Bir baktır bence gerginde olabilir.
Arkadaşlar bugün bende ne yazik ki kaza yaptım. Evde yatıyorum Allahtan ciddi birşey yok... Ucuz kurtuldum desem yeri verilmiş sadakam varmış... Ama çok ilginçtir arkadaşlar tesadüfen denk geldi motoru bizimkiler motoru almaya gelen araca sığmayınca çalıştırıp gelmişler... sadece ön çamurluk ucu kırılmış ... çok şaşırdım 80-90 arası bir hızla olmayan şeride geçmeye çalısan dolmuşa çarptım... kaskı kaportasına vurdum yerde sürüklendim sadece ezik var yatıyorum ilginç bir tecrübeydi hayattayım çok sükür.
[QUOTE=Efrasyap;2076283]Bir baktır bence gerginde olabilir.
Arkadaşlar bugün bende ne yazik ki kaza yaptım. Evde yatıyorum Allahtan ciddi birşey yok... Ucuz kurtuldum desem yeri verilmiş sadakam varmış... Ama çok ilginçtir arkadaşlar tesadüfen denk geldi motoru bizimkiler motoru almaya gelen araca sığmayınca çalıştırıp gelmişler... sadece ön çamurluk ucu kırılmış ... çok şaşırdım 80-90 arası bir hızla olmayan şeride geçmeye çalısan dolmuşa çarptım... kaskı kaportasına vurdum yerde sürüklendim sadece ezik var yatıyorum ilginç bir tecrübeydi hayattayım çok sükür.[/ büyük geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
geçmiş olsun abi Allah esirgemiş.olmayan şeride geçmeye çalışan derken olmayan ne abi
daha önce düzgün bir foto koyamamıştım şimdilik bunları ekleyeyim dedim.işte size benim fıstık, yalnız ilginçtir bu fotograflar 1 hafta önce bursa görecik motosiklet festivalinin son gününde çekildi ve o günün sabahına kadar motorun adam gibi çalışır hale gelmesini sağlayan bakımları ve pırıl pırıl temizliği yapıldı, yeni birkaç parça eklendi. fotoların çekimiden 2 sat sonra ilk ciddi kazamı geçirerek motoru epey hırpaladım (sağ tarafından). son 3 gündür bir arkadaşımın takibinde bakımdaydı ve 1 saat önce yeni haliyle geldi. yeni fotoğraflar çekip koyamadım çünkü deli yağmur yağıyor. yakında kısmetse, bir de motoru bu halde bırakmıyacağım, para ve zaman buldukça custom işine devam edeceğim, güzel panlarım var, hem şekil hem renkle ilgili. buyrun...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------
bu forumun şu "10 dakikada değişiklik yapın" şartına sinir olmaya başladım, keç defadır yazdıklarım gidiyor zaman aşımından, ne uyuz bir sistem yahu! ikinci resmi eklemek isterken hepsi gitti en baştan uğraşıyorum yarım saattir...
mutlu son yoktur! hakan demirkapı
Allah başka kaza bela göstermesin Hakan abi.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Şefim motor çok güzel Allah nazardan saklasın... Güzel şeyler yapmışın o yuzden birkaç sorum olacak... Öncelikle geçmiş olsun, ciddi birşey yoktur inşallah...
1. Arka tekerin genişliğini arttırdın mı?
2. Egzostları kestirdin mi yoksa değiştirdin mi? varsa sesini duymak için izlencesini (videosunu) paylaşırmısın...
3. Telleri ve diğer kromları parlatmak için ne kullanıyorsun
[/COLOR]sağolasın kardeş. motoru bu hale getiren benden önceki sahibi, bunu daha önce söylemiştim, hatta kendisi de bu forumda "izyrider" takma adıyla üye ama pek katılmıyor ortama. herneyse motorun lastiği orjinal (ve berbat) olan şu cys midir nedir o işte. genişlik de standart 130*90*15. ama çamuruk kesilmiş ve amortisörler değiştirilince 8-9 cm kadar alçalmış arka taraf. fazlalık olan arka sele ve sisy bar da çıkınca böyle olmuş. yalnız arkadan bakınca maalesef tekerin inceliği feci halde sırıtıyor; o yüzden sormuştum burada usta arkadaşlara arka tekeri genişletmek istiyorum sorun olur mu diye. yapma dediler, hala düşünmekle beraber zaten sorunlu olan şanzımanı zorlamamak için ölçüyü değiştirmeyeceğim. ama dün bir arkadaşım benim motordan gaza gelip bir ledow aldı, o da custom yapıcak, arka lastiği 150 veya 160*80*15 düşünüyor, bakalım görecez.
egzoslar da çapraz kesilmiş, tüm boru açılmış feci gürültü yapıyordu, bir de nakliye sırasında (ben motoru gaziantepten istanbula, oradan da bursaya getirttim) çok yerinde hasar olmuş, egzoslar resmen gövdeden ayrılmıştı. götürdüğüm ilk usta farklı bir kaynak yapmış, üstteki egzosu da açmış ve diğer egzosun motor bağlantısına eklemiş, bir de ayar çekmişler ki sorma, muhteşem bir sesi var, bir ara ses kaydı yapıcam ama ne tür bir cihazla bu sesi en temiz haliyle kaydederim bilmiyorum. gürültülü, yoğun ve at koşturmasına benzer bir ses, 250 lik motordan nasıl çıkıyor hayret. güldür güldür ve dıgıdık şeklinde aynen....
parlatma işini bir arkadaşımın yurtdışından getirdiği bir ilaçla yapıyoruz, kutudaki etiketi sökmüş ve ne olduğunu söylemiyor, bir tür araba cilasına benziyor. önce ıslak bezle silip hemen kuruluyoruz, ardından kırmızı renkli çok yoğun bir malzemeyle iyice yoğuruyoruz. bu madde çabuk kuruyor ve mum gibi birşey oluyor. sonra fiberli bezle iyice ovarak çıkarıyoruz bütün maddeyi ve sonuç yeni gibi; ne pas ne yağ ne su izi birşey kalmıyor. ama benim jant telleri leş olmuş, çok zorluyor!
motoru yapan arkadaş görsel olarak çok iyi iş başarmış fakat mühendis arkadaşlarım ve bazı ustalar görüntünün güzelliği kadar motorun dengesizliğinin de farkına vardı, arkanın alçaltılması ve kesik amortisörler yaylanmayı önlediği için felaket derecede savruluyor motor. bir de ön gidonun yüksek ve T tipi oluşu ağırlık merkezinin arkaya kaynasıyla birleşince kontrolü çok zor olan bir motosiklet olmuş, hele ki benim gibi ilk motoru olan bir acemi için! zaten biraz yatırmayı öğrenip kendime güvenim artınca saçma sapan bir yolda virajı alamayıp savruldum, fena düştüm. tüm korumalarıma rağmen 2 ayak bileğim hala şi ve ödem nedeniyle mosmor, sol dizimin altı dizliğin altının darbesiyle 5 cm kadar oyuldu ve şiti. bir de eldivenin içine giren dal parçaları sağ el parmaklarımı deşti. kaskım da tam tepeden kedi tırmığı gibi 3 şerit çizildi ama kafayı kurtardık. ama en kötüsü gururum kırıldı!
motor yolda birkaç çukura girip çıkınca gidon ve maşaların açısı yamuluyor, şimdi ona da bir çare düşünüyoruz. ayrıca arkadaş motoru "yapmış ama bakmamış"; ne vites, ne fren, ne elektrrk sistemi resmen harcanmış güzelim motor. adam etmeye çalıştık herşey tekrar yeni yapıldı. ama şanzıman olmuyor, idareten kullanıyorum. hepsini geç insan motoru hiç temizlemez mi kardeşim? bu hale getirene kadar 3 arkadaş ellerimiz koptu, 1 şişe cila bitti, 2 kez sıcak yıkamaya girdi... derler ya dışı seni yakar, içi beni...
son olarak ben ayaklıkları, denge topuzlarını ve arka sinyalleri değiştirdim, çamurluğa bir çıkartma yapıştırdım, en yeni resmini yarın koyarım inşallah. daha da çok işi var, kazadan sonra fren merkezi de hasar görmüş, yapıldı gibi ama ön fren çok sert ve kısacık bir harekette tutuyor. sağ ayaklık yuvası ısıl işleme girmeden düzelmeyecek, arka lastik için para kalmadı vs. vs.
ben daha motoru sedefli bukalemun beyazına boyatıp depoya şöyle güzel bir grafik yaptıracaktım, bütün aydınlatma sistemi led olacaktı, arka lastik genişleyecekti, egzosları yukarıdan aşağıya spiral şekil yapacaktık, sele içinde gizli 2. sele olan bir modele çevrilecekti (harley'in rocker-c modelindeki gibi). ama olmayacak şeylere deli gibi para harcamaktan, masraflardan ve son olarak kazadan sonra benzin parası kalmadı desem yeridir, bunlar da seneye kalacak heralde?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:37 ----------
sağol kardeşim, ne oldu nasıl oldu anlayamadım valla. tek bildiğim güzel güzel gidiyordum ve içimden "aferin oğlum sen kıvırdın bu işi, hatta süpersin bak ne güzel yatırıyosun chopper'ı" diye geçirirken ve gayet temiz bir şekilde yaptığımız yoldan geri dönerken bir anda yavaşlamayı unutup yoldan çıkıverdim, zaten mıcıra girince yapacak şey kalmadı. keşke kendimi kurtarabilseydim, motoru bırakamadım bile sağa yattığında hala çalışıyordu üstümde!
neyse söylenenlere göre kaçınılmaz bir kazaymış, fazla kendine güvenin sonu! ama ucuz atlatmışım diyorlar, 4-5 metre ilerden baraj gölüne uçmak da vardı! şimdi "tam" motorcu olmuşum. o halde önce benim sonra motorun yaralarını sarıp (flaster ve sargı beziyle) sağ ayaklığı kopmuş, freni tepeye yamuşmuş, lambaları sallanan ve tuhaf sesler çıkaran bir motorla yaralı halde yola devam edip üstüne de hastaneye gitmek yerine yaşilbahçe'ye gidip düşmemi kutladık! hevesim ve cesaretim eskisinden fazla ama gururum incindi ve param bitti!
başka ne desem bilmem, Allah hepimizi korusun...
mutlu son yoktur! hakan demirkapı
Fren teli ile ilgili sıkıntı çok sertse eğer mandal tarafından şırınga ile kılavuz tele yağ sık sonra kıvamına gelir.
Merhabalar,
Bisanımla yapmış olduğum 2000 km civarı geziden bazı fotoğrafları Facebook'a ekledim arzu edipte bakmak isteyen arkadaşlar için linkini buraya koyuyorum. Herkese açık bir albümdür. Üye olmayanlarda bakabilirler.
Fotolar
SAğlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Bunların benzin tüketimi nasıl..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Bu motorların ön jantına 90/90-18 boyutlarında lastik uyar mı?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)