Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım
Reklamlar
-
jemyfer adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar aranıza Ispartadan yeni katılıyorum.. Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum ne alsam diye bir çok model geçti kafamdan Virago535 Mct250 Supershadow250 falan derken en son Kawasaki VN800'de kaldım.. Bir tane parlement mavisi vn800 buldum ve gönlüm ona gitti, 19.500TL fiyatı var, ben onu pazarlıkla 17000TL'ye kadar düşürüp bankadan kredi çekip krediyle almayı düşünüyorum.
Lakin şöyle bir durum var öğrenciyim.. Ailem ev kiramdan hariç 650TL gibi bir para gönderiyor 430TL civarıda KYK bağlanacak bu yıl. Bugün işde buldum okuldan sonra gidebileceğim aylık aşağı yukarı 500TL cebime koyabileceğim bir iş. Her ay ortalama cebimde 1500-1600 TL gibi bir para olacak. 17000TL krediyi 48 ay vade ile çekip her ay 500 500 ödemeyi düşünüyorum. Sizce ne kadar mantıklı olur ? 4 yıl böyle bir yükün altına yatılır mı ? Kaza falan olmadığı sürecek bana çok masraf açar mı VN800 sizce ? Yazında Bodrumda Marmariste barda çalışıp güzel paralar kazanıp kısa sürede borcumu kapatmayı düşünüyorum..
Herkesin hepinizin fikrine açığım
Konuyu motosohbet kısmına da açmışsınız. Epey bir cevap da gelmiş gördüğüm kadarı ile.
Sanırım olay kafanızda netleşmiştir iyice.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
Reklamlar
-
18 Kasım 2016, 15:34
#362
Yaklaşık 10.000 km'lik kullanımım ardından, VN800'üm ilk kez sorun çıkarttı.
Kalkışlarda ve 2. viteste gaz verirken silkeleme sorunu yaşıyorum ve motordan (motor bloğu?? şanzuman??) "tık" diye bir ses duyuyorum.
Hızlanıp üst viteslere geçtikten sonra sıkıntı kalmıyor.
Yerli ve yabancı bir çok site ve forumu araştırdım, anladığım kadarı ile sorun:
-Karbüratör
-Debriyaj- şanzuman
-Counter balancer rubber (motordaki balansör sanırım, tam Türkçe karşılığını bilmiyorum)
kaynaklı olabiliyormuş.
Yarın sabah erkenden ustama gidip arıza nedenini bulmaya çalışacağız.
Bu arada fikir beyan etmek isteyen VN800 ya da Cruiser kullanıcıları var ise memnun olurum.
Saygılarımla.
-
19 Kasım 2016, 15:42
#363
Sorun çözüldü arkadaşlar. Benzer tipte problem yaşayabilecek arkadaşlar için özetliyorum;
Karbüratör kaynaklıymış. Küçük bir hava ayarı yapıldı, ayrıca karbüratöre gelen benzin miktarının (özellikle bu soğuk havalarda) biraz yetersiz kaldığına kanaat getirip, ayarlama yaptık.
Bu arada usta bana yaşadığım soruna neden olabilecek ilginç bir detayı da gösterdi;
Gazı, özellikle kalkışlarda çok hafif açmayı tercih ederim, ancak bu hareket (yanlış ifade etti isem düzeltin lütfen) gaz kelebeğini açıyor, ancak içeri yakıt püskürtülmesi için yeterli olmuyor.
Dolayısı ile yakıtsız kalan motor tekliyor ve önceki mesajımda özetlediğim sorun ortaya çıkıyor.
Bugünden sonra gazı daha "kararlı" açmaya karar verdim
-
22 Kasım 2016, 14:25
#364
Arkadaşlar merhaba; İzmitte vn800 kullanıcısıyım mavi siyah 2000 model motorum,Kullanmadığım vn800 Ön Cam,Artçı sırt dayama (givi),var satmayı düşünüyorum.İletişime geçmek isteyenler mlheren@gmail.com a mail atarlarsa gün içinde dönüş yaparım.Herkese kazasız belasız sürüşler...
-
20 Aralık 2016, 02:39
#365
Merhaba VN800 kullanıcıları..Bende Eskişehir' den katıldım aranıza, aynı zamanda Phoenix Türkiye CC kulübü üyesiyim.
Siteyi malesef geçen ay keşfettim..Önceki 2 motorumda farklı versiyon olarak Regal Raptor du, Temmuz-2016 da beri VN800 Classic kullanıyorum ve muhteşem derecede memnunum iyiki almışım diyorum, perte çıkana kadar kullanacam. 48.000 km de aldım şuan 52.500 km de.
Daha önce yazılan yeni sezonda VN800 Buluşma' sına hemfikirim, umarım gerçekleştiririz.
-
20 Aralık 2016, 13:43
#366
PHOENİX Sega adlı üyeden alıntı
Merhaba VN800 kullanıcıları..Bende Eskişehir' den katıldım aranıza, aynı zamanda Phoenix Türkiye CC kulübü üyesiyim.
Siteyi malesef geçen ay keşfettim..Önceki 2 motorumda farklı versiyon olarak Regal Raptor du, Temmuz-2016 da beri VN800 Classic kullanıyorum ve muhteşem derecede memnunum iyiki almışım diyorum, perte çıkana kadar kullanacam. 48.000 km de aldım şuan 52.500 km de.
Daha önce yazılan yeni sezonda VN800 Buluşma' sına hemfikirim, umarım gerçekleştiririz.
Kazasız belasız, güle güle kullanın.
Aralık 2015'ten beri VN800 kullanıyorum ben de. Gerçekten enfes bir motor. Sınıfının en iyisi olduğunu düşünüyorum.
Kullanıcı buluşması olursa gelmek isterim ben de.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
22 Aralık 2016, 14:56
#367
PHOENİX Sega adlı üyeden alıntı
Merhaba VN800 kullanıcıları..Bende Eskişehir' den katıldım aranıza, aynı zamanda Phoenix Türkiye CC kulübü üyesiyim.
Siteyi malesef geçen ay keşfettim..Önceki 2 motorumda farklı versiyon olarak Regal Raptor du, Temmuz-2016 da beri VN800 Classic kullanıyorum ve muhteşem derecede memnunum iyiki almışım diyorum, perte çıkana kadar kullanacam. 48.000 km de aldım şuan 52.500 km de.
Daha önce yazılan yeni sezonda VN800 Buluşma' sına hemfikirim, umarım gerçekleştiririz.
Hayırlı olsun, ben de 2011' den beri yaklaşık 50k km. dir vn800 kullanıyorum, güzel seçim yapmışsın Ercan Abi' ye selam söyle, Ankara' dan Kenan dersen tanır muhtemelen
-
26 Nisan 2017, 21:26
#368
98 model vulcan classic kullanıyorum. Geçen hafta amortisör keçesi patlamıştı bende dün yetkili servis Beşir ustaya götürdüm motoru. Standart bakım (yağ + filtre + kontroller) ve keçelerin yenilenmesinden sonra Beşir ustanın önerisiyle fanın devreye girmesini geri aldı ve amortisörleri sertleştirdi. Fanın erken devreye girmesi mantıklı gerçekten geç devreye giriyordu ve malum işleyen demir pas tutmaz. Bence önemli bir nokta, yaptırmak isteyen arkadaşların müşür değiştirmesi gerekiyor.
Lakin amortisörler sertleştikten sonra motor baya değişti. Besyol, Beylikdüzü arasını saat 7 de trafiğin tavan yaptığı zamanda geçtim ve garip bir şekilde hafif ve kıvrak geldi motor. Kesinlikle tavsiyemdir motorun hantal olduğunu düşünenler varsa denesin.
Beşir Usta İstanbul'da ki en iyi Kawasaki yetkili servislerindendir gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
-
05 Mayıs 2017, 17:18
#369
exteras adlı üyeden alıntı
98 model vulcan classic kullanıyorum. Geçen hafta amortisör keçesi patlamıştı bende dün yetkili servis Beşir ustaya götürdüm motoru. Standart bakım (yağ + filtre + kontroller) ve keçelerin yenilenmesinden sonra Beşir ustanın önerisiyle fanın devreye girmesini geri aldı ve amortisörleri sertleştirdi. Fanın erken devreye girmesi mantıklı gerçekten geç devreye giriyordu ve malum işleyen demir pas tutmaz. Bence önemli bir nokta, yaptırmak isteyen arkadaşların müşür değiştirmesi gerekiyor.
Lakin amortisörler sertleştikten sonra motor baya değişti. Besyol, Beylikdüzü arasını saat 7 de trafiğin tavan yaptığı zamanda geçtim ve garip bir şekilde hafif ve kıvrak geldi motor. Kesinlikle tavsiyemdir motorun hantal olduğunu düşünenler varsa denesin.
Beşir Usta İstanbul'da ki en iyi Kawasaki yetkili servislerindendir gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
1-2 sene evvel fan müşürü bozulmuştu. Aldığımda sorunlu çıkınca düğme taktım. Kafama esince fanı kendim açıp kapatıyorum.
-
01 Haziran 2017, 11:14
#370
merhaba ... vn 800'e ait bir sisybarı vn 900 de kullanırım düşüncesiyle aldım , fakat delikleri karşılamadı ve formu tam oturmadı ihtiyacı olan arkadaş varsa bana ulaşabilir .Kappa marka 304 kalite paslanmaz krom çelik ...
-
07 Haziran 2017, 11:09
#371
merhaba arkadaşlar, vn800 alarak aranıza katılmak istiyorum.İstanbul'da yaşıyorum ama beğendiğim motor Afyon'da. Oralara yakın bir kardeşimiz olsa da motora bi bakıp olur verse, ben de atlayıp gelsem, motorumu alsam ne güzel olmaz mı? (sevenleri kavuşturmak iyidir)..bir de motor 2000 model,çok çok temiz ve masrafsız.20binTL fiyatı var,normal midir?
-
07 Haziran 2017, 12:44
#372
hydark adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar, vn800 alarak aranıza katılmak istiyorum.İstanbul'da yaşıyorum ama beğendiğim motor Afyon'da. Oralara yakın bir kardeşimiz olsa da motora bi bakıp olur verse, ben de atlayıp gelsem, motorumu alsam ne güzel olmaz mı? (sevenleri kavuşturmak iyidir)..bir de motor 2000 model,çok çok temiz ve masrafsız.20binTL fiyatı var,normal midir?
İlanda ne yazarsa yazsın, motosiklet ne kadar temiz görünürse görünsün, motosikleti cidden almayı kafanıza koyduysanz, yanınıza iyi bir usta alıp Afyon'a gidin. Parası da neyse verin. Sonrasında başınıza açılabilecek büyük masraflardan kurtulmuş olursunuz.
Tecrübe ile sabittir.
Saygılarımla.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
10 Haziran 2017, 02:55
#373
PHOENİX Sega adlı üyeden alıntı
Merhaba VN800 kullanıcıları..Bende Eskişehir' den katıldım aranıza, aynı zamanda Phoenix Türkiye CC kulübü üyesiyim.
Siteyi malesef geçen ay keşfettim..Önceki 2 motorumda farklı versiyon olarak Regal Raptor du, Temmuz-2016 da beri VN800 Classic kullanıyorum ve muhteşem derecede memnunum iyiki almışım diyorum, perte çıkana kadar kullanacam. 48.000 km de aldım şuan 52.500 km de.
Daha önce yazılan yeni sezonda VN800 Buluşma' sına hemfikirim, umarım gerçekleştiririz.
merhaba, ben de regal daytona 250'den vn800'e geçmeyi düşünüyorum, boy 170 kilo 70, motorun üstünde kaybolur muyum acaba :p
(daha önce virago 535 ve honda magna 750 kullandım)
-
13 Haziran 2017, 20:45
#374
Pek cevap yazılmasa da belki yararlı olur diye ekliyorum; Bu gün itibariyle 2000 model, 46000 km, full+full bakımlı ve dolu vn800 vulcan almış bulunuyorum, asıl buradaki arkadaşların ilgisini çekebileceğini düşündüğüm bilgi şu:
Yakıt Testi:
Afyon'dan istanbul'a gelirken, tam 3 kere depoyu fulleyerek test yaptım,
1. ve 2. Test: 100 km ortalama hız 100km/4.15 lt
3. Test: şehir içi dur kalk köprü trafiği: 100km/4.35 lt
800cc bir chopperın fabrika verilerinin de altında yakıt tüketimi mümkün mü arkadaşlar? Ama öyle
-
14 Haziran 2017, 11:27
#375
hydark adlı üyeden alıntı
Pek cevap yazılmasa da belki yararlı olur diye ekliyorum; Bu gün itibariyle 2000 model, 46000 km, full+full bakımlı ve dolu vn800 vulcan almış bulunuyorum, asıl buradaki arkadaşların ilgisini çekebileceğini düşündüğüm bilgi şu:
Yakıt Testi:
Afyon'dan istanbul'a gelirken, tam 3 kere depoyu fulleyerek test yaptım,
1. ve 2. Test: 100 km ortalama hız 100km/4.15 lt
3. Test: şehir içi dur kalk köprü trafiği: 100km/4.35 lt
800cc bir chopperın fabrika verilerinin de altında yakıt tüketimi mümkün mü arkadaşlar? Ama öyle
Hayırlısı olsun, Vulcan'dan çok memnun kalacağınıza eminim.
Verdiğiniz yakıt tüketim değerlerinde bir yanlışlık olduğunu düşünmekteyim. Özellikle şehir içinde 100 km de 4,35 lt. gerçekçi bir değer değil VN800 için.
-
14 Haziran 2017, 22:36
#376
vader adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun, Vulcan'dan çok memnun kalacağınıza eminim.
Verdiğiniz yakıt tüketim değerlerinde bir yanlışlık olduğunu düşünmekteyim. Özellikle şehir içinde 100 km de 4,35 lt. gerçekçi bir değer değil VN800 için.
teşekkürler hocam, yakıt tüketimi konusunda ben bile inanamıyorum, garip ama gerçek. ilk 282 km(afyon-pamukova), cillop gibi bomboş yollarda nerdeyse tamamen sabit 100 km hız ile 12 litre 60TL, kalan 184 km (17.00- 18:30 E5'den pamukova,kocaeli, hereke, gebze, pendik-kartal-kadıköy trafiği, 1.köprü trafiği-fatih) 8 litre 40 TL. Sizin tüketim değerleriniz nedir?
-
15 Haziran 2017, 12:19
#377
VN 800'ümü sattım, ancak yine de sorunuzu cevaplamak isterim.
VN ile yaklaşık 2 yıl kadar tecrübem oldu, benim gözlemlediğim; şehir içerisinde 100 km de 6 - 6.5 litre civarında bu aletin yakıt tüketimi.
Şehir içerisinde özellikle sıkışık trafikte sık dur - kalk yaparak kullandığınızda, tekrar bir ölçüm yapın derim.
Saygılarımla.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
16 Haziran 2017, 17:13
#378
vader adlı üyeden alıntı
VN 800'ümü sattım, ancak yine de sorunuzu cevaplamak isterim.
VN ile yaklaşık 2 yıl kadar tecrübem oldu, benim gözlemlediğim; şehir içerisinde 100 km de 6 - 6.5 litre civarında bu aletin yakıt tüketimi.
Şehir içerisinde özellikle sıkışık trafikte sık dur - kalk yaparak kullandığınızda, tekrar bir ölçüm yapın derim.
Saygılarımla.
haklısınız, bi kaç ölçüm yapıp deneyimlerimi paylaşacağım. Aslında yakıt o kadar önemli değil,Motorumdan çok memnunum iyi ki vn800 almışım
-
12 Ağustos 2017, 15:55
#379
exteras adlı üyeden alıntı
98 model vulcan classic kullanıyorum. Geçen hafta amortisör keçesi patlamıştı bende dün yetkili servis Beşir ustaya götürdüm motoru. Standart bakım (yağ + filtre + kontroller) ve keçelerin yenilenmesinden sonra Beşir ustanın önerisiyle fanın devreye girmesini geri aldı ve amortisörleri sertleştirdi. Fanın erken devreye girmesi mantıklı gerçekten geç devreye giriyordu ve malum işleyen demir pas tutmaz. Bence önemli bir nokta, yaptırmak isteyen arkadaşların müşür değiştirmesi gerekiyor.
Lakin amortisörler sertleştikten sonra motor baya değişti. Besyol, Beylikdüzü arasını saat 7 de trafiğin tavan yaptığı zamanda geçtim ve garip bir şekilde hafif ve kıvrak geldi motor. Kesinlikle tavsiyemdir motorun hantal olduğunu düşünenler varsa denesin.
Beşir Usta İstanbul'da ki en iyi Kawasaki yetkili servislerindendir gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
merhaba ..
beşir ustanın hangi serviste olduğunu veya telefonunu öğrenebilirmiyim ?
-
13 Ağustos 2017, 14:15
#380
Beşyol da istanbul aydın üniverstiesinin yanındaki oto sanayii de 3. katta.
https://www.google.com.tr/maps/place...8.797529?hl=tr
Tel no: 542 424 78 89
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)