ben foruma yeni üye oldum roadstar 250 almayı düşünüyorum motorundan herkez memnun galiba bide motor en fazla kaçı görüyo 90-100 km diye duydum çünkü doğrumu acaba
ben foruma yeni üye oldum roadstar 250 almayı düşünüyorum motorundan herkez memnun galiba bide motor en fazla kaçı görüyo 90-100 km diye duydum çünkü doğrumu acaba
250cc v motor rahat 130-140 görür...
arkadaşlar merhaba;
bir arkadaşım ROADSTAR almak istiyor,kendisi istanbul'da ikamet etmektedir...
motorunu satmak isteyen varsa talibiz
kendisinin ilk motoru olacak,bütçeside kısıtlı diyebilirim... parasını biriktirmiş çalışarak,şimdide motorunu almak ister. sorunsuz,masrafsız motorunuz varsa-ki hepsi o şekildedir eminim; tekliflerinizi bekliyoruz...
ilginize şimdiden çooook teşekkürler...
ayberk seninde altında görmek isteriz ;) sonrada bir custom yada bobber yaparsın zevkine göre yakışır sana
Arkadaşlar bende bu motoru geçtiğimiz 2009 yazında aldım. bundan önceki motorum mondial 150hs idi. Ondan sonra performansı gayet yeterli üst cc ye geçmek için iyi bir basamak olabilir. Motorla yaklaşık 4000km yaptım. Yazlıkt kullanıyorum (didim) büyük bir sorun çıkartmadı sadece 1 kere aydına gidip geldim (toplamda 350km) yol yaptı sonra didime döndüm ve bir gün sonra bobin yaktı :( Bunun haricinde bir sorun yaşamadım. Yedek parça konusunda maalesef sıkntılı gerekli malzemeleri yaklaşık 20gün kadar bekledim. tek başıma (1.80 boy 90 kilo) 120km gördü motor daha da zorlamadım ama düz yolda daha fazla hız yapabilceğini sanmıyorum. Rahat bir makina görenler çok beğeniyor ama sesi 250cc olduğundan dolayı maalesf iyi değil ve boşua egsozu da açtırtmayın düzgün bir ses çıkmıyor(ben açtırmadım ama açtıranların kini biliyorum ses iğrenç) Sonuç olarak motor daha yeni bana çok büyük bir sorun çıakrtmadı 2 yıl rahat binilir (bana göre her çin malının ömrü 2 yıldır) Bir kaç ay sonra 600cc lik bir makina alıcam ama bu motorum yazlıkta yine durucak çünkü şehir içi kullanımda uygun bir motor sadece vites geçişleri bir japon kadar iyi değil maalesef :( Netiicede ne kadar para o kadar köfte tadında alınabilcek bir motor.
Az önce gelirken 120km-h ye kadar çıktım bassam daha gidecekti basmadım çünkü yol tehlikeli olmaya başladı(malum insansı şöförlerin kullandığı 4 tekerlekli araçlar ) ama en üst limitleri zorladığımda oldu 140 km-h yaptı ibre en sona dayandı yani
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:39 ----------
Tavsiye ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
dostum hangi yedekparçalarını bulamadın?Benzer klonlar oldukça fazla ve hepsinin parçaları birbirine uyuyor neredeyse.
Sen "20 gün parça bekledim" diyorsun ben 45 gündür Yamaha'dan parça bekliyorum ve en sonunda Sanayi ve Ticaret Bakanlığına şikayet dilekçesi yazmak zorunda kaldım.
bobin yakma sorunu bir arkadaşta daha olmuştu
tesisatta oksitlenme olursa motor tek silindir çalışır ve bu şekilde kullanılmaya devam ederse bobin yanabilir.
buji pipolarının sık sık kontrol edilmesinde yarar var,uzun süre kullanılmadan yatan motorlarda,hortumla yıkanan motorlarda hem buji pipolarında hem de beyin soketlerinde oksitlenme olabilir.
çaresi temizlemek ve elektronikçilerin kullandığı kontakt spreylerinden sıkmaktır
vites geçişleri doğru bir debriyaj ayarıyla olabildiğince düzelir.
Bende F650Gs var,onun da vites geçişleri sert,Hatta XT 125R ın viteslerinden
çok daha sert.
50 hp,70 nm torklu bir makinada kara şanzımanla daha farklı olmasını beklemek de yanlış olur zaten
Sonuçta her motosikletin bir karakteri var,Bisan ın da vites i sert karakterli
Arkadaşlarınız Eksoz açtırma işini nasıl yaptırdı bilmiyorum ama katalitik konvertörü de çıkardılarsa teneke gibi ses çıkar,ondan önceki perdelerin sökülmesi nispeten hoş bir ses verir.Yakıtı da en çok % 10 gibi arttırır.Ama elbette bir Harley sesi almak imkansızdır.CC küçük,silindir açıları farklı olunca o sese ulaşılamaz.
arkadaşlar ben bu motoru kendime 100 km ye yakın biyerden sıfır alcam direk üstüne binip gelsem bi zararı olurmu ayrıca motoru açarken ne şekilde kullanmalıyız nelere uymamız yararlı olur
Savaşkayan: Benim motorum osmanlı motor ama hem araştırmalarım hemde daha sonra burda okuduğum kadarı ile hepsi aynı yerden çıkan modeller. Benim 20 gün beklediğim parça beyin di (bobinle birlikte oda yanmış) ve birde orjinal bobin bekledim ama 20 günün sonunda sadece beyin değişti ve farklı bi bobin takıldı ondan sonrada motorum daha zor çalışıyor. Bütün bu problemler ağustos ayında olmuştu ve bayi yanlış hatırlamıyorsam Aralık! ayında beni arayıp orjinal bobin geldi ge değiştirelim dedi bende bir daha 800km bobin için gidemedim. Motorum şimdi öyle yatıyor. Motoru asla hortumla yıkamadım. Sadece uzun yol yaptım (300-350km kadar) ve bir gün sonra bobin yandı ve makina tek silindire düşünce hemen servise götürmüştüm. Egsoz açtırmaya gelincede nasıl açarlasa açsınllar 250cc den güzel bir ses çıkmaz(tabi bu bir zewk meselesi) bu benim kendi düşüncem. Ben daha önce yüksek hacimli motor kullanmadım ama YBR125 e göre değerlendirirsem ewet kesinlikle vites geçişleri daha sert ama alışınca çokta problem olmuyor
kalyon86: Eğer motoru yolda zorlamazsan yani 70-80 gidersen hiç bir sıkıntı çıkmaz. Rodajı bitene kadar motorunu zorlama mümkünse artçı alma alırsanda yine zorlama ben her 1000km de bir bakıma sokuyorum motoru 4bin kmde ve daha önce dediğim gibi büyük bir sorun çıkarmadı. V motor olmasıda uzun yolda sana avantaj sağlıycaktır. Şimden hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.
Dostum biz burada Roadstar'lardan bahsediyoruz,Osmanlı Motordan değil ki
aynı fabrikadan çıkmaları aynı niteliklere sahip olduğunu göstermez ki
Aynı fabrikadan çıkan Lifan 250,Roadstar,Monero,Keeway aralarında bile ciddi
kalite farkı var.Bunlar sipariş verenin parasına göre yapılan motorlar.
Günaydın herkese.
Dün itibari ile 2007 model 8300 kmde bir roadstar alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Bu motoru tercih etmemdeki ilk sebep V makine olması, Bobber'a yatkın olması ve de elimde bolca yedek parçasının olmasıdır. Size birkaç sorum olucak bazı hususlarda;
öncelikle sizdede yüksek devirlere yaklaştığınızda ayak peglerinde vibrasyon oluyor mu? Dün en son ayaklarımı koruma demirine koymak zorunda kaldım. Bir de km göstergesinin satbilitesi ne kadar doğrudur? Çünkü ibre aldı başını gitti tel kopacak diye gazı açamadım
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Uzun süredir foruma giremiyorum birçok konuyu kaçırmışım arkadaşlar. Arbetus öncelikle motorun hayırlı olsun dostum.
Roadstara geçmene sevindim doğrusu. Roadstarım km sine bende ilk zamanlar inanamamıştım. Forumda 110 u geçmez dedikleri motorda ben 140 km yi gördüm hatta 140 km hız sınırını bile geçtiğini gördüm. Bu km saatimi bozuk acaba diyerek km saatini de diğer motor kullanan arkadaşlarla karşılaştırarak bir sorun olmadığını gördüm.
İyi açılmış bir roadstar gerçekten çok güzel kaçıyor. Yüksek hızlarda ayak peglerinde vibrasyon olduğu doğru benim ayak pegleri geniş olduğu için ben daha çok hissediyorum. Vibrasyonu azalyman için peglerdeki lastik contalar yenilenebilir. Zamanla bunlar mukavemetini yitiriyor.
Blackvolky arkadaşım sen nasıl bir egsozu açılmış roadstar gördün bilmiyorum ama ben birçok arkadaşımın roadstarının egsozunu açtırdım ve ses gerçekten harika oluyor. Tabi her roadstardan aynı ses i alamıyorsun. Benim roadstarın sesi çok gür ve tok bir şekilde çıkıyor. Teneke gibi çıkan bir sesi yok.
Tekirdağ-Çorlu
@_SuLeYMaN_
Teşekkür ederim.
Bu motordan kullanan birkaç tane arkadşım var. Onlarla ortak custom çalışmalarımız oldu. Özellikle egzos sesi kataliözör iptal edildiğinde öyle teneke gibi çıkmıyor. Rölantideki saydırması 883 e yakın. sanki kısılmış gibi yaptığım değişiklikleri fotolarıyla burada bahsedicem.
Bir de piyasada bahsettiğiniz günlerce beklediğiniz parçaların çoğu var hemde bolca ve uygun fiyata piyasada.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Sonunda fabrikada yapmaya çalıştığımız sissy bar için uzatma işini tamamladık. Bu akşam sanayiden paslanmaz somun ve vidaları da alıp motora taktıktan sonra fotolarını buradan yayınlayacağım kısmetse Artık motor tam istediğim gibi oldu. Arka genişledi ve iki kişi yolculuk yapmak çok daha rahat oldu.
Tekirdağ-Çorlu
savaskayan: Ben iki motoru da karşılaştırdım ve aralarında gerçekten hiç bir fark yok. Aynı fabrikadan çıkıyor aynı malzemeler kullanılıyor her şeyleri aynı.
Süleyman: Ben didimdeki motorları gördüm sanırım ordaki ustalardan kaynaklanan bir problem olabilir. Eğer sesi bahsettiğiniz gibiyse bende Türkiye ye döndüğüm zaman egsozu açtırabilirm. Bu konuda yardımcı olacak iyi bir usta bliyormusunuz Aydın İzmir civarlarında?
O zmn mesele yok
Egsoz açmak pek ustalık gerektirecek bir iş değil aslında. Önemli olan egsozu açmaya çalışırken egsozun sarartılmaması. Egsozun içinde perdeler var bunları kaynak ile kesip alacak.
İki motor arasında fark yok demişsin de ben hangi motorlar olduğunu anlayamadım. Ben keeway, ledov ve bisanı karşılaştırdğımda aralarında uzaktan bakıldığında pek fark yok gibi görünse de mekanik olarak karşılaştırdığımda çeşitli farklılıklar gördüm. Mesela keeway ile roadstar arasında motorun mekanik aksamındaki dişli boyutları bile farklı.
Tekirdağ-Çorlu
Arkadaşlar bu arada bulamadığınız her parça için bana başvurabilecğeinizi üstüne basa basa söylüyorum. Dün gördüğüm kadarıyla ateşleme bobini sıkıntısı var sanırım. Elimde mevcuttur bilginize
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)