Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2361

    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    roadstar 250
    ben foruma yeni üye oldum roadstar 250 almayı düşünüyorum motorundan herkez memnun galiba bide motor en fazla kaçı görüyo 90-100 km diye duydum çünkü doğrumu acaba


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2362

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    250cc v motor rahat 130-140 görür...

  3. #2363
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı kalyon86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben foruma yeni üye oldum roadstar 250 almayı düşünüyorum motorundan herkez memnun galiba bide motor en fazla kaçı görüyo 90-100 km diye duydum çünkü doğrumu acaba
    ben bilerek 110 hiç geçmedim arkamda çoluk çocuk var malum, ama bassam enaz 130 yapar gibi...yani şiddetle tavsiye ederim

  4. #2364
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar merhaba;

    bir arkadaşım ROADSTAR almak istiyor,kendisi istanbul'da ikamet etmektedir...

    motorunu satmak isteyen varsa talibiz

    kendisinin ilk motoru olacak,bütçeside kısıtlı diyebilirim... parasını biriktirmiş çalışarak,şimdide motorunu almak ister. sorunsuz,masrafsız motorunuz varsa-ki hepsi o şekildedir eminim; tekliflerinizi bekliyoruz...

    ilginize şimdiden çooook teşekkürler...

  5. #2365

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ayberk seninde altında görmek isteriz ;) sonrada bir custom yada bobber yaparsın zevkine göre yakışır sana

  6. #2366

    Üyelik
    13 Nisan 2010
    Şehir
    Libya
    Motosikleti
    250cc lik chooper
    Arkadaşlar bende bu motoru geçtiğimiz 2009 yazında aldım. bundan önceki motorum mondial 150hs idi. Ondan sonra performansı gayet yeterli üst cc ye geçmek için iyi bir basamak olabilir. Motorla yaklaşık 4000km yaptım. Yazlıkt kullanıyorum (didim) büyük bir sorun çıkartmadı sadece 1 kere aydına gidip geldim (toplamda 350km) yol yaptı sonra didime döndüm ve bir gün sonra bobin yaktı :( Bunun haricinde bir sorun yaşamadım. Yedek parça konusunda maalesef sıkntılı gerekli malzemeleri yaklaşık 20gün kadar bekledim. tek başıma (1.80 boy 90 kilo) 120km gördü motor daha da zorlamadım ama düz yolda daha fazla hız yapabilceğini sanmıyorum. Rahat bir makina görenler çok beğeniyor ama sesi 250cc olduğundan dolayı maalesf iyi değil ve boşua egsozu da açtırtmayın düzgün bir ses çıkmıyor(ben açtırmadım ama açtıranların kini biliyorum ses iğrenç) Sonuç olarak motor daha yeni bana çok büyük bir sorun çıakrtmadı 2 yıl rahat binilir (bana göre her çin malının ömrü 2 yıldır) Bir kaç ay sonra 600cc lik bir makina alıcam ama bu motorum yazlıkta yine durucak çünkü şehir içi kullanımda uygun bir motor sadece vites geçişleri bir japon kadar iyi değil maalesef :( Netiicede ne kadar para o kadar köfte tadında alınabilcek bir motor.

  7. #2367
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı kalyon86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben foruma yeni üye oldum roadstar 250 almayı düşünüyorum motorundan herkez memnun galiba bide motor en fazla kaçı görüyo 90-100 km diye duydum çünkü doğrumu acaba
    Az önce gelirken 120km-h ye kadar çıktım bassam daha gidecekti basmadım çünkü yol tehlikeli olmaya başladı(malum insansı şöförlerin kullandığı 4 tekerlekli araçlar ) ama en üst limitleri zorladığımda oldu 140 km-h yaptı ibre en sona dayandı yani

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:39 ----------

    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/full_full_...XQQdisplayitem

    Arkadaşlar motorumu satışa çıkardım. Motorumun nasıl olduğunu zaten siz biliyorsunuz. Motorumun ciğerine kefilim. Almayı düşünen arkadaş olursa tavsiye ederseniz sevinirim. Her nekadar ayrılmak zor olsa da alacak olan arkadaşa hayırlı olsun şimdiden. :(
    Tavsiye ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba;

    bir arkadaşım ROADSTAR almak istiyor,kendisi istanbul'da ikamet etmektedir...

    motorunu satmak isteyen varsa talibiz

    kendisinin ilk motoru olacak,bütçeside kısıtlı diyebilirim... parasını biriktirmiş çalışarak,şimdide motorunu almak ister. sorunsuz,masrafsız motorunuz varsa-ki hepsi o şekildedir eminim; tekliflerinizi bekliyoruz...

    ilginize şimdiden çooook teşekkürler...
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  8. #2368
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Blackvolky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende bu motoru geçtiğimiz 2009 yazında aldım. bundan önceki motorum mondial 150hs idi. Ondan sonra performansı gayet yeterli üst cc ye geçmek için iyi bir basamak olabilir. Motorla yaklaşık 4000km yaptım. Yazlıkt kullanıyorum (didim) büyük bir sorun çıkartmadı sadece 1 kere aydına gidip geldim (toplamda 350km) yol yaptı sonra didime döndüm ve bir gün sonra bobin yaktı :( Bunun haricinde bir sorun yaşamadım. Yedek parça konusunda maalesef sıkntılı gerekli malzemeleri yaklaşık 20gün kadar bekledim. tek başıma (1.80 boy 90 kilo) 120km gördü motor daha da zorlamadım ama düz yolda daha fazla hız yapabilceğini sanmıyorum. Rahat bir makina görenler çok beğeniyor ama sesi 250cc olduğundan dolayı maalesf iyi değil ve boşua egsozu da açtırtmayın düzgün bir ses çıkmıyor(ben açtırmadım ama açtıranların kini biliyorum ses iğrenç) Sonuç olarak motor daha yeni bana çok büyük bir sorun çıakrtmadı 2 yıl rahat binilir (bana göre her çin malının ömrü 2 yıldır) Bir kaç ay sonra 600cc lik bir makina alıcam ama bu motorum yazlıkta yine durucak çünkü şehir içi kullanımda uygun bir motor sadece vites geçişleri bir japon kadar iyi değil maalesef :( Netiicede ne kadar para o kadar köfte tadında alınabilcek bir motor.
    dostum hangi yedekparçalarını bulamadın?Benzer klonlar oldukça fazla ve hepsinin parçaları birbirine uyuyor neredeyse.
    Sen "20 gün parça bekledim" diyorsun ben 45 gündür Yamaha'dan parça bekliyorum ve en sonunda Sanayi ve Ticaret Bakanlığına şikayet dilekçesi yazmak zorunda kaldım.
    bobin yakma sorunu bir arkadaşta daha olmuştu
    tesisatta oksitlenme olursa motor tek silindir çalışır ve bu şekilde kullanılmaya devam ederse bobin yanabilir.
    buji pipolarının sık sık kontrol edilmesinde yarar var,uzun süre kullanılmadan yatan motorlarda,hortumla yıkanan motorlarda hem buji pipolarında hem de beyin soketlerinde oksitlenme olabilir.
    çaresi temizlemek ve elektronikçilerin kullandığı kontakt spreylerinden sıkmaktır
    vites geçişleri doğru bir debriyaj ayarıyla olabildiğince düzelir.
    Bende F650Gs var,onun da vites geçişleri sert,Hatta XT 125R ın viteslerinden
    çok daha sert.
    50 hp,70 nm torklu bir makinada kara şanzımanla daha farklı olmasını beklemek de yanlış olur zaten
    Sonuçta her motosikletin bir karakteri var,Bisan ın da vites i sert karakterli
    Arkadaşlarınız Eksoz açtırma işini nasıl yaptırdı bilmiyorum ama katalitik konvertörü de çıkardılarsa teneke gibi ses çıkar,ondan önceki perdelerin sökülmesi nispeten hoş bir ses verir.Yakıtı da en çok % 10 gibi arttırır.Ama elbette bir Harley sesi almak imkansızdır.CC küçük,silindir açıları farklı olunca o sese ulaşılamaz.

  9. #2369

    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    roadstar 250
    arkadaşlar ben bu motoru kendime 100 km ye yakın biyerden sıfır alcam direk üstüne binip gelsem bi zararı olurmu ayrıca motoru açarken ne şekilde kullanmalıyız nelere uymamız yararlı olur

  10. #2370

    Üyelik
    13 Nisan 2010
    Şehir
    Libya
    Motosikleti
    250cc lik chooper
    Savaşkayan: Benim motorum osmanlı motor ama hem araştırmalarım hemde daha sonra burda okuduğum kadarı ile hepsi aynı yerden çıkan modeller. Benim 20 gün beklediğim parça beyin di (bobinle birlikte oda yanmış) ve birde orjinal bobin bekledim ama 20 günün sonunda sadece beyin değişti ve farklı bi bobin takıldı ondan sonrada motorum daha zor çalışıyor. Bütün bu problemler ağustos ayında olmuştu ve bayi yanlış hatırlamıyorsam Aralık! ayında beni arayıp orjinal bobin geldi ge değiştirelim dedi bende bir daha 800km bobin için gidemedim. Motorum şimdi öyle yatıyor. Motoru asla hortumla yıkamadım. Sadece uzun yol yaptım (300-350km kadar) ve bir gün sonra bobin yandı ve makina tek silindire düşünce hemen servise götürmüştüm. Egsoz açtırmaya gelincede nasıl açarlasa açsınllar 250cc den güzel bir ses çıkmaz(tabi bu bir zewk meselesi) bu benim kendi düşüncem. Ben daha önce yüksek hacimli motor kullanmadım ama YBR125 e göre değerlendirirsem ewet kesinlikle vites geçişleri daha sert ama alışınca çokta problem olmuyor

    kalyon86: Eğer motoru yolda zorlamazsan yani 70-80 gidersen hiç bir sıkıntı çıkmaz. Rodajı bitene kadar motorunu zorlama mümkünse artçı alma alırsanda yine zorlama ben her 1000km de bir bakıma sokuyorum motoru 4bin kmde ve daha önce dediğim gibi büyük bir sorun çıkarmadı. V motor olmasıda uzun yolda sana avantaj sağlıycaktır. Şimden hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.

  11. #2371
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Blackvolky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaşkayan: Benim motorum osmanlı motor ama hem araştırmalarım hemde daha sonra burda okuduğum kadarı ile hepsi aynı yerden çıkan modeller. Benim 20 gün beklediğim parça beyin di (bobinle birlikte oda yanmış) ve birde orjinal bobin bekledim ama 20 günün sonunda sadece beyin değişti ve farklı bi bobin takıldı ondan sonrada motorum daha zor çalışıyor. Bütün bu problemler ağustos ayında olmuştu ve bayi yanlış hatırlamıyorsam Aralık! ayında beni arayıp orjinal bobin geldi ge değiştirelim dedi bende bir daha 800km bobin için gidemedim. Motorum şimdi öyle yatıyor. Motoru asla hortumla yıkamadım. Sadece uzun yol yaptım (300-350km kadar) ve bir gün sonra bobin yandı ve makina tek silindire düşünce hemen servise götürmüştüm. Egsoz açtırmaya gelincede nasıl açarlasa açsınllar 250cc den güzel bir ses çıkmaz(tabi bu bir zewk meselesi) bu benim kendi düşüncem. Ben daha önce yüksek hacimli motor kullanmadım ama YBR125 e göre değerlendirirsem ewet kesinlikle vites geçişleri daha sert ama alışınca çokta problem olmuyor

    kalyon86: Eğer motoru yolda zorlamazsan yani 70-80 gidersen hiç bir sıkıntı çıkmaz. Rodajı bitene kadar motorunu zorlama mümkünse artçı alma alırsanda yine zorlama ben her 1000km de bir bakıma sokuyorum motoru 4bin kmde ve daha önce dediğim gibi büyük bir sorun çıkarmadı. V motor olmasıda uzun yolda sana avantaj sağlıycaktır. Şimden hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.
    Dostum biz burada Roadstar'lardan bahsediyoruz,Osmanlı Motordan değil ki
    aynı fabrikadan çıkmaları aynı niteliklere sahip olduğunu göstermez ki
    Aynı fabrikadan çıkan Lifan 250,Roadstar,Monero,Keeway aralarında bile ciddi
    kalite farkı var.Bunlar sipariş verenin parasına göre yapılan motorlar.

  12. #2372
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Günaydın herkese.

    Dün itibari ile 2007 model 8300 kmde bir roadstar alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Bu motoru tercih etmemdeki ilk sebep V makine olması, Bobber'a yatkın olması ve de elimde bolca yedek parçasının olmasıdır. Size birkaç sorum olucak bazı hususlarda;

    öncelikle sizdede yüksek devirlere yaklaştığınızda ayak peglerinde vibrasyon oluyor mu? Dün en son ayaklarımı koruma demirine koymak zorunda kaldım. Bir de km göstergesinin satbilitesi ne kadar doğrudur? Çünkü ibre aldı başını gitti tel kopacak diye gazı açamadım

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #2373
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Uzun süredir foruma giremiyorum birçok konuyu kaçırmışım arkadaşlar. Arbetus öncelikle motorun hayırlı olsun dostum.

    Roadstara geçmene sevindim doğrusu. Roadstarım km sine bende ilk zamanlar inanamamıştım. Forumda 110 u geçmez dedikleri motorda ben 140 km yi gördüm hatta 140 km hız sınırını bile geçtiğini gördüm. Bu km saatimi bozuk acaba diyerek km saatini de diğer motor kullanan arkadaşlarla karşılaştırarak bir sorun olmadığını gördüm.

    İyi açılmış bir roadstar gerçekten çok güzel kaçıyor. Yüksek hızlarda ayak peglerinde vibrasyon olduğu doğru benim ayak pegleri geniş olduğu için ben daha çok hissediyorum. Vibrasyonu azalyman için peglerdeki lastik contalar yenilenebilir. Zamanla bunlar mukavemetini yitiriyor.

    Blackvolky arkadaşım sen nasıl bir egsozu açılmış roadstar gördün bilmiyorum ama ben birçok arkadaşımın roadstarının egsozunu açtırdım ve ses gerçekten harika oluyor. Tabi her roadstardan aynı ses i alamıyorsun. Benim roadstarın sesi çok gür ve tok bir şekilde çıkıyor. Teneke gibi çıkan bir sesi yok.
    Tekirdağ-Çorlu

  14. #2374
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    @_SuLeYMaN_

    Teşekkür ederim.

    Bu motordan kullanan birkaç tane arkadşım var. Onlarla ortak custom çalışmalarımız oldu. Özellikle egzos sesi kataliözör iptal edildiğinde öyle teneke gibi çıkmıyor. Rölantideki saydırması 883 e yakın. sanki kısılmış gibi yaptığım değişiklikleri fotolarıyla burada bahsedicem.

    Bir de piyasada bahsettiğiniz günlerce beklediğiniz parçaların çoğu var hemde bolca ve uygun fiyata piyasada.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #2375
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Sonunda fabrikada yapmaya çalıştığımız sissy bar için uzatma işini tamamladık. Bu akşam sanayiden paslanmaz somun ve vidaları da alıp motora taktıktan sonra fotolarını buradan yayınlayacağım kısmetse Artık motor tam istediğim gibi oldu. Arka genişledi ve iki kişi yolculuk yapmak çok daha rahat oldu.
    Tekirdağ-Çorlu

  16. #2376

    Üyelik
    13 Nisan 2010
    Şehir
    Libya
    Motosikleti
    250cc lik chooper
    savaskayan: Ben iki motoru da karşılaştırdım ve aralarında gerçekten hiç bir fark yok. Aynı fabrikadan çıkıyor aynı malzemeler kullanılıyor her şeyleri aynı.

    Süleyman: Ben didimdeki motorları gördüm sanırım ordaki ustalardan kaynaklanan bir problem olabilir. Eğer sesi bahsettiğiniz gibiyse bende Türkiye ye döndüğüm zaman egsozu açtırabilirm. Bu konuda yardımcı olacak iyi bir usta bliyormusunuz Aydın İzmir civarlarında?

  17. #2377
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Blackvolky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaskayan: Ben iki motoru da karşılaştırdım ve aralarında gerçekten hiç bir fark yok. Aynı fabrikadan çıkıyor aynı malzemeler kullanılıyor her şeyleri aynı.

    Süleyman: Ben didimdeki motorları gördüm sanırım ordaki ustalardan kaynaklanan bir problem olabilir. Eğer sesi bahsettiğiniz gibiyse bende Türkiye ye döndüğüm zaman egsozu açtırabilirm. Bu konuda yardımcı olacak iyi bir usta bliyormusunuz Aydın İzmir civarlarında?
    Sen çıplak gözle anladığını düşünüyorsan mesele yok

  18. #2378

    Üyelik
    13 Nisan 2010
    Şehir
    Libya
    Motosikleti
    250cc lik chooper
    O zmn mesele yok

  19. #2379
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Egsoz açmak pek ustalık gerektirecek bir iş değil aslında. Önemli olan egsozu açmaya çalışırken egsozun sarartılmaması. Egsozun içinde perdeler var bunları kaynak ile kesip alacak.

    İki motor arasında fark yok demişsin de ben hangi motorlar olduğunu anlayamadım. Ben keeway, ledov ve bisanı karşılaştırdğımda aralarında uzaktan bakıldığında pek fark yok gibi görünse de mekanik olarak karşılaştırdığımda çeşitli farklılıklar gördüm. Mesela keeway ile roadstar arasında motorun mekanik aksamındaki dişli boyutları bile farklı.
    Tekirdağ-Çorlu

  20. #2380
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Arkadaşlar bu arada bulamadığınız her parça için bana başvurabilecğeinizi üstüne basa basa söylüyorum. Dün gördüğüm kadarıyla ateşleme bobini sıkıntısı var sanırım. Elimde mevcuttur bilginize
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler