Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ekim 2010, 18:26
#2701
ledowun stop lambası bizimkine uyarmı?
Reklamlar
-
01 Ekim 2010, 18:32
#2702
Stop lambası kırıldıysa bence hiç bizim stop lambalarından takma beş para etmez onlar. Benim motorda suzukinin stop lambası var harika ışık veriyor ve anında farkediliyorsun. Benimki gibi birşey almanı öneririm.
-
03 Ekim 2010, 17:41
#2703
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06-model/detay 14914214 ilan numaralı motorumu satıyorum arkadaşlar artık uzun yol ve arazi şartlarına uygun, yağmur falan demeyecek enduro tarzı transalp vb... almayı düşünüyorum yorum ve tavsiyelere açığım ...
-
05 Ekim 2010, 15:14
#2704
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Savaş abi enduroları araştırıp f650 gs aldı ve çok da memnundu. Bu konuda ondan fikir alabilirsin.
Roadstarcılar ne oldu yaşıyormusunuz ? Kimseden ses seda çıkmıyor. Havalarda soğudu ama halen motor tepesindesiniz sanırım.
-
06 Ekim 2010, 18:17
#2705
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Savaş abi enduroları araştırıp f650 gs aldı ve çok da memnundu. Bu konuda ondan fikir alabilirsin.
Roadstarcılar ne oldu yaşıyormusunuz ? Kimseden ses seda çıkmıyor. Havalarda soğudu ama halen motor tepesindesiniz sanırım.
ben ankara caddelerinde full tıme yola devam bi problem bi değişiklik yok o yüzden yazmadım
-
06 Ekim 2010, 22:17
#2706
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Savaş abi enduroları araştırıp f650 gs aldı ve çok da memnundu. Bu konuda ondan fikir alabilirsin.
Roadstarcılar ne oldu yaşıyormusunuz ? Kimseden ses seda çıkmıyor. Havalarda soğudu ama halen motor tepesindesiniz sanırım.
dogru onu biliyorum ... yaz kış binmek istiyorum dragstar 650 - 1100 lük de düşündüm bi aralar f 650 gs yi de ... krom aksesuar kış şartlarına uymuyor kendi motorumu bile temizleyene kadar canım cıkıyor bazen hanım mesala roadstar daha güzel diyor tabi o gösterişli diye düşünüyor tabi ama enduro bir başka gibi geliyor...
bu arada milletin motorda sorun cıkmayınca muhabbet edecek birşeylerde bulamıyorlar...
-
07 Ekim 2010, 15:30
#2707
Efrasyap adlı üyeden alıntı
dogru onu biliyorum ... yaz kış binmek istiyorum dragstar 650 - 1100 lük de düşündüm bi aralar f 650 gs yi de ... krom aksesuar kış şartlarına uymuyor kendi motorumu bile temizleyene kadar canım cıkıyor bazen hanım mesala roadstar daha güzel diyor tabi o gösterişli diye düşünüyor tabi ama enduro bir başka gibi geliyor...
bu arada milletin motorda sorun cıkmayınca muhabbet edecek birşeylerde bulamıyorlar...
Kişisel tavsiyem ;
Büyük endurolar şeihr içinde sıkışık trafikte çok rahat değildir.Arazide 1.vitese takıp saatlerce adım adım gidilir ama 200 kg lık motorla sıkışık trafikte 1.vitesle yarım saat bile beklemek sıkıcıdır.
Bu yüzden ikinci bir motora her zaman ihtiyaç olacaktır.
125 cc lik bir motor yerine 250 cc lik roadstar şehir içinde daha rahat ve keyifli olacaktır.hem cruiser keyfinden de vazgeçilmemiş olur
Motor temizliğine gelince enduro motor da olsa üzerinde toz bile olsa çamurlanacak ve elinden hortum ve bez eksik olmayacaktır.,Temizlik açısından kolay tarafı var mı? derseniz bana göre yok.
-
08 Ekim 2010, 11:23
#2708
savaskayan adlı üyeden alıntı
Kişisel tavsiyem ;
Büyük endurolar şeihr içinde sıkışık trafikte çok rahat değildir.Arazide 1.vitese takıp saatlerce adım adım gidilir ama 200 kg lık motorla sıkışık trafikte 1.vitesle yarım saat bile beklemek sıkıcıdır.
Bu yüzden ikinci bir motora her zaman ihtiyaç olacaktır.
125 cc lik bir motor yerine 250 cc lik roadstar şehir içinde daha rahat ve keyifli olacaktır.hem cruiser keyfinden de vazgeçilmemiş olur
Motor temizliğine gelince enduro motor da olsa üzerinde toz bile olsa çamurlanacak ve elinden hortum ve bez eksik olmayacaktır.,Temizlik açısından kolay tarafı var mı? derseniz bana göre yok.
tek çare tanıdık bi yıkamacı gibi abicim
-
08 Ekim 2010, 20:17
#2709
savaskayan adlı üyeden alıntı
Kişisel tavsiyem ;
Büyük endurolar şeihr içinde sıkışık trafikte çok rahat değildir.Arazide 1.vitese takıp saatlerce adım adım gidilir ama 200 kg lık motorla sıkışık trafikte 1.vitesle yarım saat bile beklemek sıkıcıdır.
Bu yüzden ikinci bir motora her zaman ihtiyaç olacaktır.
125 cc lik bir motor yerine 250 cc lik roadstar şehir içinde daha rahat ve keyifli olacaktır.hem cruiser keyfinden de vazgeçilmemiş olur
Motor temizliğine gelince enduro motor da olsa üzerinde toz bile olsa çamurlanacak ve elinden hortum ve bez eksik olmayacaktır.,Temizlik açısından kolay tarafı var mı? derseniz bana göre yok.
Üstadım şimdi dışarda yağmur var roadstarla cıksam bujıler ıslanıyor ve teklemeye başlıyor vs... cruıser olarak aklımda dragstar 650 veya 1100 lük vardı ama beklentilerim f650gs, transalp tarzı yaz kış olsun ama daha karar veremedim bi f650gs kiralayıp süreyim kendimi hangisinde iyi hissedersem heralde ondan alıcam...birde şu parça tamir işlerinide irdelemek lazım o zamanda bi çayınızı içerim artık...
-
10 Ekim 2010, 21:06
#2710
Selam, böyle bir forum bulduğuma sevindim. Bizde bu motordan sıfır almıştık. Kapalı garajımızda duruyor henüz 94 km de Bir türlü binmek nasip olmadı. Bakalım bu yaz çalıştırmayı düşünüyorum. Kış geldi yaza kadar kış uykusunda yatmaya devam.
-
11 Ekim 2010, 10:16
#2711
Efrasyap adlı üyeden alıntı
Üstadım şimdi dışarda yağmur var roadstarla cıksam bujıler ıslanıyor ve teklemeye başlıyor vs... cruıser olarak aklımda dragstar 650 veya 1100 lük vardı ama beklentilerim f650gs, transalp tarzı yaz kış olsun ama daha karar veremedim bi f650gs kiralayıp süreyim kendimi hangisinde iyi hissedersem heralde ondan alıcam...birde şu parça tamir işlerinide irdelemek lazım o zamanda bi çayınızı içerim artık...
o zamans enin roadstarın pipolarında sorun var. Ben sağanak yağmur altında Gebze'den Yenibosna'ya sürdüm bayramdan önceki haftasonu ve hiç birşey olmadı. N e bir tekleme ne başka bir sıkıntı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
11 Ekim 2010, 10:40
#2712
Pipoların tam oturtulmamasından da kaynaklanıyor olabilir. Eğer tam oturduğu halde yine bu sorun yaşanıyorsa bu pipoları değiştirebilirsiniz pek maliyetli bir parça değil.
Birde hava filtresi ıslanıyormu yağmurlu havada bunada bakmak lazım. Belkide filtre ıslanıp motorun su emmesi sağlanıyorsa motorun teklemesi bundan da olabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:20 ----------
Birsüredir sinyallerde yaşadığım bir sorun vardı. Motor kapalı iken sinyalleri yaktığımda düzgün çalışıyor motor çalışırken gaz verdiğimde hızlı hızlı yanmaya başlıyordu. Süratli giderken sinyal verdiğimde ise direk yanıyor hiç sönmeye fırsatı olmuyordu.
Bu sorunu sinyalleri değiştirdiğimde yaşamaya başlamıştım. Haftasonu bu sorunu çözmek için arkadaşın dükkanına uğradım. Sorunun flaşör rölesinden kaynaklanabileceğini söyledi. Sanayiden 8 w lık bir röle alıp değiştirdim ve sonunda bu sorundan kurtuldum. Artık sinyallerimde ve 4 lü lerimde hiçbir sorun yok
Bu arada bu motorun muayenesi nekadar diye bir soru sormuştum. Motorumun muayene tarihi 1 ay geçti çünki. Bu hafta için muayene randevusu aldım ve muayenesinin 65 tl tuttuğunu buradaki arkadaşlara söyleyebilirim. Benim 10 tl de gecikme faizim var tabi.
Muayene için tek korkum açık olan egsozların sorun olması. Egsozları açık olduğu için motor oldukça gürültülü çalışıyor bakalım muayeneden sorunsuz geçebilecekmiyiz.
-
11 Ekim 2010, 10:59
#2713
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Pipoların tam oturtulmamasından da kaynaklanıyor olabilir. Eğer tam oturduğu halde yine bu sorun yaşanıyorsa bu pipoları değiştirebilirsiniz pek maliyetli bir parça değil.
Birde hava filtresi ıslanıyormu yağmurlu havada bunada bakmak lazım. Belkide filtre ıslanıp motorun su emmesi sağlanıyorsa motorun teklemesi bundan da olabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:20 ----------
Birsüredir sinyallerde yaşadığım bir sorun vardı. Motor kapalı iken sinyalleri yaktığımda düzgün çalışıyor motor çalışırken gaz verdiğimde hızlı hızlı yanmaya başlıyordu. Süratli giderken sinyal verdiğimde ise direk yanıyor hiç sönmeye fırsatı olmuyordu.
Bu sorunu sinyalleri değiştirdiğimde yaşamaya başlamıştım. Haftasonu bu sorunu çözmek için arkadaşın dükkanına uğradım. Sorunun flaşör rölesinden kaynaklanabileceğini söyledi. Sanayiden 8 w lık bir röle alıp değiştirdim ve sonunda bu sorundan kurtuldum. Artık sinyallerimde ve 4 lü lerimde hiçbir sorun yok
Bu arada bu motorun muayenesi nekadar diye bir soru sormuştum. Motorumun muayene tarihi 1 ay geçti çünki. Bu hafta için muayene randevusu aldım ve muayenesinin 65 tl tuttuğunu buradaki arkadaşlara söyleyebilirim. Benim 10 tl de gecikme faizim var tabi.
Muayene için tek korkum açık olan egsozların sorun olması. Egsozları açık olduğu için motor oldukça gürültülü çalışıyor bakalım muayeneden sorunsuz geçebilecekmiyiz.
benimde bikaç ay var muayeneye sonuçlarını bekliyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------
bizim anestezide kullandığımız bakteri filtreleri var onlardan çıkma olanını ayırdım motora hava filtresi olarak uygulayacağım. hem bakterileri bile süzüyor hemde sanki hiç yokmuş gibi hava rahat geçiyor denediğimde sonucu söylerim ...
-
11 Ekim 2010, 11:30
#2714
Bende bizim ayakkabıların içinde kullandığımız bir süngerden 2 adet filtre yaptım. Yapımı gayet basit zaten filtrelerin. Hava onda da çok rahat geçiyor ve incecik deliklerle güzel bir filtreleme yapıyor. Bu filtre sonrası motorun hızlanmasında olumlu bir artık oldu. Motor kendine geldi. Eski filtreyi yağladığım için balçık gibi olmuştu. Havadaki tozu tutsun diye makina yağı ile ince bir tabaka yağlama yapmıştım. Sakın siz denemeyin
-
11 Ekim 2010, 12:10
#2715
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
Bende bizim ayakkabıların içinde kullandığımız bir süngerden 2 adet filtre yaptım. Yapımı gayet basit zaten filtrelerin. Hava onda da çok rahat geçiyor ve incecik deliklerle güzel bir filtreleme yapıyor. Bu filtre sonrası motorun hızlanmasında olumlu bir artık oldu. Motor kendine geldi. Eski filtreyi yağladığım için balçık gibi olmuştu. Havadaki tozu tutsun diye makina yağı ile ince bir tabaka yağlama yapmıştım. Sakın siz denemeyin
Ben kağıt filtre taraftarıyım. Ona yönelik bir çalışma yapıcam.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
11 Ekim 2010, 21:44
#2716
İyi valla ortalık sessiz kalmaştı epeydir...
Kardeş seninlede bir görüşemedik ...
ARBETUS adlı üyeden alıntı
o zamans enin roadstarın pipolarında sorun var. Ben sağanak yağmur altında Gebze'den Yenibosna'ya sürdüm bayramdan önceki haftasonu ve hiç birşey olmadı. N e bir tekleme ne başka bir sıkıntı.
Buji piposu diyorsun heralde bilmiyordum ne olduğunu ama bakındım biraz ne yapmak lazım ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
_SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Birsüredir sinyallerde yaşadığım bir sorun vardı. Motor kapalı iken sinyalleri yaktığımda düzgün çalışıyor motor çalışırken gaz verdiğimde hızlı hızlı yanmaya başlıyordu. Süratli giderken sinyal verdiğimde ise direk yanıyor hiç sönmeye fırsatı olmuyordu.
Bu sorunu sinyalleri değiştirdiğimde yaşamaya başlamıştım. Haftasonu bu sorunu çözmek için arkadaşın dükkanına uğradım. Sorunun flaşör rölesinden kaynaklanabileceğini söyledi. Sanayiden 8 w lık bir röle alıp değiştirdim ve sonunda bu sorundan kurtuldum. Artık sinyallerimde ve 4 lü lerimde hiçbir sorun yok
Bu arada bu motorun muayenesi nekadar diye bir soru sormuştum. Motorumun muayene tarihi 1 ay geçti çünki. Bu hafta için muayene randevusu aldım ve muayenesinin 65 tl tuttuğunu buradaki arkadaşlara söyleyebilirim. Benim 10 tl de gecikme faizim var tabi.
Muayene için tek korkum açık olan egsozların sorun olması. Egsozları açık olduğu için motor oldukça gürültülü çalışıyor bakalım muayeneden sorunsuz geçebilecekmiyiz.
Aynı sorun bende de başladı hızlı gidince sinyal verdiğim zaman çok hızlı yanıp sönüyor, yavaşlayınca normal zamanlamasına geçiyor...
Hafta sonu gelin arabası arkadan hafifçe çarptı plaka yamuldu zannettim sadece araçtakilerde telaşa verince yok birşey diye gönderdim... daha sonra anladımki susturucu ile egzost arasındaki bağlantı kopmak üzere neyseki kaynakla kapattık...
Muayene konusuna gelince bende airbrush uygulaması var sorun olmaz diye düşünüyorum ama belli olmaz heralde...
Acaba egzost fiyatları nasıl arkadaşlar burda ercan motor var geçen sene sordum 300 tl demişti ve krom kaplama korkuluk ile yanlarada korumalıklı sehpa koyayım diyorum bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...
-
14 Ekim 2010, 16:25
#2717
Selam Bugün Bende filtreyi temizlemek için söktüm yıkarken elimde dağılmaya başladı artık sügeri filtre özelliğini yitirmiş ARBETUS senin ustanın Atölyesinde performans filtreleri vardı onlardan bizim motorlara uyarlama yapılabilirmi acaba
-
14 Ekim 2010, 16:56
#2718
ots adlı üyeden alıntı
Selam Bugün Bende filtreyi temizlemek için söktüm yıkarken elimde dağılmaya başladı artık sügeri filtre özelliğini yitirmiş ARBETUS senin ustanın Atölyesinde performans filtreleri vardı onlardan bizim motorlara uyarlama yapılabilirmi acaba
performans ve honda activa filtresi arasında gidip gelmekteyim. en kısa zamanda çözücem bu sorunu
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
14 Ekim 2010, 17:06
#2719
Barış kış oldu valla sen çözene kadar
-
14 Ekim 2010, 17:38
#2720
ARBETUS adlı üyeden alıntı
performans ve honda activa filtresi arasında gidip gelmekteyim. en kısa zamanda çözücem bu sorunu
Honda activa , Bisan senatör , Mondial zat ve bazı modellerin filtreleride bizimki gibi ama 150 cc için yapılmışlar içlerinde 1 katda beyaz filtre var bizim makineyi yüksek süratte boğabilir sen performansa yönelsen daha iyi sonuç alırız gibime geliyor filtre kutusunu söktüm senden haber bekliyorum bi sonuca varda bende ona göre yeni filtre ayarlayıp kapatayım senden aldığım yeni kapağı yeni filtreyle birlikte takayım.
Birşey daha var şimdi bizim makine ngk cr6hsa Bujiyle yazın sorunsuz çalışıyor hatta cr7hsa yla bile sıcak havalarda problem yok şimdi havalar soğuyunca cr5hsa taksak nasıl olur acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler