Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2521
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    el yapımı yekpare süngerden hava filtresi imalatına başladım orjinalnden iyi oldu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------



    benim motor dolu depo ile ş.içi 280 km civarı gidiyor yani yaklaşık 10 kr filan yakıyor
    Çok iyi vallahi..Bende ybr var oda o kadar yakıyor işte..
    Geçen gün benim binanın önüne gri roadstar gelmiş valla hayran kaldım...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2522
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi vallahi..Bende ybr var oda o kadar yakıyor işte..
    Geçen gün benim binanın önüne gri roadstar gelmiş valla hayran kaldım...
    yakıt konusurda Roadstar gerçekten süper.
    her türlü koşulda,dağlarda,yoldışı rotalarda ve uzun yolda kullandık.
    3-3,20 Lt/100 km değerlerini asla aşamadık.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:41 ----------

    Alıntı baklawah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]sağolasın kardeş. motoru bu hale getiren benden önceki sahibi, bunu daha önce söylemiştim, hatta kendisi de bu forumda "izyrider" takma adıyla üye ama pek katılmıyor ortama. herneyse motorun lastiği orjinal (ve berbat) olan şu cys midir nedir o işte. genişlik de standart 130*90*15. ama çamuruk kesilmiş ve amortisörler değiştirilince 8-9 cm kadar alçalmış arka taraf. fazlalık olan arka sele ve sisy bar da çıkınca böyle olmuş. yalnız arkadan bakınca maalesef tekerin inceliği feci halde sırıtıyor; o yüzden sormuştum burada usta arkadaşlara arka tekeri genişletmek istiyorum sorun olur mu diye. yapma dediler, hala düşünmekle beraber zaten sorunlu olan şanzımanı zorlamamak için ölçüyü değiştirmeyeceğim. ama dün bir arkadaşım benim motordan gaza gelip bir ledow aldı, o da custom yapıcak, arka lastiği 150 veya 160*80*15 düşünüyor, bakalım görecez.

    egzoslar da çapraz kesilmiş, tüm boru açılmış feci gürültü yapıyordu, bir de nakliye sırasında (ben motoru gaziantepten istanbula, oradan da bursaya getirttim) çok yerinde hasar olmuş, egzoslar resmen gövdeden ayrılmıştı. götürdüğüm ilk usta farklı bir kaynak yapmış, üstteki egzosu da açmış ve diğer egzosun motor bağlantısına eklemiş, bir de ayar çekmişler ki sorma, muhteşem bir sesi var, bir ara ses kaydı yapıcam ama ne tür bir cihazla bu sesi en temiz haliyle kaydederim bilmiyorum. gürültülü, yoğun ve at koşturmasına benzer bir ses, 250 lik motordan nasıl çıkıyor hayret. güldür güldür ve dıgıdık şeklinde aynen....

    parlatma işini bir arkadaşımın yurtdışından getirdiği bir ilaçla yapıyoruz, kutudaki etiketi sökmüş ve ne olduğunu söylemiyor, bir tür araba cilasına benziyor. önce ıslak bezle silip hemen kuruluyoruz, ardından kırmızı renkli çok yoğun bir malzemeyle iyice yoğuruyoruz. bu madde çabuk kuruyor ve mum gibi birşey oluyor. sonra fiberli bezle iyice ovarak çıkarıyoruz bütün maddeyi ve sonuç yeni gibi; ne pas ne yağ ne su izi birşey kalmıyor. ama benim jant telleri leş olmuş, çok zorluyor!

    motoru yapan arkadaş görsel olarak çok iyi iş başarmış fakat mühendis arkadaşlarım ve bazı ustalar görüntünün güzelliği kadar motorun dengesizliğinin de farkına vardı, arkanın alçaltılması ve kesik amortisörler yaylanmayı önlediği için felaket derecede savruluyor motor. bir de ön gidonun yüksek ve T tipi oluşu ağırlık merkezinin arkaya kaynasıyla birleşince kontrolü çok zor olan bir motosiklet olmuş, hele ki benim gibi ilk motoru olan bir acemi için! zaten biraz yatırmayı öğrenip kendime güvenim artınca saçma sapan bir yolda virajı alamayıp savruldum, fena düştüm. tüm korumalarıma rağmen 2 ayak bileğim hala şi ve ödem nedeniyle mosmor, sol dizimin altı dizliğin altının darbesiyle 5 cm kadar oyuldu ve şiti. bir de eldivenin içine giren dal parçaları sağ el parmaklarımı deşti. kaskım da tam tepeden kedi tırmığı gibi 3 şerit çizildi ama kafayı kurtardık. ama en kötüsü gururum kırıldı!

    motor yolda birkaç çukura girip çıkınca gidon ve maşaların açısı yamuluyor, şimdi ona da bir çare düşünüyoruz. ayrıca arkadaş motoru "yapmış ama bakmamış"; ne vites, ne fren, ne elektrrk sistemi resmen harcanmış güzelim motor. adam etmeye çalıştık herşey tekrar yeni yapıldı. ama şanzıman olmuyor, idareten kullanıyorum. hepsini geç insan motoru hiç temizlemez mi kardeşim? bu hale getirene kadar 3 arkadaş ellerimiz koptu, 1 şişe cila bitti, 2 kez sıcak yıkamaya girdi... derler ya dışı seni yakar, içi beni...

    son olarak ben ayaklıkları, denge topuzlarını ve arka sinyalleri değiştirdim, çamurluğa bir çıkartma yapıştırdım, en yeni resmini yarın koyarım inşallah. daha da çok işi var, kazadan sonra fren merkezi de hasar görmüş, yapıldı gibi ama ön fren çok sert ve kısacık bir harekette tutuyor. sağ ayaklık yuvası ısıl işleme girmeden düzelmeyecek, arka lastik için para kalmadı vs. vs.

    ben daha motoru sedefli bukalemun beyazına boyatıp depoya şöyle güzel bir grafik yaptıracaktım, bütün aydınlatma sistemi led olacaktı, arka lastik genişleyecekti, egzosları yukarıdan aşağıya spiral şekil yapacaktık, sele içinde gizli 2. sele olan bir modele çevrilecekti (harley'in rocker-c modelindeki gibi). ama olmayacak şeylere deli gibi para harcamaktan, masraflardan ve son olarak kazadan sonra benzin parası kalmadı desem yeridir, bunlar da seneye kalacak heralde?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:37 ----------



    sağol kardeşim, ne oldu nasıl oldu anlayamadım valla. tek bildiğim güzel güzel gidiyordum ve içimden "aferin oğlum sen kıvırdın bu işi, hatta süpersin bak ne güzel yatırıyosun chopper'ı" diye geçirirken ve gayet temiz bir şekilde yaptığımız yoldan geri dönerken bir anda yavaşlamayı unutup yoldan çıkıverdim, zaten mıcıra girince yapacak şey kalmadı. keşke kendimi kurtarabilseydim, motoru bırakamadım bile sağa yattığında hala çalışıyordu üstümde!
    neyse söylenenlere göre kaçınılmaz bir kazaymış, fazla kendine güvenin sonu! ama ucuz atlatmışım diyorlar, 4-5 metre ilerden baraj gölüne uçmak da vardı! şimdi "tam" motorcu olmuşum. o halde önce benim sonra motorun yaralarını sarıp (flaster ve sargı beziyle) sağ ayaklığı kopmuş, freni tepeye yamuşmuş, lambaları sallanan ve tuhaf sesler çıkaran bir motorla yaralı halde yola devam edip üstüne de hastaneye gitmek yerine yaşilbahçe'ye gidip düşmemi kutladık! hevesim ve cesaretim eskisinden fazla ama gururum incindi ve param bitti!

    başka ne desem bilmem, Allah hepimizi korusun...
    Geçmiş olsun.Allah göstermesin ama bir sonraki kazanda bu kadar zayiatın olmaz,alışmış oldun,tecrübe kazandın.
    Ben krosta bazen bir günde 3 defa düştüğümü bilirim.hep aynı yerden darbe almak ise en kötüsüdür.Her düşüşte bir öncekinde darbe aldığı yeri koruyor insan
    Normalde Roadstar'la düşmek her yiğidin harcı değildir,yani o kadar dengeli bir motorla kolay kolay düşülmez,
    Ancak orijinal arka lastikle stabilize yada kumda düşülebilir,ya da viraja hatalı yatışla girilirse.
    bütün kalitesizliğine rağmen orijinal ön lastiği frenajda çok iyidir.Ancak arka lastiğin metzeler ya da pirelli ile değiştirilmesi iyi olacaktır.

  3. #2523

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    [QUOTE=narkozcu;2078755]el yapımı yekpare süngerden hava filtresi imalatına başladım orjinalnden iyi oldu [COLOR="Silver"]
    bende arka bölümünü kestim süngerin ve oraya aynı ıslak mendilin kurumuş hali olan bi yapıda bi bez yapıştırdım hava alışı biraz daha iyi.diğer türlü sünger çok kalın ve gözeneksiz.sonuçta orjinali olanda kesip yapıştırma el becerisi olan bişe önemli olan mazeme şu süngeri biraz tarif etsen sana zahmet abi
    herkeze keyifli sürüşler

  4. #2524
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    [QUOTE=avşaroğlu;2078833]
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    el yapımı yekpare süngerden hava filtresi imalatına başladım orjinalnden iyi oldu [COLOR="Silver"]
    bende arka bölümünü kestim süngerin ve oraya aynı ıslak mendilin kurumuş hali olan bi yapıda bi bez yapıştırdım hava alışı biraz daha iyi.diğer türlü sünger çok kalın ve gözeneksiz.sonuçta orjinali olanda kesip yapıştırma el becerisi olan bişe önemli olan mazeme şu süngeri biraz tarif etsen sana zahmet abi
    herkeze keyifli sürüşler
    Ben şu minik performans filtrelerinden düşünüyorum kutunun içine orijinal süngerine yakın ebatta bir tane buldum. unutmazsam montaj esnasında fotolarım.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #2525

    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    Van Başkale (Şimdilik)
    Motosikleti
    Ne alacağıma karar vereyim hemen...:(
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    el yapımı yekpare süngerden hava filtresi imalatına başladım orjinalnden iyi oldu

    Fotosunu eklesene bi bakalım nasıl birşeymiş... alırız olmazsa...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------



    benim motor dolu depo ile ş.içi 280 km civarı gidiyor yani yaklaşık 10 kr filan yakıyor
    Ben 28 tl ile fulluyorum yaklaşık 190 km yol yapıyor zorla... Tabi sınırları zorluyoz biraz normal heralde...Siz nasıl kullanıyorsunuz acaba?

  6. #2526
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Efrasyap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 28 tl ile fulluyorum yaklaşık 190 km yol yapıyor zorla... Tabi sınırları zorluyoz biraz normal heralde...Siz nasıl kullanıyorsunuz acaba?
    BEnim son uzun yolumda (2150 km) 160 ve 200 km civbarlarında depoyu fulledikten sonraki hesaplarımda 11.3 ile 11.7 kr yaktığını tesbit ettim. en fazlada 24 tl ye fulleyebildim depoyu. eğer yedek depom çalışsaydı daha fazla yol katedebilirdim. Ama yolda şunu farkettim msuluk hava aıyor galiba. musluğu yedeğe çevirirken elime benzin damladı. musluğu değiştirip kontrol edeceğim. 26 mayıs sabahı full depo ile adapazarına gittim. dönüşte izmit e uğradım. otobana girerken benzin almayı unuttuğumu hatırladım. km sayacı 230 u gösterdiğinde yolda kaldım dilovasında :D. Bu yüzden geziye benzin bidonuyla çıktım. Çok şükür kalmadım yolda.


    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #2527
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Ben motoru zorlamadan kullandığımda 300 km yol yaptım. Son zamanlarda işe gidip gelirken kullandığım için 220 km de yolda kaldım. Bunun nedeni işe gidip gelirken ibreyi sona dayamam ve karbüratör ayarında havanın kısık olması. Normal şartlarda en kötü ihtimalle 260 km yapması gerekiyor.

    Yakıt hesabı yaparken 100 km de yaktığını hesaplamak daha doğru olur çünki benzin fiyatı sürekli değişiyor.

    Hava filtresi yeni temizlenmiş, yağı zamanında değiştirilmiş ve 100 km nin üzerine hıza çıkılmayarak kullanılan roadstarlarda 300 km de depo bitmesi normaldir. Birde bujinin de sağlam olması şart tabi.
    Tekirdağ-Çorlu

  8. #2528
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben motoru zorlamadan kullandığımda 300 km yol yaptım. Son zamanlarda işe gidip gelirken kullandığım için 220 km de yolda kaldım. Bunun nedeni işe gidip gelirken ibreyi sona dayamam ve karbüratör ayarında havanın kısık olması. Normal şartlarda en kötü ihtimalle 260 km yapması gerekiyor.

    Yakıt hesabı yaparken 100 km de yaktığını hesaplamak daha doğru olur çünki benzin fiyatı sürekli değişiyor.

    Hava filtresi yeni temizlenmiş, yağı zamanında değiştirilmiş ve 100 km nin üzerine hıza çıkılmayarak kullanılan roadstarlarda 300 km de depo bitmesi normaldir. Birde bujinin de sağlam olması şart tabi.
    Ben Honda shadow'a eşlik ettiğim için limitlerimi zorladım hep. km hesabına vurduğumda 100 kmde galibe 3.20 lt çıkıyor. Şu an debriyaj balatamın değişmesi şart. ondan sonra daha sağlıklı ölçümler yapabilirim. Bir de kafaya koydum yedek depoyu kullanıcam. Yedeği kullanabilen bir ledov sahibi arkadaşım var. kobay yapıcam onu :d
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #2529
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    100 km de 3,2 lt gayet güzel bir rakam Barış neredeyse 125 lik ybr ler gibi yakıyor 250 cc lik makina
    Tekirdağ-Çorlu

  10. #2530
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 km de 3,2 lt gayet güzel bir rakam Barış neredeyse 125 lik ybr ler gibi yakıyor 250 cc lik makina
    Abi şaşkınlığımı görseydin istasyonda. depoyu taşırmama rağmen 24 tlden fazla almadı. egzosların değişmiş olmasına rağmen böyle yaktı. Biliyorsun seninle bu konuda ne kadar konuşmuştum yola çıkmadan önce
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #2531

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    barış abi muslukta problem yok kullanılmadığı için çevirdiğin taraf içindeki contalar kuruyo ve sızdırıyo bırak biraz damlatsın sonra kesilir.

  12. #2532
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    @savaşkayan: sağolasın inşallah dediğin gibi olur, yada en iyisi hiç olmaz bir daha (bu biraz hayal gibi ya neyse).
    roadsta ile düşmeyi becerdiğim için beceriksiz miyim yoksa yetenekli mi orasını bilemiyorum ama benim motorda denge diye birşey yok emin olabilirsiniz. sanki virajlarda benim değil de kendi istediğini yapıyor kerata...

    bir de ben depoyu 38 TL'ye fulledim, siz 24 TL diyorsunuz???? nasıl oluyor da oluyor ??? sahi bak uykum kaçacak şimdi!!! benzini düşmeden önce almıştım, kafamı da vurmadım, gözüm de bozuk değil pompadaki rakamı gördüm, bir yanlışlık var, bu kadar fark nasıl olur??? en yakın zamanda tekrar fullemem lazım...
    mutlu son yoktur! hakan demirkapı

  13. #2533
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı baklawah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @savaşkayan: sağolasın inşallah dediğin gibi olur, yada en iyisi hiç olmaz bir daha (bu biraz hayal gibi ya neyse).
    roadsta ile düşmeyi becerdiğim için beceriksiz miyim yoksa yetenekli mi orasını bilemiyorum ama benim motorda denge diye birşey yok emin olabilirsiniz. sanki virajlarda benim değil de kendi istediğini yapıyor kerata...

    bir de ben depoyu 38 TL'ye fulledim, siz 24 TL diyorsunuz???? nasıl oluyor da oluyor ??? sahi bak uykum kaçacak şimdi!!! benzini düşmeden önce almıştım, kafamı da vurmadım, gözüm de bozuk değil pompadaki rakamı gördüm, bir yanlışlık var, bu kadar fark nasıl olur??? en yakın zamanda tekrar fullemem lazım...
    Düşmeden motorcu olunmaz önemli olan zayiatsız düşmek,motorda sıyrık çizik olabilir,ayna kırılır filan ama bunlar önemli değildir.Önemli olan kendimizde ya da
    başkasında cismani bir zarar olmamasıdır.

    Roadstarların ne yaktığına örnekler burada:
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-var-2-a.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...da-2009-a.html

  14. #2534

    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    roadstar 250

    arkadaşlar meraba

    benim motorda 35 - 40 tl ye doluyor
    ayrıca motor daha 900 kmde ve yakıt 15 krştan aşşaya dümedi

    birde geçende motordan acayip bi şırıltı geliyordu motorcuya gittim egsozun iç borularının kırıldını ve içinin komple boşaltmak gerektini söyledi
    içini komple boşaltınca ses iyimi gelir yoksa iğrenç mi deniyen arkadaş varsa ve bilgi verirse sewinirim

  15. #2535
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı kalyon86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorda 35 - 40 tl ye doluyor
    ayrıca motor daha 900 kmde ve yakıt 15 krştan aşşaya dümedi

    birde geçende motordan acayip bi şırıltı geliyordu motorcuya gittim egsozun iç borularının kırıldını ve içinin komple boşaltmak gerektini söyledi
    içini komple boşaltınca ses iyimi gelir yoksa iğrenç mi deniyen arkadaş varsa ve bilgi verirse sewinirim
    egsozdaki şırıltıyı, geçen sene alt taraftan egsoza bir vida atarak geçici olarak çözdüm ama hiç bi sorun çıkarmıyor şimdilik çok iyi.

    benzin içinde,karbüratör ayarının yapılması lazım gibi. ama ben nasıl yapıldığını bilmiyorum bir bilene somakta fayda vardiye düşünüyorum...

  16. #2536
    mertyagci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Dink-R 150
    Benimde benzin deposu musluğu her konumda karbüratröre benzin yolluyor,yani her konumda motor çalışıyor.Musluğum bozuk ne yapmam lazım.

  17. #2537

    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    roadstar 250
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsozdaki şırıltıyı, geçen sene alt taraftan egsoza bir vida atarak geçici olarak çözdüm ama hiç bi sorun çıkarmıyor şimdilik çok iyi.

    benzin içinde,karbüratör ayarının yapılması lazım gibi. ama ben nasıl yapıldığını bilmiyorum bir bilene somakta fayda vardiye düşünüyorum...
    peki sesi daha tok yapmak için ne yapabilirim içi boşalırsa ses düzgünmü çıkar yoksa aşırı iğrenç bi ses mi çıkar

  18. #2538
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı kalyon86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki sesi daha tok yapmak için ne yapabilirim içi boşalırsa ses düzgünmü çıkar yoksa aşırı iğrenç bi ses mi çıkar
    ben servise gittiğimde egsozun sonundaki bir darlığı keserek açtı, ses biraz toklaştı bu bana yetti fazla açtırmadım çünkü belki muayeneden geçmez diye düşündüm bide gürültüyü ben dinleyeceğim neticede fazlasına gerek yok

  19. #2539

    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    Van Başkale (Şimdilik)
    Motosikleti
    Ne alacağıma karar vereyim hemen...:(
    Arkadaşlar motoruma mavi led lambalar, sis farlarını, dörtlü sinyalini, çantalarını, bayrak direğini taktım en kısa zamanda fotoğraflarını yükleyeceğim.
    Bayrağını takmadan yüklemek istemedim. Yalnız söyle bir sorun varki bayrak almak için maltepe carrefoursa ya gittim içindeki mağazaları dolaştım bir tane Türk bayrağı yok yazıklar olsun dedim.. İçeri gidin bakın bazı mağazalarda yunan, ingiliz, alman bayrakları cirit atıyor bir tane Türk bayrağı yok çok zoruma gitti.. Bazen düşünüyorumda bize müstehak bazı şeyler olaya bak berbat durum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

    http://img716.imageshack.us/i/img0079ao.jpg/
    http://img204.imageshack.us/i/img0078ag.jpg/
    http://img535.imageshack.us/i/img0077aj.jpg/

    tam belli olmuyor ama mağazalardan ufak bir görüntü...

  20. #2540
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    dostum önemli olan bizim yaptıklarımız ve yapmamız gerekirken yapmadıklarımızdır. biz bunlardan mesulüz ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler