numara zincir kullanıyor. Kawasaki VN800 de CBR600 RR da olay marka kalite.
Vitesin boşa geçmeme olayının belirli sebepleri vardır. İlki debriyaj ayarı, balatanın durumu. Mesela düşük hızlarda 2 den 1 e atmakta da hafif sertlik varsa debriyaj ayarında sıkıntı vardır. Bir diğer unsur da yağ. Yağ iyi olmayınca da zorluk yaşanıyor. Ben bisanı alırken eski sahibi boşa geçmekte sıkıntı yaşıyorum demişti. Balataları değiştirdim ve o sorun ortadan kalktı.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
06 Nisan 2011, 13:21
#3009
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar zincir var zincir var. şimdi ucuza aldım diye sevindiğiniz zincirle kaç km gidebileceğiniz meçhul. Ben 110 liraya aldığım oringli zincirle 10000 km yağlamadan bakmadan gidebildiğimi biliyorum. 20 liraya 30 liraya alınan zincirden çok birşey beklemeyin.
D.I.D, DC falan alamıyorsanız bile YBN, KMC, Motomaster gibi orta sınıf zincirlerden almaya özen gösterin. Zincirdeki fiyat farkının motorun markasıyla alakası yok. Misal MCT250 de 520 numara zincir kullanıyor. Kawasaki VN800 de CBR600 RR da olay marka kalite.
Vitesin boşa geçmeme olayının belirli sebepleri vardır. İlki debriyaj ayarı, balatanın durumu. Mesela düşük hızlarda 2 den 1 e atmakta da hafif sertlik varsa debriyaj ayarında sıkıntı vardır. Bir diğer unsur da yağ. Yağ iyi olmayınca da zorluk yaşanıyor. Ben bisanı alırken eski sahibi boşa geçmekte sıkıntı yaşıyorum demişti. Balataları değiştirdim ve o sorun ortadan kalktı.
Sağlıcakla.
arbetus sağol dediğin gibi balata değişcek diyorlar yağı filan daha yeni değiştirdim ondan geriye bi o kaılyor debriyaj ayarınıda çok yaptırdım hatta en sonunda birde ben yaptım ve bu sefer aşyada kavramasını sağladım bu ayarda 3-4-5de kaçırmıyor.en iyi debrriyaj ayarı nasıl yapılır biliyorsan söylersen sevinirim.
zincir olarak bende uçuk bi fiyat bekliyordum ama sfr'nin iyi bir marka olduğunu duydum ondan tereddüt etmedim değilse 80-100 arası bi mevlayı gözden çıkarmıştım çünkü bende herzaman iyi parçadan yanayım ve diğer motorumada devamlı yan sanayi yerine farkını verip orjinalini almıştım.bunda da o imkan var mı bilemem ama herhangi bir problem olursa senin parça temin edebildiğini de okumuştum sana danışırım..
mesela birşey sorcam debriyajı değiştircem ama fiyatlar arası fark var burda ki adam komplesine 150tl,nettede 190tl diyor sence hangisi uygun daha ucuzuda yoktur heralde demi?
-
06 Nisan 2011, 13:44
#3010
maliyeci07 adlı üyeden alıntı
arbetus sağol dediğin gibi balata değişcek diyorlar yağı filan daha yeni değiştirdim ondan geriye bi o kaılyor debriyaj ayarınıda çok yaptırdım hatta en sonunda birde ben yaptım ve bu sefer aşyada kavramasını sağladım bu ayarda 3-4-5de kaçırmıyor.en iyi debrriyaj ayarı nasıl yapılır biliyorsan söylersen sevinirim.
zincir olarak bende uçuk bi fiyat bekliyordum ama sfr'nin iyi bir marka olduğunu duydum ondan tereddüt etmedim değilse 80-100 arası bi mevlayı gözden çıkarmıştım çünkü bende herzaman iyi parçadan yanayım ve diğer motorumada devamlı yan sanayi yerine farkını verip orjinalini almıştım.bunda da o imkan var mı bilemem ama herhangi bir problem olursa senin parça temin edebildiğini de okumuştum sana danışırım..
mesela birşey sorcam debriyajı değiştircem ama fiyatlar arası fark var burda ki adam komplesine 150tl,nettede 190tl diyor sence hangisi uygun daha ucuzuda yoktur heralde demi?
Ben XT600 debriyaj balatasını alıp taktım. çünkü bisanın orijinal balatalarından ilk taktıktan 1 hafta sonra kaçırmaya başlamışlardı. Normalde balatalar bi danesi dar diğerleri geniş olması gerekirken benim aldıklarım tam tersiydi. Bulamadımda. Sonra XT600 ün balatalarının uyduğunu farkettim ondan alığ taktım ve sorunu hallettim. İdeal debriyaj ayarına gelince; manette biraz boşluk bırakman lazım sıkı sıkıya olmaması gerek yani.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
06 Nisan 2011, 21:50
#3011
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Ben XT600 debriyaj balatasını alıp taktım. çünkü bisanın orijinal balatalarından ilk taktıktan 1 hafta sonra kaçırmaya başlamışlardı. Normalde balatalar bi danesi dar diğerleri geniş olması gerekirken benim aldıklarım tam tersiydi. Bulamadımda. Sonra XT600 ün balatalarının uyduğunu farkettim ondan alığ taktım ve sorunu hallettim. İdeal debriyaj ayarına gelince; manette biraz boşluk bırakman lazım sıkı sıkıya olmaması gerek yani.
Sağlıcakla.
arbetus sağolasın da manette boşluk dediğin nasıl olcak biraz daha açık yazar mısın mekanik filan hiç anlamıyorumda birde XT600 balatalarının ortalama fiyatı biliyor musun taktırsam iyi olcak da
şimdiedn teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------
birde abi bu balatayı komple set olarak mı değiştircez yoksa sadece balata olarak yeterli olur mu? arbetus debriyaj salmadıktan sonra boşa girmemesi bi problem teşkil eder mi yani böyle bi zararı olur ben öğrenciyimde biraz sıkıntıya sokucak gibi
-
06 Nisan 2011, 23:25
#3012
Arkadaşlar merhabalar uzunca bir süredir ayrı kaldık... yeni arkadaşlarda gördüm keyifli hoş muhabbetler dilerim... üyeliğimde bir sıkıntı vardı giderdiler sağolsunlar... motoru bi satayım dedim bi vazgeçtim malum haziranda gidiyorum ama muhtemelen ya İzmir' e yada gideceğim yere kamyona sırtlayıp götürecem... ARBETUS senle tanışmadan gitmiyeyim diyorum biraz feyz alırız hiç deyilse... motoru birde sen göresin istiyorum eksiği gediği kalmasın diye...(bu arada egzosu yeni değiştirdim ama inanılmaz gıcık oldum tahmin etmişsinizdir mavili sarılı yanıklı bişey oldu, ustaya götürdüm al şunu geri diye motorun parçalarını kromlatmayı teklif etti bişey demedim) kısa zamanda görüşmek ümidiyle kazasız, keyifli sürüşler...
-
07 Nisan 2011, 00:04
#3013
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar uzunca bir süredir ayrı kaldık... yeni arkadaşlarda gördüm keyifli hoş muhabbetler dilerim... üyeliğimde bir sıkıntı vardı giderdiler sağolsunlar... motoru bi satayım dedim bi vazgeçtim malum haziranda gidiyorum ama muhtemelen ya İzmir' e yada gideceğim yere kamyona sırtlayıp götürecem... ARBETUS senle tanışmadan gitmiyeyim diyorum biraz feyz alırız hiç deyilse... motoru birde sen göresin istiyorum eksiği gediği kalmasın diye...(bu arada egzosu yeni değiştirdim ama inanılmaz gıcık oldum tahmin etmişsinizdir mavili sarılı yanıklı bişey oldu, ustaya götürdüm al şunu geri diye motorun parçalarını kromlatmayı teklif etti bişey demedim) kısa zamanda görüşmek ümidiyle kazasız, keyifli sürüşler...
abi aslında bende çok isterdim savaş abiyle olsun arbetusla olsun diğer arkadaşlar filan olsun görüşmek ama inşallah bir gün güzel bi organizasyonda biraraya geliriz diye ümidediyorum
-
08 Nisan 2011, 02:41
#3014
kilometre daha 186dayken depoyu bi fulliyeyim dedim 30 lira aldı yani,motor 160 civarı yakmış var bi dandiklik 100de geçmedim hiç
-
08 Nisan 2011, 09:08
#3015
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar uzunca bir süredir ayrı kaldık... yeni arkadaşlarda gördüm keyifli hoş muhabbetler dilerim... üyeliğimde bir sıkıntı vardı giderdiler sağolsunlar... motoru bi satayım dedim bi vazgeçtim malum haziranda gidiyorum ama muhtemelen ya İzmir' e yada gideceğim yere kamyona sırtlayıp götürecem... ARBETUS senle tanışmadan gitmiyeyim diyorum biraz feyz alırız hiç deyilse... motoru birde sen göresin istiyorum eksiği gediği kalmasın diye...(bu arada egzosu yeni değiştirdim ama inanılmaz gıcık oldum tahmin etmişsinizdir mavili sarılı yanıklı bişey oldu, ustaya götürdüm al şunu geri diye motorun parçalarını kromlatmayı teklif etti bişey demedim) kısa zamanda görüşmek ümidiyle kazasız, keyifli sürüşler...
Dostum, Egzosu nerde kime yaptırdın? Ben de görüşmek tanışmak istiyorum ama havalar düzelsin hele bakarız.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
08 Nisan 2011, 21:26
#3016
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Dostum, Egzosu nerde kime yaptırdın? Ben de görüşmek tanışmak istiyorum ama havalar düzelsin hele bakarız.
Sağlıcakla.
Yenisini yaptırmadım, aldım orjinaliyle aynı... oda benim usta...tanışması kolay...ayrıca duymuşsunuzdur Ercan Motor var ona gittim bi yoklama çekeyim diye 400lerden falan bahsetti işime gelmedi... ama Pendik Sanayide usta ile görüştüm custom tarzı işler yapıyor...maşa yükseltme, egzos vs.
Hele bakarız hele bakarız... valla cebten bile aradım... bir daha böyle çağrı yapmam haberin ola
-
09 Nisan 2011, 10:44
#3017
Selam arkadaşlar,Ben motosikletin sesinden pek memnun değilim,orjinal egzozunda değişiklik yapmak istiyorum,egzozda oynama yapan oldu mu aranızda?fikir veren olrsa sevinirim.
-
09 Nisan 2011, 13:01
#3018
arkadaşlar önceki gün umreden geldim, mekke'deki polisler virago kullanıyorlar. benim koçumda keşke buralarda olsa diye çok arandım...
-
09 Nisan 2011, 20:02
#3019
narkozcu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar önceki gün umreden geldim, mekke'deki polisler virago kullanıyorlar. benim koçumda keşke buralarda olsa diye çok arandım...
Allah kabul etsin narkozcu benimde annem ordaydı geldi... kızma bi espiri yapayım (motorla tavaf etmek için mi?) .... Allah hacı olmayıda nasip eder İnşallah darısı başımıza...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:54 ----------
salihtoraman adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,Ben motosikletin sesinden pek memnun değilim,orjinal egzozunda değişiklik yapmak istiyorum,egzozda oynama yapan oldu mu aranızda?fikir veren olrsa sevinirim.
Bu konuda çok git gel yaşadım çokta araştırdım ama sana tavsiyem orjinal egzosu bozmadan bir şeyler yap bence... neden dersen memnun kalmazsın veya pişman olursun birde muayenede sorun çıkabilir neme lazım... Ayrıca sesleri güzel çıkıyor bence ...
Egzosu kestirmek motorun şeklini bozduğunu düşünüyorum o yüzden tavsiye etmem ama perdeleri delerek ses artışı yapılıyor sitede detaylı açıklamalar var bi bak istersen...
-
09 Nisan 2011, 22:55
#3020
salihtoraman adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,Ben motosikletin sesinden pek memnun değilim,orjinal egzozunda değişiklik yapmak istiyorum,egzozda oynama yapan oldu mu aranızda?fikir veren olrsa sevinirim.
dostum kesinlikle susturucuları çıkart egsozda iki tane bırak kalsın süper ses çıkıyor çok tok,ben yaptırdım tekrardan motora aşık oldum herkes bi dönüp bakıyor ama küfür etmek için değil eminim öyle diğerleri gibi çok tis kötü bi sesi yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler