SELAM bende roadstar250 lik var bisan motordan çok memnunum ama rengini deyiştirmek isti yorum yardımcı olurmusunuz izmirden deniz
SELAM bende roadstar250 lik var bisan motordan çok memnunum ama rengini deyiştirmek isti yorum yardımcı olurmusunuz izmirden deniz
merhaba arkadaşlar ben ehliyetimi yeni aldım ve hiç vitesli motor kullanmadım.Chopper motor hevesım var ve kesin 1-2 ay içinde alıcam.Roadstar ların yamaha virago ya benzerliği ve iyi bir motor oldugunu duydum. Motor hevesımı almak motor kullanmayı ogrenmek ıcın 2-3 yıl kullanacagım bir motor olucak.
2006 model 13 bin km de bir bisan roadstar 250 buldum. Debriyaj balatası ve zinciri deişecek 125 tl masraf olur dedi. 1600 tl fiyat biçti.Resimlerden motor çok temiz duruyor.Kocaeli-Ankara arası 2-3 ayda bir gidip gelicem onun dısında kocaelinde sehır içi kullanıcam ara sıra istanbula fln da gidebilirim.Aşırı hız istemiyorum uzun yolda 100 ü bulsam yeter. Motorun bana maliyeti toplu bakımla beraber 1800 tl gbi birsey olucak.
Siz bu motoru bana önerirmisiz? Fiyatı sizce uygun mu?
13 binde zincir ve debriyaj degismesi garip, belki arka tekerin saplamasi degisebilir.fiyat iyidir, gecis motosikletidir ancak o kadardir..
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
iyi fiyat almışsın bence. gerçekten temiz ise al. ben de yeni aldım hatta ilk defa vitesli motora bununla başladım. 1 günde çözersin alışırsın. yalnız dikkat et ne dolmuş ne taksiler biz motorcuları araçtan saymazlar. daha 1 ay olmadı bisürü kaza tehlikesi geçirdim.
kısacası korumasız çıkma. bu arada motorda koruma demiri yoksa kesinlikle taktır faydasını gördüm ben ;)
araç bisan roadstar deilmiş ledow borelli imiş buarada yeni öğrendim
dostum özel mesaj da attım buradan da söyleyeyim. Bu makinalar her nekadarda japon kopyası olsa da malzeme kalitesi belli. dolayısıyla balata ve zincir bitirmesi normal. ben 2. zincirimi alacağım. 14000 km civarındayım. motoru aldığımda debriyaj kaçırıyordu ve o şekilde ege turu yaptım geldiğimde zincir de balata da istifa etmişti ilk montajı kendim yaptım lakin sacların ve balata diziminin bir sırası varmış bilmiyordum yaktım tümünü ikinci takımı aldıktan sonra farkettim ki. Aldığım balatadaki tüm balatalar ince bir tanesi kalın. Viragonun servis manueline baktığımda durum tam tersini gösteriyordu. tümü kalın bir tane ince. Sanırım üretildikleri yerde paketlenirken birileri sırayı karıştırmışlar yeni ve istediğim türdeki balatayı araştırırken VeloMotonun sitesinde xt600 le aynı balatayı kullandığımızı gördüm. Sonra depodaki XT600 balatasına baktım ve Bingo onda 8 plaka vardı 6sı kalın 2 si ince ilk bakımda bu balata setini deneyeceğim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
arkadaşlar hava soğukken motoru ile problem yaşayan var mı?? her gün iş e gidip geliyorum. yol a çıkmadan önce 2-4 dk arası mutlaka ısıtıyorum biraz motoru.
mesela tek gidişim ortalama 10-11 km arası. 10 km sürdükten sonra ışığa geldiğimde devir düştükce debriyaj ı tam sıkmama rağmen stop edicek gibi oluyor. bikaç kez stop etti. bu yüzden durduğumda hafiften gaz verme durumunda kalıyorum.
2-3 gün binemedim havalar aşırı soğuktu.havalar bugün biraz iyi olunca iş e gitmeden önce bulunduğum yerde biraz dolaştım. hiç bir problem yaşamadım.
hani motor soğuk olsa stop etmesine eyw diecem . ki normalde yaşamadım öle bişi. ama sıcakken (10 km ısınması için yeterli sanırım) devir düştükce motorun kapanmayı istemesi gerçekten garibime gitti. bujiler yeni deişti. ngk. 250 km anca gitti. yağı yeni deişti castrol
Abi ben yazana kadar yazmışın yahu ben rölantiyi yükselterek sorunu çözdüm. ama havayı kısıcma çünkü ritmi bozuldu hızlı çalışmasını sevmiyorum ben.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
arkadaşlar merhaba, ben serhat denizlidenim uzun zamandır bu başlığı takip ediyorum nasip olursa cumartesi günü bende bi roadstar alıcam gördüğüm kadarıyla cok sorun çıkartmayan bi motor ama bana birazcıkta olsa bilgi verirmisiniz sizce kesinlikle alınabilecek bi motormudur? teşekkür ederim şimdiden
saolun arkadaşlar denerim rölantiyi açmayı
bu arada bizim motorların var mı bi türkce bakım klavuzu felan ??
çok enteresan bende havayı kısınca denemek için 1 tur attım dışarısı 6C de hiçbişey olmadı rölanti yüksekti onuda kıstım hatta nerdeyse stop edecek kadar kıstım saat gibi sayıyor makine ama topu topu 10 dk falan denedim ben hava filtresini değiştirirken bağlantıdaki tüm kaçakları silikonla kapatmıştım onun etkisi olduğunu sanıyorum
bide benim arka fren balatası bitti ne marka kullanmamı tavsiye edersin ve nerden bulabilirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------
Bakım klavuzu var vede türkce ama bu forumdaki bilgilerin çeyreği kadar bilgi bulamazsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------
[/COLOR]
Bakım klavuzu var vede türkce ama bu forumdaki bilgilerin çeyreği kadar bilgi bulamazsın[/QUOTE]
bu forumdan bi bakım ve tamirat klavuzu basıp dağıtalım :D
Selam arkadaşlar, bizde bu motordan 2 adet var. Bir tanesini araba almak için satıyorum.
İlgilenen arkadaş varsa detayları telden görüşebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36858629/detay
ben de beğendim, bende olmasas krd nin dediği gibi ben de alırdım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------
ya az önce motorcu bi arkadaş geldi de ona sordum sübap ayarıdır dedi. iyice kafam karıştı :S tazeliyeyim sorunu:
arkadaşlar hava soğukken motoru ile problem yaşayan var mı?? her gün iş e gidip geliyorum. yol a çıkmadan önce 2-4 dk arası mutlaka ısıtıyorum biraz motoru.
mesela tek gidişim ortalama 10-11 km arası. 10 km sürdükten sonra ışığa geldiğimde devir düştükce debriyaj ı tam sıkmama rağmen stop edicek gibi oluyor. bikaç kez stop etti. bu yüzden durduğumda hafiften gaz verme durumunda kalıyorum.
2-3 gün binemedim havalar aşırı soğuktu.havalar bugün biraz iyi olunca iş e gitmeden önce bulunduğum yerde biraz dolaştım. hiç bir problem yaşamadım.
hani motor soğuk olsa stop etmesine eyw diecem . ki normalde yaşamadım öle bişi. ama sıcakken (10 km ısınması için yeterli sanırım) devir düştükce motorun kapanmayı istemesi gerçekten garibime gitti. bujiler yeni deişti. ngk. 250 km anca gitti. yağı yeni deişti castrol
arkadaşLar dün itibariyle 0 roadstarımı almış bulunmaktayım saygılarımla...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)