Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ekim 2010, 21:49
#2741
Boğaçhan adlı üyeden alıntı
Değerli Roadstar tutkunu arkadaşlarım. Sizlere bir soru sormak istiyorum. Çünkü yazacaklarınız seçimim'de etkili olacak.
Roadstar, topic'inizden edindiğim izlenime göre; problemsiz bir motosiklet. Hyosung GV 250'de diğer bir popüler bir motosiklet.
Fiyat ve performans olarak ele aldığınız da; Roadstar.
Güç ve fiyat olarak değerlendirdiğinizde; GV 250 Eeee.. hızları nerdeyse aynı. "Neden o zaman GV'ye o kadar para vereyim" diyorum.
Şimdiiii, Siz ne dersiniz.
Bu arada Yaş:52 Boy:178 Kilo 84
ve emekli olmak üzereyim. Kriterlerimi yazayım da...
Görüldüğü üzere, öyle uzun boylu bir beklentim de yok hani motosikletden.
Keeway sl 150 den sonra artık kalite ve gücü hissetmenin zamanı çoktan gelmişti. Dünyanın hiçbir motosiklet dergisinde veya forumunda yapılmayanı yaparak aynı segmentte olsalar dahi bu kıyası yapmamak lazım. gv250 yi maddi sorun yoksa düşünmeden almak doğru seçim olacaktır. Her ikisinide kullanan, serviste her açıdan bakım ve tamirine şahit olan bir kazanımla bu yorumu yapıyorum. Ama çin malı az maliyetli bir seçim yapacaksanız tereddütsüz bisan yada keeway 250cc alın derim.Saygılar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
-
20 Ekim 2010, 00:29
#2742
Boğaçhan adlı üyeden alıntı
Değerli Roadstar tutkunu arkadaşlarım. Sizlere bir soru sormak istiyorum. Çünkü yazacaklarınız seçimim'de etkili olacak.
Roadstar, topic'inizden edindiğim izlenime göre; problemsiz bir motosiklet. Hyosung GV 250'de diğer bir popüler bir motosiklet.
Fiyat ve performans olarak ele aldığınız da; Roadstar.
Güç ve fiyat olarak değerlendirdiğinizde; GV 250 Eeee.. hızları nerdeyse aynı. "Neden o zaman GV'ye o kadar para vereyim" diyorum.
Şimdiiii, Siz ne dersiniz.
Bu arada Yaş:52 Boy:178 Kilo 84
ve emekli olmak üzereyim. Kriterlerimi yazayım da...
Görüldüğü üzere, öyle uzun boylu bir beklentim de yok hani motosikletden.
yaş hariç şartlar aynı şefim bence mantıklı düşünüyorsunuz doğrusunada siz karar verin... bencede o kadar ödemeye gerek yok gv 250 için ama bi binin turlayın biraz o zaman karar verin...benimkinde airbrush uygulaması var o yetti zaten bana... bende sadece sorun tel jan ve korkuluk paslanması var onlarıda sorun etmiyorum biraz yağmurlar geçsin halolunmayacak mesele deyil hayırlısı olur inşallah...bence daha fazla düşünerek zaman kaybetmeyin
-
20 Ekim 2010, 20:23
#2743
vıceroy adlı üyeden alıntı
Keeway sl 150 den sonra artık kalite ve gücü hissetmenin zamanı çoktan gelmişti. Dünyanın hiçbir motosiklet dergisinde veya forumunda yapılmayanı yaparak aynı segmentte olsalar dahi bu kıyası yapmamak lazım. gv250 yi maddi sorun yoksa düşünmeden almak doğru seçim olacaktır. Her ikisinide kullanan, serviste her açıdan bakım ve tamirine şahit olan bir kazanımla bu yorumu yapıyorum. Ama çin malı az maliyetli bir seçim yapacaksanız tereddütsüz bisan yada keeway 250cc alın derim.Saygılar.
Değerli Vicoroy, SL'lerden bu yana siz hayli yol aldınız. Ber tersini yaptım. SL'i satıp, Keeway'in CUB'ını aldım.(Sözde Macar ama sonuçta Çin malı), lakin her ne hikmetse; bu CUB beni hiç üzmedi.
Maddi açıdan zaten problemim yok. Sizlere danışmamdan da maksat; Yeni yaşam dönemim de, zevkini alarak kullanabileceğim bir motosiklet edinebilmek. GV 250'nin kalitesi üzerine söylediklerinizi notuma aldım. Çok sağolun.
yaş hariç şartlar aynı şefim bence mantıklı düşünüyorsunuz doğrusunada siz karar verin... bencede o kadar ödemeye gerek yok gv 250 için ama bi binin turlayın biraz o zaman karar verin...benimkinde airbrush uygulaması var o yetti zaten bana... bende sadece sorun tel jan ve korkuluk paslanması var onlarıda sorun etmiyorum biraz yağmurlar geçsin halolunmayacak mesele deyil hayırlısı olur inşallah...bence daha fazla düşünerek zaman kaybetmeyin
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/newr...#ixzz12upUfnnX
Değerli Efrasyap, biraz eski kafalıyım herhalde, Roadstar'ın o klasik tarz ve duruşu beni mest ediyor. Kısaca, Virago serisine hastayım.
Malum Yamaha'lar yaşlandı. Genç klon seçenekler içinde de Lifan imali Roadstar, sizlerden edindiğim izlenime göre daha bir tercih edilesi makina.
Gönül Virago görüntüsünden yana ama, yukarıda yazılanlardan da anlıyacağınız ve bildiğiniz de üzere GV'de az anasının gözü bir motor değil. Zannedersem tek çıkar ve kurtuluş yolu; sizlerinde dediği gibi, her iki makinayı kullanıp ondan sonra karar vermek.
Sağlıcakla kalın dostlarım. İlginiz için teşekkür ederim.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
20 Ekim 2010, 21:42
#2744
Arkadaşlar motorumun jant telleri paslanıyor garajda durduğu yerde tuhaf olmuşlar neler yapmak lazım yoksa telleri değiştireyim diye düşünüyorum masrafı bilgisi fikri olanlar bekliyorum ....
-
21 Ekim 2010, 08:32
#2745
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumun jant telleri paslanıyor garajda durduğu yerde tuhaf olmuşlar neler yapmak lazım yoksa telleri değiştireyim diye düşünüyorum masrafı bilgisi fikri olanlar bekliyorum ....
bence WD 40 ile bi sil, hem ucuz hem kesin çözüm olabilir.
-
23 Ekim 2010, 00:35
#2746
Gv 250 kullanan ve Bisan Roadstar kullanan birisi olarak ikisi arasındaki artılardan ve eksilerden bahsedeyim kendimce.
Roadstar sport cruiser, Gv 250 classic cruiser. Bu tarz meselesi bazıları classic bazıları sport sever. Tercihe kalmış.
Performans olara Gv 250 22 beygir Roadstar 19 beygir. Bu süratte kendini göstermiyor ama yokuş çıkarken belli oluyor. Sürat olarak iki motor ile 140 km yi gördüm. İkiside bu hızda zorlanmıyor ve şişmiyor.
Roadstarın gidonu kullanım olarak daha rahat ve daha zevk veren bir gidon tarzı. Gv 250 nin düz e yakın gidonu uzun yolda bende bilek ağrısı yaptı.
Gv 250 nin debriajı ve ayak freni biraz daha ileride olduğu için dizleriniz rahat ediyor. Roadstarda bu daha yakın ve oturuş olarak dizler kıvrılmış olarak kalıyor. Ben motorda ayaklarımı uzatarak oturmayı sevdiğim için roadstar bu yönüyle benim için eksi oluyor.
Roadstarın depo hacmi Gv 250 den daha küçük. Classic motorların genelde depoları büyük olduğu için bu fark buradan kaynaklanıyor.
Parça ve aksesuar kalitesi olarak GV 250 roadstardan daha iyi. Roadstarın yedek parça kalitesi pek kaliteli olmadığı için fiyat olarak da yedek parçası gayet makul. Gv 250 nin yedek parçaları fahiş fiyatlara. Bir çamurluk fiyatı Gv 250 için 400 tl ydi.
Egsoz sesi olarak Roadstarın sesi çok daha hoş. Gv 250 nin susturucuları söküldükçe sesi cırtlıyor.
Gv 250 nin selesi uzun yolda bende bel ağrısı yaptı. Bel ağrısı yapmasının nedenini selenin dışa doğru kavisli olması olduğunu düşündüm. Roadstarın selesi çok rahat ve rahat bir yolculuk sağlıyor.
İki kişi kullanımda Gv 250 çok daha rahat. Roadstar 2 kişi kullanımda kontrolü zorlaşıyor ve arkası dar olduğu için rahatsızlık veriyor söföre. Ben sissy bar ı biraz daha yükselterek arka selenin daha uzamasını sağladım. Böylece iki kişi çok rahat kullanabiliyorum.
Efrasyap jant telleri için wd 40 ile pasları sökmek çözüm olabilir ama nikelajı gittiği için tekrar paslanacaktır. Jant tellerini yenilemen en iyisi.
Bu arada depoya yaptığın airbrush sana kaça maloldu ?
-
24 Ekim 2010, 01:16
#2747
Süleyman bey, GV 250 ile Roadstar'ın çok güzel mukayesesini yapmışsınız. emeğinize sağlık. Devamı varsa zevkle okuyabilirim.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
24 Ekim 2010, 01:47
#2748
bugün kışlık bakım yaptım arkadaşlar,
rezistanslı ngk larımı zımparalayıp taktım,
daha önce bahsettiğim bakteri filtresini hava filtresi olarak taktım,
zinciri ve krankın çevirdiği ana dişliyi yağladım, ki o dişliden motoru elde götürürken ses geliyodu yağsızlıktanmış kesildi.
motor yağını değiştirdim ama yağ filtresini temizlemeyi unuttum,yağı tekrar boşaltmadan filtreyi söküp temizleyebilirmiyim acaba ???
-
24 Ekim 2010, 02:38
#2749
_SuLeYMaN_ motorumu aldığım zaman eleman yaptırmıştı yani hazır aldım ama 700tlye mal etmiş heralde arkadaş http://www.facebook.com/photo.php?fb...t=t.8601992607 linkini veriyorum daha yeni baktım benım motoru görünce anladım arkadaş bu sorabilirsiniz olmazsa....
Ön koruma demiri ile jant telleri için hem koruyucu özelliği olan hemde çekiçli siyah boya aldım metaller için olanından motor zaten custom ya ön korkuluğu temizleyip bi güzel boyadıktan sonra takıcam tekrar beyenmezsem yenisini alırım ama önce kromunu kaplattıracam nikalaj olarak kullanmam artık, jant tellerini takmak ustama biraz zor geliyor adam biraz yoğun yarım günden fazla alır diyor ayarı falan uzun iş... o yuzden telleride boyamayı düşünüyorum inşallah beceririm bakalım nasıl olacak bitirince resimleri paylaşırım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ----------
lastik fiyatlarından haberi olan varsa düşünüyorum biraz araştırayım değiştirecem ayrıca zincir tavsiyeleri ile birlikte cevaplarsanız sevinirim...
-
25 Ekim 2010, 20:31
#2750
meraba arkadaşlar
ben dün hava filitresini söktüm ve kutunun içinden çıkan ikitane hortumun boşta olduğunu farkettim acaba bi zararı olurmu ayrıca bu hortumlar nereye takılıyor acaba biliyormusunuz
-
25 Ekim 2010, 22:03
#2751
kalyon86 adlı üyeden alıntı
ben dün hava filitresini söktüm ve kutunun içinden çıkan ikitane hortumun boşta olduğunu farkettim acaba bi zararı olurmu ayrıca bu hortumlar nereye takılıyor acaba biliyormusunuz
Soldaki görüntü olsun diye konmuş olması lazım, sağdaki hortum boşta ise filtre vazife görmemiş demektir, kelepçeleri iyi sık kısa olduğu için çabuk çıkıyor, zararı heralde karbüratöre olur, onuda temizlersin o kadar bence...
-
26 Ekim 2010, 08:24
#2752
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Soldaki görüntü olsun diye konmuş olması lazım, sağdaki hortum boşta ise filtre vazife görmemiş demektir, kelepçeleri iyi sık kısa olduğu için çabuk çıkıyor, zararı heralde karbüratöre olur, onuda temizlersin o kadar bence...
karbüratörü temizlemek ??? Onu nasıl yapıcaz ? Bendede aynı sorun vardı bence temizlemek istiyorum
-
26 Ekim 2010, 17:51
#2753
kalyon86 adlı üyeden alıntı
ben dün hava filitresini söktüm ve kutunun içinden çıkan ikitane hortumun boşta olduğunu farkettim acaba bi zararı olurmu ayrıca bu hortumlar nereye takılıyor acaba biliyormusunuz
filtre kutusunun siyah plastik olan kısmında motora bakan yüzeyinde 2 tane silindir şeklinde çıkıntı var hortumlardan ince olanı ince çıkıntıya takıyorsun diğer ucunu şasedeki kablolarla beraber yere veriyorsun bu filtre kutusuna bi şekilde su kaçarsa tahliyesi için
hortumlardan kalın olanı Kalın çıkıntıya takıyorsun diğer ucunuda karter takıyorsun buda karterdeki yağ ve yakıt buharını karbüratöre gönderiyor Hem Filtreyi yağlıyor hemde yakıt ekonomisi yapıyor
Hortumlar takılı değilse zararı olmaz en fazla yağmurda gidersen filtren ıslanır Bide motor biraz daha fazla yakar
sen hortumların yerlerini araştır bulamazsan ya resim çekip gesteririm yada sende istanbuldasın galiba bi şekilde buluşuruz ben yerlerine takarım
-
26 Ekim 2010, 20:49
#2754
narkozcu adlı üyeden alıntı
karbüratörü temizlemek ??? Onu nasıl yapıcaz ? Bendede aynı sorun vardı bence temizlemek istiyorum
Hiç yapmadıysan bir bilen yapsın ondan sonra kendin dene bence... asıl ustalar susuyor... bende tamirci uğraşırken gördüm... anlatmam zor (teknik tabir açısından)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:46 ----------
ots adlı üyeden alıntı
filtre kutusunun siyah plastik olan kısmında motora bakan yüzeyinde 2 tane silindir şeklinde çıkıntı var hortumlardan ince olanı ince çıkıntıya takıyorsun diğer ucunu şasedeki kablolarla beraber yere veriyorsun bu filtre kutusuna bi şekilde su kaçarsa tahliyesi için
hortumlardan kalın olanı Kalın çıkıntıya takıyorsun diğer ucunuda karter takıyorsun buda karterdeki yağ ve yakıt buharını karbüratöre gönderiyor Hem Filtreyi yağlıyor hemde yakıt ekonomisi yapıyor
Hortumlar takılı değilse zararı olmaz en fazla yağmurda gidersen filtren ıslanır Bide motor biraz daha fazla yakar
sen hortumların yerlerini araştır bulamazsan ya resim çekip gesteririm yada sende istanbuldasın galiba bi şekilde buluşuruz ben yerlerine takarım
bende yeni öğrendim mesela...
-
29 Ekim 2010, 19:02
#2755
motor yağını boşaltmadan yağ filtresi sökülüp temizlenebiliyomuş bilmüşahade gördüm
-
30 Ekim 2010, 12:19
#2756
Süleyman, kıyaslamada iki yerde yanılgıya düşmüşsün. Hoşgörüne sığınarak düzeltmem lazım. Gv250 22hp değil 28hp (Globalden kalma karbüratörlüler 29 hp), Bisanndan 10hp kadar güçlü ve daha hızlıdır 0-100km/h hızlanmada bunu bariz hissedersiniz.
Parça konusunda şanslıyız telafuz ettiğiniz rakamların yarı fiyatının da altında koreden istediğin tüm parçaları alabiliyoruz ve en geç bir hafta içerisinde sipariş elde oluyor. Bu şans her marka ve modelde yok...
Tel jant olayı ise lastiğin patlama halinde büyük tehlike.Bmw gibi teller dışa bakmayan tüm jantlar için bu problem var.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
01 Kasım 2010, 09:19
#2757
vıceroy adlı üyeden alıntı
Süleyman, kıyaslamada iki yerde yanılgıya düşmüşsün. Hoşgörüne sığınarak düzeltmem lazım. Gv250 22hp değil 28hp (Globalden kalma karbüratörlüler 29 hp), Bisanndan 10hp kadar güçlü ve daha hızlıdır 0-100km/h hızlanmada bunu bariz hissedersiniz.
Parça konusunda şanslıyız telafuz ettiğiniz rakamların yarı fiyatının da altında koreden istediğin tüm parçaları alabiliyoruz ve en geç bir hafta içerisinde sipariş elde oluyor. Bu şans her marka ve modelde yok...
Tel jant olayı ise lastiğin patlama halinde büyük tehlike.Bmw gibi teller dışa bakmayan tüm jantlar için bu problem var.
Düzeltmen için teşekkür ederim. Zira benim hafızamda 22 hp kalmıştı sayende bu yanlışlığı düzeltmiş oldum. Kalkış sırasında gv 250 bisan dan gerçekten çok iyi kalkıyor.
Fakat maksimum hızları birbirine yakın olduğu için uzun yolda süratlendiğin zaman peşpeşe rahatlıkla gidiliyor. Bunu Savaş abinin arkasında Canan abi ile beraber Geliboludan gelirken görmüştük. Rüzgar camı olması halinde Gv 250 nin sürati biraz daha artabileceğini düşünüyorum çünki yoğun rüzgara maruz kalınca hakimiyet zorlaşıyor.
Tel cantın artısının yanı sıra eksiside mevcut tabiki. Tel cant daha iyi bir süspansiyon sağlarken patlama riskinde lastik tamir spreyleri hiçbir işe yaramıyor ve şambrel i tamir etmek gerekiyor.
Fiyat konusunda ben Türkiye deki fiyatlardan bahsetmiştim. Canan abi den de şajit olduğum üzere Türkiye de 400 tl olan çamurluğu Kore den yarı fiyatına getirtmişti. Bu çok büyük bir avantaj tabiki. Zaten bu yüzden diyorum ya 250 cc liklerin kralı Gv 250.
-
01 Kasım 2010, 12:44
#2758
-
01 Kasım 2010, 18:49
#2759
Pazar günü bizim gençlerin Babaeskide müsabakası var abi. Pazar günü babaeskiye gidebiliriz istersen
-
04 Kasım 2010, 23:03
#2760
merhaba arkadaslar ben mersin'deyim ve burada ledow cxm250 buldum sahibi ile görüşemedim ama motor 2500 km de ve 2000 tl gibi bir fiyat soyledi ve motor cidden cok temiz kullanılmış görünüyordu sizde bu fiyat iyimi motor gerçekten temizse? alınır mı yani?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler