'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
dedigim gibi ben cok iddali konusamam cunku motorumla sadece 3bin km yaptim daha tam tanimiyorum makinayi ama sen bu kadar iddali konusuyorsan bir bildigin vardir diye dusunerekten motorumu baska bir servise goturmeye karar verdim aydin ya da izmir civarlarinda tanidiginiz bildiginiz bu motorlardan anlayan duzgun bir ustasi olan varmidir_?
birde merak ettim sizin makinalariniz bir depo ile kac km gidiyor?
37000(otuz yedi bin) km MCT 250 kullandım. Hatrı sayılır kilomtre de cbf150 ve ybr125 deneyimim var. Bu motoru da yaklaşık 4000 kmdir kullanıyorum. Yazılarımı takip ediyorsan Bodrum - Altınoluk rotasında 2150 km yol katettim. Honda vt750 shadow la birlikte normal seyirde tatmin edici sabit hızlarda seyehat ettik. Ben bu deneyimlere dayanarak bu kadar iddialı konuştum ki ben de inanmıyordum senin gibi bu söylenenlere bizzat kullanarak bunu anlayabiliyorum.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
HEP OYLE OLUR ZATEN UZULDUM
blackvolky sen bi hava filtrene iyi bi bak bu motorlarda çok önemli.rahat hava alamıyorsa gitmez gazda yemez
ben hyosungla beraber kalkıyom çok atik
bu motorla 2150km super valla ben cesaret edemem benim bir seferde yaptigim tek uzun yol bu motorla didim-bodrum arasi toplam git gel 320-350km arasi bir sey olmasi lazim. birde didim aydin vardi oda gitgel 300km civaridir sanirim
kesinlikle soylediklerine dikkat edicem ve mutlaka motoru farkli bir ustaya gostericem birde bu motor icin aksesuar nerden tegmin ediyorsunuz? ben yan cantalarini falan almak istiyorum.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
aldigimda sifirdi ya ve ilk isimde servise goturmek oldu ama anladigim kadari ile usta! dan kaynaklanan bir problemim var gibi gorunuyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------
Arbetus is icin burdayim ve motorum didim de duruyor yazlari kullaniyorum. Ölmek istediğim zaman libyada motor alırım ama simdilik gerek yok. ilk isim motoruma duzgun bir usta bulmak olacak ve dedigim gibi yan cantalar almak istiyorum yolculuklarda cantam olmadigi icin gerekli seyleri yanima almakta zorlaniyorum.
libyada trafik çok mu kötü
haritaya açıp bakarsanız libyanın medeniyetin geldiği son noktanın az ilerisinde olduğunu görürsünüz burdaki trafik öyle bir halde ki 6milyon nüfusu olup 25milyon araca sahip olan bir memlekette her 100 araçtan 99 unun vuruk ve son 1 aracında herhangi bir yere vurmak üzere olduğunu fark etmeniz sadece 5dakikanızı alır
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
100 küsür sayfadır okuyorum demişsin ama sanırım okurken uyuya kalmışsın. Bu motora ait birsürü teknik paylaşım yaptık. Motorun bütün bakımlarının nasıl yapıldığını Savaş abi ile yaptığımız bakımdan fotoğraflarını ekleyerek tektek anlattık.
Motorun bakımdan sonra nekadar yaktığını, bakım sonrası nekadar yaktığını hep paylaştık. Bence konuyu baştan birdaha oku.
Motor 19 hp olup senin filtrelerinin temizliğine göre yakışı değişmektedir. Ben bu motorla 1 depo benzin ile 320 km de yaptım 1 depo benzinle 220 km de yaptım. Nasıl oldu dersen devirli kullanıp bakımlarını yapmana bağlı herşey.
Volky sorularını bir önceki soruda cevapladım.
Dekoderi olup da bu arkadaşı şifresiz gösteren varmı ? Bana görüntü karlı geldi birşey anlayamadım.
Tekirdağ-Çorlu
Tesekkur ederim. zaaten forumlarin en cok bu ozelligini seviyorum. eger ben sakin kullanimda 220-230km gidebiliyorken siz 320km gidebiliyorsaniz kesinlikle motorda bir sorun var demektir. sanirim iyi bi usta bulmam sart oldu ama didim de usta bulabilcegimi sanmiyorum en yakin izmir aydin da bulurum gibi geliyo bana.
Benzini fazla yakmasının nedenlerinde birisi de ayarsız karbüratör dür. Karbüratörün emisyonunu sanayide oto egsozcularında ölçtürüp yaptırabilirsin.
Hava filtresi çok önemli motorun yakışı için, birde sağlıklı bujiler. Bunları ayarlardığın zaman ve devirli kullanıp 90 km hızı geçmediğinde 300 km rahat yaparsın.
Tekirdağ-Çorlu
Dogru diyorsun istanbul trafigide berbattir ama burda arabalarin bir degeri yok yani bedava gibi hatta bazi zamanlarda gercekten bedava dagitiliyo birde egitim yok cehalet cok bu etkenler bir olunca burasi gercekten cok sakat bir hal aliyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------
zaaten benim makina 100-110 arasinda gidiyor max. 1 kere 120 yati oda bakimdan yeni ciktiginda yorumlardan anlasiliyor ki motor gercekten ayarsizmis.
ya arkadaslar izmir aydin bodrum mugla bu taraflarda ya da yakinlarinda bu motorlardan anlayan iyi bir usta biliyormusunuz_?
aslında demek istedigim bilginin olmadıgı değil çok fazla gereksiz bilgi olduguydu. bu da sanırım biraz klavye motorcularından kaynaklanıyo galiba... bu arada benimde artık bir roadstar ım war ve beklediğimden iyi oldugunu düşünüyorum şu anda..
henüz uzun yol yapmadım ama 15 gün içinde 500 km lik bir tura çıkmayı düşünüyorum.. aynı şekilde bu konudada tavsiyelerinize ihtiyacım war. mesela bu motor en çok nerden arıza verir, nelerle karşılaşabilirim ve en kolay şekilde nasıl çözerim?
kocaman bir takım çantasıyla yola çıkamayacagım kesin. yanıma basit tamir işlemleri için birkaç alyan birkaç açık agız anahtar lokma takımı falan almayı düşünüyorum . tabiki yedek lastik ve gaz teli...
bunun dışında tavsiye edebileceginiz yada dikkat etmemi söyleyeceginiz birşey warsa çok sevinirim.. çünkü daha öncede motorla yolda kaldım ve bu durumu yaşayanlar bilir hiç eğlenceli olmuyo ;)
şimdiden yararlı paylaşımlar yapacak dostlara teşekkürler...
Yedek lastik almana gerek yok bence lastik tamir spreyleri var onlardan alsan işini görür hemde daha pratik olur yanına alman gereken olmazsa olmazın başında yedek buji ve buji anahtarı
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
gaz fren ve debriyaj teli alıcam ama internette nereden alabilirim acaba adres verebilirmisiniz ?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)