Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Haziran 2010, 20:22
#2541
narkozcu adlı üyeden alıntı
dostum önemli olan bizim yaptıklarımız ve yapmamız gerekirken yapmadıklarımızdır. biz bunlardan mesulüz ...
Yani sonuç ne? hımmm tamam o zaman diyelim ve beklemek mi ? tepkisiz olmak mı?
Reklamlar
-
14 Haziran 2010, 00:36
#2542
motosiklet sitesinde başka konulara girmeye gerek yok diye düşünüyorum.
-
14 Haziran 2010, 10:21
#2543
-
15 Haziran 2010, 11:41
#2544
2. El bir Bisan Roadstar almayı düşünüyorum ve birkaç sorum var.
Sayfalara göz gezdirdiğim kadarı ile memnuniyet iyi gibi duruyor ancak yaşanması olası arızları varmıdır kronik tabir ettiğimiz...? Bir de Bisan'ın servisi parçası bulması zor diye biliyorum. Yanılıyormuyum?
Bir de çinli 250 V motorlar ile aynı motor mu bu makinanın üzerindeki? Yani mesela Super Shadow 250 ile bir tutabilirmiyiz? Parçaları birbirine uyar mı?
-
15 Haziran 2010, 14:31
#2545
Bende ihtiyaçtan motorumu satıyorum. Almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Fiyatta ufak bir pazarlık söz konusu olabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...asiyorum/detay
-
18 Haziran 2010, 15:52
#2546
temiz motor arayanlar bakabilir
[http://http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-roadstar-250-2009-trafik-cikisli-sifir-ayarinda-1400-km-de/detay[/URL]
-
19 Haziran 2010, 18:40
#2547
serkangemlik adlı üyeden alıntı
temiz motor arayanlar bakabilir
[http://http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bisan-roadstar-250-2009-trafik-cikisli-sifir-ayarinda-1400-km-de/detay[/URL]
Otomatik diyooo
-
21 Haziran 2010, 09:44
#2548
Günaydın arkadaşlar.
Becerebileniniz var mı bilmiyorum ama haftasonu arka fren telini kopardım . Velo motonun ürettiği yerli üretim arka frent elinden aldım. AÇıkcası orijinalinden daha kaliteli ve sağlam duruyordu. Bu arada km telim de koptu. Onu da velodan alacağım. Kendime dişli zincir seti getirttirdim. Oringli zincir YBN marka ve motomaster marka ön ve arka dişli. ilk bakımda takacağım.
Hernagi bir parça arıyorsanız mutlaka bana sorun. Bir şekilde tedarik edebilirim size.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
21 Haziran 2010, 09:53
#2549
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Günaydın arkadaşlar.
Becerebileniniz var mı bilmiyorum ama haftasonu arka fren telini kopardım
. Velo motonun ürettiği yerli üretim arka frent elinden aldım. AÇıkcası orijinalinden daha kaliteli ve sağlam duruyordu. Bu arada km telim de koptu. Onu da velodan alacağım. Kendime dişli zincir seti getirttirdim. Oringli zincir YBN marka ve motomaster marka ön ve arka dişli. ilk bakımda takacağım.
Hernagi bir parça arıyorsanız mutlaka bana sorun. Bir şekilde tedarik edebilirim size.
Sağlıcakla.
Arka fren teli yağsızlıktan kopmuş olabilir.
bakımlı bir teli 20 sene kullansan kopması mümkün değil.
-
21 Haziran 2010, 11:08
#2550
savaskayan adlı üyeden alıntı
Arka fren teli yağsızlıktan kopmuş olabilir.
bakımlı bir teli 20 sene kullansan kopması mümkün değil.
işin garibi de o ya zincirden daha yağlıydı. Nasıl oldu anlamadım. Ama motorun biraz yatmış olması etken tabi. Mesele km teli pastan kırılmış. şimdi korktuğum debriyaj teli onuda değiştireceğim. Hatta Velo ya bunun tüm tellerini çelik örmeli yaptıracağım.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
21 Haziran 2010, 15:58
#2551
-
21 Haziran 2010, 16:31
#2552
caracalstar adlı üyeden alıntı
herkeze selam olsun öncelıkle
süleyman abi motorunu sattıgını ogrendım sahıbınden de gezerken hayırlısı olmasını dılıyorum askerlıgım yaklastıgı uzere motoruma veda etmıstım ama ondan ayrılınca onu o kadar ozledıgım ı anladım kı :D anlatamam ınanmassınız gecen hafta zıyarete gıttım sadık dostumu gordugumde durumu bendekı kadar temız degıldı ama genede onemlı bı sorunu yoktu sahhıbıne sordgumda yolda bıraktımı dıe cevap pozıtıf tı onu da hıc yolda bırakmamıs
aynı sadıklıgı yenı sahıbıne de gostermesı benı mutlu ettı
) herkeze kolay gelsın hayırlı surusler bu arada motor yaklasık 25 bın km yı gecmıs ama hala ramzeyler mondıaller yanına yaklasamıyo cok gururlandım bunu gorunce ...
eski bir MCT kullanıcısı olarak MCT yi sattığımda 37000 kilomatredeydi hiç motor yaptırmadan hemde At sahibine göre kişner kelimesini hala savunmaktayım ben
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
21 Haziran 2010, 16:42
#2553
Doobly adlı üyeden alıntı
2. El bir Bisan Roadstar almayı düşünüyorum ve birkaç sorum var.
Sayfalara göz gezdirdiğim kadarı ile memnuniyet iyi gibi duruyor ancak yaşanması olası arızları varmıdır kronik tabir ettiğimiz...? Bir de Bisan'ın servisi parçası bulması zor diye biliyorum. Yanılıyormuyum?
Bir de çinli 250 V motorlar ile aynı motor mu bu makinanın üzerindeki? Yani mesela Super Shadow 250 ile bir tutabilirmiyiz? Parçaları birbirine uyar mı?
Sorulara cevap verirseniz çok makbule geçer.
Roadstar alma arifesindeyim iyi bir araştırma sonucu almak istiyorum.
-
21 Haziran 2010, 17:10
#2554
kanucan adlı üyeden alıntı
Sorulara cevap verirseniz çok makbule geçer.
Roadstar alma arifesindeyim iyi bir araştırma sonucu almak istiyorum.
Kronik arızası yoktur,Şu ana kadar 25-30 binlere gelip arıza yapmayan Roadstarlar var.
Diğer Keeway,Monero, da aynı fabrikada üretiliyor ama arada bariz kalite farkı var.Hepsi lifan üretimi.
Bisan ve Keeway Monerodan bir kaç gömlek üstün.Üstelik Lifan bu motorun üzerine kendi markasını çaktığı için ayrı bir özen gösterdiği açık
Bilinçli kullanırsan yıllarca sorunsuz gezersin.
Bayi servis olayı zayıf ama ihtiyaç da yok.Yağ değişimini yapacak, V motordan gerçekten anlayan bir ustan varsa yeterlidir
Bulunmayan yedekparçası yok gibi.Arbetus da yardımcı olur.Parça fiyatları öyle uçuk kaçık değil.
-
21 Haziran 2010, 18:30
#2555
savaskayan adlı üyeden alıntı
Kronik arızası yoktur,Şu ana kadar 25-30 binlere gelip arıza yapmayan Roadstarlar var.
Diğer Keeway,Monero, da aynı fabrikada üretiliyor ama arada bariz kalite farkı var.Hepsi lifan üretimi.
Bisan ve Keeway Monerodan bir kaç gömlek üstün.Üstelik Lifan bu motorun üzerine kendi markasını çaktığı için ayrı bir özen gösterdiği açık
Bilinçli kullanırsan yıllarca sorunsuz gezersin.
Bayi servis olayı zayıf ama ihtiyaç da yok.Yağ değişimini yapacak, V motordan gerçekten anlayan bir ustan varsa yeterlidir
Bulunmayan yedekparçası yok gibi.Arbetus da yardımcı olur.Parça fiyatları öyle uçuk kaçık değil.
benim kronik oalrak gördüğüm tek mevzu muslukta yedek kademesini kullanamamak. birkaç kullanıcıya da sordum sonuç aynı. Ama en kısa zamanda çözeceğim ben
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
22 Haziran 2010, 12:19
#2556
arbetus abi sende sol ayak basamağı varmı demiştim cevap yazmadın abi
-
22 Haziran 2010, 13:18
#2557
avşaroğlu adlı üyeden alıntı
arbetus abi sende sol ayak basamağı varmı demiştim cevap yazmadın abi
profilime yazanlara bakmayı unutuyorum. Bir dahakine mesaj ya da msnden laşırsan daha çabuk cvp verebilirim. bakıp sana bilgi vereceğim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
22 Haziran 2010, 16:02
#2558
ARBETUS adlı üyeden alıntı
benim kronik oalrak gördüğüm tek mevzu muslukta yedek kademesini kullanamamak. birkaç kullanıcıya da sordum sonuç aynı. Ama en kısa zamanda çözeceğim ben
sürekli yedek kademesinden kullanırsan sorun olmaz.
Başka markalarda ne kronik sorunlar var bir bilseniz.
-
22 Haziran 2010, 16:19
#2559
savaskayan adlı üyeden alıntı
sürekli yedek kademesinden kullanırsan sorun olmaz.
Başka markalarda ne kronik sorunlar var bir bilseniz.
Çoğunu biliyorum abi Süleyman Abi söylemişti yedek kademesine çevirip sabaha kadar beklersem kullanabiliyormuşum. Ama benim gayem tam olarak bu değil. Ben yolda benzin alacağım zamanı ve km yi bileyim. benzin bittiği zaman yedeğe alıp ona göre hazırlıklı gideyim. Yani böyle tam emin olamıyorum
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
23 Haziran 2010, 01:31
#2560
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Çoğunu biliyorum abi
Süleyman Abi söylemişti yedek kademesine çevirip sabaha kadar beklersem kullanabiliyormuşum. Ama benim gayem tam olarak bu değil. Ben yolda benzin alacağım zamanı ve km yi bileyim. benzin bittiği zaman yedeğe alıp ona göre hazırlıklı gideyim. Yani böyle tam emin olamıyorum
ben benzin bitikten sonra yedekle yaklaşık 20 km'nin üstünde yol yapabiliyorum
ve gayet normal çalışıyor şu an
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler